ArneAnd Skrevet 22. februar 2018 #7181 Skrevet 22. februar 2018 Helene Drage får sjukt mye pes her inne. Er det bare jeg som synes hun er en meget flott og attraktiv dame? 9
Rubella Skrevet 22. februar 2018 #7182 Skrevet 22. februar 2018 2 minutter siden, ArneAnd skrev: Helene Drage får sjukt mye pes her inne. Er det bare jeg som synes hun er en meget flott og attraktiv dame? Hun får ikke "pes" pga. utseendet, hun får kritikk pga. det @Navios så fint oppsummerte over her. 19
Gjest Beatbox Skrevet 22. februar 2018 #7183 Skrevet 22. februar 2018 7 minutter siden, ArneAnd skrev: Helene Drage får sjukt mye pes her inne. Er det bare jeg som synes hun er en meget flott og attraktiv dame? Fjern fokuset fra pupper, rompe og kropp generelt..så ser du hva folk kritiserer..
filifjonka Skrevet 22. februar 2018 #7184 Skrevet 22. februar 2018 40 minutter siden, ArneAnd said: Helene Drage får sjukt mye pes her inne. Er det bare jeg som synes hun er en meget flott og attraktiv dame? Sikkert ikke.
Trollmora Skrevet 22. februar 2018 #7185 Skrevet 22. februar 2018 3 timer siden, monstergospel skrev: Jadda.. kursdag igjen, negativ som vanlig. Gått ned en kilo til denne uken.. kunne vært bedre men det er ikke det som er målet.. Ehh? Ok, hva er målet da? Eller jo, vent, det er jo slank prinsesse operasjon som er målet. Gå ned i vekt selv er ikke så viktig. Lurer på om hun klarer å gå ned det hun må for å i det hele tatt få lov å utføre operasjonen jeg🤔 Hun har gått ned en kilo på 14 dager - hun veide seg ikke sist torsdag for da var det trening 6
monstergospel Skrevet 22. februar 2018 #7186 Skrevet 22. februar 2018 1 time siden, Trollmora skrev: Hun har gått ned en kilo på 14 dager - hun veide seg ikke sist torsdag for da var det trening En kilo på fjorten dager ja... Det kan jo bare være vann.. Hu har null disiplin ass.. 10
arnoyb Skrevet 22. februar 2018 #7187 Skrevet 22. februar 2018 Akkurat nå, monstergospel skrev: En kilo på fjorten dager ja... Det kan jo bare være vann.. Hu har null disiplin ass.. Eventuelt som de sa til meg når jeg gikk på kurs; Ett kilo ned er ett kilo ned. På forkurset jobbes det med hodet, kan ikke forvente at ei evig endring skjer på 14 dager. Jeg hadde start bmi på nesten 45, noen uker gikk jeg ikke ned i det hele tatt, men det ser ut som jeg har klart ei varig endring! Bare for at Helene har ei dårlig holdning litt for ofte betyr ikke at det er ok for folk her i tråden å være smålig. Prøv nå å hold diskusjonen saklig! 22
Trollmora Skrevet 22. februar 2018 #7188 Skrevet 22. februar 2018 4 minutter siden, monstergospel skrev: En kilo på fjorten dager ja... Det kan jo bare være vann.. Hu har null disiplin ass.. Eller det kan være at hun er I syklusen hvor kroppen holder igjen vann.....?! Vanskelig å si noe om denne vektnedgangen hennes, I og med at hun kun flasher pupper og gjemmer dobbelthaken på snap. Men hun har vel feiret 30 års dag og vært fyllesjuk og mesket seg med drittmat (som den pizzaen hun skulle ha til frokost) - så goodbye livstilsendring - hello operasjonsbord, slankere enn slankes, rååååsa ting I massevis og ikke glem tiara 12
Gjest Dorey Skrevet 22. februar 2018 #7189 Skrevet 22. februar 2018 Hun sier jo i siste podcast at det har gått skeis med både kosthold og trening den siste uka. Hun opererer visst med 'bursdagsuke' så det virket som om det var fri flyt uka før bursdagen.
Era Vulgaris Skrevet 22. februar 2018 #7190 Skrevet 22. februar 2018 2 minutter siden, Dorey skrev: Hun sier jo i siste podcast at det har gått skeis med både kosthold og trening den siste uka. Hun opererer visst med 'bursdagsuke' så det virket som om det var fri flyt uka før bursdagen. Finnes det i det hele tatt noen perioder/dager/uker hvor hun ikke finner unnskyldninger og bortforklaringer for fri flyt? Når man er så overvektig er det der man må begynne; å være ærlig med seg selv! Jeg bryr meg katta om hva hun veier eller hvordan hun ser ut, men når hun har valgt den rollen hun har, må hun stikke fingeren i jorda og innse at det er det mentale hun trenger hjelp med. Hvis ikke det kommer på plass, kommer hun aldri til å verken gå ned i vekt eller ha noe som helst troverdighet som PT og kostholdsveileder. 17
filifjonka Skrevet 22. februar 2018 #7191 Skrevet 22. februar 2018 13 minutter siden, Era Vulgaris said: Finnes det i det hele tatt noen perioder/dager/uker hvor hun ikke finner unnskyldninger og bortforklaringer for fri flyt? Når man er så overvektig er det der man må begynne; å være ærlig med seg selv! Jeg bryr meg katta om hva hun veier eller hvordan hun ser ut, men når hun har valgt den rollen hun har, må hun stikke fingeren i jorda og innse at det er det mentale hun trenger hjelp med. Hvis ikke det kommer på plass, kommer hun aldri til å verken gå ned i vekt eller ha noe som helst troverdighet som PT og kostholdsveileder. Samme, hadde hun holdt kjeft og ikke latt dette være grunnlaget for business var det vel ingen som haddr brydd seg hverken om hvordan hun ser ut eller om hvorvidt hun slanker seg. Folk bryr seg egentlig mindre enn hva enkelte liker å tro. 6
Era Vulgaris Skrevet 22. februar 2018 #7192 Skrevet 22. februar 2018 50 minutter siden, filifjonka skrev: Samme, hadde hun holdt kjeft og ikke latt dette være grunnlaget for business var det vel ingen som haddr brydd seg hverken om hvordan hun ser ut eller om hvorvidt hun slanker seg. Folk bryr seg egentlig mindre enn hva enkelte liker å tro. Nettopp. Når du fronter dine kunnskaper på området, men overhodet ikke etterlever dem selv, mister du all troverdighet. Ja, hun gikk ned 60 kilo en gang, og det er en bragd, men en kan ikke leve på gamle meritter. Spesielt ikke når du er tilbake på start. Hun hadde hatt godt av å følge noen som virkelig har fått det til - og har forstått at man må finne en livsstil man kan leve med - som f.eks @knoftig og @sunn_sprek_anita på Instagram. Det hjelper ikke å tråkke litt på en ellipsemaskin eller løfte noen vekter i 10 minutter en gang i blant, kalle det trening, for så å proppe i seg for mye og feil mat. Og kostholdet hennes er jo en tragedie, ut fra det en ser på snap og Insta. 13
MarianneE Skrevet 22. februar 2018 #7193 Skrevet 22. februar 2018 26 minutter siden, Era Vulgaris skrev: Nettopp. Når du fronter dine kunnskaper på området, men overhodet ikke etterlever dem selv, mister du all troverdighet. Ja, hun gikk ned 60 kilo en gang, og det er en bragd, men en kan ikke leve på gamle meritter. Spesielt ikke når du er tilbake på start. Hun hadde hatt godt av å følge noen som virkelig har fått det til - og har forstått at man må finne en livsstil man kan leve med - som f.eks @knoftig og @sunn_sprek_anita på Instagram. Det hjelper ikke å tråkke litt på en ellipsemaskin eller løfte noen vekter i 10 minutter en gang i blant, kalle det trening, for så å proppe i seg for mye og feil mat. Og kostholdet hennes er jo en tragedie, ut fra det en ser på snap og Insta. Jeg følger Knoftig selv. Jeg har ikke nok ord for å beskrive hvor inspirerende dem dama er! ❤ Helene ville jeg fulgt om jeg ikke er interessert i å gå ned i vekt men komme med masse bortforklaringer om hvorfor jeg veier som jeg gjør 9
Era Vulgaris Skrevet 22. februar 2018 #7194 Skrevet 22. februar 2018 1 time siden, MarianneE skrev: Jeg følger Knoftig selv. Jeg har ikke nok ord for å beskrive hvor inspirerende dem dama er! ❤ Helene ville jeg fulgt om jeg ikke er interessert i å gå ned i vekt men komme med masse bortforklaringer om hvorfor jeg veier som jeg gjør Veldig enig med deg i begge deler! 4
Papirfly Skrevet 22. februar 2018 #7195 Skrevet 22. februar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. Papirfly, mod.
uranus Skrevet 23. februar 2018 #7196 Skrevet 23. februar 2018 (endret) Jeg synes det var avslørende når hun sa at en overvektig var i bedre stand til å gi råd om slanking enn "lille tynne flisa" på podcasten fordi man da vet best hvordan det er å være overvektig. Men det er tydeligvis helt motsatt når det gjelder å være en veltrent PT, man kan like gjerne være svært overvektig og vite hvordan det er å være veltrent som en veltrent person selv. I tillegg kommenterer hun andres kropp nedsettende, samtidig som hun oppmuntrer til å slutte å kroppsshame uansett kropp, ref "lille tynne flisa". Det går også imot det hun sier om at kunnskap ikke avhenger av utseende når hun gjør forskjell på overvektige og fliser. Endret 23. februar 2018 av uranus 36
Trollmora Skrevet 23. februar 2018 #7197 Skrevet 23. februar 2018 Hun er ikke i stand til å gi noen råd om noe som helst før hun faktisk får hodet på plass og åpner øynene. 11
Rubella Skrevet 23. februar 2018 #7198 Skrevet 23. februar 2018 6 minutter siden, uranus skrev: Jeg synes det var avslørende når hun sa at en overvektig var i bedre stand til å gi råd om slanking enn "lille tynne flisa" på podcasten fordi man da vet best hvordan det er å være overvektig. Men det er tydeligvis helt motsatt når det gjelder å være en veltrent PT, man kan like gjerne være svært overvektig og vite hvordan det er å være veltrent som en veltrent person selv. I tillegg kommenterer hun andres kropp nedsettende, samtidig som hun oppmuntrer til å slutte å kroppsshame uansett kropp, ref "lille tynne flisa". Det går også imot det hun sier om at kunnskap ikke avhenger av utseende når hun gjør forskjell på overvektige og fliser. Det der er en av mange grunner til at jeg har mistet helt sansen for den dama. Selvmotsigelse etter selvmotsigelse. Dobbeltmoralen lenge leve... 14
Luka_S Skrevet 23. februar 2018 #7199 Skrevet 23. februar 2018 Hun har ikke bestemt seg for om hun vil ha operasjon og hun vil ikke på "fat-camp". Hva skal hun gjøre da? Fortsette i samme tralten til hun på magisk vis går ned av seg selv? 9
Trollmora Skrevet 23. februar 2018 #7200 Skrevet 23. februar 2018 Akkurat nå, Luka_S skrev: Hun har ikke bestemt seg for om hun vil ha operasjon og hun vil ikke på "fat-camp". Hva skal hun gjøre da? Fortsette i samme tralten til hun på magisk vis går ned av seg selv? Som jeg skrev tidligere, jeg tror hun har bestemt seg - men ikke tør si det «høyt» til alle enda. 14
Fremhevede innlegg