Skogspike Skrevet 19. februar 2018 #7121 Skrevet 19. februar 2018 Jeg er enig i at det er ofte og mye pupper over hele skjermen. Føles litt invarderende faktisk og det overskygger ofte budskapet, for min del. Trykker i slike tilfeller forbi uten å høre ferdig, fordi jeg blir puppeforstyrra. 14
SKE87 Skrevet 19. februar 2018 #7122 Skrevet 19. februar 2018 Det bildet på snap story nå: «skulle tro ingen hadde sett bare legger før».... altså jeg vet ikke hva jeg skal si til det, men er ikke bare at de er bare i februar (som i seg selv ER spesielt) folk ser på tror jeg... tatoveringene er også helt grusomme, men men, smak og behag🤷🏼♀️ 15
Miranda16 Skrevet 19. februar 2018 #7123 Skrevet 19. februar 2018 11 minutter siden, SKE87 skrev: Det bildet på snap story nå: «skulle tro ingen hadde sett bare legger før».... altså jeg vet ikke hva jeg skal si til det, men er ikke bare at de er bare i februar (som i seg selv ER spesielt) folk ser på tror jeg... tatoveringene er også helt grusomme, men men, smak og behag🤷🏼♀️ Ja alt er alle andres skyld. Hadde selv snudd meg om en vandret rundt i kort skjørt uten strømpebukser på vinterstid. Hun jobber i klesbutikk og burde se at å ta på seg strømpebukser vil ta antrekket til et helt nytt nivå, Det er ikke engang å lide for skjønnheten 23
hippyskippy Skrevet 19. februar 2018 #7124 Skrevet 19. februar 2018 Sorry, men du blir bare mer og mer Helene Ufordragelig. 16
filifjonka Skrevet 19. februar 2018 #7125 Skrevet 19. februar 2018 (endret) Håper at jeg kan si én ting uten å fornærme noen, hun er mye finere med klær på. Og med det mener jeg også bukser, ikke bare ben i korte skjørt. Endret 20. februar 2018 av filifjonka 9
Rubella Skrevet 20. februar 2018 #7126 Skrevet 20. februar 2018 Altså, jeg så en slank fyr i shorts her i Trondheim for et par uker siden. Jeg stirra også! Er jo ikke normalt eller lurt å gå med bare ben midt på vinteren, så folk reagerer selvsagt. 19
Gjest ricecrispies Skrevet 20. februar 2018 #7127 Skrevet 20. februar 2018 Gå halvnaken i februar med både pupper og bein bare,det er ikke så rart folk stirrer da. Men da fikk hun jo oppmerksomheten sin
Nana Skrevet 20. februar 2018 #7128 Skrevet 20. februar 2018 "Artig" hvordan hun vrir all "kritikk" til å ha med vekt og kropp å gjøre. Fint for henne at det går greit uten strømpebukse, men det ser unektelig veldig rart ut i vintermnd. Strømpebukse hadde også løftet antrekket etter min subjektive mening. Har sett en person med bare bein (en mann i shorts) nå i vinter og jeg bor i en stor by. Var ikke bare jeg som stirret. Vi tenkte nok det samme alle som så på han "han må da fryse ihjel". Og vi tenkte det selv om han var både slank og veltrent Er ikke min business hvordan hun kler seg, men er oppgitt av at hun skylder alle tilbakemeldinger/kritikk på fatshaming og at hun er overvektig 21
Gjest Navios Skrevet 20. februar 2018 #7129 Skrevet 20. februar 2018 Gjer ho det då? Eg får heller inntrykk av at ho meiner at alle burde skjønne at ho ikkje beveger seg utendørs, sjølv om det er februar...
Nana Skrevet 20. februar 2018 #7130 Skrevet 20. februar 2018 Akkurat nå, Navios skrev: Gjer ho det då? Eg får heller inntrykk av at ho meiner at alle burde skjønne at ho ikkje beveger seg utendørs, sjølv om det er februar... Ref tidligere innlegg på bloggen om klær (og nakne bein) så gjør hun det i stor grad 1
Gjest Touchy Skrevet 20. februar 2018 #7131 Skrevet 20. februar 2018 3 timer siden, ricecrispies skrev: Gå halvnaken i februar med både pupper og bein bare,det er ikke så rart folk stirrer da. Men da fikk hun jo oppmerksomheten sin - og det er oppmerksomhet mange bloggere søker. Helene inkludert.
monstergospel Skrevet 20. februar 2018 #7132 Skrevet 20. februar 2018 Hun blir mer å mer ufordragelig om dagen fordi hun i hodet sitt snart er en slank og fit prinsesse. Easy peasy. Og da er det bare å rakke ned på alt og alle! 13
Prinsesse788 Skrevet 20. februar 2018 #7133 Skrevet 20. februar 2018 Jeg håper for hennes del at veien etter operasjon blir vellykket og med vekttap. Hvis ikke må hun bite i seg den ufordrageligheten en gang til... 7
Miranda16 Skrevet 20. februar 2018 #7134 Skrevet 20. februar 2018 7 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Jeg håper for hennes del at veien etter operasjon blir vellykket og med vekttap. Hvis ikke må hun bite i seg den ufordrageligheten en gang til... Hvis hun føler hun ikke får utbytte av kurset og behovet hennes er noe helt annet, som det mentale som hun sier støtt og stadig, hvordan skal hun da lykkes. 7
lillesky Skrevet 20. februar 2018 #7135 Skrevet 20. februar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod)
tutsi123 Skrevet 20. februar 2018 #7136 Skrevet 20. februar 2018 huff,hun fortsetter prekenen på podcasten i kveld om to basic trening :D Og selvfølgelig var alt hu sa innafor,mens alle andre som kritiserte oppførselen hennes tilhører generasjon krenk.Tror jeg ler meg forderva.Hun trenger som alle andre basic trening,siden hun puster og peser som en hval,bare ved vanlig gange.Er det virkelig så vanskelig å innse det. 8
Pås Skrevet 20. februar 2018 #7137 Skrevet 20. februar 2018 (endret) 4 minutter siden, tutsi123 skrev: huff,hun fortsetter prekenen på podcasten i kveld om to basic trening :D Og selvfølgelig var alt hu sa innafor,mens alle andre som kritiserte oppførselen hennes tilhører generasjon krenk.Tror jeg ler meg forderva.Hun trenger som alle andre basic trening,siden hun puster og peser som en hval,bare ved vanlig gange.Er det virkelig så vanskelig å innse det. Jeg kjenner at jeg blir litt krenket av det du skriver jeg, og kjenner henne overhodet ikke! Puster og peser som en hval? Sånt er ikke greit å skrive uansett! Hadde kanskje ikke føltes så bra hvis noen konkluderte med hva du trenger utifra rettskrivingen din f.eks.? Endret 20. februar 2018 av Pås 30
gjestgitt Skrevet 20. februar 2018 #7138 Skrevet 20. februar 2018 Helene er absolutt ikke rett person til å si at kritikere tilhører generasjon krenk, hun er en av de mest hårsåre bloggerene som eksisterer i blogglandia. Selvinnsikt Helene, det hadde gjort deg godt 23
Miranda16 Skrevet 20. februar 2018 #7139 Skrevet 20. februar 2018 Hva er det nå hun føler seg krenket av? 3
My <3 Skrevet 20. februar 2018 #7140 Skrevet 20. februar 2018 Den rosa åletrange bursdagskjolen hun reklamerte for på insta for 2 dager siden...er det kødd?? Føler hun seg virkelig fin i noe sånt? Mulig jeg henger litt etter nå og det har vært diskutert. 16
Fremhevede innlegg