filifjonka Skrevet 10. februar 2018 #6941 Skrevet 10. februar 2018 (endret) 1 hour ago, Superrosa said: Før kunne folk svare anonymt, det kan de ikke lengre i hennes kommentarfelt. Etter det døde kommentarfeltet helt ut, i tillegg til at hun har blitt meget hårsår, så hun er umulig å diskutere med om det ikke er 100% enighet. Noe de siste insta innleggene viser klart og tydelig. Og der ble jeg blokkert på IG. Stakkars dame, her tåles det ingen motforestillinger. Endret 10. februar 2018 av filifjonka 7
Gjest Beatbox Skrevet 10. februar 2018 #6942 Skrevet 10. februar 2018 4 minutter siden, filifjonka skrev: Og der ble jeg blokkert på IG. Stakkars dame, her tåles det ingen motforestillinger. OMG..erre mulig....Jaja, hun viser ihvertfall hvem hun er ....De beina på pidestallen hennes er altfor høye...sag please!!
Superrosa Skrevet 10. februar 2018 #6943 Skrevet 10. februar 2018 31 minutter siden, filifjonka said: Og der ble jeg blokkert på IG. Stakkars dame, her tåles det ingen motforestillinger. Really... var det saklig diskusjon det gikk i? Har hørt hun er megakjapp på å blokkere selv om det er helt vanlig tone/prat i kommentarfeltet. 5
Gjest Beatbox Skrevet 10. februar 2018 #6944 Skrevet 10. februar 2018 8 minutter siden, Superrosa skrev: Really... var det saklig diskusjon det gikk i? Har hørt hun er megakjapp på å blokkere selv om det er helt vanlig tone/prat i kommentarfeltet. Kanskje en av årsakene til at det er nesten 300 færre følgere på Insta i løpet av en snau uke...folk er lei av sutring, offer-rolle og hårsårhet utenom det vanlige..?
filifjonka Skrevet 10. februar 2018 #6945 Skrevet 10. februar 2018 20 minutter siden, Superrosa said: Really... var det saklig diskusjon det gikk i? Har hørt hun er megakjapp på å blokkere selv om det er helt vanlig tone/prat i kommentarfeltet. Selvfølgelig var det det, jeg ville aldri kommet med usakligheter i et åpent kommentarfelt. 5
SunnivaOslo Skrevet 10. februar 2018 #6946 Skrevet 10. februar 2018 HD er en falsk person som snur kappen etter vinden. Når hun er tjukk så er hun i følge seg selv "sunn",men da hun var tynnere mente hun at det var helsefarlig. Hun kan ikke gjemme seg bak den der "folk forandrer mening"..og hun har ikke et realistisk bilde på seg selv. Hun sier hun "har litt ekstra", nei det er mye mer enn bare litt ekstra. 12
Superrosa Skrevet 10. februar 2018 #6947 Skrevet 10. februar 2018 17 minutter siden, filifjonka said: Selvfølgelig var det det, jeg ville aldri kommet med usakligheter i et åpent kommentarfelt. Jeg har gitt opp å diskutere med henne på saklig vis, ingenting går igjennom uansett hvor fint man skriver - bare kvasse svar tilbake. Tatt unfollow selv 5
Butternut Skrevet 10. februar 2018 #6948 Skrevet 10. februar 2018 1 time siden, filifjonka skrev: Og der ble jeg blokkert på IG. Stakkars dame, her tåles det ingen motforestillinger. Spesielt. Ettersom hun allerede i går skrev en lang avhandling om at hun skulle bli flinkere på å ikke klikke på folk som var uenige med henne. 8
filifjonka Skrevet 10. februar 2018 #6949 Skrevet 10. februar 2018 (endret) Hvorfor er det ingen som legger igjen kommentarer på bloggen hennes, eller blir mesteparten sensurert bort? Endret 10. februar 2018 av filifjonka 6
Gjest Beatbox Skrevet 10. februar 2018 #6950 Skrevet 10. februar 2018 45 minutter siden, filifjonka skrev: Hvorfor er det ingen som legger igjen kommentarer i bloggen hennes, eller blir mesteparten sensurert bort? Er nok heftig sensur der også..tror veldig mange følger henne på IG og Snap..
Li.ols1 Skrevet 10. februar 2018 #6951 Skrevet 10. februar 2018 (endret) Det eneste som noen gang vil hjelpe denne dama er å slutte med alt av sosiale medier, legge ned bloggen og slette instagram! For slik som hun holder på nå, hjelper hun verken seg selv eller andre. Det er jo bare frem og tilbake, opp og ned, jeg er dit og alle andre er datt. En evig negativ sirkel som snart må ta slutt! Skjønner ikke hva som får henne til å fortsette med det? For helt ærlig hvor mye kan hun egentlig tjene på dette? Et par gratis nutrilettbarer i måneden? Ja, jeg vet at det finnes endel som heier på henne, spesielt på instagram, men tror livet til disse går videre helt fint selv om HD forsvinner fra SOME. Håper hun snart tar til fornuften og fokuserer på ting som faktisk betyr noe, hennes egen fysiske og ikke minst psykiske helse. Endret 10. februar 2018 av Li.ols1 15
Elleven Skrevet 10. februar 2018 #6952 Skrevet 10. februar 2018 7 timer siden, filifjonka skrev: Og der ble jeg blokkert på IG. Stakkars dame, her tåles det ingen motforestillinger.
RaraAvis78 Skrevet 10. februar 2018 #6953 Skrevet 10. februar 2018 Følger henne på snap utelukkende pga hunden. Den bør få en egen konto 😉 4
Perle Skrevet 11. februar 2018 #6954 Skrevet 11. februar 2018 5 timer siden, filifjonka skrev: Hvorfor er det ingen som legger igjen kommentarer på bloggen hennes, eller blir mesteparten sensurert bort? Jeg gidder rett og slett ikke. Registrerer at alle former for kritikk, uansett hvor konstruktiv den måtte være, blir avfeiet som kritikk og siden blir personen blokkert. Jeg vet også at jeg skriver litt spesielt, da norsken min er "rusten", og at jeg er lett å identifisere. 4
Finnwife Skrevet 12. februar 2018 #6955 Skrevet 12. februar 2018 On 2/10/2018 at 1:42 PM, Prinsesse788 said: Fra innlegget 07.02 om innholdet i kjøleskapet skryter hun av Thaisuppen fra Rema1000. Selvsagt ikke galt en gang i blant som nødløsning men den inneholder EKSTREME mengder salt. Som en tidligere i tråden nevner så kan ikke kostholdsveiledere nødvendigvis noe om hva for mye salt, kjemien i mat og hva disse gjør med kroppen / hodet. Helt enig at det er bedre enn å spise pizza som hun sier, men ernæringsmessig er det nødvendigvis ikke det. https://www.aftenposten.no/okonomi/i/8QGE/Ti-ting-det-er-smart-a-vite-om-salt Og så er det såå enkelt å lage det fra bunnen av, og smaker mye bedre. Så har man kontroll på hva man putter i seg.. 3
filifjonka Skrevet 12. februar 2018 #6956 Skrevet 12. februar 2018 Det kjøleskapet var jo en ren tragedie, kan dessverre ikke si det annerledes. Hvor er grønnsakene liksom, fisken, osv? 5
Trollmora Skrevet 12. februar 2018 #6957 Skrevet 12. februar 2018 Hva er det egentlig HD vil for tiden? Jeg angrer på at jeg delte.....jeg er hårsår og tar ikke kritikk....men jeg kommer til å fortsette å dele? 8
Gjest Beatbox Skrevet 12. februar 2018 #6958 Skrevet 12. februar 2018 15 minutter siden, Trollmora skrev: Hva er det egentlig HD vil for tiden? Jeg angrer på at jeg delte.....jeg er hårsår og tar ikke kritikk....men jeg kommer til å fortsette å dele? Offerrollen.... men er nøye med å fiske etter applaus idèt hun indirekte sier * se så sterk jeg er som fortsetter å dele *...
filifjonka Skrevet 12. februar 2018 #6959 Skrevet 12. februar 2018 For mange positive kommentarer, det skaper forventningspress det. Bedre med kritikk, da kan ta på seg offerrollen og skylde på andre om ting ikke går som forventet. 5
Butternut Skrevet 12. februar 2018 #6960 Skrevet 12. februar 2018 Det er sikkert ikke lett for henne uansett, men skulle ønske hun kunne dele ting uten at det ble drama rundt det. Det hun i hovedsak mangler er jo denne "flyten" som skal få ting til å bli enklere. 1
Anbefalte innlegg