tutsi123 Skrevet 4. april 2018 #7561 Skrevet 4. april 2018 (endret) 1 time siden, Superrosa skrev: Hmm ja true det har jeg faktisk aldri tenkt på, alle bilder hvor Change BH viser, skal merkes - selv om det ikke fremstilles som reklame-bilde. Ang innlegget hennes syntes jeg også det var bra! Men mer spent på om hun faktisk følger opp, før det er den delen hun vanligvis feiler på. Dette med å ta til seg kritikk, ikke ha seksuelt innhold (det innlegget har hun hatt før og blitt tatt på i ettertid - uten og korrigere seg) osv osv. Vi har hørt historien mange ganger før liksom. hahahaha ja det skifter veldig fort der i gården... Bare for få dager siden vurderte hun lettkledd streaming ,for å få klingende mynt i kassa.Da er man temmelig billig og desperat.... Og sånn går no dagene .... Endret 4. april 2018 av tutsi123 6
Miranda16 Skrevet 4. april 2018 #7562 Skrevet 4. april 2018 "Samtidig synes jeg ikke det er noe galt med å like kroppen sin og tørre å være sexy, selv om man er stor. Det behøver ikke bety at man er PR kåt og oppmerksomhetssyk av den grunn." Nei man legger ikke ut bilder sexy, lettkledde bilder dersom man ikke vil ha oppmerksomhet. Man kan fint fronte det å være plus-size uten å legge ut slike bilder på SOME Det å inspirere andre i klesveien er noe andre kvinner vil sette pris på, ikke spille på sex Man kan også inspirere andre på så mange andre områder enn å fokusere på det ytre siden det er en slags kampsak for henne. 6
Hattivatti Skrevet 4. april 2018 #7563 Skrevet 4. april 2018 1 time siden, tutsi123 skrev: hahahaha ja det skifter veldig fort der i gården... Bare for få dager siden vurderte hun lettkledd streaming ,for å få klingende mynt i kassa.Da er man temmelig billig og desperat.... Og sånn går no dagene .... Vurderte hun lettkledd streaming? Var ikke dette en tøysete kommentar mannen sa og som hun delte videre med oss somspøk? Jeg fikk aldri inntrykk av at hun var seriøs ang akkurat det. 4
Miranda16 Skrevet 4. april 2018 #7564 Skrevet 4. april 2018 Akkurat nå, Ryuk skrev: Vurderte hun lettkledd streaming? Var ikke dette en tøysete kommentar mannen sa og som hun delte videre med oss somspøk? Jeg fikk aldri inntrykk av at hun var seriøs ang akkurat det. Hun spurte til og med om følgerne om hun skulle gjør det. Så godt som leserne kjenner henne så kan dette umulig være en spøk. De fleste hadde ikke sittet på SOME og kringkastet dette. 5
Perle Skrevet 4. april 2018 #7565 Skrevet 4. april 2018 (endret) 3 timer siden, Ryuk skrev: Vurderte hun lettkledd streaming? Var ikke dette en tøysete kommentar mannen sa og som hun delte videre med oss somspøk? Jeg fikk aldri inntrykk av at hun var seriøs ang akkurat det. Jo, hun mente det, og ser ikke noe galt i det. Jeg er en fri sjel selv jeg. Problemet her er jo at hun bør ha en egen nettprofil/alias for slike ting, ikke blande og ikke bande kortene ennå mer enn hva hun allerede har gjort! Nå er hun jo butikksjef, hun er ambasasadør og er sponset av seriøse merkevarer som Change lingerie og Ellos. Hun er butikksjef på Zizzi og fronter "stor mote" på egene og kjedens vegne Hun promoterer og coacher treningsprogram som hun selger, og hun gjestesnapper også for Sunnfokus som er en trenings livsstilskonto. Å blande exibitionistisk/seksuell livestreaming for penger, med fokus på brystene sine (hennes egne ord!) blir liksom litt sånn, eeeeeh...?!? Endret 4. april 2018 av Perle 15
tutsi123 Skrevet 6. april 2018 #7566 Skrevet 6. april 2018 konkurransesvømming faktisk hehe(insta) nå siktes det mot stjernene igjen og da blir dessverre den potensielle fallhøyden desto større. 1
Wenda Skrevet 6. april 2018 #7567 Skrevet 6. april 2018 Er ikke noe galt i det vel? Er jo ikke snakk om å sikte mot OL, men mer svømmeteknikk osv. Ikke bare svømme frem og tilbake liksom 8
Trollmora Skrevet 6. april 2018 #7568 Skrevet 6. april 2018 5 minutter siden, tutsi123 skrev: konkurransesvømming faktisk hehe(insta) nå siktes det mot stjernene igjen og da blir dessverre den potensielle fallhøyden desto større. Helt ærlig så synes jeg hun som vanlig tar alt for mye av rett og slett. Hun nevner konkurransesvømming som du sier, men skal hun ikke bli gravid så ta operasjon osv? Eller? 5
lillesky Skrevet 6. april 2018 #7569 Skrevet 6. april 2018 Tråden er ryddet for latterliggjøring. /lillesky (mod)
Gjest Beatbox Skrevet 6. april 2018 #7570 Skrevet 6. april 2018 3 timer siden, Trollmora skrev: Helt ærlig så synes jeg hun som vanlig tar alt for mye av rett og slett. Hun nevner konkurransesvømming som du sier, men skal hun ikke bli gravid så ta operasjon osv? Eller? Det blir nok * eller * tenker jeg....Hun drev med konkurransesvømming da hun var yngre...
Li.ols1 Skrevet 6. april 2018 #7571 Skrevet 6. april 2018 Etterlengta tur i svømmehallen (altså ikke vært der på lenge).. Vurderer å begynne med konkurransesvømming?! Hun er nå seg selv lik.. Hvorfor kan hun ikke bare trene og bevege seg fordi det er bra for kropp og sjel? 22
Gjest Gillians Skrevet 6. april 2018 #7572 Skrevet 6. april 2018 41 minutter siden, Li.ols1 skrev: Etterlengta tur i svømmehallen (altså ikke vært der på lenge).. Vurderer å begynne med konkurransesvømming?! Hun er nå seg selv lik.. Hvorfor kan hun ikke bare trene og bevege seg fordi det er bra for kropp og sjel? Hun må alltid blåse ting sånn ut av proporsjoner. Hun gjør alt så mye vanskeligere for seg selv. Diett, trening og alt for store urealistiske mål som det dermed blir en nedtur å ikke klare. Hun skaper nederlag for seg selv hele tiden. Jo mer jeg leser, jo mer tenker jeg PSYKOLOG! Hun har åpenbart ting hun bør jobbe med. Legg ned blogg og gå til problemenes kjerne. Men, det kommer jo aldri til å skje.
Gjest Navios Skrevet 9. april 2018 #7573 Skrevet 9. april 2018 Haha, Team Dobbeltstraff på Kvinneguiden gjer seg faen aldri. No er det eit problem at Helene har lyst å drive med konkurransesymjing? Det er berre i denne tråden her at det at ein overvektig person skal drive med skånsom og effektiv trening kan bli til eit PROBLEM.
Levina Skrevet 9. april 2018 #7574 Skrevet 9. april 2018 (endret) Nå er det fullt sukkerstopp der i heimen. Dette har jeg hørt før og har ingen tro på dette dessverre. Hun er jo sukkeravhengig, har hun uttalt før. En nedtrapping hører mer fornuftig ut. Men, kan blir positivt overrasket. Noe må hun gjøre ihverfall. Er trist å se at vektnedgangen på 60 kilo er borte. Hun snakker så mye om at hun er sliten og ikke har energi, i samme åndedrag som hun beskriver at hun ikke har noen fysiske plager av sin fedme. Stort overforbruk av sukker og usunt kosthold og mye å bære på, gir ikke den beste energien. Så slutt å bagatelliser fedme. Det er helseskadelig. Man vet også at mange sliter psyksisk. Men dessverre så er craving etter mat og sukker større en fornuften. Håper hun snart får hjelp, men en vektnedgang må vises før en operasjon. Håper hun klarer å ta ta tak i livet sitt og sin egen helse. Endret 9. april 2018 av Levina 8
filifjonka Skrevet 9. april 2018 #7575 Skrevet 9. april 2018 1 hour ago, Navios said: Haha, Team Dobbeltstraff på Kvinneguiden gjer seg faen aldri. No er det eit problem at Helene har lyst å drive med konkurransesymjing? Det er berre i denne tråden her at det at ein overvektig person skal drive med skånsom og effektiv trening kan bli til eit PROBLEM. Tja, kanskje fordi de færreste tror det før de ser det. 6
Sjøblåse Skrevet 9. april 2018 #7576 Skrevet 9. april 2018 Hun har nok sukkerstopp nå siden hun må ned i vekt pga operasjonen ☺️ 2
Rosalie Skrevet 9. april 2018 #7577 Skrevet 9. april 2018 Uansett grunnen til sukkerstopp, så er det lurt. Hvis hun er som meg, så kan sukkeravhengigheten sammenliknes med rusavhengighet. Og da nytter det ikke med å bare kutte ned, man må faktisk kutte ut. I tillegg til at sukker generelt ikke tilfører kroppen noe bra (annet enn en kunstig lykkefølelse for oss avhengige). Man får et jevnere blodsukker, noe som også fører til at man ikke kjenner seg sulten støtt og stadig. 12
filifjonka Skrevet 9. april 2018 #7578 Skrevet 9. april 2018 1 hour ago, Rosalie said: Uansett grunnen til sukkerstopp, så er det lurt. Hvis hun er som meg, så kan sukkeravhengigheten sammenliknes med rusavhengighet. Og da nytter det ikke med å bare kutte ned, man må faktisk kutte ut. I tillegg til at sukker generelt ikke tilfører kroppen noe bra (annet enn en kunstig lykkefølelse for oss avhengige). Man får et jevnere blodsukker, noe som også fører til at man ikke kjenner seg sulten støtt og stadig. Det var det, men jeg trodde da at hun hadde kuttet ut sukker forlengst, man gjør jo det automatisk når man ønsker å gå ned i vekt. 1
Rosalie Skrevet 9. april 2018 #7579 Skrevet 9. april 2018 5 minutter siden, filifjonka skrev: Det var det, men jeg trodde da at hun hadde kuttet ut sukker forlengst, man gjør jo det automatisk når man ønsker å gå ned i vekt. Og hqr man en avhengighet til sukker, er det ikke så enkelt å kutte det ut. Man sprekker. Mange ganger. 12
Gjest Hummel34 Skrevet 9. april 2018 #7580 Skrevet 9. april 2018 Sukkeravhengig? Rusavhengig? Skal en rusmisbruker gjøre seg fri fra rusmiddelet, legge seg inn til rehabilitering legges det i alle fall ikke opp til fire planlagte utskeielser... de utskeielsene vil evnt trigge ett russug/sukkersug enda mere.
Fremhevede innlegg