Prague Skrevet 16. februar 2018 #7061 Skrevet 16. februar 2018 Huff, jeg så snapen fra Sunn fokus nå. Hun har ikke tatt til seg noe særlig fra tilbakemeldingene akkurat.. Og hun omtaler seg selv som en som har "noen kilo for mye". Synes nesten det var trist å se. Tror hun på det selv lurer jeg på. Jeg kan heller ikke tro at hun ikke har NOEN fysiske vansker/plager grunnet vekta. 11
Era Vulgaris Skrevet 16. februar 2018 #7062 Skrevet 16. februar 2018 Det går over min fatteevne at Sunn fokus fortsatt lar henne snappe for dem?! Hun eier jo ikke sunt fokus for fem øre. Hvorfor i all verden vil de bli assosiert med henne? De mister all troverdighet for meg. 24
Miranda16 Skrevet 16. februar 2018 #7063 Skrevet 16. februar 2018 7 minutter siden, Prague skrev: Huff, jeg så snapen fra Sunn fokus nå. Hun har ikke tatt til seg noe særlig fra tilbakemeldingene akkurat.. Og hun omtaler seg selv som en som har "noen kilo for mye". Synes nesten det var trist å se. Tror hun på det selv lurer jeg på. Jeg kan heller ikke tro at hun ikke har NOEN fysiske vansker/plager grunnet vekta. Hun definerer tydeligvis ikke det og ikke kunne bevege seg som et "handicap" Hun klarer ikke engang gå trappene på jobb. For meg er det å kunne bevege seg essensielt 17
Prague Skrevet 16. februar 2018 #7064 Skrevet 16. februar 2018 Ja, om det er tilfelle har hun jo absolutt plager og vekta blir et hinder i hverdagen. 3
Fotballfluen Skrevet 16. februar 2018 #7065 Skrevet 16. februar 2018 Det er fascinerende å se at en person som er utdannet pt, kostholdsveileder og påstår at hun er så god på trening og kosthold, selv ikke klarer å regulere sin egen vekt. Så fremt hun ikke er syk og overvekt er et symptom på sykdommen, burde hun ha alle nødvendige verktøy til å gå ned kiloene uten slankeoperasjon. 11
Sjøblåse Skrevet 16. februar 2018 #7066 Skrevet 16. februar 2018 Jeg blir så oppgitt av hvordan hun snakker ned om startkurs! Skulle gjerne sett henne på den treningen i går, tenker hun var utslitt og tungpustet etter 5 min. Hun klarer jo ikke gå tur med bikkja en gang uten at hun puster for harde livet 😡 jeg håper dei som driver med kurset ser snappen, og hvilke holdninger hun har. Og at hun faktisk ikke får denne operasjonen. Hun fortjener den ikke! Ikke vil hun klare og holde vekten heller, og da er det operasjons legen som får skylda siden hun ikke går ned nok kg. Eller klarer og holde vekta nede. Hun oppfører seg som en trassig unge! Og den tiaraen...... du er 30 år Helene, ikke 13!! 🤮🤮🤮🤮 27
monstergospel Skrevet 16. februar 2018 #7067 Skrevet 16. februar 2018 Hun er så utrolig desorientert ang sin egen overvekt. Og; om den treninga var så jævli basic og for enkel for henne, hvorfor dro hun ikke bare på gymmen og tok en hardere økt etter jobb? 😊 26
Sjøblåse Skrevet 16. februar 2018 #7068 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, monstergospel skrev: Hun er så utrolig desorientert ang sin egen overvekt. Og; om den treninga var så jævli basic og for enkel for henne, hvorfor dro hun ikke bare på gymmen og tok en hardere økt etter jobb? 😊 4
Gjest Gillians Skrevet 16. februar 2018 #7069 Skrevet 16. februar 2018 7 minutter siden, monstergospel skrev: Hun er så utrolig desorientert ang sin egen overvekt. Og; om den treninga var så jævli basic og for enkel for henne, hvorfor dro hun ikke bare på gymmen og tok en hardere økt etter jobb? 😊 Virker som om hun er litt i fornektelse og ser på de andre på kurset som mye tjukkere enn seg selv. Dermed slutter hun at hun ikke hører hjemme i den gruppa og er mye mindre. Det er jo litt som anorektikere, de ser seg selv mindre, her er det nok motsatt. Jeg har heiet på henne og ønsket at hun skulle få dette til, men holdningene hun har vist etter hun begynt med dette kurset har overrasket og skuffet meg. Det er ikke pent å heve seg over andre på den måten der. Hvis hun har så mye mer kunnskap enn de andre, hvorfor ikke dele det da? I stede for å sitte i et hjørne å bitche, som det virker som om hun gjør. De gangene jeg har vært på kurs og merket at jeg har kunnet mer enn de andre har jeg sett det som en mulighet til å heve gruppa oppover, ikke til å baksnakke og spre negativitet. Eller, da jeg var fjorten oppførte jeg meg akkurat sånn som det virker Helene gjør nå, i en alder av tretti...
Sjøblåse Skrevet 16. februar 2018 #7070 Skrevet 16. februar 2018 Stakkars overvektige mennesker om hun klarer og gå ned 60kg etter operasjonen. Da får dei jaggu høyre det! Hvor usunt, hvor stygt det er😞 13
Gjest Beatbox Skrevet 17. februar 2018 #7071 Skrevet 17. februar 2018 12 timer siden, Sjøblåse skrev: Stakkars overvektige mennesker om hun klarer og gå ned 60kg etter operasjonen. Da får dei jaggu høyre det! Hvor usunt, hvor stygt det er😞 Akkurat slik hun gjorde i 2011...da hun selv veide 130 kg..hennes forklaring på hvorfor hun kritiserte overvektige da..* jeg var full av selvforakt *...akkurat.....Men gjør hun det dersom hun klarer å gå ned...da blir hun nok slaktet offentlig og vil da ha et stort problem med å forsvare og forklare sine tidligere uttalelser...hun er allerede på tynn is med sin ekstremt negative holdning på kurset..Det skal bli interessant å se hva hun velger å gjøre.
Gjest Gillians Skrevet 17. februar 2018 #7072 Skrevet 17. februar 2018 Hun kunne vært fin i klærne hvis hun ikke insisterte på å gå i minst mulig størrelse hele tiden. Pølseskinn er aldri pent, uansett størrelse. Som butikkmedarbeider burde hun se sånt. Det er mange kjoler i en mindre størrelse enn min vanlige jeg kan få på meg, men ikke kan gå i likevel, fordi de rett og slett ikke sitter som de skal og det blir seende særs stygt ut. Iom. at hun nå har endret fokus til klær og mote burde hun ta det til seg.
Sjøblåse Skrevet 17. februar 2018 #7073 Skrevet 17. februar 2018 2 timer siden, Gillians skrev: Hun kunne vært fin i klærne hvis hun ikke insisterte på å gå i minst mulig størrelse hele tiden. Pølseskinn er aldri pent, uansett størrelse. Som butikkmedarbeider burde hun se sånt. Det er mange kjoler i en mindre størrelse enn min vanlige jeg kan få på meg, men ikke kan gå i likevel, fordi de rett og slett ikke sitter som de skal og det blir seende særs stygt ut. Iom. at hun nå har endret fokus til klær og mote burde hun ta det til seg. Hun er i fornektelse, hun vil ikke godta at hun er så stor, og derfor ikke kjøpe klær i den størrelsen hun faktisk trenger. I følge henne, høres det ut som om at hun er den minste av dei på startkurset ang operasjonen. Hun ser det sikkert ikke selv. Hun er faktisk stor !! 9
Butternut Skrevet 17. februar 2018 #7074 Skrevet 17. februar 2018 Neida hun er ikke stor, heller ikke kraftig overvektig eller fyldig, hun har bare kurver og er noen kg for mye. Hun er ikke overvektig, men HAR overvekt 23
Gjest Beatbox Skrevet 17. februar 2018 #7075 Skrevet 17. februar 2018 13 minutter siden, Butternut skrev: Neida hun er ikke stor, heller ikke kraftig overvektig eller fyldig, hun har bare kurver og er noen kg for mye. Hun er ikke overvektig, men HAR overvekt ...ooooog hun har hodet begravet så langt nedi sanden at hun har mistet både gangsynet og alt som heter sunn fornuft..
Sjøblåse Skrevet 17. februar 2018 #7076 Skrevet 17. februar 2018 59 minutter siden, Butternut skrev: Neida hun er ikke stor, heller ikke kraftig overvektig eller fyldig, hun har bare kurver og er noen kg for mye. Hun er ikke overvektig, men HAR overvekt Trur ikke hun helt forstår hva kurver faktisk er! 7
My <3 Skrevet 17. februar 2018 #7077 Skrevet 17. februar 2018 2 timer siden, Butternut skrev: Neida hun er ikke stor, heller ikke kraftig overvektig eller fyldig, hun har bare kurver og er noen kg for mye. Hun er ikke overvektig, men HAR overvekt Potato potato. Bortfortklaringsdronningen. 2
uranus Skrevet 18. februar 2018 #7079 Skrevet 18. februar 2018 Jeg skjønner meg rett og slett ikke på HD. Hun er tydeligvis av den oppfatning at hun er så mye bedre enn alle andre på kurset fordi hun er PT, kostholdsveileder og mer vant til å være i aktivitet enn de andre. Men seriøst, jeg ser for meg henne sitte der på første kursdag der alle sikkert forteller litt om seg selv og at hun legger ut om at hun er kostholdsveileder og PT. Er det ikke flaut? Jeg hadde syntes det var råååååFLAUT å være på et forberedende kurs til SLANKEOPERASJON (altså riiiimelig alvorlige greier) og så fortelle at jeg var ditten og datten, spesielt når de aller fleste PTer er skikkelig veltrent og kosholdsveiledere slanke og ser sunne ut. Hun forteller stolt at hun har disse kvalifikasjonene, uten å evne å hjelpe seg selv. Hadde man være alkoholiker og sagt man veiledet andre kunne man sluppet unna med det, men problemene til HD er veldig synlige. Og spesielt når hun må ty til kirurgiske inngrep for å stoppe den onde sirkelen. Tror ikke de fleste ville hatt en PT eller kostholdsveileder som selv har måttet "jukse". 23
tutsi123 Skrevet 18. februar 2018 #7080 Skrevet 18. februar 2018 Og nå igjen,avbildet i en kjole som på henne er mange størrelser for knapp.I dag er det jo mulig for de fleste å få klær som passer,så å jobbe i klesbutikk og å ha så lite kunnskap om å kle seg riktig.... Er det mulig? 14
Fremhevede innlegg