Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, moreno skrev:

Har lest flere innlegg den siste tiden, sist i dag fra HD, av bloggere som skriver som speltlumpe. Heter det ikke lompe?? Sykt irriterende skrivefeil 

Synes HD har generelt mange skrivefeil. Også står det «speltlompe» utenpå pakka, så det bør ikke være så vanskelig å skrive riktig.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var det jeg så just nuh på snap? Reklame for stay-ups? 

• Liker 1
Gjest eksiltronder
Skrevet
7 minutter siden, Trollmora skrev:

Hva var det jeg så just nuh på snap? Reklame for stay-ups? 

Så du det? Leste og hørte?

Det er reklame for slike bånd som forhindrer gnagsår på lårene når man går uten strømpebukse. Slike som tjukkaser får vettu.

Skrevet
1 minutt siden, eksiltronder skrev:

Det er reklame for slike bånd som forhindrer gnagsår på lårene når man går uten strømpebukse. Slike som tjukkaser får vettu.

Eller mange tynne mennesker også. Trenger ikke snakke så stygt veit du. 

• Liker 22
Gjest eksiltronder
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Wenda skrev:

Eller mange tynne mennesker også. Trenger ikke snakke så stygt veit du. 

Beklager, glemte en "vi" der. Slike som -vi- tjukkaser får.

Siden jeg er tjukk selv kan jeg vel si det :) Trodde det var opplest og vedtatt her at alle problemer HD måtte ha er pga vekta?

Endret av eksiltronder
Skrevet
8 minutter siden, eksiltronder skrev:

Siden jeg er tjukk selv kan jeg vel si det :) Trodde det var opplest og vedtatt her at alle problemer HD måtte ha er pga vekta?

Spiller jo egentlig ingen rolle. Det er mange tynne mennesker som også sliter med gnissende lår 

• Liker 12
Skrevet
8 timer siden, eksiltronder skrev:

Lyden var så dårlig at jeg hørte ikke, kun så. Var ikke inne å leste...

Skrevet

Ref blogg. Hva slags bukse er det hun har på seg? Søm fra livet og ned i skrittet. 

Skrevet
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Ref blogg. Hva slags bukse er det hun har på seg? Søm fra livet og ned i skrittet. 

Ser ut som det "bare" er en litt trang bukse med vanlig åpning.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, arnoyb skrev:

Ser ut som det "bare" er en litt trang bukse med vanlig åpning.

Det ser ikke ut som det er en glidelås heller, men det er nok det. Pent er det uansett ikke

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Det ser ikke ut som det er en glidelås heller, men det er nok det. Pent er det uansett ikke

Nei var ikke helt heldig... Om man må ha den så trang sfor at den ellers skal sitte riktig så kan det jo være greit å ha en topp som går over og dekker det tenker nå jeg.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, arnoyb skrev:

Nei var ikke helt heldig... Om man må ha den så trang sfor at den ellers skal sitte riktig så kan det jo være greit å ha en topp som går over og dekker det tenker nå jeg.

Ja. Uansett hvordan hvordan man ser ut så burde man ha en lengre topp. Så sant man ikke er på trening da. Dette er cameltoe så det holder

• Liker 4
Gjest Beatbox
Skrevet
1 time siden, Miranda16 skrev:

Ja. Uansett hvordan hvordan man ser ut så burde man ha en lengre topp. Så sant man ikke er på trening da. Dette er cameltoe så det holder

Joda dt er glidelås foran på den stretchbuksa...

Skrevet

Hva er greia med hunden? (Ref.snap) Den virker til å være megadeppa og null energi. Jeg er ikke en hundeperson og kan ikke med forskjellige raser , men har aldri opplevd en hund til å være så tiltaksløs i normalt vær?

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Sahara_ skrev:

Hva er greia med hunden? (Ref.snap) Den virker til å være megadeppa og null energi. Jeg er ikke en hundeperson og kan ikke med forskjellige raser , men har aldri opplevd en hund til å være så tiltaksløs i normalt vær?

En sånn hunderase skal i utgangspunktet være full av energi. 

• Liker 7
Skrevet
10 minutter siden, Sahara_ skrev:

Dette er en hund som blir brukt i hundeløp. Hun sier at hunden er sliten dagen etter en lang skogstur og det er ikke normalt. Og ja, hun virker ofte nedenfor

• Liker 7
Skrevet
22 timer siden, eksiltronder skrev:

«Siden du er tjukk selv» ? Nei. Å være noe gir deg ikke rett til å slenge med leppa slik. 

• Liker 5
Skrevet

Whippetens utseende kan på mange måter lure en, for den ser veldig skjør ut, men er egentlig en tøff energifull hund som gjerne er med på alt. Vel, så fremt de ikke blir kalde.

Den tilpasser seg litt aktivitetsnivået til familien, så den passer for de aktive familie som er mye på tur og de mindre aktive som går tur i nærområdet. Når dette er sagt, så bør man ha muligheten for at whippeten kan få løpe løs noen ganger i uka for å strekke seg ut i full fart og utfoldelse.

Det som er litt greit å være obs på når man møter rasen er at som voksne er de fleste whippeter enkle å leve med, rolige inne og aktive utendørs

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Sahara_ skrev:

.Den tilpasser seg litt aktivitetsnivået til familien, så den passer for de aktive familie som er mye på tur og de mindre aktive som går tur i nærområdet. Når dette er sagt, så bør man ha muligheten for at whippeten kan få løpe løs noen ganger i uka for å strekke seg ut i full fart og utfoldelse.

Det står også andre steder at dette er en aktiv rase, som trenger mye trim. Uansett om eierne ikke er superaktiv, så hyppigheten av at den ikke vil ut eller nekter å gå ikke normalt. De aller fleste logrer med halsen når den hører "tur" fordi hunder er mye inne. Ja, hun dokumenterer svært mye av hundens atferd, så ikke spekulasjoner

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, Miranda16 skrev:

Det står også andre steder at dette er en aktiv rase, som trenger mye trim. Uansett om eierne ikke er superaktiv, så hyppigheten av at den ikke vil ut eller nekter å gå ikke normalt. De aller fleste logrer med halsen når den hører "tur" fordi hunder er mye inne. Ja, hun dokumenterer svært mye av hundens atferd, så ikke spekulasjoner

Slik jeg leste teksten jeg postet om hunderasen så er det at de er kosehund inne, men meget aktive ute. Og om de ikke er det, er det pga adaptiv oppførsel fra familien. Familien er jo så vidt ikke en gang  "mindre aktive som går tur i nærområdet"

Når noen sier tur tenker jeg en MINIMUM 30 mins tur opp til 2 timer. En 30 min tur er i mine øyne det _absolutt_ minste du kan gi hunden din og er mer forbeholdt en mindre rase (chihuahua?) 

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...