Kartoffel Skrevet 25. januar 2018 #6681 Skrevet 25. januar 2018 (endret) HD snakker stadig om og forsvarer at overvektige kan ha en sunn livsstil. Folk mener tydeligvis ikke at det går an, ifølge henne. Selvfølgelig kan man ha en sunn livsstil selv om man er overvektig, (man har åpenbart ikke alltid hatt det da..). Det tror jeg de fleste forstår. Men å være såpass overvektig er jo usunt selv om livsstilen er sunn! Det er jo det folk mener! Skjønner hun ikke det? Endret 25. januar 2018 av Kartoffel 11
Miranda16 Skrevet 25. januar 2018 #6682 Skrevet 25. januar 2018 11 minutter siden, Kartoffel skrev: Men å være såpass overvektig er jo usunt selv om livsstilen er sunn! Det er jo det folk mener! Skjønner hun ikke det? Akkurat det samme har jeg tenkt. Så merkelig at hun alltid må påpeke dette. I et øyeblikket sier hun at hun sunn i det neste usunn Ikke rart man blir forvirret. Jeg tror faktisk kjernen begynner å bli lei av disse hyppige humørsvigningene, følelsesmessige impulsive utbrudd på snap, konstante gjentagende forsvarstalene, lettkledde bilder(med unntak av menn). Mange som virkelig ønsker en livsstilsendring bør etter min mening holde seg langt unna henne i SOME hvis ikke hun begynner å være mer genuin og ikke spy ut vær eneste lille følelse så fort den oppstår. Jeg blir bare mer og mer forvirret for hva er egentlig budskapet hennes? Det er nesten litt trist at hun er avhenging av en hel gjeng fremmede for at dagen skal bli bedre. Hadde virkelig skammet meg om jeg hadde hatt hennes atferd i SOME. Dette showet har blitt enda mer pinlig vær dag som går 16
tutsi123 Skrevet 26. januar 2018 #6683 Skrevet 26. januar 2018 På snap :"Støl i puppane.... " seriøst jeg blir mer og mer sjokkert/forundret over det manglende modenhetsnivået på HD.Det begynner å bli veldig kleint.... Og verre blir det sikkert 7
Gjest Gillians Skrevet 26. januar 2018 #6684 Skrevet 26. januar 2018 2 timer siden, tutsi123 skrev: På snap :"Støl i puppane.... " seriøst jeg blir mer og mer sjokkert/forundret over det manglende modenhetsnivået på HD.Det begynner å bli veldig kleint.... Og verre blir det sikkert Hva sa hun mer? Har ikke snap.
Trollmora Skrevet 26. januar 2018 #6685 Skrevet 26. januar 2018 26 minutter siden, Gillians skrev: Hva sa hun mer? Har ikke snap. At det var vondt at de hang og at hun måtte ta på BH 1
Gjest Gillians Skrevet 26. januar 2018 #6686 Skrevet 26. januar 2018 3 timer siden, Trollmora skrev: 3 timer siden, Trollmora skrev: At det var vondt at de hang og at hun måtte ta på BH Aha... Kjenner ingen voksne kvinner som er like opptatt av egne bryst som HD... Men jeg får virkelig vondt av henne, det er så mye som ikke er på plass. Håper hun finner ut av det snart.
Miranda16 Skrevet 26. januar 2018 #6687 Skrevet 26. januar 2018 (endret) Hver uke klager hun på at folk ikke ser bak hennes ytre, og nå må hun for f i meg slutte å eksponere seg på den måten!! Endret 26. januar 2018 av Miranda16 12
Kollontaj Skrevet 26. januar 2018 #6688 Skrevet 26. januar 2018 Jeg digger at hun står opp mot Vixen. 👍👏🏻 17
Gjest Navios Skrevet 26. januar 2018 #6689 Skrevet 26. januar 2018 Eg forstår ikkje denne gnaginga på at det går helt fint å vere overvektig uten at det er usunt. Og at det skal være betre enn å være slank og usunn. Har ho gløymt at ho stilte opp i ei sak i Aftenposten om dette seinast i fjor?? https://www.aftenposten.no/100Sport/sprek/Finnes-det-sunn-overvekt-og-fedme-Nei_-viser-ny-forskning---242835b.html «Svaret er nei, hvis man skal tro to nye studier. For da forskere analyserte data fra 3,5 millioner voksne briter mellom 1995 og 2005, kom normalvektige, metabolsk friske - altså de uten høye insulinverdier, høyt kolesterol eller høyt blodtrykk - langt bedre ut enn metabolsk friske med fedme. Dataene viste at friske med fedme hadde 50 prosent økt risiko for hjerteinfarkt, nesten dobbelt så høy risiko for hjertesvikt og syv prosent økt risiko for hjerneslag, i forhold til friske normalvektige. Friske overvektige hadde lett økt risiko for de samme faktorene.»
Miranda16 Skrevet 26. januar 2018 #6690 Skrevet 26. januar 2018 (endret) Alle oppfordres til en sunn livsstil! Nå er det vel ikke usunne slanke, som er en liten prosentdel, som koster helsevesenet mest og har dårligst livskvalitet . Det er ikke der problemet ligger. Altså å være usunn det måles ikke nødvendigvis i vekt, det er flere som er usunne tyngre mennesker og har helseproblemer, enn med de som er lettere. Det er så stort fokus nå på trening og kosthold nå at de som er sunne er ofte stiller i en annen vektklasse. Problemet er at det er flere overvektige i svært mange vestlige land enn de med en normal BMI og det er det som er bekymringsfullt og der de det gjelder må ta ansvar. Hun burde begynne å fokusere og være ærlig med seg selv istedet for å bruke energi på det som i hennes fornektelse er fake news. Endret 26. januar 2018 av Miranda16 9
FruenFraHavet Skrevet 26. januar 2018 #6691 Skrevet 26. januar 2018 Hva er dette (uklare) snakket om vixen og bloggomtoppbloggere? Hun mener ikke seriøst at hun er en «toppblogger»? Her bør noen stikke plastneglen i jorden.. 8
tutsi123 Skrevet 26. januar 2018 #6692 Skrevet 26. januar 2018 17 minutter siden, FruenFraHavet skrev: Hva er dette (uklare) snakket om vixen og bloggomtoppbloggere? Hun mener ikke seriøst at hun er en «toppblogger»? Her bør noen stikke plastneglen i jorden.. Det samme lurer jeg på...... 2
Gjest eksiltronder Skrevet 26. januar 2018 #6693 Skrevet 26. januar 2018 Hun har vel ikke påstått at hun er toppblogger? Jeg er også uenig i og har mine meninger om Vixen-opplegget, uten at det er relatert til (den svært pensjonerte) bloggen min på noe vis.
Viking-girl Skrevet 27. januar 2018 #6694 Skrevet 27. januar 2018 10 timer siden, Kollontaj skrev: Jeg digger at hun står opp mot Vixen. 👍👏🏻 Fantastisk bra skrevet av både Helene og mannen hennes. Virkelig !! 👏🏼👏🏼👏🏼 Når man ser hvor korrupt denne Vixenutdelingrn er så er det musikk i mine ører å lese alt som skrives mot HP. 16
Sahara_ Skrevet 27. januar 2018 #6695 Skrevet 27. januar 2018 6 minutter siden, Viking-girl skrev: Fantastisk bra skrevet av både Helene og mannen hennes. Virkelig !! 👏🏼👏🏼👏🏼 Når man ser hvor korrupt denne Vixenutdelingrn er så er det musikk i mine ører å lese alt som skrives mot HP. Hvor skriver hun om Vixen? 1
englefjert Skrevet 27. januar 2018 #6696 Skrevet 27. januar 2018 3 minutter siden, Sahara_ skrev: Hvor skriver hun om Vixen? Det lurer jeg også på. 1
Viking-girl Skrevet 27. januar 2018 #6697 Skrevet 27. januar 2018 Se siste innlegg på www.bloggomtoppbloggere.com Så vil dere forstå
FruenFraHavet Skrevet 27. januar 2018 #6698 Skrevet 27. januar 2018 Ref siste snap: «Nå kommer jeg ikke til å bli nominert til vixen». Det var det vel i utgangspunktet heller ingen overhengende fare for, vel? 17
Gjest eksiltronder Skrevet 27. januar 2018 #6699 Skrevet 27. januar 2018 Akkurat nå, FruenFraHavet skrev: Ref siste snap: «Nå kommer jeg ikke til å bli nominert til vixen». Det var det vel i utgangspunktet heller ingen overhengende fare for, vel? Hva er problemet ditt her? Voldsomt så negativ?
Kollontaj Skrevet 27. januar 2018 #6700 Skrevet 27. januar 2018 Stort og smått om sosiale medier-gruppa på FB. (Om Vixen). 5
Anbefalte innlegg