Gjest Gillians Skrevet 12. februar 2018 #6961 Skrevet 12. februar 2018 3 timer siden, filifjonka skrev: Det kjøleskapet var jo en ren tragedie, kan dessverre ikke si det annerledes. Hvor er grønnsakene liksom, fisken, osv? Det var vel et salathode der, og fisk osv er jo ferskvarer ikke jeg har i kjøleskapet i mange dager, det kjøper jeg samme dag som det konsummeres. Men det ser definitivt ikke ut som et kjøleskap for folk som pleier å lage mat fra bunnen. Ferdigretter og enkle greier, samt masse tullebrus. Jeg stusser ikke over at hun sliter med fedme når jeg får disse innblikkene i livet hennes, for å si det sånn...
filifjonka Skrevet 12. februar 2018 #6962 Skrevet 12. februar 2018 17 minutter siden, Gillians said: Det var vel et salathode der, og fisk osv er jo ferskvarer ikke jeg har i kjøleskapet i mange dager, det kjøper jeg samme dag som det konsummeres. Men det ser definitivt ikke ut som et kjøleskap for folk som pleier å lage mat fra bunnen. Ferdigretter og enkle greier, samt masse tullebrus. Jeg stusser ikke over at hun sliter med fedme når jeg får disse innblikkene i livet hennes, for å si det sånn... Det var litt spinat, til smoothien...
Gjest Gillians Skrevet 12. februar 2018 #6963 Skrevet 12. februar 2018 8 minutter siden, filifjonka skrev: Det var litt spinat, til smoothien... Ah, ok. Da var det ganske ille. Når man ikke har basisprodukter som løk, hvitløk, kanskje gulrøtter poteter osv vitner det om at det lages svært litt sunn mat fra bunn... Skjønner ikke at det skal være så vanskelig. Selv er jeg ingen mesterkokk, men jeg klarer å wok'e meg grønnsaker og lage en suppe osv fra bunn. Det er virkelig ikke hjerneforskning.
loffen Skrevet 13. februar 2018 #6964 Skrevet 13. februar 2018 Vi har kun grønnsaker og salatgreier i begge skuffene i kjøleskapet. Det er vel det de er til? Det er ikke fullt så kaldt der som i skapet ellers. Jeg stusset mest på bananene i kjøleskapet.. har folk bananer i kjøleskapet? Blir de ikke 'grå' og sprekker opp i skinnet? 5
Gjest Senil Skrevet 13. februar 2018 #6965 Skrevet 13. februar 2018 2 timer siden, loffen skrev: Vi har kun grønnsaker og salatgreier i begge skuffene i kjøleskapet. Det er vel det de er til? Det er ikke fullt så kaldt der som i skapet ellers. Jeg stusset mest på bananene i kjøleskapet.. har folk bananer i kjøleskapet? Blir de ikke 'grå' og sprekker opp i skinnet? Bananer holder seg bedre et par dager i kjøleskapet. Blir ikke brune med en gang. Har de der selv grunnet jeg vil ha grønne bananer, og de holder seg grønnere i kjøleskapet. I tillegg dør bananfluer i kulda.
Wenda Skrevet 13. februar 2018 #6966 Skrevet 13. februar 2018 5 timer siden, loffen skrev: Vi har kun grønnsaker og salatgreier i begge skuffene i kjøleskapet. Det er vel det de er til? Det er ikke fullt så kaldt der som i skapet ellers. Jeg stusset mest på bananene i kjøleskapet.. har folk bananer i kjøleskapet? Blir de ikke 'grå' og sprekker opp i skinnet? Har alltid bananer i kjøleskapet. Hos meg holder de seg helt fint i flere dager 1
Trollmora Skrevet 13. februar 2018 #6968 Skrevet 13. februar 2018 5 timer siden, Senil skrev: Bananer holder seg bedre et par dager i kjøleskapet. Blir ikke brune med en gang. Har de der selv grunnet jeg vil ha grønne bananer, og de holder seg grønnere i kjøleskapet. I tillegg dør bananfluer i kulda. Jeg har helt dilla på bananbrød så jeg modner bananene mine ved vedovnen 3
loffen Skrevet 13. februar 2018 #6969 Skrevet 13. februar 2018 Jeg liker de best lutt grønne, nå skal jeg også prøve med bananene i kjøleskapet! 👍🏻😃 2
Nettroll Skrevet 13. februar 2018 #6970 Skrevet 13. februar 2018 (endret) Spennende diskusjon om bananer. Ellers så synes jeg at Helene gjorde en flott jobb med å motivere andre, når hun faktisk trente. Jeg trener en del styrke selv, og googler ofte øvelser for å lære teknikk. Veldig ofte er treff fra helene sin blogg høyt på listen, og hun illustrerte øvelsene med bilder og tekst. Synd hun slutta med det! For dama har uten tvil kunnskap om trening, og hun gjorde det veldig bra når hun fokuserte på det. Endret 13. februar 2018 av Nettroll 24
filifjonka Skrevet 13. februar 2018 #6971 Skrevet 13. februar 2018 1 hour ago, Nettroll said: Spennende diskusjon om bananer. Ellers så synes jeg at Helene gjorde en flott jobb med å motivere andre, når hun faktisk trente. Jeg trener en del styrke selv, og googler ofte øvelser for å lære teknikk. Veldig ofte er treff fra helene sin blogg høyt på listen, og hun illustrerte øvelsene med bilder og tekst. Synd hun slutta med det! For dama har uten tvil kunnskap om trening, og hun gjorde det veldig bra når hun fokuserte på det. Ja, synes ikke du det du også, heng deg på og fortel om ditt forhold til bananer. 1
Gjest Beatbox Skrevet 13. februar 2018 #6972 Skrevet 13. februar 2018 26 minutter siden, filifjonka skrev: Ja, synes ikke du det du også, heng deg på og fortel om ditt forhold til bananer. Ehhh...mitt forhold til bananer...dèt må vi nok ta i en helt annen tråd....
filifjonka Skrevet 13. februar 2018 #6973 Skrevet 13. februar 2018 1 hour ago, Beatbox said: Ehhh...mitt forhold til bananer...dèt må vi nok ta i en helt annen tråd.... Fint, da avslutter vi her. 1
hippyskippy Skrevet 14. februar 2018 #6974 Skrevet 14. februar 2018 Har fulgt henne på snap en liten periode bare for moro skyld, men nå orker jeg ikke mer pupper i fleisen. Det er så ufattelig vulgært. Takk for meg Helene! 20
Butternut Skrevet 15. februar 2018 #6975 Skrevet 15. februar 2018 Hun er jo negativ til omtrent alt ang dette kurset jo... (ref siste snaps og forøvrig nesten alt det hun har sagt om det hittil...) Hun MÅ vel strengt tatt ikke være med hvis det er så forferdelig? 12
lillesky Skrevet 15. februar 2018 #6976 Skrevet 15. februar 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod)
Gjest Beatbox Skrevet 15. februar 2018 #6977 Skrevet 15. februar 2018 42 minutter siden, Butternut skrev: Hun er jo negativ til omtrent alt ang dette kurset jo... (ref siste snaps og forøvrig nesten alt det hun har sagt om det hittil...) Hun MÅ vel strengt tatt ikke være med hvis det er så forferdelig? Hun var like negativ i 2011 da hun ble tilbudt slankeopr...Da var det så fælt at det het Senter for sykelig overvekt....akkurat....Så var det det med å tåle sannheten da....
Skogspike Skrevet 15. februar 2018 #6978 Skrevet 15. februar 2018 11 timer siden, hippyskippy skrev: Har fulgt henne på snap en liten periode bare for moro skyld, men nå orker jeg ikke mer pupper i fleisen. Det er så ufattelig vulgært. Takk for meg Helene! Dette er jeg enig i. Det er mye av det, og jeg opplever det også som vulgært og at det overskygger budskapene. Blir litt sånn puppeinvadert uten at man har bedt om det. Vurderer avfølg på Snap av samme grunn. 5
Prinsesse788 Skrevet 15. februar 2018 #6979 Skrevet 15. februar 2018 (endret) Jo hun må på dette kurset, hvis ikke blir hun ikke operert offentlig. Endret 15. februar 2018 av Prinsesse788 4
Miranda16 Skrevet 15. februar 2018 #6980 Skrevet 15. februar 2018 (endret) 43 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Jo hun må på dette kurset, hvis ikke blir hun ikke operert offentlig. Selv om folk som tar dette kurset sikkert har utbytte av dette kurset, så hadde mange hoppet av hvis det ikke hadde vært for denne gulroten som dingler der fremme "Jeg blir bare mer og mer fantastisk for hvert år som går" Altså.....De aller fleste blir tryggere på seg selv for hvert år som går, men det er ganske åpenbart at HD er langt fra der mentalt. Hun har stått i stampe side hun hadde tilbakefall for denne spiseforstyrrelsen. Selvfølgelig er det forstålig og greit, men kutt ut disse uttalelsene awsome. Endret 15. februar 2018 av Miranda16 7
Fremhevede innlegg