filifjonka Skrevet 18. februar 2018 #7081 Skrevet 18. februar 2018 (endret) 9 minutter siden, tutsi123 said: Og nå igjen,avbildet i en kjole som på henne er mange størrelser for knapp.I dag er det jo mulig for de fleste å få klær som passer,så å jobbe i klesbutikk og å ha så lite kunnskap om å kle seg riktig.... Er det mulig? De fleste, meg iberegnet, vil gjerne ta seg ut til sin fordel.Det betyr at vi kler oss slik at vi fremhever de vi mener er bra og prøver å skjule det som ikke er fult så bra. For enkelte "kroppspositivister" er det som å vifte med en rød klut. For all del, jeg mener også at folk skal få kle seg akkurat som de selv vil, det gjør selvfølgelig jeg også. Men noen ganger velger jeg feks å gå opp en størrelse, rett og slett for å gi meg selv bevegelsesrom. Og så er jeg ikke videre opptatt av å klemme puppa opp og ut og av å stikke rompa fram, jeg bruker nemlig ikke disse kroppsdelene for å sanke oppmerksomhet. Endret 18. februar 2018 av filifjonka 9
hippyskippy Skrevet 18. februar 2018 #7082 Skrevet 18. februar 2018 Festlig hvordan de fleste bloggere har et helt sykelig forhold til sin egen bursdag. 13
Sahara_ Skrevet 18. februar 2018 #7083 Skrevet 18. februar 2018 De siste bildene fra shoot lillefrekke er nå ute 1
slipset Skrevet 18. februar 2018 #7084 Skrevet 18. februar 2018 30 minutter siden, Sahara_ skrev: De siste bildene fra shoot lillefrekke er nå ute 1
Butternut Skrevet 18. februar 2018 #7085 Skrevet 18. februar 2018 Oi.. Hun er V I R K E L I G god til å posere seg mindre på bloggen, det er alt jeg har og si. 9
Gjest Gillians Skrevet 18. februar 2018 #7086 Skrevet 18. februar 2018 56 minutter siden, Sahara_ skrev: De siste bildene fra shoot lillefrekke er nå ute hvor ser du de?
Gjest Hummel34 Skrevet 18. februar 2018 #7087 Skrevet 18. februar 2018 Blir som en tannlege som møter opp for å lære å pusse tennene. Men denne tannlegen har alle tennene fulle av hull. Da bør han følge med, tross lang utdannelse.
BeverTramp Skrevet 18. februar 2018 #7088 Skrevet 18. februar 2018 31 minutter siden, Gillians skrev: hvor ser du de? https://www.lillefrekke.no/blogg/bilder-fra-shoots/601-helene-drage-pa-frekk-photoshoot.html 1
Prinsesse788 Skrevet 18. februar 2018 #7089 Skrevet 18. februar 2018 Altså, hun må jo redigere bildene? Det kan umulig bare være positur, eller? Vanskelig å kjøpe kroppspositiviten. Dette er ikke bare heldige postiturer, men direkte redigering. 8
Gjest Gillians Skrevet 18. februar 2018 #7090 Skrevet 18. februar 2018 15 minutter siden, BeverTramp skrev: https://www.lillefrekke.no/blogg/bilder-fra-shoots/601-helene-drage-pa-frekk-photoshoot.html Oi, det er stor forskjell fra bloggen!
Gjest Hummel34 Skrevet 18. februar 2018 #7091 Skrevet 18. februar 2018 I alle dager!! To fullstendig ulike personer! Att det er mulig!
uranus Skrevet 18. februar 2018 #7092 Skrevet 18. februar 2018 Jeg skjønner ikke at hun stiller opp på dette? Noe så grusomt avslørende og ydmykende. Hvilken voksen og seriøs person ønsker slike bilder av seg på nett? Da uansett kroppsfasong. Men dette er rett og slett vulgært! Hvorfor sier hun ja til slikt med en sånn kropp? 25
Gjest Beatbox Skrevet 18. februar 2018 #7093 Skrevet 18. februar 2018 1 minutt siden, uranus skrev: Jeg skjønner ikke at hun stiller opp på dette? Noe så grusomt avslørende og ydmykende. Hvilken voksen og seriøs person ønsker slike bilder av seg på nett? Da uansett kroppsfasong. Men dette er rett og slett vulgært! Hvorfor sier hun ja til slikt med en sånn kropp? Ehhh fordi hun er ekstremt PR-kåt og klikkoman....Da gjør man slikt for klikk og likes....
uranus Skrevet 18. februar 2018 #7094 Skrevet 18. februar 2018 Akkurat nå, Beatbox skrev: Ehhh fordi hun er ekstremt PR-kåt og klikkoman....Da gjør man slikt for klikk og likes.... men ingen kan seriøst mene at dette ser bra ut? Vil hun ha likes uansett om de bare er sympatiklikk? Det trumfer å slippe ydmykelsen av å ha dette på nett til evig tid? 5
Hattivatti Skrevet 18. februar 2018 #7095 Skrevet 18. februar 2018 (endret) 20 minutter siden, uranus skrev: Jeg skjønner ikke at hun stiller opp på dette? Noe så grusomt avslørende og ydmykende. Hvilken voksen og seriøs person ønsker slike bilder av seg på nett? Da uansett kroppsfasong. Men dette er rett og slett vulgært! Hvorfor sier hun ja til slikt med en sånn kropp? Hvorfor sier slanke, velltrente ja til slikt? Det er ikke mer vulgært fordi hun er overvektig. Man kan jo lure på hvorfor hvem som helst vil ha slile bilder på nett, men det er ikke mer ille at Helene har stått modell for slikt, en at andre gjør det. De har andre tanker/verdier en oss og det er helt ok i mitt hode. Klærne er vulgære, det er jeg enig i. Men det sier seg jo litt selv når de kommer fra Lillefrekke. Endret 18. februar 2018 av Ryuk 24
FoxyBrown Skrevet 18. februar 2018 #7096 Skrevet 18. februar 2018 Jeg synes bare synd i henne. Jeg har selv vært større, ikke så stor som henne, men i mange år brukte jeg mat som medisin. Tenker at hun har samme problem, siden hun selv sier hun har så mye kunnskap om mat og trening. Det hele handler om dårlig selvtillit, emosjonell spising og latskap. For det er vanskelig å gjøre en endring hvis du vil forbli i komfortsonen, der det er trygt og godt. Jeg håper hun innser dette snart, jo før jo bedre, for uansett hvor mange kilo overvektig hun er, så er det ikke sunt. Ja alle trenger ikke å se ut som modeller, men når du bærer mesteparten av din vekt på magen slik som henne, kan det umulig være sunt! Håper det som har skjedd i det siste er noe slags voksesmerter og at hun klarer å se den tøffe sannheten om seg selv og søke den hjelpen hun trenger. 4
Butternut Skrevet 18. februar 2018 #7097 Skrevet 18. februar 2018 Og nytt innlegg på bloggen der hun ser 30 kg mindre ut. Hun er jo queen of poseringer skjønner jeg, ikke rart at folk stiller spm ved om hvorvidt hun trenger slankeoperasjon. 6
uranus Skrevet 18. februar 2018 #7098 Skrevet 18. februar 2018 2 minutter siden, FoxyBrown skrev: Jeg synes bare synd i henne. Jeg har selv vært større, ikke så stor som henne, men i mange år brukte jeg mat som medisin. Tenker at hun har samme problem, siden hun selv sier hun har så mye kunnskap om mat og trening. Det hele handler om dårlig selvtillit, emosjonell spising og latskap. For det er vanskelig å gjøre en endring hvis du vil forbli i komfortsonen, der det er trygt og godt. Jeg håper hun innser dette snart, jo før jo bedre, for uansett hvor mange kilo overvektig hun er, så er det ikke sunt. Ja alle trenger ikke å se ut som modeller, men når du bærer mesteparten av din vekt på magen slik som henne, kan det umulig være sunt! Håper det som har skjedd i det siste er noe slags voksesmerter og at hun klarer å se den tøffe sannheten om seg selv og søke den hjelpen hun trenger. Det er synd på henne, men samtidig fremstår hun veldig usympatisk i mange situasjoner. Som nå hvor hun hever seg over andre på kurset sitt eller da hun fortalte Kristine Fjellestad hvor lite attraktiv hun var som overvektig og at hun bare jukset ved å ta slankeoperasjon. I tillegg er hun veldig opptatt av å seksualisere seg på nett - ekkelt og selvopptatt. Hun er ikke oppmerksomhetssyk på en sjarmerende måte liksom. 20
Gjest Beatbox Skrevet 18. februar 2018 #7099 Skrevet 18. februar 2018 1 minutt siden, uranus skrev: Det er synd på henne, men samtidig fremstår hun veldig usympatisk i mange situasjoner. Som nå hvor hun hever seg over andre på kurset sitt eller da hun fortalte Kristine Fjellestad hvor lite attraktiv hun var som overvektig og at hun bare jukset ved å ta slankeoperasjon. I tillegg er hun veldig opptatt av å seksualisere seg på nett - ekkelt og selvopptatt. Hun er ikke oppmerksomhetssyk på en sjarmerende måte liksom. Ironien er at da HD kom med kritikken av Fjellestad..da veide HD selv 130 kg....Synd på henne...hun vet veldig godt hva sommå til...psykolog..og da snakker vi ikke 2 timer....men over flere år..
Kartoffel Skrevet 18. februar 2018 #7100 Skrevet 18. februar 2018 Disse bildene får sympatilikes eller så er de for spesielt interesserte folk med fetish på ekstremt overvektige folk. For det er ikke pent. Disse klærne syns jeg ikke er pene på noen, overhode ikke hva jeg definerer som sexy, men likevel må det være lov å mene at sykelig fedme ikke er pent uten å være en hater. Ja, hun skal få lov å like seg selv, ingen har sagt noe annet. Men må man syns hun er vakker og sexy? Kan ikke heller budskapet i kroppspositivisnen være at kropp bare må gjøres mindre viktig?? 23
Fremhevede innlegg