Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest ricecrispies
Skrevet

Hun er PT? Det er det hun er kjent for?

Har lest en del av innleggene hennes,men det blir for masete og navlebeskuende for meg. 👎🏻 Budskapet er bare "se på meg,meg,meg!". 

Eller er det en dybde her jeg bare ikke har funnet frem til? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, ricecrispies skrev:

Hun er PT? Det er det hun er kjent for?

Har lest en del av innleggene hennes,men det blir for masete og navlebeskuende for meg. 👎🏻 Budskapet er bare "se på meg,meg,meg!". 

Eller er det en dybde her jeg bare ikke har funnet frem til? 

Nope. 

• Liker 4
Skrevet

Ryddet for omtale av kropp.

Edie, mod.

Skrevet
18 timer siden, Perle skrev:

Barnemat i forhold til podkastene. :alice: Hun er helt EKSTREM til å gjenta seg selv, der! Det hun bruker ført minutter på å si, kunne hun sagt på under fire. Er så ille at det er facinerende. 

Podcastene holder jeg meg langt unna. Vil ikke få grå hår før jeg må. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
11 timer siden, charmisss skrev:

Podcastene holder jeg meg langt unna. Vil ikke få grå hår før jeg må. 

Uuvææææ!! :sjokk:

*løpe å sjekke røttene* Jeg har tross allt lidd meg gjennom tre episoder!  :bond:

Endret av Perle
  • Liker 4
Skrevet

Hva heter denne nye "dietten" hennes? Hun snapper hele tiden bilder på at hun spiser og at hun er såååå mett, men har si og så mange måltider igjen ila dagen. Tror hun har nevt at hun spister sju ganger om dagen. 

Hallo, ikke spis hvis du er mett og du vil ned i vekt!:balltre:

• Liker 9
Skrevet
24 minutter siden, Perle skrev:

Hva heter denne nye "dietten" hennes? Hun snapper hele tiden bilder på at hun spiser og at hun er såååå mett, men har si og så mange måltider igjen ila dagen. Tror hun har nevt at hun spister sju ganger om dagen. 

Hun vil ikke si det enda, siden hun bare "tester" eller hva hun sa..

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, Perle skrev:

Stusser også over den klaginga, og ikke minst størrelsen på porsjonene. Er jp middagstørrelse på de fleste. Jeg tipper at hvis man skal spise sju ganger ila en dag, så betyr ikke det 7 svære måltider!

• Liker 9
Skrevet
5 timer siden, Lileep skrev:

Stusser også over den klaginga, og ikke minst størrelsen på porsjonene. Er jp middagstørrelse på de fleste. Jeg tipper at hvis man skal spise sju ganger ila en dag, så betyr ikke det 7 svære måltider!

Ja, det ser voldsomt mye ut. Det er sikkert også er iom at hun klager over hvor mett hun er hele tiden. Selv hadde jeg nok lagt PÅ meg av å gå på den "dietten" der.  :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Bare for å bli litt privat  her....

Jeg har fortalt tidligere her at jeg har et vektproblem og er større enn Drage. For et år siden begynte jeg å trene med en PT og har gått ned 10 kilo. Nå har vekta stått stille I 6 måneder og jeg ser selv at det er fordi jeg spiser for mye. Derfor har jeg fått en matplan fra PT og lever (godt) på 1500 kcal om dagen. 

Poenget mitt er at de kcal jeg spiser er det lite hokuspokus med. Det er frokost bestående av to knekkebrød med mager kjøttpålegg. En grønnsak til mellommåltid, salat med 150 gram protein til lunch, 150 gram rent kjøtt/ fisk/ kyllingfilet, 40 gram karbohydrater og det jeg vil av grønnsaker.... Og jeg har klokkeslett for når det skal spises. Dere skjønner tegninga. Det er null energibarer, ingen Shakes, ingen diett, ingen spesial mat. Og det funker! 

Skal hun få til en vektnedgang  (og det unner jeg henne) så må hun rett og slett gjøre som meg. Kutte ut alle "slankeprodukter" og spise mindre av vanlig mat og kutte ut drikker med mye kcal. Slutte og gjøre ting så vanskelig for seg selv.  Det er så enkelt og så vanskelig som det.

• Liker 24
Skrevet

Også er det utrolig lett for "alle andre" og fortelle hva og hvordan hun skal gjøre dette. Å stå der og skulle ta I mot alle råd og hjelp uten at man selv ber om det er heller ikke enkelt. Jeg forstår at hun sliter med å finne veien. 

• Liker 10
Skrevet
16 timer siden, MarianneE skrev:

Bare for å bli litt privat  her....

Jeg har fortalt tidligere her at jeg har et vektproblem og er større enn Drage. For et år siden begynte jeg å trene med en PT og har gått ned 10 kilo. Nå har vekta stått stille I 6 måneder og jeg ser selv at det er fordi jeg spiser for mye. Derfor har jeg fått en matplan fra PT og lever (godt) på 1500 kcal om dagen. 

Poenget mitt er at de kcal jeg spiser er det lite hokuspokus med. Det er frokost bestående av to knekkebrød med mager kjøttpålegg. En grønnsak til mellommåltid, salat med 150 gram protein til lunch, 150 gram rent kjøtt/ fisk/ kyllingfilet, 40 gram karbohydrater og det jeg vil av grønnsaker.... Og jeg har klokkeslett for når det skal spises. Dere skjønner tegninga. Det er null energibarer, ingen Shakes, ingen diett, ingen spesial mat. Og det funker! 

Skal hun få til en vektnedgang  (og det unner jeg henne) så må hun rett og slett gjøre som meg. Kutte ut alle "slankeprodukter" og spise mindre av vanlig mat og kutte ut drikker med mye kcal. Slutte og gjøre ting så vanskelig for seg selv.  Det er så enkelt og så vanskelig som det.

Sikkert et fint råd detta, bortsett fra at 1500 kalorier tilsier en ganske streng og begrenset diett. Du klarer ikke, bør ihvertfall ikke, leve på dette resten av livet og da er det også en midlertidig fix. Skal du holde vekta må du lage deg en livsstil, ikke holde på med denne slags slanking. 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, neiognei skrev:

Sikkert et fint råd detta, bortsett fra at 1500 kalorier tilsier en ganske streng og begrenset diett. Du klarer ikke, bør ihvertfall ikke, leve på dette resten av livet og da er det også en midlertidig fix. Skal du holde vekta må du lage deg en livsstil, ikke holde på med denne slags slanking. 

Selvfølgelig skal man ikke leve på dette resten av livet, men for å klare å slanke seg så må man begrense matinntaket for en periode, og det er slanking MarianneE snakker om her. 

• Liker 9
Skrevet
13 minutter siden, neiognei skrev:

Jeg har ikke sagt at dette er for resten av livet. Det blir justert litt opp etter en stund. Og ja, det er strengt og begrenset. Men det går helt fint. Og skal man ned I vekt så er det helt enkelt: Spise færre kcal enn det man forbrenner. 

• Liker 6
Skrevet

Så hun har begynt på lavkarbo og trives godt med det, selvom jeg er bombesikker på at hun har skrevet det motsatte engang..

Skrevet
17 timer siden, Butternut skrev:

Så hun har begynt på lavkarbo og trives godt med det, selvom jeg er bombesikker på at hun har skrevet det motsatte engang..

Hvor har hun nevnt at det er lavkarbo hun driver med? Må vel ikke spise sju ganger om dagen gor det, liksom? :klo: Trodde påenget var mer metthetsfølelse jeg, og mer stabilt blodsukker. 

Skrevet (endret)

Ut i fra det vi har sett på snap er det lite karbo men også lite fett. Så tviler det er snakk om ekstrem lavkarbo :) I tillegg spiser hun jo de der Naturbit greiene... 

Endret av Meadows
  • Liker 3
Skrevet

Hun skrev det på snap for noen dager siden. Bare stusset på at hun skrev hun sa hun trivdes SÅ godt med det, når hun tidligere har sagt at hun misliker det. 

Gjest Beatbox
Skrevet
5 minutter siden, Butternut skrev:

Hun skrev det på snap for noen dager siden. Bare stusset på at hun skrev hun sa hun trivdes SÅ godt med det, når hun tidligere har sagt at hun misliker det. 

Virker kjent..hun som tidligere skrev at *det var jo ikke akkurat pent å være overvektig*..Man har en mening inntil det kommer en ny tyder det på!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...