Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket litt på kommentarene. De rød ser ut som triste menn som ikke ser ut til å følge henne fordi hun har så inspirerende livsstil akkurat.

To kommentarer fra andre jenter/damer.

Hvem er det hun ønsker å tiltrekke seg? 

1A0D8690-9D20-4BA8-9532-12A620C44B0C.jpeg

• Liker 11
Gjest Beatbox
Skrevet
10 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Sjekket litt på kommentarene. De rød ser ut som triste menn som ikke ser ut til å følge henne fordi hun har så inspirerende livsstil akkurat.

To kommentarer fra andre jenter/damer.

Hvem er det hun ønsker å tiltrekke seg? 

1A0D8690-9D20-4BA8-9532-12A620C44B0C.jpeg

Så lenge det er klikk og likes...who cares hvilket kjønn det er...virker det som....

Skrevet (endret)

Tror tanken er at hun møter så mye kritikk om livsstilen sin av kvinner og de mennene som følger henne på SOME synes hun er sexy og det styrker egoet

Endret av Miranda16
  • Liker 6
Skrevet

Hun kunne jo hatt en egen konto for slike bilder. Det blir for mye pupp og rumpe der i perioder. Og det var ikke derfor jeg begynte å følge henne. Liker henne godt jeg, men skulle ønske hun kunne skille litt på jobb-klær-kosthold og halvnakne bilder. 

• Liker 14
Gjest Gillians
Skrevet
1 time siden, Hyachint31 skrev:

Hun kunne jo hatt en egen konto for slike bilder. Det blir for mye pupp og rumpe der i perioder. Og det var ikke derfor jeg begynte å følge henne. Liker henne godt jeg, men skulle ønske hun kunne skille litt på jobb-klær-kosthold og halvnakne bilder. 

Ja, det skjønner jeg ikke at hun ikke skjønner. Disse halvnakne "lik meg!" bildene er jo ikke bare uinteressant for målgruppen, men direkte grunn til å ikke følge. Hvilke (streite) damer er interessert i å se sånne bilder?
Hadde jeg vært mannen hadde jeg også satt ned foten, rimelig spesielt at kona di får masse kommentarer om hvor sexy hun er fra andre fremmede menn. MEN, kan jo være de liker det, greit nok, men da burde hun ha en annen konto til det.

Skrevet

Hadde hun ikke en anonym blogg før? Kanskje på tide å starte en ny konto et eller annet sted da, siden behovet fremdeles er der.

• Liker 7
Skrevet (endret)
33 minutter siden, Butternut said:

Hadde hun ikke en anonym blogg før? Kanskje på tide å starte en ny konto et eller annet sted da, siden behovet fremdeles er der.

Hvem vet hva hun har, og hvor hun hun opererer...

Endret av filifjonka
  • Liker 3
Skrevet

Kan vi bare gi mannen hennes en shoutout? Han er jo DRITKJEKK!! Sånn egentlig. Bak skjegget og den slaskete stilen. Herregud han har potensiale!!

• Liker 25
Skrevet

Jeg synst ikke hun er noe flink når det gjelder mote, måten hun klær opp den kroppen sin på blir liksom helt feil i mine øyne, hun vil så gjerne passe inn i klær som passer damer med helt andre former. Går med alt for små klær óg. Får ikke butikksjefer i motebransjen opplæring i mote og hvilke klær som passer til forskjellige former?

• Liker 10
Skrevet
13 minutter siden, Rosasko skrev:

Jeg synst ikke hun er noe flink når det gjelder mote, måten hun klær opp den kroppen sin på blir liksom helt feil i mine øyne, hun vil så gjerne passe inn i klær som passer damer med helt andre former. Går med alt for små klær óg. Får ikke butikksjefer i motebransjen opplæring i mote og hvilke klær som passer til forskjellige former?

Tror hun har sett seg litt blind på at hun vil og kan gå med det hun vill. Uansett hvordan man ser ut så er 99.9% opptatt av å fremheve det man liker og skjule mer det andre.

Hun er tross alt konsulent i den butikken og jobben er å hjelpe kunder til finne klær som passer dem. Regner med endel er usikre på hva de kler. Personale skal tre frem som gode eksempler. Nok mange som vandrer ut av den butikken med "feil" klær

• Liker 8
Skrevet (endret)
5 timer siden, duplexx skrev:

Kan vi bare gi mannen hennes en shoutout? Han er jo DRITKJEKK!! Sånn egentlig. Bak skjegget og den slaskete stilen. Herregud han har potensiale!!

Kjekkas! 

Han virker skikkelig søt, morsom, selvironisk og kul. :jepp: 

Endret av loffen
  • Liker 10
Skrevet
16 timer siden, Miranda16 skrev:

Tror hun har sett seg litt blind på at hun vil og kan gå med det hun vill. Uansett hvordan man ser ut så er 99.9% opptatt av å fremheve det man liker og skjule mer det andre.

Hun er tross alt konsulent i den butikken og jobben er å hjelpe kunder til finne klær som passer dem. Regner med endel er usikre på hva de kler. Personale skal tre frem som gode eksempler. Nok mange som vandrer ut av den butikken med "feil" klær

Jeg har fått hjelp av henne i butikk fler ganger , og hun er veldig flink til å hjelpe andre. Jeg har fått mye komplimenter for antrekkene hun hjalp meg med. Men det er ikke sånn hun selv går kledd da.

• Liker 16
Skrevet
2 timer siden, Hyachint31 skrev:

Jeg har fått hjelp av henne i butikk fler ganger , og hun er veldig flink til å hjelpe andre. Jeg har fått mye komplimenter for antrekkene hun hjalp meg med. Men det er ikke sånn hun selv går kledd da.

Det er godt å høre! 

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, loffen skrev:

*teammats* 
:icon_lol: 

Teammats 🤣😍

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Altså, får oppriktig vondt av henne. Hun har det jo ikke godt inni seg... men tror ikke det hjelper å være såpass aktiv i sosiale media heller, mens hun sliter med seg selv? 

Ikke ment som kritikk, eller for å være slem. Bare mener at kritikken hun får drar henne desverre lengre ned (ref snap), og hva er viktigst, sosiale medier eller å ha det bra med seg selv? Sistnevnte håper jeg alle tenker, og da burde det være lett å se at man burde legge blogg, Instagram og muligens Snapchat litt på hylla. 

Skrevet

Noen som vil skrive hva hun sa på snap?

Jeg synes oppriktig synd i henne, og unner henne alt godt. Har så lyst å stikke hull på den boblen hun lever i via sosiale media, og få henne til å innse at hun bør søke hjelp hos profesjonelle. Er enig i at å formidle det budskapet hun prøver på, forsvinner litt da det er så åpenbart (for de fleste) at hun ikke har det så bra. 

Men nå har jeg, og flere andre, skrevet det gjentatte ganger, så er tydeligvis ikke her hun går for å få råd om en bedre helse. Men jeg må jo likevel; Fokuser på din mentale helse, så kommer resten etterhvert. 

• Liker 11
Skrevet
3 timer siden, Halloi skrev:

Noen som vil skrive hva hun sa på snap?

Jeg synes oppriktig synd i henne, og unner henne alt godt. Har så lyst å stikke hull på den boblen hun lever i via sosiale media, og få henne til å innse at hun bør søke hjelp hos profesjonelle. Er enig i at å formidle det budskapet hun prøver på, forsvinner litt da det er så åpenbart (for de fleste) at hun ikke har det så bra. 

Men nå har jeg, og flere andre, skrevet det gjentatte ganger, så er tydeligvis ikke her hun går for å få råd om en bedre helse. Men jeg må jo likevel; Fokuser på din mentale helse, så kommer resten etterhvert. 

Enig i dette, skulle ønske hun logget av alle sosiale medier og fokuserte på seg selv. Hun analyserer og overkompliserer, og da er det ikke rart livet overvelder henne hele tiden. En god lunsj kan feks være knekkebrød med makrell i tomat, det trenger ikke tenkes på og planlegges i det vide og brede. Ønsker henne alt godt!

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg kjøper ikke denne "Hvorfor kan ikke folk forstå at man kan elske seg selv OG jobbe med seg selv, jeg vil opplyse folket om dette"-greia. Emosjonen hun viste på snapchat i går kveld virket for voldsom for å være en reaksjon på det. Det som nok har skjedd, er at hun har fått stygge og slemme kommentarer om seg selv og er lei seg på grunn av dette. Veldig legitimt, mange har kjent på de følelsene, jeg personlig snakker som ei som har fått håret sitt klipt av og blitt dyttet i bekker og brennesler fordi jeg var "stygg" under hele oppveksten. Så jeg forstår hvor vondt mobbing er, selv om jeg ikke har opplevd netthets i voksen alder.

Det jeg tror mange i denne tråden kritiserer, er at hun virker uærlig. Hun kan ikke bare si "jeg er misfornøyd, jeg vil slanke meg". Hun klarer ikke "innrømme" det. Og i dette tilfellet kamuflerer hun sin reaksjon på netthets med at hun driver folkeopplysning om å elske seg selv og folk misforstår henne. Det blir for tullete for min del. Ikke fordi jeg "krever" å få vite alle menneskers sannhet, men fordi denne damen nå engang blottlegger livet sitt på internett av egen fri vilje. 

Folk må gjerne klikke på navnet mitt og se hva jeg har skrevet om denne damen før, jeg er rimelig sikker på at jeg formidler mitt budskap med både respekt og sensitivitet. 

Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold.

Endret av Papirfly
Skrivefeil
  • Liker 17
Gjest ricecrispies
Skrevet

Hun er litt vel navlebeskuende,synes jeg. Men det er vel kanskje en fordel når du skal være blogger. 😉

Synes det er litt rart hun ikke har bedre kosthold og livsstil når hun har profilert seg slik som hun har gjort MEN!

-at hun er deprimert synes ikke jeg man skal sitte og håne henne for. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...