Rubella Skrevet 24. januar 2018 #6661 Skrevet 24. januar 2018 (endret) Huff. På de siste snappene er det så utrolig åpenbart at hun holder hånda foran dobbelthaka for å skjule den mens hun snakker. Får litt vondt av henne :/ Endret 24. januar 2018 av Rubella 9
loffen Skrevet 24. januar 2018 #6662 Skrevet 24. januar 2018 Jeg vil se trening, søt hund, kul samboer, gjerne klær, hår og negler på snap, Helene! Ikke babling i timesvis om (ikke)problemer, bortforklaringer og sutring. Bla bla bla bla bla. 19
arnoyb Skrevet 24. januar 2018 #6663 Skrevet 24. januar 2018 Synes det var mye positivt i dag! Håper vi får fortsette å være med på trening, matbutikken å litt sånn som i dag! 6
Wenda Skrevet 24. januar 2018 #6664 Skrevet 24. januar 2018 13 minutter siden, loffen skrev: Jeg vil se trening, søt hund, kul samboer, gjerne klær, hår og negler på snap, Helene! Ikke babling i timesvis om (ikke)problemer, bortforklaringer og sutring. Bla bla bla bla bla. Finnes sikkert andre blogger som inneholder det du ønsker 👍 3
loffen Skrevet 24. januar 2018 #6665 Skrevet 24. januar 2018 (endret) 1 time siden, Wenda skrev: Finnes sikkert andre blogger som inneholder det du ønsker 👍 Nå siktet jeg til snapchatten hennes. Hun pleier nemlig å ha med det jeg lister opp i øverste linje (nettopp derfor jeg følger henne!), som vi godt kan se mere av. Og mindre sutring. (Hvorfor gidder jeg å forklare dette en gang til egentlig? Les det jeg skrev først ) Endret 24. januar 2018 av loffen 9
PoorTwistedMee Skrevet 24. januar 2018 #6666 Skrevet 24. januar 2018 (endret) Hvis man ser på instaen til hun som skrev dette innlegget har hun lagt ut et bilde med tekst under «There will allways be haters who will find something to pick on». Skjønner hun ikke selv at hun er en av disse haterene mår hun ligger ut et innlegg om at «feite folk» ikke har lov å være glad i kroppen sin eller ha lov å « flashe fett»? Det er mye mer flashing på hennes insta enn på helene sin, men hun har jo lov for hun er FIT!? Litt morsomt å lese kommentarene under bildene hennes, de har ingen sammenheng med bildene, skulle nesten tro hun kjøper følgere. Endret 24. januar 2018 av PoorTwistedMee 15
Jilt Skrevet 25. januar 2018 #6667 Skrevet 25. januar 2018 Ble litt sjokkert da hun bare nevner i forbifarten på instagram at hun på et tidspunkt holdt på å gå fra mannen sin. Har ikke fulgt Helene så lenge, men de har alltid slått meg som veldig lykkelige og stabile.
Wenda Skrevet 25. januar 2018 #6668 Skrevet 25. januar 2018 26 minutter siden, Jilt skrev: Ble litt sjokkert da hun bare nevner i forbifarten på instagram at hun på et tidspunkt holdt på å gå fra mannen sin. Har ikke fulgt Helene så lenge, men de har alltid slått meg som veldig lykkelige og stabile. De hadde jo en dårlig periode, noe som er veldig vanlig i mange forhold. Var også et tidspunkt her hvor jeg nesten gikk fra min samboer selv om vi nå er lykkelige sammen Jeg er glad de kom seg over den perioden iallefall, for Helene og Dragehubby ser ut til å passe hverandre godt ❤️ Og de ser mye lykkeligere ut nå enn hva jeg tidligere har sett 13
filifjonka Skrevet 25. januar 2018 #6669 Skrevet 25. januar 2018 (endret) Denne Berit var jo bare atal, er ikke under noen omstendigheter interessert i å se på kroppen hennes, fit or not. Endret 25. januar 2018 av filifjonka 7
Trollmora Skrevet 25. januar 2018 #6670 Skrevet 25. januar 2018 3 timer siden, Jilt skrev: Ble litt sjokkert da hun bare nevner i forbifarten på instagram at hun på et tidspunkt holdt på å gå fra mannen sin. Har ikke fulgt Helene så lenge, men de har alltid slått meg som veldig lykkelige og stabile. Hvor var dette? *gåttglippav* 1
gjestgitt Skrevet 25. januar 2018 #6671 Skrevet 25. januar 2018 (endret) 22 timer siden, Trollmora skrev: Vel - I dag har hun dementert det hun sa I går, og bedt denne bloggeren om unnskyldning Hun er nok litt mer nærtagende enn vanlig av ymse årsaker for tidligere I dag mente hun at artikkelen ikke var skrevet om henne men mest Camilla (fitnok) Det hadde ikke kommet opp på Snap når jeg skrev mitt innlegg, men ser nå at hun trakk tilbake det hun skrev. Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke trekker pusten litt og sjekker opp i ting før hun går til fullt angrep i alle SOME-kanaler. Hun har en tendens til gjøre slike ting Samme gjelder med dagens snap. Hun forteller at hun vil dele noe som er skummelt for henne å åpne seg om for så 30 min å skrive at det ikke vil bli delt i dag alikevel. Det å si a, men ikke b er typisk å gjøre for folk som er utrolig sulten på oppmerksomhet og medlidenhet. Endret 25. januar 2018 av gjestgitt 20
Gjest Bolledeig Skrevet 25. januar 2018 #6672 Skrevet 25. januar 2018 (endret) Det illustrerer vel at hun ikke akkurat er verdensmester i å gå ut av komfortsonen, men det er jo rart å fiske sånn. Kunne bare sagt ingenting. Endret 25. januar 2018 av Bolledeig
Hollie Skrevet 25. januar 2018 #6673 Skrevet 25. januar 2018 Men hvorfor skulle hun ta tilbake det hun skrev? Det var et veldig stygt blogginnlegg uavhengig om det var rettet personlig mot Helene eller ikke 7
Trollmora Skrevet 25. januar 2018 #6674 Skrevet 25. januar 2018 Akkurat nå, Hollie skrev: Men hvorfor skulle hun ta tilbake det hun skrev? Det var et veldig stygt blogginnlegg uavhengig om det var rettet personlig mot Helene eller ikke Var vel mer det med tidligere samarbeidspartner, og at det samarbeidet ble avsluttet på normalt vis, uten noe drama. Og at hun ikke hadde noe å utsette på produktet (Kostplan og treningsplan) hun hadde derfra. 5
Superrosa Skrevet 25. januar 2018 #6675 Skrevet 25. januar 2018 21 minutter siden, gjestgitt said: Det hadde ikke kommet opp på Snap når jeg skrev mitt innlegg, men ser nå at hun trakk tilbake det hun skrev. Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke trekker pusten litt og sjekker opp i ting før hun går til fullt angrep i alle SOME-kanaler. Hun har en tendens til gjøre slike ting Samme gjelder med dagens snap. Hun forteller at hun vil dele noe som er skummelt for henne å åpne seg om for så 30 min å skrive at det ikke vil bli delt i dag alikevel. Det å si a, men ikke b er typisk å gjøre for folk som er utrolig sulten på oppmerksomhet og medlidenhet. Jeg tror hun føler hun mister verdi og mening om hun en dag gir opp fisking for oppmerksomhet. Jeg tror ikke hun vet hvordan hun skal eksistere uten det. 7
Trollmora Skrevet 25. januar 2018 #6676 Skrevet 25. januar 2018 Kudos for at hun kom seg på trening I går da hvertfall! Selv om jeg har på følelsen av at det var mer for oss leserne enn for hennes egen del. 9
Jilt Skrevet 25. januar 2018 #6677 Skrevet 25. januar 2018 7 timer siden, Trollmora skrev: Hvor var dette? *gåttglippav* Var på instagram stories i går
MarianneE Skrevet 25. januar 2018 #6678 Skrevet 25. januar 2018 5 timer siden, Trollmora skrev: Kudos for at hun kom seg på trening I går da hvertfall! Selv om jeg har på følelsen av at det var mer for oss leserne enn for hennes egen del. Det er mulig det, men hun reiste ihvertfall! 4
Papirfly Skrevet 25. januar 2018 #6679 Skrevet 25. januar 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Papirfly, mod.
tutsi123 Skrevet 25. januar 2018 #6680 Skrevet 25. januar 2018 Jeg tenker at HD må ha det forferdelig slitsomt,med det å hele tiden være på alerten i forhold til å forsvare sine meninger om både det ene og det andre.Synes det siste opptrinnet ble direkte pinlig.Hun opptrer ikke som en 29 åring,men som en umoden pre-teenager som ikke får viljen sin.Blogginnlegget hun overreagerte så voldsomt på,var ikke noe jeg ville ha skrevet,men hun burde vel tatt dette opp med vedkommende og forhørt seg privat,istedenfor å drite ut vedkommende ved å fortelle direkte usannheter på direkten.Smilet når aldri øynene,og det tyder også på at det har vært slitsomt å være HD i flere år nå. 13
Anbefalte innlegg