loffen Skrevet 15. februar 2018 #7041 Skrevet 15. februar 2018 Uff, alt dette ble bare flaut, Helene! Hun gjør tydeligvis alt hun kan for å ro seg ut av alt hun sa i formiddag. Humor? Det var ikke humoristisk i det hele tatt! Må nok bytte ut årene med påhengsmotor. 13
Gjest Beatbox Skrevet 15. februar 2018 #7042 Skrevet 15. februar 2018 3 minutter siden, loffen skrev: Uff, alt dette ble bare flaut, Helene! Hun gjør tydeligvis alt hun kan for å ro seg ut av alt hun sa i formiddag. Humor? Det var ikke humoristisk i det hele tatt! Må nok bytte ut årene med påhengsmotor. Typisk HD excuse...* folk eier ikke humor....folk forstår meg ikke...dere misforstod...det var ikke det jeg mente*..osv osv...
tutsi123 Skrevet 15. februar 2018 #7043 Skrevet 15. februar 2018 Æsj så flaut å være voksen og så umoden og høy på seg selv at hun ikke kan innse at hun har spist seg tjukk og trenger den samme,om ikke mer hjelp enn de andre deltakerne,for å komme seg ned i vekt og forhåpentligvis bli der... Han hun er gift med må være en utrolig tålmodig sjel og være veldig glad i henne.For disse dramaene og alt styret med det meste kjenner jeg få eller ingen mannfolk som hadde holdt ut med i lengden. 27
Trollmora Skrevet 16. februar 2018 #7044 Skrevet 16. februar 2018 8 timer siden, Njuta skrev: Jeg har selv vært deltager på et slikt kurs, og jeg var veldig fornøyd. Holdningen til Helene provoserer meg. Hun setter seg selv på en pidestall, og glemmer at hun har fått plass på kurset av en grunn. Hun trenger den informasjonen på lik linje som alle oss andre, selv om hun er PT. Selvinnsikt burde vært en fin 30-årsgave til seg selv. Nå koker det i hodet av irritasjon.. Nei nei nei....ikke 30 men tjueti som hun selv sa. Hun vil ikke bli voksen hun der - aldri. Når jeg fyllte 30 hadde jeg barn - 2 av slager liksom, og utfordringen var IKKE hvilken tiara jeg skulle velge foråsidetsånn 10
SansaS Skrevet 16. februar 2018 #7045 Skrevet 16. februar 2018 (endret) Hadde håpet for hennes del at hun med dette kurset fikk et nytt syn på ting og faktisk ga det et forsøk. Leit å se tiraden hennes på snapchat der hun åpenbart tilkjennegir et syn om at hun vet mye bedre og kunne gjort dette bedre selv. Forøvrig er det rett og slett flaut å se hvor frekk hun blir når hun føler seg kritisert. Jeg tenker at en utfordring for mange, også kanskje Helene, er overkomplisering, dette slet jeg også selv med. At man må trene intervaller slik og slik, spise komplekse sammensetninger, ha alle mulige tilskudd og drikker osv. Men ser hun ikke at dette har feilet, at det bare gjør det vanskelig for henne å følge opp? Det er så enkelt som at en liten trening som er "basic" er bedre enn ingen. Startkurset skal vel slik jeg har forstått det lære dem det grunnleggende som de skal klare å gjennomføre på daglig basis og kanskje Helene bør begynne å lytte og tenke over hvorfor dette er tilfellet, i stedet for å angripe det. Ingen av hennes følgere tror i dag noe på at hun klarer å gjennomføre et bedre program daglig selv. Hun må innse at hennes situasjon og valg har ledet til at hun er der hun er (og ikke på et seminar om trening for toppidretten). Hvis hun syns treningen er for enkel så er det vel ingen som stopper henne i å stikke på treningssenteret etterpå. Ellers så syns jeg dette maset om dusj og sykemelding høres veldig barnslig ut. Jeg håper ikke hun har tenkt å bruke dette som unskyldning for å hoppe av kurset. Endret 16. februar 2018 av SansaS 28
gjestgitt Skrevet 16. februar 2018 #7046 Skrevet 16. februar 2018 Helen skylder på dårlig humor. Det høres absolutt ikke ut som hun spøker. Hun høres utakknemlig og bortskjemt ut. 14
lillesky Skrevet 16. februar 2018 #7047 Skrevet 16. februar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod)
Gjest Gillians Skrevet 16. februar 2018 #7048 Skrevet 16. februar 2018 Hun virker utrolig bortskjemt, vant til å bli dulla med og alltid i sentrum. Den måten hun skriver og snakker om dette kurset og de andre på det har gjort meg skikkelig skuffa over henne. Selvinnsikt virker også å være en ekstrem mangelvare. Hun minner om en fjortis, ikke en dame på tretti. Har heiet på henne lenge, men nå merker jeg jeg heier mer på de andre på dette kurset, som sikkert har tenkt å legge inn en innsats og er takknemmelige for at de får hjelp. Det sier jo også litt om hvor lite hun skjønner av helesystmet og den muligheten hun nå får da hun påpekte at hun hadde betalt skatt kjempelenge, så dette betalte ikke fellesskapet noe for... Er det mulig å vite så lite om hva skatt går til? Kanskje hun hadde klart å være litt mer takknemlig hvis hun så hvor mye samfunnet faktisk betaler for at hun skal få et forsøk på å gå ned i vekt, igjen.
Butternut Skrevet 16. februar 2018 #7049 Skrevet 16. februar 2018 52 minutter siden, Gillians skrev: Hun virker utrolig bortskjemt, vant til å bli dulla med og alltid i sentrum. Den måten hun skriver og snakker om dette kurset og de andre på det har gjort meg skikkelig skuffa over henne. Selvinnsikt virker også å være en ekstrem mangelvare. Hun minner om en fjortis, ikke en dame på tretti. Har heiet på henne lenge, men nå merker jeg jeg heier mer på de andre på dette kurset, som sikkert har tenkt å legge inn en innsats og er takknemmelige for at de får hjelp. Det sier jo også litt om hvor lite hun skjønner av helesystmet og den muligheten hun nå får da hun påpekte at hun hadde betalt skatt kjempelenge, så dette betalte ikke fellesskapet noe for... Er det mulig å vite så lite om hva skatt går til? Kanskje hun hadde klart å være litt mer takknemlig hvis hun så hvor mye samfunnet faktisk betaler for at hun skal få et forsøk på å gå ned i vekt, igjen. Enig..skulle ikke forundre meg om hun hoppet av hele kurset pga de tilrettelegger ikke spesifikt for henne. 4
Gjest Beatbox Skrevet 16. februar 2018 #7050 Skrevet 16. februar 2018 12 minutter siden, Butternut skrev: Enig..skulle ikke forundre meg om hun hoppet av hele kurset pga de tilrettelegger ikke spesifikt for henne. De bør ekskludere henne...Hvem pokker er det hun tror hun er??
tutsi123 Skrevet 16. februar 2018 #7051 Skrevet 16. februar 2018 Jeg ser det er en del som skriver at hun ser da ikke sååååå overvektig ut,at hun trenger hjelp og evt operasjon.Vel,hun snakker hele tiden om ærlighet :D Bildene lyver så det renner,ikke bare pga posering,men også pga filter.De av oss som har sett henne i virkeligheten,har sett en annen sannhet.Og der er det levnet liten tvil om at hun er kvalifisert til å få operasjon,om det er det hun velger. 16
Butternut Skrevet 16. februar 2018 #7052 Skrevet 16. februar 2018 Når mannen filmer henne på snap, er det en helt annen HD..believe me..#nofilter 13
Gjest Gillians Skrevet 16. februar 2018 #7053 Skrevet 16. februar 2018 Hun trenger rett og slett å vokse opp litt. Dette evinnelige "awesome"-snakket er lett pinlig og veldig besvergende. I et av de siste innleggene skriver hun at hun vurderte å slutte med sosiale medier, synd hun ikke innså at en pause helt sikkert ville gjøre henne godt. Hun virker alt for opptatt av å få bekreftelse utenfra, når det hun burde fokusere på er å finne roen i seg selv.
Era Vulgaris Skrevet 16. februar 2018 #7054 Skrevet 16. februar 2018 (endret) Min påstand er at selv om man veier over 100 kilo, er det fullt mulig å gå ned uten operasjon, det finnes mange som klarer det. Det er krevende, og en må virkelig gå inn for saken, men det er mulig. Jeg har gått ned over 30 kilo, og holder vekta nede. Den største jobben er helt klart det mentale, og å forstå at man må slutte å slanke seg. Den dagen jeg sluttet å slanke meg, men fant et sunt og riktig kosthold jeg kan leve med, var den dagen mitt varige vekttap var et faktum. Endret 16. februar 2018 av lillesky 16
lillesky Skrevet 16. februar 2018 #7055 Skrevet 16. februar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og kommentarer om kropp, samt svar til dette. /lillesky (mod)
Gjest Gillians Skrevet 16. februar 2018 #7056 Skrevet 16. februar 2018 2 timer siden, Era Vulgaris skrev: Min påstand er at selv om man veier over 100 kilo, er det fullt mulig å gå ned uten operasjon, det finnes mange som klarer det. Det er krevende, og en må virkelig gå inn for saken, men det er mulig. Jeg har gått ned over 30 kilo, og holder vekta nede. Den største jobben er helt klart det mentale, og å forstå at man må slutte å slanke seg. Den dagen jeg sluttet å slanke meg, men fant et sunt og riktig kosthold jeg kan leve med, var den dagen mitt varige vekttap var et faktum. Så flink du har vært! Tror Helene kunne ha lært mye av dette. Keep it simple og slutte med all erstatningskost og tulleprodukter. Men det er en stor jobb mentalt også, og den er jeg ikke sikker på om hun er innstilt på å gjøre. Virker ikke helt sånn etter de siste dagenes posting.
Era Vulgaris Skrevet 16. februar 2018 #7057 Skrevet 16. februar 2018 3 minutter siden, Gillians skrev: Så flink du har vært! Tror Helene kunne ha lært mye av dette. Keep it simple og slutte med all erstatningskost og tulleprodukter. Men det er en stor jobb mentalt også, og den er jeg ikke sikker på om hun er innstilt på å gjøre. Virker ikke helt sånn etter de siste dagenes posting. Takk Jepp, hold det enkelt. Og alle de erstatningene og tulleproduktene hun bruker er mer som godis å regne, og helt unødvendig. Alle seriøse kostholdsveiledere sier at man skal kutte ut proteinbarer o.l da det er godteri. Helt greit som nødløsning en gang i blant, men ikke hver eneste dag. Hva er galt med å spise vanlig mat? 11
Miranda16 Skrevet 16. februar 2018 #7058 Skrevet 16. februar 2018 (endret) Ref Snap Sunn fokus Kurset er basic, de fleste overvektige har mer kunnskap et sunt kosthold enn andre. Jeg har ikke livsstilssykdommer, trener og spiser generelt sunt. Så hever hun seg over andre som har ulike sykdommer relatert til overvekt. Problemet er det stigma overvektige har Så ergo; Hun trenger ikke kurs eller operasjon for livsstilen hennes er super, men gjør det for alle andre. Hele væremåten på Snap blir bare mer og mer cocky. Ikke sjarmerende Lykke til! Endret 16. februar 2018 av Miranda16 15
Kartoffel Skrevet 16. februar 2018 #7059 Skrevet 16. februar 2018 34 minutter siden, Miranda16 skrev: Hele væremåten på Snap blir bare mer og mer cocky. Ikke sjarmerende This. Har ikke orka å høre på de siste podcastene hennes, og blir bare mer og mer irriterert av snappene hennes. Voldsomt til hoven, bedreviter attitude på den dama der. Hun hever seg over andre og fremstår usympatisk og lite ydmyk. Har mistet helt sansen for henne. 14
Veslefrikk Skrevet 16. februar 2018 #7060 Skrevet 16. februar 2018 15 minutter siden, Kartoffel skrev: This. Har ikke orka å høre på de siste podcastene hennes, og blir bare mer og mer irriterert av snappene hennes. Voldsomt til hoven, bedreviter attitude på den dama der. Hun hever seg over andre og fremstår usympatisk og lite ydmyk. Har mistet helt sansen for henne. Slutt å følge henne da vel. Da vil du jo sannsynligvis få en hverdag med mye mindre irritasjon. Jeg følte det samme som deg og slettet henne fra div kanaler og har ikke savnet henne et sekund. 8
Fremhevede innlegg