Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Janteloven er jammen god å ha gitt, spar ikke de vulgærr bildene dine til en annen dag, spar de til et helt annet fora.

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, Crossfitter skrev:

Fler bilder fra shooten med lillefrekke ligger ute på deres blogg nå for de som er interessert.. :Hehe:
https://www.lillefrekke.no/blogg/bilder-fra-shoots/593-valentineshoot-med-plus-size-modell-helene-drage.html#null

Sitat fra lille frekke: "Vi tok også bilder i litt mer 'kinky' antrekk, disse vil bli publisert om ikke så lenge, så det er bare å følge med"

Endret av Trollmora
  • Liker 1
Skrevet

Fra hennes blogginnlegg: 

"Når du snakker i monoton stemme uten pauser og uten punktum så får ihvertfall ikke jeg med meg en dritt av hva som ble sagt. Her kunne de med fordel fokusert på positive historier med mennesker som får andre med seg. Jeg gikk fra første møtet med en utrolig negativ innstilling" (http://www.helenedrage.no/2018/02/05/startkurs-1-og-2/)

Jammen Drage.. Dette er ikke en fairytale story - dette er realiteten. Der er fordeler og ulemper ved operasjon, ikke nødvendigvis bare suksesshistorier. Og det trenger alle deltakerne å forstå, de må vite hva konsekvenser valgene deres kan ta ihht operasjon! Blir litt oppgitt når hun bare vil feie bort det negative som om at det faktisk ikke kan bli en realitet. 

• Liker 29
Skrevet

Det er sjokkerende hvor anderledes hun ser uten egen poseringsteknikk.

• Liker 19
Gjest Gillians
Skrevet
1 time siden, Prinsesse788 skrev:

Hun gjør seg helt klart tynnere på egne bilder, egentlig ganske imponert over hvor godt hun gjør det. Men hun photoshopper ikke bort cellulittene på beina, slik de her har gjort. Det skal hun ha for!

Skrevet

Eh, hvorfor skriver en nettbutikk sånt??  "Og til alle janter der ute, denne dama er ti ganger tøffere enn alle dere som gjemmer dere bak tastaturet og kommer med sure oppstøt."

• Liker 15
Skrevet
8 minutter siden, Gillians skrev:

Hun gjør seg helt klart tynnere på egne bilder, egentlig ganske imponert over hvor godt hun gjør det. Men hun photoshopper ikke bort cellulittene på beina, slik de her har gjort. Det skal hun ha for!

Hun bruker helt klart filter på disse undertøysbildene. Litt av og på med de andre selfiene hun tar

• Liker 2
Skrevet (endret)
3 timer siden, filifjonka skrev:

Fy flate, hvem vil gå slik? Jeg har ikke sett noe så vulgært på all den tid. 

Nå er det ikke akkurat mening at du skal trø på deg noe av dette når du skal ut av huset heller da... Hva folk har på seg på soverommet må vel få være opp til hver enkelt? 

Endret av Ryuk
  • Liker 28
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Ryuk said:

Nå er det ikke akkurat mening at du skal trø på deg noe av dette når du skal ut av huser heller da... Hva folk har på seg på soverommet må vel få være opp til hver enkelt? 

Vet du, jeg etterlyse litt kvalitet og eleganse, ikke dette polyesterhelvete.

Endret av filifjonka
  • Liker 5
Skrevet

hahaha ler godt her når jeg leste linken til lillefrekke...  hvor de blant annet skriver "Hun fortjener respekt. Kun respekt!"  

Jeg vet ikke hva slags folk dette er,men å fortjene respekt handler vel om litt andre ting eller har kanskje jeg misforstått?

• Liker 11
Skrevet

Tråden er ryddet for omtale av kropp.

Papirfly, mod.

Skrevet
5 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Hun har da fortsatt det utstående beinet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg fulgte Helene i tiden hun drev samarbeid med Silje Mariela (Bootybuilding), kan det ha vært rundt 8 år siden...? Har sjekket inn et par ganger gjennom årene - og selv om jeg alltid har kjent sympati for at det går "feil vei", så har jeg også vært imponert over at hun fortsatt står på, uansett hvor mange/store smeller hun går på. Jeg sjekket tilfeldigvis i dag (og sjekket deretter kommentarene her), og jeg kjente faktisk lettelse over at hun har tatt valget om slankeoperasjon. Som George Costanza sier - "if something does not work, do the opposite" 😊 Håper virkelig det går bra for henne!

Når det er sagt, jeg har jobbet i hjemmesykepleien og sett så utrolig mange triste skjebner etter slankeoperasjon. Sånn utenom de vanligste (fatigue, vitamin/mineralmangler, underernæring) kan man jo nevne anoreksi, tarmslyng, utlagt tarm, infeksjoner, listen er laaang. Jeg vet om en ung kvinne som hadde lagt på seg endel etter sitt første barn (altså nylig overvektig), som fikk beskjed om at hun var "xx kilo under grensen" og ikke en aktuell kandidat. Løsningen på problemet? Feite seg opp til hun fikk innvilget operasjon. Har ikke ord.

Endret av honoluluu
  • Liker 12
Skrevet

Jeg kjenner fem som har tatt slankeoperasjon, 2 var suksess, 1 har hatt noe komplikasjoner men er til syvende og sist kjempefornøyd og i full jobb igjen, 1 har lagt på seg 55 av 70 kg igjen og en (den yngste døde).

Spoiler

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en som har tatt en slik operasjon, hun fikk en god del plager i etterkant, men at 100% av alle jeg kjenner fikk et dårlig resultat behøver ikke å bety at HD får det! Uansett operasjon ville ikke jeg gnidd det inn til noen jeg kjenner at det kan gå riktig så gale altså!

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjenner fem stk som har tatt operasjonen, fem suksesshistorier. 

• Liker 5
Skrevet

Noen flere som reagerer på hvordan det ser ut hjemme hos et voksent par uten barn?

Dyner I sofaen, sokker og klær på gulvet og "overalt", det flyter med sminke og toalettsaker på badet kjøkkenbenken ser jo ikke ut! Kan ikke forstå at hun får meldinger om at det er så ekte at det filmes med oppvasken full av skitne kjøkkensaker.

Nå skal ikke jeg si at det bestandig er så strøkent hos oss heller, men jeg hverken filmer det eller legger det ut på SoMe. Og vi har 2 ungdommer som roter noe innihampen til tider....

• Liker 14
Gjest eksiltronder
Skrevet
2 timer siden, Trollmora skrev:

Noen flere som reagerer på hvordan det ser ut hjemme hos et voksent par uten barn?

Dyner I sofaen, sokker og klær på gulvet og "overalt", det flyter med sminke og toalettsaker på badet kjøkkenbenken ser jo ikke ut! Kan ikke forstå at hun får meldinger om at det er så ekte at det filmes med oppvasken full av skitne kjøkkensaker.

Nå skal ikke jeg si at det bestandig er så strøkent hos oss heller, men jeg hverken filmer det eller legger det ut på SoMe. Og vi har 2 ungdommer som roter noe innihampen til tider....

Synes det er fint å se at det finnes normale folk jeg, også blant bloggerne. Det skal se ut som om det bor folk i et hjem.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...