Wenda Skrevet 31. mars 2018 #7501 Skrevet 31. mars 2018 Igjen, selv om det er rart for en så betyr ikke det at det er rart for en annen. Syns det er tåpelig å diskutere hvor lite man selv ville likt sånt 23
Gjest Sisti Skrevet 31. mars 2018 #7502 Skrevet 31. mars 2018 3 hours ago, Wenda said: Igjen, selv om det er rart for en så betyr ikke det at det er rart for en annen. Syns det er tåpelig å diskutere hvor lite man selv ville likt sånt Enig. Det overrasker meg faktisk at så mange her ikke er klar over at det finnes MANGE ektepar som elsker å legge ut bilder av seg selv eller partneren, og som liker at partneren får seksuell oppmerksomhet. Skjønner ikke hvorfor det er så relevant å legge ut om sine egne preferanser i denne tråden. Hvem bryr seg? Hut dere inn på seksualitetsforumet og lag en egen tråd hvis dere vil skryte av hvor flinke dere er til å holde ting innenfor husets fire vegger. De som har andre preferanser gir faktisk blaffen. Dere bør ikke følge noen som tydeligvis lever på en måte dere ikke liker. Helene sin ekshibisjonisme går ikke utover noen. Man kan mene mye rart om henne, men hun utleverer hvertfall ingen andre enn seg selv, og det er flott!
Miranda16 Skrevet 31. mars 2018 #7503 Skrevet 31. mars 2018 (endret) Hvorfor kan ikke alle bare respektere at andre kan ha andre meninger? I en diskusjon er det vanlig å ha referanser om det er egne erfaringer eller andres, Diskusjonsteknikken finnes i alle tråder på KG. Ingen skal diktere andre voksne mennesker om hva de skal mene Mange av de samme brukererne sitter i andre tråder og sitter og bruker de samme diskusjonsteknikkene i Rampelys som de kritiserer blir brukt her Jeg er for øvrig spent på fellestarten på Beasmode hun skal slenge seg på til uka. Eller spent og spent. Det forbigår vel i stillhet eller en rekke unnskyldninger om at livet er så kaotisk. Endret 31. mars 2018 av Miranda16 10
Gjest Sisti Skrevet 31. mars 2018 #7504 Skrevet 31. mars 2018 2 hours ago, Miranda16 said: Hvorfor kan ikke alle bare respektere at andre kan ha andre meninger? I en diskusjon er det vanlig å ha referanser om det er egne erfaringer eller andres, Diskusjonsteknikken finnes i alle tråder på KG. Ingen skal diktere andre voksne mennesker om hva de skal mene Mange av de samme brukererne sitter i andre tråder og sitter og bruker de samme diskusjonsteknikkene i Rampelys som de kritiserer blir brukt her Jeg er for øvrig spent på fellestarten på Beasmode hun skal slenge seg på til uka. Eller spent og spent. Det forbigår vel i stillhet eller en rekke unnskyldninger om at livet er så kaotisk. Fordi denne tråden ikke handler om seksuelle preferanser, men om et annet MENNESKE, og da synes hvertfall jeg det blir helt malplassert å begynne å kritisere vedkommende utifra egne preferanser. Jeg er naiv og drømmer om konstruktiv kritikk, ikke tåpelig baksnakking. Jeg vet at det aldri kommer til å skje, men jeg kommer til å fortsette å påpeke det når folk driver med tåpelig kritikk som er verken relevant eller konstruktivt. Jeg syns det er en skikkelig uting å komme med den type moralske pekefingre som enkelte av dere gjør, og det drar nivået på debatten til et lavmål. Det gjelder ikke bare her, men også i tråder om andre bloggere der folk skal rakke ned på helt meningsløse ting.
Miranda16 Skrevet 1. april 2018 #7505 Skrevet 1. april 2018 8 timer siden, Sisti skrev: Fordi denne tråden ikke handler om seksuelle preferanser, Nå er det ingen som snakker om seksuelle preferanser, men det å legge ut lettkledde bilder av seg selv. Dette gjelder ikke kun HD, men mange rosabloggere. HD har snakket så mye om at hun er mer enn utseende, men likevel så legger hun ut slike bilder så fort sjansen byr seg 8
Gjest Sisti Skrevet 1. april 2018 #7506 Skrevet 1. april 2018 11 minutter siden, Miranda16 said: Nå er det ingen som snakker om seksuelle preferanser, men det å legge ut lettkledde bilder av seg selv. Dette gjelder ikke kun HD, men mange rosabloggere. HD har snakket så mye om at hun er mer enn utseende, men likevel så legger hun ut slike bilder så fort sjansen byr seg Og det kan faktisk dreie seg om nettopp seksuelle preferanser. Men for all del, poenget endrer seg ikke om du endrer det til bare preferanser heller, gjør det vel? Dere kritiserer også det på vegne av mannen hennes, som om han ikke liker det, men det vet dere ingenting om, og det finnes folk som liker den type oppmerksomhet, og det er helt greit. Å komme med "min mann hadde ikke likt det" er helt malplassert moralisering.
Miranda16 Skrevet 1. april 2018 #7507 Skrevet 1. april 2018 (endret) 2 timer siden, Sisti skrev: Og det kan faktisk dreie seg om nettopp seksuelle preferanser. Men for all del, poenget endrer seg ikke om du endrer det til bare preferanser heller, gjør det vel? Dere kritiserer også det på vegne av mannen hennes, som om han ikke liker det, men det vet dere ingenting om, og det finnes folk som liker den type oppmerksomhet, og det er helt greit. Å komme med "min mann hadde ikke likt det" er helt malplassert moralisering. Nå handler diskusjon om preferanser og referanser. Hvis jeg sier jeg liker ikke kjolen, så handler det om mine preferanser. Så da mener du at det ikke er relevant eller ikke skal dras inn. Hun legger tross alt ut outfit bilder og annonser Sitater fra Instagram; "Hadde jeg våknet opp til den utringningen der hadde morgenkaffen min blitt kald 🤣😍 den bhen hadde ikke vært på lenge😄😍😍" "really want to fuck you" Fantastiske kommentarer. Dette er seksuelle kommentarer Endret 1. april 2018 av Miranda16 15
Gjest Sisti Skrevet 1. april 2018 #7508 Skrevet 1. april 2018 1 hour ago, Miranda16 said: Nå handler diskusjon om preferanser og referanser. Hvis jeg sier jeg liker ikke kjolen, så handler det om mine preferanser. Så da mener du at det ikke er relevant eller ikke skal dras inn. Hun legger tross alt ut outfit bilder og annonser Sitater fra Instagram; "Hadde jeg våknet opp til den utringningen der hadde morgenkaffen min blitt kald 🤣😍 den bhen hadde ikke vært på lenge😄😍😍" "really want to fuck you" Fantastiske kommentarer. Dette er seksuelle kommentarer Og noen liker faktisk den type kommentarer. At DU ikke gjør det er ikke så interessant.
Gjest Gillians Skrevet 1. april 2018 #7509 Skrevet 1. april 2018 19 minutter siden, Sisti skrev: Og noen liker faktisk den type kommentarer. At DU ikke gjør det er ikke så interessant. Det er heller ikke så interessant at du påpeker at det ikke er interessant at hun mener det. Slutt med slik brukerfokus. Jeg skjønner godt at folk reagerer, hun har en ekstremt schizofren framtoning i sosiale medier. Hadde jeg vært henne hadde jeg delt opp dette i to ulike kontoer på instagram. En som henvendte seg til menn som liker sånt og en som kjører trening, stor mote osv. Det er veldig rart om hun tror kvinnene som følger henne skulle like å få servert alle disse puppebildene.
Mippi Skrevet 1. april 2018 #7510 Skrevet 1. april 2018 Jeg finner hele bloggen forvirrende. Hun fronter en livsstil som hun selv ikke klarer å leve etter. Det er veldig spesielt og jeg ser ikke helt hva man som leser skal få ut av å lese bloggen? Akkurat nå føler jeg hun er en frontfigur for folk som prøver for hardt og som derfor bare gjør ting vanskelig for seg selv og som har gitt opp. Ikke spesielt positivt for henne. Selv om det sikkert er godt for de som er som henne å ha et forbilde så de ikke føler seg alene om å feile. 14
Miranda16 Skrevet 1. april 2018 #7511 Skrevet 1. april 2018 2 timer siden, Sisti skrev: Og noen liker faktisk den type kommentarer. At DU ikke gjør det er ikke så interessant. Du er i en diskusjonsforum og mener folk ikke skal ytre sine meninger, men dine argumenter skal selvsagt skal folk lytte til 16
gjestgitt Skrevet 1. april 2018 #7512 Skrevet 1. april 2018 (endret) Er ikke dette et diskusjonsforum? Må da vel være lov å kommentere (stort sett) hva man vil. Om andre ikke synes det som blir skrevet er interessant for så være, men slutt å fortell andre hva de får lov og ikke lov til å skrive så lenge det er innenfor forumets regler. Endret 1. april 2018 av gjestgitt 7
Butternut Skrevet 1. april 2018 #7513 Skrevet 1. april 2018 Ny podcast ute, hun har krysset av for operasjon men skal utsette det pga at man ikke burde bli gravid før 2 år etterpå.. (?) Det virker heller ikke som hun har gått noe ned i vekt, noe man burde hvis man skal få innvilget...ellers det evige; prøve å få inn rutiner, trening og kosthold...og sånn går nu dagan. Egentlig så føler jeg at jeg har lest det samme i mange år nå, samme bloggen, samme tankene, samme alt. 18
tutsi123 Skrevet 1. april 2018 #7514 Skrevet 1. april 2018 37 minutter siden, Butternut skrev: Ny podcast ute, hun har krysset av for operasjon men skal utsette det pga at man ikke burde bli gravid før 2 år etterpå.. (?) Det virker heller ikke som hun har gått noe ned i vekt, noe man burde hvis man skal få innvilget...ellers det evige; prøve å få inn rutiner, trening og kosthold...og sånn går nu dagan. Egentlig så føler jeg at jeg har lest det samme i mange år nå, samme bloggen, samme tankene, samme alt. så synd at hun ikke tenker fornuftig og tar ting i riktig rekkefølge.Et svangerskap hvor mor har sykelig fedme,er en stor risiko for både mor og barn. https://sykepleien.no/forskning/2011/02/overvekt-gir-fodselskomplikasjoner 11
Gjest Beatbox Skrevet 2. april 2018 #7515 Skrevet 2. april 2018 12 timer siden, Butternut skrev: Ny podcast ute, hun har krysset av for operasjon men skal utsette det pga at man ikke burde bli gravid før 2 år etterpå.. (?) Det virker heller ikke som hun har gått noe ned i vekt, noe man burde hvis man skal få innvilget...ellers det evige; prøve å få inn rutiner, trening og kosthold...og sånn går nu dagan. Egentlig så føler jeg at jeg har lest det samme i mange år nå, samme bloggen, samme tankene, samme alt. Men det virker fortsatt som om hun ikke har tatt tak i det absolutt viktigste..psyken. Hjelper lite med opr dersom hun fortsetter å bearbeide følelsene sine med mat og bruker enhver anledning til å legitimere spisingen....
Trollmora Skrevet 2. april 2018 #7516 Skrevet 2. april 2018 Heier på Helene for at hun faktisk har tatt et valg! Men (det er alltid et men....) hun bør jobbe med psyken før og etter denne operasjonen. Jeg mener også hun burde vært mottakelig for å høre på risikoen rundt denne operasjoner -ikke bare feie det bort med at alle operasjoner har en risiko. (Og at alle hadde tatt den igjen tross kvalme, dumping etc etc) Så lykke til Helene - med både tiden før, selve operasjonen og tiden etter. 6
Gjest Beatbox Skrevet 2. april 2018 #7517 Skrevet 2. april 2018 (endret) 10 minutter siden, Trollmora skrev: Heier på Helene for at hun faktisk har tatt et valg! Men (det er alltid et men....) hun bør jobbe med psyken før og etter denne operasjonen. Jeg mener også hun burde vært mottakelig for å høre på risikoen rundt denne operasjoner -ikke bare feie det bort med at alle operasjoner har en risiko. (Og at alle hadde tatt den igjen tross kvalme, dumping etc etc) Så lykke til Helene - med både tiden før, selve operasjonen og tiden etter. At hun har tatt et valg er èn ting..bare finner det merkelig at hun ikke mye tidligere har klart å ta et valg om å jobbe med psyken..Går man ut i media og erklærer at man ønsker å være et godt forbilde osv...da burde det være prioritet nummer 1! Endret 2. april 2018 av Beatbox
neiognei Skrevet 2. april 2018 #7518 Skrevet 2. april 2018 Akkurat nå, Beatbox skrev: At hun har tatt et valg er èn ting..bare finner det merkelig at hun ikke mye tidligere har klart å ta et valg om å jobbe med psyken..Går man ut i media og erklærer at man ønsker å være et godt forbilde osv...da burde det være prioritet nummer 1 Det er jo rart det finnes psykiske problemer i det hele tatt, er jo liksom bare til å ta tak i det. Så enkelt og greit. 23
Halloi Skrevet 2. april 2018 #7519 Skrevet 2. april 2018 I følge den siste podcasten jeg hørte (ikke nyeste) virker det som hun har tatt tak i psyken? Hun sier hun går til psykolog, at hun er nedfor om dagen fordi hun ripper opp i gamle ting osv. At hun anbefaler alle å gå til psykolog.. Hva skjedde med det da?
Elisiaflisa Skrevet 2. april 2018 #7520 Skrevet 2. april 2018 Orker ikke høre på podcasten, men er planen hennes å bli gravid med denne vekten først, og så ta operasjon? 3
Fremhevede innlegg