monstergospel Skrevet 20. februar 2018 #7141 Skrevet 20. februar 2018 48 minutter siden, Pås skrev: Jeg kjenner at jeg blir litt krenket av det du skriver jeg, og kjenner henne overhodet ikke! Puster og peser som en hval? Sånt er ikke greit å skrive uansett! Hadde kanskje ikke føltes så bra hvis noen konkluderte med hva du trenger utifra rettskrivingen din f.eks.? Det er sant, hun pustet meget høyt når hun går, bare å se (høre) på snap det. 9
Trude.lutt Skrevet 20. februar 2018 #7142 Skrevet 20. februar 2018 Jeg blir litt matt jeg..... her inne på rampelys kritiseres den ene etter den andre for å være for tynn, for tykk, for kroppsfiksert, for å trene for mye/lite..... Er en eller annen fornøyd med kroppen sin så er det galt..... 8
Prinsesse788 Skrevet 20. februar 2018 #7143 Skrevet 20. februar 2018 Tenk det, at hverdagsaktivitet faktisk gjør deg tynnere... Hvor mange ganger må det repeteres at proteinbarer og treningssenter ikke er svaret for alle? Når du veier tresifret kan det være greit å innse. 18
gjestgitt Skrevet 20. februar 2018 #7144 Skrevet 20. februar 2018 (endret) 1 time siden, tutsi123 skrev: huff,hun fortsetter prekenen på podcasten i kveld om to basic trening :D Og selvfølgelig var alt hu sa innafor,mens alle andre som kritiserte oppførselen hennes tilhører generasjon krenk.Tror jeg ler meg forderva.Hun trenger som alle andre basic trening,siden hun puster og peser som en hval,bare ved vanlig gange.Er det virkelig så vanskelig å innse det. Enig at hun puster unormalt tungt ved gange, til tross for hun ytrer at hun er sunn. Men å si at hun puster og peser som en hval er direkte usmakelig. Tenk én gang før om det du skriver er ok før du trykker «send», bare er tips. Endret 20. februar 2018 av gjestgitt 27
Hjärtat Skrevet 21. februar 2018 #7145 Skrevet 21. februar 2018 6 timer siden, monstergospel skrev: Det er sant, hun pustet meget høyt når hun går, bare å se (høre) på snap det. 5 timer siden, gjestgitt skrev: Enig at hun puster unormalt tungt ved gange, til tross for hun ytrer at hun er sunn. Men å si at hun puster og peser som en hval er direkte usmakelig. Tenk én gang før om det du skriver er ok før du trykker «send», bare er tips. Dette har blitt diskutert før, og jeg vet ikke om dere har prøvd å filme mens dere har i ørepropper med mik. (som Helene ofte har), samtidig som dere går? Man høres ofte veldig tungpustet ut da, fordi mikken fanger opp hver minste lyd. En annen ting er at det ikke nødvendigvis er en sammenheng mellom tung pust og dårlig fysisk form. Har ei venninne: normalvektig og trener 4-5 ganger i uka, uten astma/lignende sykdommer, hun puster høylytt selv når hun sitter helt stille. Synes fler her inne må skjerpe seg nå, det sporer av. Er det så vanskelig for voksne mennesker å avgjøre hva som er saklig (og gjerne konstruktiv) kritikk rettet mot Helene Drage som «bloggbedrift», og god gammaldags drittslenging som ikke bidrar til annet enn vond smak i munnen og klump i magen?! 33
hippyskippy Skrevet 21. februar 2018 #7146 Skrevet 21. februar 2018 Jeg humrer litt hver gang hun snapper smoothier, som om det skulle være magisk helsemat. Enhver person med litt kostholdsvett, og særlig en kostholdsveileder vet vel at det er mye bedre å spise kaloriene hvis hensikten er å gå ned i vekt? En smoothie inneholder fort 300-500 kalorier, og du skal f.eks spise mange knekkebrød med pålegg før du kommer opp i de tallene. Ikke gir deg det den samme metthetsfølelsen heller. Men kostholdsveilederen vet sikkert best. 18
Wenda Skrevet 21. februar 2018 #7147 Skrevet 21. februar 2018 Kommer vel an på personen. Søstra mi føler seg stappmett etter en liten smoothie. Jeg kan drikke en liter og likevel være like sulten 6
martesss Skrevet 21. februar 2018 #7148 Skrevet 21. februar 2018 43 minutter siden, hippyskippy skrev: Jeg humrer litt hver gang hun snapper smoothier, som om det skulle være magisk helsemat. Enhver person med litt kostholdsvett, og særlig en kostholdsveileder vet vel at det er mye bedre å spise kaloriene hvis hensikten er å gå ned i vekt? En smoothie inneholder fort 300-500 kalorier, og du skal f.eks spise mange knekkebrød med pålegg før du kommer opp i de tallene. Ikke gir deg det den samme metthetsfølelsen heller. Men kostholdsveilederen vet sikkert best. En smoothie kan vel være så mangt. Hvor mange kalorier den inneholder og hvor god metthetsfølelse den gir kommer vel helt an på hva du putter i den. 9
Gjest Sisti Skrevet 21. februar 2018 #7149 Skrevet 21. februar 2018 Hadde smoothie til frokost jeg, 150 kalorier ble det. Skulle egentlig være 200, men måtte dele med sønnen min. En smoothie MÅ ikke være kaloririk.
Gjest margrit Skrevet 21. februar 2018 #7150 Skrevet 21. februar 2018 12 timer siden, Trude.lutt skrev: Jeg blir litt matt jeg..... her inne på rampelys kritiseres den ene etter den andre for å være for tynn, for tykk, for kroppsfiksert, for å trene for mye/lite..... Er en eller annen fornøyd med kroppen sin så er det galt..... Dama er sykelig overvektig og forsøker å normalisere det i kraft av å være en "influencer". Det er faktisk ikke greit og fortjener kritikk!
Miranda16 Skrevet 21. februar 2018 #7151 Skrevet 21. februar 2018 Foreslår at folk tar på seg en seg en sekk på pluss 30 kg og går en tur og ser hvor andpusten og hvor tung man føler seg. De aller fleste vil merke det ved 10 kg 2
Miranda16 Skrevet 21. februar 2018 #7152 Skrevet 21. februar 2018 (endret) 12 timer siden, Trude.lutt skrev: Jeg blir litt matt jeg..... her inne på rampelys kritiseres den ene etter den andre for å være for tynn, for tykk, for kroppsfiksert, for å trene for mye/lite..... Er en eller annen fornøyd med kroppen sin så er det galt..... Hun har ingen plager ved overvekten, trives med vekta, spiser sunt og beveger seg så hvorfor går hun på dette kurset da? Endret 21. februar 2018 av Miranda16 9
tutsi123 Skrevet 21. februar 2018 #7153 Skrevet 21. februar 2018 (endret) 1 bx mager kesam ca 210 kalorier.1 banan ca 80-90 kalorier. 1 mango ca 150 kalorier.Bare dette gir 450 kalorier.Og dette kun som et eksempel,ingen kritikk. Smoothie kan være en flott måte å få i seg det man trenger av vitaminer og mineraler,og den trenger som nevnte over her,ikke å være kaloririk. Endret 21. februar 2018 av tutsi123 7
arnoyb Skrevet 21. februar 2018 #7154 Skrevet 21. februar 2018 Akkurat nå, tutsi123 skrev: 1 bx mager kesam ca 210 kalorier.1 banan ca 80-90 kalorier. mango ca 150 kalorier.Bare dette gir 450 kalorier.Og dette kun som et eksempel,ingen kritikk. Smoothie kan være en flott måte å få i seg det man trenger av vitaminer og mineraler,og den trenger som nevnte over her,ikke å være kaloririk. Men hun nevnte jo i en snap at det var en halv boks kesam ikke en hels osv, og at dette holdt henne mett til klokka to(eller var det ett hun sa?) Så da er jo ikke 450 eller 350 kcal så ille...
Trollmora Skrevet 21. februar 2018 #7155 Skrevet 21. februar 2018 Med Ref til dagens snap’er - er det virkelig innafor å legge ut slidene fra et taushetsbelagt kurs? 8
Gjest Navios Skrevet 21. februar 2018 #7156 Skrevet 21. februar 2018 (endret) 1 minutt siden, Trollmora skrev: Med Ref til dagens snap’er - er det virkelig innafor å legge ut slidene fra et taushetsbelagt kurs? Ja eg ser ikkje problemet med det. Det er jo ikkje innhaldet som er taushetsbelagt. Endret 21. februar 2018 av Navios
Hattivatti Skrevet 21. februar 2018 #7157 Skrevet 21. februar 2018 4 minutter siden, Trollmora skrev: Med Ref til dagens snap’er - er det virkelig innafor å legge ut slidene fra et taushetsbelagt kurs? Hun snapper jo ikke akkurat deltagerene på kurset. Programmet kan jeg ikke se for meg er hemmelig? Correct me if I'm wrong.
Trollmora Skrevet 21. februar 2018 #7158 Skrevet 21. februar 2018 Akkurat nå, Ryuk skrev: Hun snapper jo ikke akkurat deltagerene på kurset. Programmet kan jeg ikke se for meg er hemmelig? Correct me if I'm wrong. Jeg vet ikke, derfor jeg spør
Miranda16 Skrevet 21. februar 2018 #7159 Skrevet 21. februar 2018 6 minutter siden, Trollmora skrev: Med Ref til dagens snap’er - er det virkelig innafor å legge ut slidene fra et taushetsbelagt kurs? Hun har taushetsbelagt i forhold til å dele informasjon om de andre deltagerne. Selv om hun snakker om kurset på generelt grunnlag, så synes jeg ikke det er greit den arrogante holdningen hvor hun "rater" deltagerne. Hun har god helse, kan trene intensivt, spiser sunt mens de andre er på et helt annet nivå. Hun er tross alt PT og kostholdsveileder 17
Miranda16 Skrevet 21. februar 2018 #7160 Skrevet 21. februar 2018 (endret) Dobbelpost Endret 21. februar 2018 av Miranda16
Fremhevede innlegg