Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og avsporinger.

Edie, mod.

Videoannonse
Annonse
Gjest kattehviskeren
Skrevet

Altså, å diskutere folks privatøkonomi på denne måten syns jeg er både helt uinteressant og langt over streken. Vi har da ingenting med hva slags lån de har og om de leier eller eier??

Skrevet

Det handler jo mye om prioriteringer. Ser at hun er veldig glad i shoppe andre ting, klær, sko, interiør osv..

Det blir jo da hva man gjør det til selv :) 

• Liker 3
Skrevet

Ettersom dette er tredje året med beastmode, så hadde det vært greit med en oppdatering fra tidligere kunder i forhold til gjennomføring og resultatet etter endt program. Hun sier selv at maten er enkel, og at mange av øvelsene kan erstattes, men for meg virker det som et blodslit og ganske kompliserte måltider.

Hun skal få pluss for vegetarmeny :-) men jeg tror jeg holder meg til min vanlige hverdagskost og 3 treningsøkter i uken. 

Jeg synes også de snapchatintervallene hennes virker utrolig slitsomme og er ikke en treningstype for meg, og jeg syns de vanskelig lar seg gjennomføre utendørs. Jeg hater å løpe på mølle. Så ja, jeg står over.

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner

ninuska_, adm

Skrevet

Jeg tror hun kunne tjent mer penger og fått flere følgere dersom hun lagde et program for overvektige, også fulgte dette selv uke for uke. Intervallene hun deler er jo ikke noe hun gjennomfører selv.  Hadde hun gjennomført en obesemode ville det gitt henne enn kredibilitet hun ikke har i dag. 

• Liker 16
Skrevet
3 minutter siden, Basilen skrev:

Jeg tror hun kunne tjent mer penger og fått flere følgere dersom hun lagde et program for overvektige, også fulgte dette selv uke for uke. Intervallene hun deler er jo ikke noe hun gjennomfører selv.  Hadde hun gjennomført en obesemode ville det gitt henne enn kredibilitet hun ikke har i dag. 

Nå skrev du AKKURAT hva jeg satt å ruget på!

Ja, hun burde konsentrert seg om seg selv først. Fulgt modulen til punkt og prikke og dokumentert resultatene. Da hadde hun også hatt mulighet til å forbedre og korrigere opplegget før det ble lansert. Slik det er nå blir det som å gå på avrusningsprogram hos en aktiv misbruker. Det blir lite troverdig rett og slett. Tror også hun hadde hatt godt av å konsentrere seg om seg selv en stund. 

Også veldig ening med @ankerline ovenfor her også. At hun kompliserer dette med maten voldsomt igjen. Ja, det er mulig dette fenger noen, men for de fleste, meg selv inkludert, mister jeg motivasjonen av slikt. Ikke at det nødvendigvis er så innmari avansert og så masse ukjente matvarer, men det at det må planlegges. De fleste lever også i et hushold med famile, og da blir jo dette et prosjekt på toppen av all annen mat som skal lages og allerede finnes i kjøleskapet. Egg, skyr, knekkebrød, cottagecheese, havegrøt, tunfisk frukt og grønt samt sunne midager i moderate mengder holder i lange baner.

Og dette med å lage sunn snacks tror jeg også er noe de færreste kommer å orke drive med. Ihvertfall ikke over tid. Uansett så vil en overalt i samfunnet møte på kakestykker, godteskåler og chipsposer, så det like greit først som sist å lære seg måtehold. 

Noen som btw vet om hun har tenkt å joine opplegget når det starter opp?

• Liker 7
Skrevet

Tror hvertfall hun hadde tjent mye mer penger hvis hun hadde fulgt programmet selv og vist at det fungerer 😀

Hun der fitnokdama gjetter jeg tjener endel penger på den der aksepterdegselvpropagandaen sin..

• Liker 3
Skrevet

Ser akkurat på instagramprofilen hennes at hun har lagt ut et bilde i bh. (Ikke sponset innlegg for øvrig). Ser det er noen "sjarmerende" typer som kommenterer på den type bilder. Samt en Helene som glefser til ei som liker henne bedre med klær på. 

Forstår ikke hvorfor jeg fortsetter å gå inn å snoke på Instagram når hun irriterer meg sånn, men må bare😏

• Liker 8
Skrevet
7 timer siden, Halloi skrev:

Ser akkurat på instagramprofilen hennes at hun har lagt ut et bilde i bh. (Ikke sponset innlegg for øvrig). Ser det er noen "sjarmerende" typer som kommenterer på den type bilder. Samt en Helene som glefser til ei som liker henne bedre med klær på. 

Forstår ikke hvorfor jeg fortsetter å gå inn å snoke på Instagram når hun irriterer meg sånn, men må bare😏

Jeg skjønner heller ikke meningen ved å legge ut slike bilder. Det er vel ikke naturlig å sitte sånn og "by" på seg selv mens man visstnok tilfeldigvis sjekker mailen sin..

• Liker 12
Skrevet

Hun har da sagt flere ganger at hun nå har prøvd ut programmet før det blir lansert. Har også sagt at hun har gått ned 7 kg de siste ukene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg får vondt i meg av en gift kvinne trenger bekreftelser på denne måten av fremmedfolk. Hun burde finne egne media kanaler til å tilfedsstille den type behov, slik at det ikke overskygger hennes livsstil budskap.

Hun opptrer som en meget forvirret dame, når hun ikke kan se at hennes kvinnelige livsstilsfølgere (som jeg antar er hoved fanbasen hennes i volum) ikke har behov for å se henne i seksualiserte settings. 

• Liker 16
Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp

ninuska_, adm

Skrevet

I dag kom innlegget jeg bare har ventet på. At om det ikke er på tide å gi seg. At hun er tankefull og vurderer hele PT jobben og bloggen. At hun streber for mye, at det ikke er henne, at hun ikke finner "av knappen" for tankekjøret. 

En ærlig sak det, men jeg skjønner ikke hvorfor hun de siste ukene har skrevet hvor bra allt er, at hun ELSKER å ha mye å gjøre og allt er sååå mye bedre enn fra "break downen" hun hadde rundt jul. Må være sinnsykt slitsom å gå rundt å spille posetiv å happy hele tiden når en har det dritt. Hvorfor liksom? Hun hadde et dønn ærlig innlegg på begynnelsen sv året hvor hun innrømmet hvor ille hun sliter. Med manglende motivasjon og overspising og manglende treningsglede. Alle applauderte henne jo, og hun hadde tidenes mulighet til å begynne en ny start. Å bare fokusere på seg selv. Tror hun ville fått massiv oppbacking på dette og at mange ville heiet på hennes vei tilbake!

I stedet durer hun på med nyoppstartet podcast, lansering av Beastmod vol.03 (og skal også nå ila av månenden lansere en manneversjon!), samt at hun reiser og holder foredrag og treningsweekend. For ikke å snakke om alle superposetive snapper og innlegg. Allt likdom vært sååå positivt!

Tenker på alle de som nå har kjøpt og betalt for dette nye Beastmod opplegget hennes som nå gleder seg til oppstart, og som i dag for lese på bloggen at helt ærlig som hun selv skriver, er drittlei av alt og bare vil gi seg. Motiverende... :huh: 

• Liker 14
Skrevet

Den ene dagen er har hun virkelig funnet meningen med livet, omtrent: hun er så "awesome", føler seg så flott og fantastisk, alt går på skinner. Hun er full av (falsk) selvtillit og sprudler. Men så snur hun HELT om! Vet ikke hva hun vil, føler seg så nedfor. Vet ikke om skal blogge om trening mer, blablabla. Det er nettopp dette som får meg og sikkert flere til å se rødt: du er ikke ærlig, Helene. Og du kan skrive side opp og side ned om hvor "awesome" du er, men ingen kjøper det! 

Skrevet
På 4/14/2017 den 11.06, neiognei skrev:

Hun har da sagt flere ganger at hun nå har prøvd ut programmet før det blir lansert. Har også sagt at hun har gått ned 7 kg de siste ukene.

Joda. Men i fjor høst hevdet hun jo hardnakket at hun gikk ned jevnt og trutt hver uke også da noen spurte hvordan det gikk i kommentarfeltet, uten at det ble mer sant av den grunn. 

Men flott om det stemmer denne gangen. Og håper hun får ryddet opp i alt tankekjøret og styret. Jeg har selv slitt med litt av det samme, og jeg må si jeg er jævlig glad jeg ikke hadde en blogg, var PT eller hadde en "rolle" for andre på den tiden. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror ikke at når hun sier "prøvd ut programmet" betyr sammenhengende som en diett og treningsprogram. Heller at hun har smakt rettene og trent øvelsene når hun satte det sammen. Ellers hadde hun vel reklamert sine egne resultater på programmet. 

• Liker 10
Skrevet

Angående programmet hennes: det har to damer som viser øvelser? De samme to damene hun er PT for og viser på snap? Som igjen er to damer jeg bestemt mener er med i snaper fra private selskapeligheter? 

At disse to damene er med i alt hun gjør, får det til å virke så uprofft når hun skal lage et seriøst opplegg for salg. 

• Liker 4
Skrevet

Siste innlegg: Spiser både sukkerfritt snop OG ordinært snop. Kanskje ikke så nøye på KCAL-tellingen da? Jeg slanker meg selv, og spiser gjerne ordinært snop, men begge deler - hva er vitsen? 

Og at familien gir et påskeegg med snop til en som slanker seg... Jeg fikk påskeegg med gavekort, og skjønnhetsprodukter. Alle vet jeg slanker meg - hvorfor gjøre det vanskeligere?

• Liker 19
Gjest ricecrispies
Skrevet

*sitter på hendene for å ikke kommentere hverken her eller på bloggen*

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...