Li.ols1 Skrevet 18. februar 2018 #7101 Skrevet 18. februar 2018 Hadde ikke ville snakket så veldig høyt om at jeg var utdannet PT og "kostholdveileder" om jeg måtte på kurs for sykelig overvektige. Personlig synes jeg sirkeltrening er en kjempe fin form for trening, hvor alle kan gjøre øvelser etter eget nivå "kjøre flere repetisjoner, gjøre øvelsene fortere, legge til et ekstra element for at det skal bli tyngre osv." Hun sluntrer vel bare unna så de andre ikke skulle se at hun var i så dårlig form hun som er PT og alt.. Med de holdningene hun uttrykker hadde jeg aldri i livet ville ha henne som min personlige trener, aldri. 13
filifjonka Skrevet 18. februar 2018 #7102 Skrevet 18. februar 2018 27 minutter siden, Ryuk said: Hvorfor sier slanke, velltrente ja til slikt? Det er ikke mer vulgært fordi hun er overvektig. Man kan jo lure på hvorfor hvem som helst vil ha slile bilder på nett, men det er ikke mer ille at Helene har stått modell for slikt, en at andre gjør det. De har andre tanker/verdier en oss og det er helt ok i mitt hode. Klærne er vulgære, det er jeg enig i. Men det sier seg jo litt selv når de kommer fra Lillefrekke. Ja, jeg reagerer først og fremst på klærne, at noen har så lite verdighet. 6
Gjest supernova_87 Skrevet 18. februar 2018 #7103 Skrevet 18. februar 2018 1 minutt siden, Kartoffel skrev: Disse bildene får sympatilikes eller så er de for spesielt interesserte folk med fetish på ekstremt overvektige folk. For det er ikke pent. Disse klærne syns jeg ikke er pene på noen, overhode ikke hva jeg definerer som sexy, men likevel må det være lov å mene at sykelig fedme ikke er pent uten å være en hater. Ja, hun skal få lov å like seg selv, ingen har sagt noe annet. Men må man syns hun er vakker og sexy? Kan ikke heller budskapet i kroppspositivisnen være at kropp bare må gjøres mindre viktig?? Det er klart det er lov å mene at sykelig fedme ikke er pent, det fleste synes jo ikke det er det. Men jeg reagerer litt på det kategoriske utsagnet ditt, at "det er ikke pent". Jo, noen synes jo det, helt uten at de er chubby-chasers. Jeg er enig med deg i at man kan tenke at kropp er mindre viktig, at helse og velvære er viktigere f.eks. Men det er mange menn (nei, absolutt ikke brorparten!) som kan finne en overvektig kvinne sexy. Og har man en overvektig partner (eller fedme), så kan man jo som andre normalvektige par ønske å bruke "sexy undertøy". Man blir ikke mindre overvektig av å gjemme kroppen sin, eller ikke kle den opp på denne måten. -- Jeg har ikke trykket på denne tråden, eller sett/lest noe om HD på over et år, og jeg aner ikke hvorfor jeg trykket inn her nå i dag, men det hele var en trist affære. Jeg tror det finnes suksessfulle, glade og fornøyde overvektige mennesker, som er glade med det de oppnår og ikke lar kroppen være fokus eller målemeter for hva de oppnår og hva livet deres betyr (se f.eks statsministeren i Norge). Men jeg synes det er trist å se noen som var SÅ fornøyd når hun mestret å gå ned i vekt og nærme seg normalvekt nå ha gått opp vekten igjen. Og det er trist å se at man selv med et stort fokus på både kosthold og fysisk aktivitet over flere år fremdeles ikke tør å være helt åpen om at "det er ikke dét det handler om". Det er ikke noe motsetningsforhold mellom det å være god på kosthold og trening og likevel ikke klare å gå ned i vekt og holde seg der. Jeg ser noen i denne tråden mener det er fascinerende at noen som er god på kosthold og trening ikke klarer å gå ned i vekt, men jeg skjønner ikke fascinasjonen. Det er jo bare illustrerende for at problemet for veldig mange overvektige ikke er å forstå termodynamiske lover, dynamikken i forbrenning, og hva som er sunt og ikke.
Miranda16 Skrevet 18. februar 2018 #7104 Skrevet 18. februar 2018 12 minutter siden, uranus skrev: Ja hun ble høy på seg selv etter å ha gått ned de første kiloene. Hvis HD ender med operasjon har hun jo kastet bort mange år istedet for å bare gjør som Fjellestad med en gang og nå være ferdig. Men jeg lurer på om hun egentlig ønsker vektnedgangen for å vise seg frem i vulgære antrekk mer enn for helsas del. Hva tror du? Virker jo som om omstendighetene ligger til rette for at hun kunne fikset ting på egenhånd liksom. ikke har hun en slitsom jobb, ikke har hun barn og mannen gjør alt hjemme. Hun kan jo bare fokusere på kosthold og trening om hun vil. Det hadde ikke spilt noe rolle om hun hadde tatt denne gatric sleeve eller bypass i 2011. Selv om hun gikk mye ved trening og kosthold, så har hun gått opp og ned flere ganger. En operasjon er ikke en enkel løsning, snarere tvert imot. Om man ikke er motivert eller har jobbet med det mentale vil svært mange gå opp i vekt etterpå. Så lenge HD ikke er litt ydmyk og setter seg selv i en offerrolle, vil hun ikke lykkes med en operasjon heller 8
Gjest Navios Skrevet 19. februar 2018 #7105 Skrevet 19. februar 2018 Eg forstår for å være heilt ærleg ikkje alle dei negative kommentarene på bileta, som minner meir om viktoriansk pripp enn noko anna. Ja, dei er lettkledde. Det er reklamebilete for ein sexbutikk. Og her kommer eit par fakta for dei som er så sjokkerte: Tjukke folk har sex dei også og ein del av dei likar til og med (GISP) kink. Når ein skal kjøpe klede er det faktisk ein fordel å sjå nokon som er om lag på si eige størrelse i stedet for standardmodellen med størrelse 34/36. Eg synes bileta er heilt OK. Ikkje skader dei nokon. Lett å unngå er dei også. At dykk ikkje liker wetlooks og lær gjer ikkje noko, det er ingen kjøpetvang, så vidt eg veit om i alle fall
Gjest Sisti Skrevet 19. februar 2018 #7106 Skrevet 19. februar 2018 Jeg syns heller ikke det er så greit å lese mye usaklig kritikk av bildene. Overvektige folk må da også kunne ha modeller for fetisjklær? Er det ikke bra å bruke en modell som faktisk passer den størrelsen de prøver å selge? At klærne og bildene ser tacky ut... Joda, hval forventer man av en slik butikk? Men noen folk liker slike klær i sin erotiske lek, og det er da fullstendig innafor å publisere slike bilder hvis man selv synes det er moro og fint? Må ethvert modellbilde treffe hele markedet? HD har vel uttalt at hun er ekshibisjonist, og sånn sett er ikke disse bildene overraskende i det hele tatt. Både klær og kvinne faller i smak for noen, hvorfor er det så viktig for alle det IKKE faller i smak hos å rope så høyt ut om det?
OppNedPåAlt Skrevet 19. februar 2018 #7107 Skrevet 19. februar 2018 20 minutter siden, Navios skrev: Eg forstår for å være heilt ærleg ikkje alle dei negative kommentarene på bileta, som minner meir om viktoriansk pripp enn noko anna. Ja, dei er lettkledde. Det er reklamebilete for ein sexbutikk. Og her kommer eit par fakta for dei som er så sjokkerte: Tjukke folk har sex dei også og ein del av dei likar til og med (GISP) kink. Når ein skal kjøpe klede er det faktisk ein fordel å sjå nokon som er om lag på si eige størrelse i stedet for standardmodellen med størrelse 34/36. Eg synes bileta er heilt OK. Ikkje skader dei nokon. Lett å unngå er dei også. At dykk ikkje liker wetlooks og lær gjer ikkje noko, det er ingen kjøpetvang, så vidt eg veit om i alle fall Kunne ikke vært mer enig! Bildene i seg selv er det ingenting galt i, men det er noe sjokkerende å se forskjellen på disse og de som er på bloggen. Helene er et posseringsgeni! 8
Miranda16 Skrevet 19. februar 2018 #7108 Skrevet 19. februar 2018 Hun ser alt annet enn selvsikker og vel i lillefrekke shooten. Dette undertøyet, plast korsettene er ikke sexy eller pent uansett hvordan man ser ut. Denne fotoshooten er utelukkende for de mannlige følgere. Skjønner ikke at bloggere vil bli assosiert med en sexlekebutikk og fetish klær 11
Prinsesse788 Skrevet 19. februar 2018 #7109 Skrevet 19. februar 2018 Jepp, er ikke overrasket over hva hun stiller opp i - men dette poseringsgreiene er fascinerende. 6
Sahara_ Skrevet 19. februar 2018 #7110 Skrevet 19. februar 2018 18 minutter siden, Sisti skrev: Jeg syns heller ikke det er så greit å lese mye usaklig kritikk av bildene. Overvektige folk må da også kunne ha modeller for fetisjklær? Er det ikke bra å bruke en modell som faktisk passer den størrelsen de prøver å selge? At klærne og bildene ser tacky ut... Joda, hval forventer man av en slik butikk? Men noen folk liker slike klær i sin erotiske lek, og det er da fullstendig innafor å publisere slike bilder hvis man selv synes det er moro og fint? Må ethvert modellbilde treffe hele markedet? HD har vel uttalt at hun er ekshibisjonist, og sånn sett er ikke disse bildene overraskende i det hele tatt. Både klær og kvinne faller i smak for noen, hvorfor er det så viktig for alle det IKKE faller i smak hos å rope så høyt ut om det? Så da burde Lillefrekke også lage en shoot for anorektikere? Er det like innafor? Personer som spiser seg syke skal normaliseres i medier for å fremme forskjelllige kroppsstørrelser? 14
filifjonka Skrevet 19. februar 2018 #7111 Skrevet 19. februar 2018 22 minutter siden, Sisti said: Jeg syns heller ikke det er så greit å lese mye usaklig kritikk av bildene. Overvektige folk må da også kunne ha modeller for fetisjklær? Er det ikke bra å bruke en modell som faktisk passer den størrelsen de prøver å selge? At klærne og bildene ser tacky ut... Joda, hval forventer man av en slik butikk? Men noen folk liker slike klær i sin erotiske lek, og det er da fullstendig innafor å publisere slike bilder hvis man selv synes det er moro og fint? Må ethvert modellbilde treffe hele markedet? HD har vel uttalt at hun er ekshibisjonist, og sånn sett er ikke disse bildene overraskende i det hele tatt. Både klær og kvinne faller i smak for noen, hvorfor er det så viktig for alle det IKKE faller i smak hos å rope så høyt ut om det? Moro den lille forsnakkelsen din... 10
Gjest Navios Skrevet 19. februar 2018 #7112 Skrevet 19. februar 2018 35 minutter siden, Sahara_ skrev: Så da burde Lillefrekke også lage en shoot for anorektikere? Er det like innafor? Personer som spiser seg syke skal normaliseres i medier for å fremme forskjelllige kroppsstørrelser? Ja kva skal ein egentleg gjere med det at store problemet at sjukeleg tynne aldri brukes som modeller eller i reklame 🤔🤔
Superrosa Skrevet 19. februar 2018 #7113 Skrevet 19. februar 2018 4 minutter siden, Navios said: Ja kva skal ein egentleg gjere med det at store problemet at sjukeleg tynne aldri brukes som modeller eller i reklame 🤔🤔 Jeg mener det er et like stort problem som å bruke (merk:) EKSTREMT overvektige, og går i samme kategori for uheldig fremheving av en sykelig tilstand. 9
filifjonka Skrevet 19. februar 2018 #7114 Skrevet 19. februar 2018 1 hour ago, Sisti said: Jeg syns heller ikke det er så greit å lese mye usaklig kritikk av bildene. Overvektige folk må da også kunne ha modeller for fetisjklær? Er det ikke bra å bruke en modell som faktisk passer den størrelsen de prøver å selge? At klærne og bildene ser tacky ut... Joda, hval forventer man av en slik butikk? Men noen folk liker slike klær i sin erotiske lek, og det er da fullstendig innafor å publisere slike bilder hvis man selv synes det er moro og fint? Må ethvert modellbilde treffe hele markedet? HD har vel uttalt at hun er ekshibisjonist, og sånn sett er ikke disse bildene overraskende i det hele tatt. Både klær og kvinne faller i smak for noen, hvorfor er det så viktig for alle det IKKE faller i smak hos å rope så høyt ut om det? Jeg for min del tror at overvekt og fetisjklær passer hverandre vel, en sikker kombinasjon dette...
Rubella Skrevet 19. februar 2018 #7115 Skrevet 19. februar 2018 Altså, jeg hadde fått rimelig noia av tanken på at mine foreldre, venninner, kolleger og besteforeldre (og hvem som helst annen, for den saks skyld) kunne sett meg i slike fetisjbilder på Internett. Og jeg har bmi på 22 og klassisk timeglassfigur (altså det som faktisk regnes som «kurver»). Men uavhengig av vekt hadde jeg vært ukomfortabel med å framstå slik offentlig. Om jeg i tillegg poserte meg 20 kg slankere på bilder jeg publiserte selv hadde jeg nok tenkt en ekstra gang før jeg stilte opp på noe sånt. Men hver sin smak, noen er mer ekshibisjonistiske enn andre. Dog lurer jeg litt på om 99% av bildene hennes appellerer mer til den mannlige følgerskaren enn de hun egentlig (tilsynelatende) prøver nå ut til? Hvem er egentlig målgruppen her? 8
Gjest Sisti Skrevet 19. februar 2018 #7116 Skrevet 19. februar 2018 1 hour ago, filifjonka said: Jeg for min del tror at overvekt og fetisjklær passer hverandre vel, en sikker kombinasjon dette... Hæ? Fetisjister finnes i alle størrelser.
Papirfly Skrevet 19. februar 2018 #7117 Skrevet 19. februar 2018 Tråden er ryddet for omtale av kropp, hets, spekulasjoner, ryktespredning og brudd på opphavsrett. Papirfly, mod. 3
Wenda Skrevet 19. februar 2018 #7118 Skrevet 19. februar 2018 6 timer siden, Rubella skrev: Hvem er egentlig målgruppen her? Nei si det. Damer av større størrelser som også ønsker å bruke slike klær kanskje? Ja og deres partnere Er vel ganske opplagt er det ikke? 7
Rubella Skrevet 19. februar 2018 #7119 Skrevet 19. februar 2018 (endret) 6 minutter siden, Wenda skrev: Nei si det. Damer av større størrelser som også ønsker å bruke slike klær kanskje? Ja og deres partnere Er vel ganske opplagt er det ikke? Mener målgruppen for bloggen generelt. Virker som om hun prøver å overbevise seg selv om at hun vil nå ut til andre damer i samme situasjon, men alt er jo så til de grader seksualisert med pupper midt oppi kameraet på alle snaps hvor det er mulig. Nesten redd for å åpne storyen hennes på bussen, liksom. Endret 19. februar 2018 av Rubella 11
Wenda Skrevet 19. februar 2018 #7120 Skrevet 19. februar 2018 14 minutter siden, Rubella skrev: Mener målgruppen for bloggen generelt. Virker som om hun prøver å overbevise seg selv om at hun vil nå ut til andre damer i samme situasjon, men alt er jo så til de grader seksualisert med pupper midt oppi kameraet på alle snaps hvor det er mulig. Nesten redd for å åpne storyen hennes på bussen, liksom. Jeg ser ikke det samme som deg så det vet jeg ikke. Ser jo at hun har kløft, men har ikke opplevd Snappen hennes som «pupper midt oppi kamera» 4
Fremhevede innlegg