Wenda Skrevet 26. februar 2018 #7281 Skrevet 26. februar 2018 5 minutter siden, Sjøblåse skrev: Men den tattisen... vil den vise på hun? Henger ikke puppene hennes over dei? 😅 Hva har det med saken å gjøre? Jeg har tattiser som ingen kan se jeg også. Hvorfor skal alle kunne se den liksom? 12
Sjøblåse Skrevet 26. februar 2018 #7282 Skrevet 26. februar 2018 3 minutter siden, Wenda skrev: Hva har det med saken å gjøre? Jeg har tattiser som ingen kan se jeg også. Hvorfor skal alle kunne se den liksom? Hvor har jeg skrevet at alle skal se den? Jeg tenker at HUN ikke vil se den, pga puppene henger over den 🤪 10
Miranda16 Skrevet 26. februar 2018 #7283 Skrevet 26. februar 2018 (endret) 23 minutter siden, Sjøblåse skrev: Men den tattisen... vil den vise på hun? Henger ikke puppene hennes over dei? 😅 Ser ut som den sitter nedenfor Endret 26. februar 2018 av Miranda16
Wenda Skrevet 26. februar 2018 #7284 Skrevet 26. februar 2018 37 minutter siden, Sjøblåse skrev: Hvor har jeg skrevet at alle skal se den? Jeg tenker at HUN ikke vil se den, pga puppene henger over den 🤪 JEG kan ikke se alle mine tatoveringer heller. Så hvorfor SKAL hun se sine? 8
Hattivatti Skrevet 26. februar 2018 #7285 Skrevet 26. februar 2018 41 minutter siden, Sjøblåse skrev: Hvor har jeg skrevet at alle skal se den? Jeg tenker at HUN ikke vil se den, pga puppene henger over den 🤪 Med den tankegangen så bør jo ingen tatovere ryggen eller baksiden av lårene sine heller.... 10
tutsi123 Skrevet 26. februar 2018 #7286 Skrevet 26. februar 2018 (endret) Hvem bryr seg om hun ser,eller ikke ser tatoveringen.Jeg er mer bekymret for at hun lever et innholdsløst liv som kun handler om konsum,konsum og konsum... og å vise seg frem i mer eller mindre ukledelige antrekk eller halvnaken for å få oppmerksomhet av nasty,ukjente menn. Jeg har for eksempel aldri sett at hun beveger seg i skog og mark.Det er medisin for det meste.Den stakkars bikkja ligger for det meste i sofa eller seng,under pledd eller dyne.Jeg er for å si det litt snilt,rystet over henne etter å ha fulgt med en liten stund.Og er alle bloggere så "enkle" og selvsentrerte så skjønner jeg ikke hvorfor folk gidder å bruke energi på noen av dem.Borkastet energi å gi oppmerksomhet til bloggere som må ha store mentale utfordringer.Å blottlegge seg selv,slik Helene til stadighet gjør sier det meste.Billig og skammelig. Endret 26. februar 2018 av tutsi123 25
Gjest supernova_87 Skrevet 27. februar 2018 #7287 Skrevet 27. februar 2018 12 timer siden, tutsi123 skrev: Hvem bryr seg om hun ser,eller ikke ser tatoveringen.Jeg er mer bekymret for at hun lever et innholdsløst liv som kun handler om konsum,konsum og konsum... og å vise seg frem i mer eller mindre ukledelige antrekk eller halvnaken for å få oppmerksomhet av nasty,ukjente menn. Jeg har for eksempel aldri sett at hun beveger seg i skog og mark.Det er medisin for det meste.Den stakkars bikkja ligger for det meste i sofa eller seng,under pledd eller dyne.Jeg er for å si det litt snilt,rystet over henne etter å ha fulgt med en liten stund.Og er alle bloggere så "enkle" og selvsentrerte så skjønner jeg ikke hvorfor folk gidder å bruke energi på noen av dem.Borkastet energi å gi oppmerksomhet til bloggere som må ha store mentale utfordringer.Å blottlegge seg selv,slik Helene til stadighet gjør sier det meste.Billig og skammelig. Innrømmer jeg ler litt av innlegget ditt (men jeg er stort sett enig altså). Men du peker jo på noe både du og jeg gjør når vi skriver i denne tråden: kaster bort energi med å gi dem oppmerksomhet. Jeg er uenig i at det er billig å blottlegge seg, tvert i mot. Hvilken pris de alle betaler for å ha dette fokuset på bekreftelse! De mister det autentiske, det ekte, roen! Det virker tomt. Det er som en rus, man higer bare etter mer. At det skal føles som da man begynte. At det skal bli like digg som de første gangene. Man tar mer og mer, men det blir liksom ikke det samme. Og i mellomtiden mister det vanlige livet farge. Det blir et jag. Hvileløst søkende etter noe man kanskje ikke helt hva er. 13 timer siden, Sjøblåse skrev: Men den tattisen... vil den vise på hun? Henger ikke puppene hennes over dei? 😅 Igjen, jeg klarer ikke å la være å reagere: så ekle kommentarer du har. Godter deg over andres forfall og ler av andres kropper. Det synes jeg er skikkelig ekkelt.
Veslefrikk Skrevet 27. februar 2018 #7288 Skrevet 27. februar 2018 13 minutter siden, Rainstorm skrev: Igjen, jeg klarer ikke å la være å reagere: så ekle kommentarer du har. Godter deg over andres forfall og ler av andres kropper. Det synes jeg er skikkelig ekkelt. Du er jo litt på kanten selv her... Du konstaterer at hun godter seg over andres forfall. Det betyr jo at du også mener at det da faktisk er et forfall hos HD og flere. Vi er alle forskjellige og bra er det. Forskjellen er vel hvordan man velger å blottlegge seg og alle gjør kanskje ikke de smarteste valgene og noe sier meg at noen kommer til å angre litt om noen år. 6
Sydenkupp Skrevet 27. februar 2018 #7289 Skrevet 27. februar 2018 Men den tættisen der... Den er ikke spesielt godt utført - skjev og ujevn spesielt øverst. 5
Gjest supernova_87 Skrevet 27. februar 2018 #7290 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Veslefrikk skrev: Du er jo litt på kanten selv her... Du konstaterer at hun godter seg over andres forfall. Det betyr jo at du også mener at det da faktisk er et forfall hos HD og flere. Vi er alle forskjellige og bra er det. Forskjellen er vel hvordan man velger å blottlegge seg og alle gjør kanskje ikke de smarteste valgene og noe sier meg at noen kommer til å angre litt om noen år. Synes det er interessant det du nevner og jeg tenkte på det samme da jeg skrev det! Kan sykelig overvekt være noe annet enn "forfall" selv om man synes det er sexy, pent eller er for å være glad i den kroppen man har? I et helseaspekt (som er aspektet jeg synes er viktigst) tenker jeg på sykelig overvekt som forfall. Ellers kan man se på overopptatthet av bekreftelse og tomme liv som et forfall mtp "livet", men jeg eier jo ingen sannhet der, noen synes kanskje prostitusjon (i overført betydning, selger livet sitt og innholdet for 15 minutter i rampelyset) er høydaren for menneskelig eksistens. Til akkurat det du siterer meg på: Jeg mener ikke at valget HD har tatt mtp tatoveringen er galt, jeg har ikke sett den og har ingen formening, men det jeg reagerte på og egentlig tenkte på med forfall i akkurat det tilfellet er hvordan noen åpenbart mener tatoveringen er en dum ide og deretter ler så de griner over dette forfallet/dumme valget (i deres øyne). Å kunne si at sånn og sånn er dumt er vel det alle driver med når man leser blogger, vi dømmer nord og ned og opp og ned i mente. Sånn sett er vel det å kritisere noen for at de velger å prostituerte seg (i overført betydning) kanskje verre enn å kritisere noen for å ta en tatovering (selv om den ene kan si mer om samfunnstrender og et mer overodnet problem og den andre går løs på menneskets autonomi). Uansett vi driver alle med det. Det jeg reagerer på og synes er dritekkelt er å snakke på en sånn måte om mennesker, deres valg og deres liv, og godte seg over deres forfall (uavhengig om det er kropp/fedme, handlinger, moral).
Veslefrikk Skrevet 27. februar 2018 #7291 Skrevet 27. februar 2018 15 minutter siden, Rainstorm skrev: Synes det er interessant det du nevner og jeg tenkte på det samme da jeg skrev det! Kan sykelig overvekt være noe annet enn "forfall" selv om man synes det er sexy, pent eller er for å være glad i den kroppen man har? I et helseaspekt (som er aspektet jeg synes er viktigst) tenker jeg på sykelig overvekt som forfall. Ellers kan man se på overopptatthet av bekreftelse og tomme liv som et forfall mtp "livet", men jeg eier jo ingen sannhet der, noen synes kanskje prostitusjon (i overført betydning, selger livet sitt og innholdet for 15 minutter i rampelyset) er høydaren for menneskelig eksistens. Til akkurat det du siterer meg på: Jeg mener ikke at valget HD har tatt mtp tatoveringen er galt, jeg har ikke sett den og har ingen formening, men det jeg reagerte på og egentlig tenkte på med forfall i akkurat det tilfellet er hvordan noen åpenbart mener tatoveringen er en dum ide og deretter ler så de griner over dette forfallet/dumme valget (i deres øyne). Å kunne si at sånn og sånn er dumt er vel det alle driver med når man leser blogger, vi dømmer nord og ned og opp og ned i mente. Sånn sett er vel det å kritisere noen for at de velger å prostituerte seg (i overført betydning) kanskje verre enn å kritisere noen for å ta en tatovering (selv om den ene kan si mer om samfunnstrender og et mer overodnet problem og den andre går løs på menneskets autonomi). Uansett vi driver alle med det. Det jeg reagerer på og synes er dritekkelt er å snakke på en sånn måte om mennesker, deres valg og deres liv, og godte seg over deres forfall (uavhengig om det er kropp/fedme, handlinger, moral). Jeg er 100 % enig med deg! Så bare det komiske i det jeg siterte.
Gjest Gillians Skrevet 27. februar 2018 #7292 Skrevet 27. februar 2018 Det siste skjørtet hun viser på Insta er noe av det rareste/styggeste jeg har sett. Kan ikke skjønne at mange lar seg inspirere av sånne antrekk?
Finnwife Skrevet 27. februar 2018 #7293 Skrevet 27. februar 2018 Ikke akkurat overrasket over tattis-valget, er jo det nye tramp-stampet. Men personlig hadde kanskje ventet til et eventuelt brystløft? Syns det er veldig synd at hun utagerer slik, var oppriktig optimistisk til start-kurs og at hun kanskje skulle få hjelp til "tankekjøret" sitt. Istedenfor virker det som om noe har løsnet og hun har gått helt av hengslene. Trasig altså. 9
Era Vulgaris Skrevet 28. februar 2018 #7294 Skrevet 28. februar 2018 På 27.2.2018 den 16.30, Gillians skrev: Det siste skjørtet hun viser på Insta er noe av det rareste/styggeste jeg har sett. Kan ikke skjønne at mange lar seg inspirere av sånne antrekk? Jeg ble også sånn av det skjørtet. Det var rett og slett mindre pent, og når i alle dager skal man bruke noe sånn? Ikke ute blant folk, hvert fall. Til å jobbe med klær og mote, er hun utrolig lite flink til å kle seg flatterende, synes jeg. 17
Miranda16 Skrevet 28. februar 2018 #7295 Skrevet 28. februar 2018 (endret) 11 minutter siden, Era Vulgaris skrev: Jeg ble også sånn av det skjørtet. Det var rett og slett mindre pent, og når i alle dager skal man bruke noe sånn? Ikke ute blant folk, hvert fall. Til å jobbe med klær og mote, er hun utrolig lite flink til å kle seg flatterende, synes jeg. Hun har begynt å følge i fotsporene til SE og KU. Pr-kåt så det holder. Det er visst viktigere enn at hun mister de kvinnelige følgerne Endret 28. februar 2018 av Miranda16 5
Kolibrien Skrevet 1. mars 2018 #7296 Skrevet 1. mars 2018 På 25.2.2018 den 15.03, LadyBlaBla skrev: Haha, okei. Skal være veldig forsiktig, det kan jo være livsfarlig selvsagt.. 😂 Måtte le litt av den at du «måtte passe deg for å anbefale andre dietter».😂 Andre dietter enn hva? Lavkarbo er jo hovedsakelig snakk om å spise ordentlig mat i form av rene produkter. Istedet for å evt pakke i seg alle de usunne, fettreduserte ferdigproduktene de har på butikken. Er det som er det farlige her, på lang sikt. Kunstige tilsetningsstoffer og ekstra tilsatte karbohydrater FTW! 🎉 Enig med deg! Hadde hun lagt om til lavkarbo/LCHF, hadde hun garantert klart å gått ned i vekt. Hadde nok unngått operasjon og alt, siden søtsuget også minsker i stor grad - om ikke så forsvinner det helt.👌🏼 En slik operasjon er jo ikke småtteri, samt helt unaturlig for kroppen! 9
Wenda Skrevet 1. mars 2018 #7297 Skrevet 1. mars 2018 Man går ikke garantert ned i vekt av å spise lavkarbo Selv har jeg spist lavkarbo i mange år fordi jeg mener det er et sunnere kosthold, men kan ikke se noe til kiloene som liksom skal «fly av» her jeg sitter med en vekt på 98 kilo 11
Gjest Sisti Skrevet 1. mars 2018 #7298 Skrevet 1. mars 2018 27 minutter siden, Lillypad87 said: Måtte le litt av den at du «måtte passe deg for å anbefale andre dietter».😂 Andre dietter enn hva? Lavkarbo er jo hovedsakelig snakk om å spise ordentlig mat i form av rene produkter. Istedet for å evt pakke i seg alle de usunne, fettreduserte ferdigproduktene de har på butikken. Er det som er det farlige her, på lang sikt. Kunstige tilsetningsstoffer og ekstra tilsatte karbohydrater FTW! 🎉 Enig med deg! Hadde hun lagt om til lavkarbo/LCHF, hadde hun garantert klart å gått ned i vekt. Hadde nok unngått operasjon og alt, siden søtsuget også minsker i stor grad - om ikke så forsvinner det helt.👌🏼 En slik operasjon er jo ikke småtteri, samt helt unaturlig for kroppen! Hun hadde garantert gått ned i vekt? Hva i all verden baserer du det på? Jeg kjenner flere kraftig overvektige som la om til lavkarbo, de gikk ikke ned. En av de valgte operasjon til sist, og lyktes da (uten lavkarbo). Ei annen fikk spiseforstyrrelsen forverret av lavkarbo, fordi hun ble enda mer fiksert på ja-mat og nei-mat. Lavkarbo er ingen vidunderkur som fikser de mentale sperrene som hindrer deg i å lykkes.
arnoyb Skrevet 1. mars 2018 #7299 Skrevet 1. mars 2018 8 minutter siden, Wenda skrev: Man går ikke garantert ned i vekt av å spise lavkarbo Selv har jeg spist lavkarbo i mange år fordi jeg mener det er et sunnere kosthold, men kan ikke se noe til kiloene som liksom skal «fly av» her jeg sitter med en vekt på 98 kilo Lavkarbo eller ei. Du må ha mindre energi inn enn enn energi ut. ingenting flyr av om du spiser mer enn du bruker uansett om det er reine produkter. 12
Gjest Beatbox Skrevet 1. mars 2018 #7300 Skrevet 1. mars 2018 Den eneste årsaken til at hun klarte å gå ned 60 kg var fordi målet var å bli kjendis...Hun har jo bekreftet ørten ganger at hun ekstremt PR-kåt...og når man har det som mål...da klarer man det meste. Nå har journalistene pakket vekk blyanten og skriveblokken og borte er hennes motivasjon!! Hun klarer ikke å gjøre noe for seg selv...fordi det i hennes verden ikke er viktig nok...som hun sa ang mulig slankeopr...det var for å stoppe kjeften på kritikerne...?! Derfor altså...det sier jo alt!
Fremhevede innlegg