Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper uansett hun finner noe som funker for henne nå da:)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er hun på jenteweekend på Lillehammer i allefall og ikke mye diett å spore de matbildene hun legger ut derfra. 

Noen som vet hva som feiler foten hennes som gjør at hun ikke for trent? Hun har skrevet at hun har hatt et inngrep, og håpet å slippe flere, så tydeligvis noe hun har slitt med før også men jeg har ikke fått med meg konkret hva det er. 

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, Perle skrev:

Nå er hun på jenteweekend på Lillehammer i allefall og ikke mye diett å spore de matbildene hun legger ut derfra. 

Noen som vet hva som feiler foten hennes som gjør at hun ikke for trent? Hun har skrevet at hun har hatt et inngrep, og håpet å slippe flere, så tydeligvis noe hun har slitt med før også men jeg har ikke fått med meg konkret hva det er. 

Hun skrev hun hadde spisedag.

Hun har operert bort en kul hun hadde under foten

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Despicable Me skrev:

Hun skrev hun hadde spisedag.

Hun har operert bort en kul hun hadde under foten

Ok, takk for svar! Bra det ikke var noe alvorligere som leddbånd eller noe i den duren. :)

• Liker 1
Gjest ricecrispies
Skrevet

Hun er på treningshelg,men kan ikke trene?

Men hun har spisedag?

Jeg skjønner ikke noe😳

Skrevet
25 minutter siden, ricecrispies skrev:

Hun er på treningshelg,men kan ikke trene?

Men hun har spisedag?

Jeg skjønner ikke noe😳

Treningshelg: Hun holder foredrag med operert fot og krykke. 

Spisedag: Ja hun er jo på diett. 

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, Meadows skrev:

Treningshelg: Hun holder foredrag med operert fot og krykke. 

Spisedag: Ja hun er jo på diett. 

Det hun viste på snappen fra frokost og lunch tilsier at kaloriinnholdet denne dagen vil gjør at hun går i null eller muligens over når man ser på ukes inntaket... er tydeligvis mengdekontroll hun sliter med, den frokosten i seg selv tipper jeg er oppimot 1000 kalorier.. 

• Liker 10
Skrevet

Hun holder foredrag om sunn livsstilsendring? Jeg hadde ikke klart å ta det foredraget seriøst i hele tatt. Hun er jo kjempeovervektig og klarer ikke å være sunn i hele tatt. 

• Liker 23
Gjest kattehviskeren
Skrevet

Uff, det er jo bare helt flaut...skjønner ikke hvem som booker henne til noe sånt. hun er jo ikke veldig kjent, lurer på hva de i salen tenkte. 

Skrevet

Dersom man skal booke noen til å holde et foredrag om livsstil endring for å motivere andre i samme situasjon, er det nok lurt å booke noen som har lykkes med det. Nå vet ikke jeg hvem som var på denne jente weekende, men dersom det er PTer kan det jo være greit å høre Helenes mislykkede forsøk. 

• Liker 10
Gjest ricecrispies
Skrevet

Prøver igjen.. Hun er PT som spiser for mye og hun kan ikke trene?

Er ikke det litt opp ned,ah?

Gjest kattehviskeren
Skrevet
8 minutter siden, ricecrispies skrev:

Jo, og det er hovedgrunnen til at hun har en tråd her, tross at bloggen er liten.

Gjest ricecrispies
Skrevet
1 minutt siden, kattehviskeren skrev:

Jo, og det er hovedgrunnen til at hun har en tråd her, tross at bloggen er liten.

Haha. Ja. Merkelig hele dama.

Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp.
/lillesky (mod)

Skrevet
3 timer siden, ricecrispies skrev:

En PT kan faktisk operere foten de også. Mener du at hun skulle blåst i såret og krykkene også trent for å tilfredsstille deg?

• Liker 9
Gjest ricecrispies
Skrevet (endret)
1 time siden, Birdo skrev:

En PT kan faktisk operere foten de også. Mener du at hun skulle blåst i såret og krykkene også trent for å tilfredsstille deg?

Ja 😏

Nei,jeg lurer da.

Hun snakker mer enn hun trener,ser det ut til.

Endret av ricecrispies
Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Mange eksperter her inne på det ene og det andre. Selv en PT kan slite  - selv om hun sliter med overvekt etc. betyr ikke at hun faktisk kan gi noen gode råd til andre - just sayin! Utrolig nedlatende holdning fra flere her i denne tråden. 

Skrevet
6 timer siden, Birdo skrev:

De har bodd på Lillehammer Hotell hele helgen  og sist jeg var der hadde de ihvertfall et kjempefint svømmebasseng. Hun driver jo og snakker om NM og at hun er gammel svømmer, så bassengtrening må jo være midt i blinken! Å sykle på en ergometersykkel er jo heller ikke umulig med en operert fot. Har gjort det selv. 

Hun kommer aldri å klare og gå ned i vekt igjen om hun fortsetter å lure seg selv. De måltidene hun har snappet om i helgen, inneholder mer kalorier hver, en det jeg spiser på en hel dag. Det finnes alltid en undskyldning, jul, påske, bursdager, helg, osv osv. Vill hun ned i vekt må hun ofre noe. Og hun må tåle å være litt sulten. Det er ikke farlig å kjenne litt sult, det betyr bare at kroppen forbrenner "reservene".

• Liker 7
Gjest Beatbox
Skrevet
21 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Mange eksperter her inne på det ene og det andre. Selv en PT kan slite  - selv om hun sliter med overvekt etc. betyr ikke at hun faktisk kan gi noen gode råd til andre - just sayin! Utrolig nedlatende holdning fra flere her i denne tråden. 

Så kan man jo spørre seg for n`te gang..hvorfor følger hun ikke sine egne gode råd? Hvis det er slik at hun trives med å være sykelig overvektig, helt greit, men da er det merkelig å reklamere med at man er *lidenskaplig opptatt av sunn vektnedgang og helse* og stadig vekk skriver at man vil ned i vekt. Det er den dobbeltheten mange reagerer på.

Skrevet
27 minutter siden, Perle skrev:

De måltidene hun har snappet om i helgen, inneholder mer kalorier hver, en det jeg spiser på en hel dag. Det finnes alltid en undskyldning, jul, påske, bursdager, helg, osv osv. Vill hun ned i vekt må hun ofre noe. Og hun må tåle å være litt sulten. Det er ikke farlig å kjenne litt sult, det betyr bare at kroppen forbrenner "reservene".

Det var vel noe til overdrivelse xD Hun hadde bacon, 1 egg, 1 rundstykke, pålegg, smør og 1 glass juice - typisk hotellfrokost. (ja jeg gikk tilbake i snappen og sjekka xD) Lunsjen så ut til å være torsk i tomatsaus med grønnsaker og potet ;) Og hun sa på forhånd at dette var en spisedag (vi vet jo enda ikke hva opplegg hun går på. Spisedager kan være bare litt ekstra karbohydrater eller 500 - 1000 kcal mer enn hva hun spiser til vanlig, så vanskelig å kommentere alt etter). 

Hovedproblemet hennes er nok ikke at hun ikke følger sine egne tips, men heller hva hun spiser innimellom alle måltider (+ erstatninger for kose-behovet) for å tilfredsstille følelser/tanker som hun sliter med... Det har hun vel innrømt tidligere og. 

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...