Gjest Beatbox Skrevet 19. mars 2018 #7441 Skrevet 19. mars 2018 13 minutter siden, hippyskippy skrev: Da kjører vi på med litt pupp igjen da dere! Det er mandag må vite!! Ny uke...nye puppebilder...alt er som det skal være...Flott det!!
tutsi123 Skrevet 19. mars 2018 #7442 Skrevet 19. mars 2018 Ja angående BH-valg så synes jeg hun får dårlig hjelp fra Change til å være ambassadør for dem.Jeg har også bra str på bysten,men mine henger da ikke slik hennes gjør når jeg går med BH... 7
arnoyb Skrevet 20. mars 2018 #7443 Skrevet 20. mars 2018 12 timer siden, hippyskippy skrev: Da kjører vi på med litt pupp igjen da dere! Hun er jo ambassadør for et undertøymerke, så da er du jo egentlig advart at det vil komme undertøybilder.... 7
Veslefrikk Skrevet 20. mars 2018 #7444 Skrevet 20. mars 2018 7 minutter siden, arnoyb skrev: Hun er jo ambassadør for et undertøymerke, så da er du jo egentlig advart at det vil komme undertøybilder.... Nå er det en stund siden jeg sluttet å følge henne, nettopp fordi jeg ble litt pinlig berørt hvis jeg plutselig fikk de heftigste puppebildene rett i fleisen, så det kan hende at det har blitt bedre. Men jeg reagerte flere ganger på at bh-ene hun viste frem var veldig dårlig tilpasset og det kan umulig være bra reklame for Change. Mange av de satt veldig feil og ga absolutt ikke bra støtte for brystene hennes. 16
honoluluu Skrevet 20. mars 2018 #7445 Skrevet 20. mars 2018 55 minutter siden, Veslefrikk said: Nå er det en stund siden jeg sluttet å følge henne, nettopp fordi jeg ble litt pinlig berørt hvis jeg plutselig fikk de heftigste puppebildene rett i fleisen, så det kan hende at det har blitt bedre. Men jeg reagerte flere ganger på at bh-ene hun viste frem var veldig dårlig tilpasset og det kan umulig være bra reklame for Change. Mange av de satt veldig feil og ga absolutt ikke bra støtte for brystene hennes. Ikke bedre i dag dessverre. Jeg skvatt! 7
Miranda16 Skrevet 20. mars 2018 #7446 Skrevet 20. mars 2018 (endret) Når hun viser klær, poserer hun for å skjule visse ting, men når det kommer til de åletrange, korte kjolene så overlater hun ingenting til fantasien. Hun bruker også kamerafilteret på Snap ivrig. Større våkne øyne og markert hake. Jeg har forståelse for at folk ønsker å bruke flatterende flitere, men da må man ikke skrike ut hele tiden at man gir f og ønsker å fremstille seg selv au naturelle Endret 20. mars 2018 av Miranda16 16
Gjest eksiltronder Skrevet 20. mars 2018 #7447 Skrevet 20. mars 2018 Minner om at det er bedre å sende rapport enn å gi ufine kommentarer oppmerksomhet.
gjestgitt Skrevet 20. mars 2018 #7448 Skrevet 20. mars 2018 (endret) Tror det var i dag eller i går (er litt jetlagged) Helene la ut selfie uten sminke og filter, og hun er jo så flott. Hun er jo flink å sminke seg naturlig men den jenta trenger ikke sminke engang Endret 20. mars 2018 av gjestgitt 13
tutsi123 Skrevet 20. mars 2018 #7449 Skrevet 20. mars 2018 Jeg tror jeg har misforstått hva som menes med å ha kurver jeg.... Så om noen kunne komme med en definisjon ville det vært oppklarende. 13
Blod Skrevet 20. mars 2018 #7450 Skrevet 20. mars 2018 Tråden er ryddet for krenkende innhold og kommentar om moderering. Blod, mod 1
Wenda Skrevet 21. mars 2018 #7451 Skrevet 21. mars 2018 8 timer siden, tutsi123 skrev: Jeg tror jeg har misforstått hva som menes med å ha kurver jeg.... Så om noen kunne komme med en definisjon ville det vært oppklarende. Hva med det klarer du ikke forstå? Det betyr at et menneske har kurver når du ser silhuetten til det mennesket. 2
filifjonka Skrevet 21. mars 2018 #7452 Skrevet 21. mars 2018 13 minutter siden, Wenda said: Hva med det klarer du ikke forstå? Det betyr at et menneske har kurver når du ser silhuetten til det mennesket. Alle har en siluett, ergo har alle kurver. Som at Mor Nille er en sten. Å nei, du kan ikke ha kurver kun ved å være konveks, du må også ha konkave deler. Er du kun konveks er du feit. 11
Miranda16 Skrevet 21. mars 2018 #7453 Skrevet 21. mars 2018 9 timer siden, tutsi123 skrev: Jeg tror jeg har misforstått hva som menes med å ha kurver jeg.... Så om noen kunne komme med en definisjon ville det vært oppklarende. For min del er det akkurat det samme som å si at man har "litt" ekstra, når man har høy BMI. Å si at jeg elsker shapewear er vel egentlig en underdrivelse, jeg bare digger hva bra shapewear gjør med klærne jeg har på meg. Det handler egentlig ikke om å se tynnere og slankere ut når jeg tar på meg en shorts under skjørtet eller en body under en kjole. Det handler mer om å få plagget til å se enda bedre ut, og dermed føler jeg meg også bedre. Seriøst? Det er jo derfor det heter shapewear, hold-in. Det ligger i navnene 11
Sahara_ Skrevet 21. mars 2018 #7454 Skrevet 21. mars 2018 28 minutter siden, filifjonka skrev: Alle har en siluett, ergo har alle kurver. Som at Mor Nille er en sten. Å nei, du kan ikke ha kurver kun ved å være konveks, du må også ha konkave deler. Er du kun konveks er du feit. Når jeg beskriver at en kvinne er formfull mener jeg ekstra definert timeglass figur, eller extra junk in the trunk som noen også kan velge å si. Eksempler Kim Kardashian, Jennifer lopez. Altså litt mer ekstreme kvinnelige former på de rette plassene. Sykelig overvekt går ikke under beskrivelsen formfull i hvordan begrepet vanligvis brukes for å beskrive kvinnekroppen, og beskriver man seg selv som formfull med +130 kg mener jeg man bruker begrepet feil. Å ha former betyr tydelige linjer ( begge konveks/konkave )som nevnes her. Å være formfull ligger ofte litt i kroppsbygningen uansett om man er innafor eller utenfor bmi og er ikke noe man får ved å bli tykk. 20
Fortunatus Skrevet 21. mars 2018 #7455 Skrevet 21. mars 2018 2 timer siden, Sahara_ skrev: Når jeg beskriver at en kvinne er formfull mener jeg ekstra definert timeglass figur, eller extra junk in the trunk som noen også kan velge å si. Eksempler Kim Kardashian, Jennifer lopez. Altså litt mer ekstreme kvinnelige former på de rette plassene. Sykelig overvekt går ikke under beskrivelsen formfull i hvordan begrepet vanligvis brukes for å beskrive kvinnekroppen, og beskriver man seg selv som formfull med +130 kg mener jeg man bruker begrepet feil. Å ha former betyr tydelige linjer ( begge konveks/konkave )som nevnes her. Å være formfull ligger ofte litt i kroppsbygningen uansett om man er innafor eller utenfor bmi og er ikke noe man får ved å bli tykk. Så folk som lider av fedme må kalle seg selv feit eller tykk før folk her inne blir fornøyd?? Shapewear i hverdagen høres slitsomt ut, å gå med badedrakt under alle klærne.. Nei takk! Da får man heller bare innse at man har valker og ikke den timeglassfiguren man ønsker seg.. Men om hun kaller seg selv formfull eller ei dame med kurver.. Det synes jeg hun må få lov til. Hun har jo selv skrevet at hun har BMI på over 40 så ser ikke helt at hun prøver å misvise leserne sine heller.. 8
Gjest Sisti Skrevet 21. mars 2018 #7456 Skrevet 21. mars 2018 3 hours ago, Sahara_ said: Når jeg beskriver at en kvinne er formfull mener jeg ekstra definert timeglass figur, eller extra junk in the trunk som noen også kan velge å si. Eksempler Kim Kardashian, Jennifer lopez. Altså litt mer ekstreme kvinnelige former på de rette plassene. Sykelig overvekt går ikke under beskrivelsen formfull i hvordan begrepet vanligvis brukes for å beskrive kvinnekroppen, og beskriver man seg selv som formfull med +130 kg mener jeg man bruker begrepet feil. Å ha former betyr tydelige linjer ( begge konveks/konkave )som nevnes her. Å være formfull ligger ofte litt i kroppsbygningen uansett om man er innafor eller utenfor bmi og er ikke noe man får ved å bli tykk. Begrepet brukes på ulike måter i ulike miljøer - det er ganske vanlig at overvektige som liker kroppen sin omtaler seg som formfulle. Og de har jo rett, kroppen er jo full av former, selv om du ikke liker formene. Lopez og Kardashian eier ikke begrepet formfull. Begrepet rommer mange ulike former.
filifjonka Skrevet 21. mars 2018 #7457 Skrevet 21. mars 2018 23 minutter siden, Fortunatus said: Så folk som lider av fedme må kalle seg selv feit eller tykk før folk her inne blir fornøyd?? Shapewear i hverdagen høres slitsomt ut, å gå med badedrakt under alle klærne.. Nei takk! Da får man heller bare innse at man har valker og ikke den timeglassfiguren man ønsker seg.. Men om hun kaller seg selv formfull eller ei dame med kurver.. Det synes jeg hun må få lov til. Hun har jo selv skrevet at hun har BMI på over 40 så ser ikke helt at hun prøver å misvise leserne sine heller.. For min del kan de kalle seg hva som helst, eller ikke bruke noen betegnelse i det hele tatt. Men la nå begrepet "kurver" bli brukt av de som faktisk har det, de som både går inn, og ut, på spesifikke steder. Jeg for min del er 68 kg, er 168 cm høy, er egentlig rett opp og ned, litt gutteaktig figur uten midje, og har dermed ikke kurver. Skikkelsen min kunne bli blåst opp 50 % , jeg ville fortsatt ikke hatt kurver. 16
Rubella Skrevet 21. mars 2018 #7458 Skrevet 21. mars 2018 (endret) 11 minutter siden, filifjonka skrev: For min del kan de kalle seg hva som helst, eller ikke bruke noen betegnelse i det hele tatt. Men la nå begrepet "kurver" bli brukt av de som faktisk har det, de som både går inn, og ut, på spesifikke steder. Jeg for min del er 68 kg, er 168 cm høy, er egentlig rett opp og ned, litt gutteaktig figur uten midje, og har dermed ikke kurver. Skikkelsen min kunne bli blåst opp 50 % , jeg ville fortsatt ikke hatt kurver. Jeg er 163 cm og 59 kg og veldig curvy med smal midje og stor sprettræv og -pupper og brede hofter. Da jeg la på meg 7-8 kg for et par år siden (gått ned igjen nå) følte jeg meg faktisk mindre curvy da alt ble «jevnere» og midjen mindre definert! Endret 21. mars 2018 av Rubella 6
filifjonka Skrevet 21. mars 2018 #7459 Skrevet 21. mars 2018 10 minutter siden, Rubella said: Jeg er 163 cm og 59 kg og veldig curvy med smal midje og stor sprettræv og -pupper og brede hofter. Da jeg la på meg 7-8 kg for et par år siden (gått ned igjen nå) følte jeg meg faktisk mindre curvy da alt ble «jevnere» og midjen mindre definert! Den skjønner jeg. 1
Butternut Skrevet 21. mars 2018 #7460 Skrevet 21. mars 2018 Hun går vel ikke med shapewear hver eneste dag? Jeg bare ser for meg at det må være utrolig klamt, og at man vrenger hele dykkerdressen av seg med det samme man kommer hjem:p 6
Fremhevede innlegg