Miranda16 Skrevet 2. april 2018 #7521 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, Elisiaflisa skrev: Orker ikke høre på podcasten, men er planen hennes å bli gravid med denne vekten først, og så ta operasjon? Jeg ble litt forvirret om hva som er planen med barn Dersom hun ønsker barn før operasjon, så burde hun absolutt ta tak i livsstilen for barnets skyld og sin egen, da det er en større risiko for komplikasjoner som følge av stor overvekt. Skal hun vente med livsstilsendring til etter operasjon og evt graviditet? At hun velger operasjon er jo fordi å hun ikke klarer å gå ned på tradisjonell måte Uansett så tror jeg valget med operasjon er fornuftig for henne, når hun har har så mange runder og selv og til tross for at det krever mye Hun er 30 og selv det å få barn er rett tidspunkt i forhold til fruktbarhet, så er det kanskje lurt å fokusere på helsa først? Ved vektnedgang så minsker også faren for PCOS som gjør det vanskeligere å bli gravid.Det er mange som får barn i tredve årene 12
Gjest Beatbox Skrevet 2. april 2018 #7522 Skrevet 2. april 2018 (endret) 45 minutter siden, neiognei skrev: Det er jo rart det finnes psykiske problemer i det hele tatt, er jo liksom bare til å ta tak i det. Så enkelt og greit. Nå lever jeg med psykiske lidelser selv da...Ønsker man å gjøre livet litt bedre og lære seg hvordan man kan leve med de psykiske lidelsene man har, og bearbeide traumer osv så er løsningen å gå i terapi. Endret 2. april 2018 av Beatbox
Hattivatti Skrevet 2. april 2018 #7523 Skrevet 2. april 2018 1 time siden, neiognei skrev: Det er jo rart det finnes psykiske problemer i det hele tatt, er jo liksom bare til å ta tak i det. Så enkelt og greit. Man tar tak i sin psykiske sykdom ved å gå i terapi for å enten bli frisk eller for å lære seg å leve best mulig med den lidelsen man har. Det er ikke bare å ta seg sammen og det skrev ikke hun over heller... 9
Elisiaflisa Skrevet 2. april 2018 #7524 Skrevet 2. april 2018 2 timer siden, Miranda16 skrev: Jeg ble litt forvirret om hva som er planen med barn Dersom hun ønsker barn før operasjon, så burde hun absolutt ta tak i livsstilen for barnets skyld og sin egen, da det er en større risiko for komplikasjoner som følge av stor overvekt. Skal hun vente med livsstilsendring til etter operasjon og evt graviditet? At hun velger operasjon er jo fordi å hun ikke klarer å gå ned på tradisjonell måte Uansett så tror jeg valget med operasjon er fornuftig for henne, når hun har har så mange runder og selv og til tross for at det krever mye Hun er 30 og selv det å få barn er rett tidspunkt i forhold til fruktbarhet, så er det kanskje lurt å fokusere på helsa først? Ved vektnedgang så minsker også faren for PCOS som gjør det vanskeligere å bli gravid.Det er mange som får barn i tredve årene Enig med deg Synes bare det er litt galskap å bli gravid med vekten hun er på nå.. Orker knapt å lufte hunden liksom... 12
Ellevill Skrevet 2. april 2018 #7525 Skrevet 2. april 2018 2 timer siden, Elisiaflisa skrev: Synes bare det er litt galskap å bli gravid med vekten hun er på nå.. Orker knapt å lufte hunden liksom... Hvordan vet du at hun knapt orker å lufte hunden? Har hun sagt det? Eller er dette bare en nedsettende kommentar du blir glad av å slenge ut av deg? 16
Elisiaflisa Skrevet 2. april 2018 #7526 Skrevet 2. april 2018 16 minutter siden, Ellevill skrev: Eller er dette bare en nedsettende kommentar du blir glad av å slenge ut av deg Nei, det er av bekymring for hvordan fremtiden kan bli for hund og barn! Når 99% av dagen hennes snappes så ser man hva som skjer og ikke skjer.. Men, hun er ikke intr i å få andre synspunkter enn det som er positivt så da får man bare si KJØR PÅ og lykke til 🤞🏻 11
Xmasclovn Skrevet 2. april 2018 #7527 Skrevet 2. april 2018 Har ikke fulgt denne dama så lenge og orker ikke bla rundt i bloggen og forumet her, så.. Kan noen kort fortelle om hun sliter med jojo slanking og om hun evt har sagt noe om årsaken til dette?
duplexx Skrevet 2. april 2018 #7528 Skrevet 2. april 2018 «Åååh Mads vil at jeg skal streame på twitch. I litt utringing. Så kan man tjene masse penger. Bør jeg gjøre det?» Herregud, Helene, hva tror du selv!? 13
Gjest Njuta Skrevet 3. april 2018 #7529 Skrevet 3. april 2018 3 timer siden, duplexx skrev: «Åååh Mads vil at jeg skal streame på twitch. I litt utringing. Så kan man tjene masse penger. Bør jeg gjøre det?» Herregud, Helene, hva tror du selv!? Hæh? Hvor i alle dager har hun sagt dette? Jeg er målløs..
Perle Skrevet 3. april 2018 #7530 Skrevet 3. april 2018 4 minutter siden, Njuta skrev: Hæh? Hvor i alle dager har hun sagt dette? Jeg er målløs.. Hun sa det på snapchat. Nå i kveld.
MarianneE Skrevet 3. april 2018 #7531 Skrevet 3. april 2018 Jeg vet ihvertfall hva gubben min hadde sagt om jeg la frem en slik problemstilling. 2
Wenda Skrevet 3. april 2018 #7532 Skrevet 3. april 2018 Gubben min hadde elsket det. Gamer en del selv og han har også spurt om jeg ikke kanskje burde streame på twitch. Jeg som jente kunne tjent mye sier han 4
duplexx Skrevet 3. april 2018 #7533 Skrevet 3. april 2018 Klart man tjener bra med penger på det. Men jeg forstår virkelig ingenting. Hun er såå lei av å bli shamet, føler hun må hjemme seg og beskytte seg mot rampelyset. Samtidig lyser det PR-kåt i panna hennes hva tror hun vil skje når hun gjør noe sånt liksom... 13
Hjärtat Skrevet 3. april 2018 #7534 Skrevet 3. april 2018 1 time siden, MarianneE skrev: Jeg vet ihvertfall hva gubben min hadde sagt om jeg la frem en slik problemstilling. Nå var det gubben hennes som hadde foreslått det, så tror neppe han reagerer likt som gubben din.🙂 8
MarianneE Skrevet 3. april 2018 #7535 Skrevet 3. april 2018 11 minutter siden, Hjärtat skrev: Nå var det gubben hennes som hadde foreslått det, så tror neppe han reagerer likt som gubben din.🙂 Sant nok...
duplexx Skrevet 3. april 2018 #7536 Skrevet 3. april 2018 3 timer siden, Hjärtat skrev: Nå var det gubben hennes som hadde foreslått det, så tror neppe han reagerer likt som gubben din.🙂 Sier hun da... 2
Superrosa Skrevet 3. april 2018 #7537 Skrevet 3. april 2018 For øyeblikket syntes jeg hun burde fokusere på platformene hun allerede har, som dabber av pga manglende motivasjon fra hennes side. Twitch er jo en helt annen type platform og følgere (gamere og nerds) enn hva hun har idag. Så personlig mener jeg at det kræsjer med hva hun prøver å oppnå. Det er på en måte to forskjellige verdener med forskjellige interesser. Jeg tror ikke det vil gjøre at hun vil vokse i "kjendis status" verden. 6
Gjest Navios Skrevet 3. april 2018 #7538 Skrevet 3. april 2018 “Avsløringa” om at ho gjekk for operasjon var vel knapt overraskende. Det har jo lyst gjennom heile prosessen at dette kun har vore eit middel mot målet (operasjon) der ho har vært gjennomført negativ til heile opplegget, som har vært noko ho har vært for flink og smart til. Så får ein berre vente og sjå. Ho må jo ned i vekt for å få innvilga operasjon, og det får ho jo pr dd ikkje til.
Prinsesse788 Skrevet 3. april 2018 #7539 Skrevet 3. april 2018 Det er ikke så strengt å få en operasjon, så lenge man ikke er i «faresonen» mtp anestesi så trenger man egentlig ikke å gå ned i vekt. 3
Gjest Navios Skrevet 3. april 2018 #7540 Skrevet 3. april 2018 (endret) Elles ser det ut som ein del her i tråden ikkje skjønner at det er forskjell på “eg liker ikkje” og “ingen kan like”. Folk har forskjellige preferanser for kor mykje hud dei liker å vise, kva som er greit og ugreit innenfor eit forhold, mm. Ein kan godt avfølge og bestemme seg for at ein ikkje gidder, men å sitte og vere moralpoliti og kverne på den, for å være heilt ærleg ELDGAMLE tyggisen om at mannen hennar må synes det er SÅ FORFERDELEG at ho kler av seg eller går kledd sånn og sånn eller får slike kommentarar av menn. Det må de heilt seriøst slutte med. At du sjølv ikkje liker det er heilt greitt, men det betyr ikkje at Mats “ikkje burde like det” av den grunn og for å være ærleg ein del av de skjønner ikkje forskjellen. Endret 3. april 2018 av Navios
Fremhevede innlegg