Sahara_ Skrevet 11. mars 2017 #4641 Skrevet 11. mars 2017 11 timer siden, Nana skrev: Ja og nei.. Ja; fantastisk at hun deltok og fullførte. En prestasjon. Nei; hun var så langt etter de andre at arragøren måtte holde igjen personell for å ta i mot henne til målgang. Hun skrev også på bloggen sin at hun hadde ambulansepersonell som fulgte sakte etter henne og frivillig som kom kjørende for å spørre hvordan det gikk så hun må ha vært rimelig sliten. Enda større prestasjon å fullføre når man er i så dårlig form, selvsagt, men det har også litt med (manglende) selvinnsikt å gjøre. http://www.helenedrage.no/archiveposts/category/mal-trening-goal-oppna/triathlon-2015/ Så flott, da hadde personellet noe å gjøre på. Og dette er vanlige ting de må regne med, om det så er at noen er trege eller at noen skader seg. Syns Dragen beviser at alle kan om man bare vil selv. Og det er noe mange trenger å ta til seg! For unnskyldningene er mange. Dragen kom ut av opplevelsen skadefritt slik jeg husker det - Hun måtte bare ta det i eget tempo, og det er helt innafor. Det er heller ikke uvanlig at arrangørene anbefaler deltakelse for alle: " Passer like godt for ferske som for garvede triatleter i alle aldre og fasonger " (quote Oslo Triathlon). Dragen hadde i tillegg oppfølging av Coach/PT før dette har en viss oversikt på hva hun fysisk kan prestere eller ei. 10
Gjest Navios Skrevet 12. mars 2017 #4642 Skrevet 12. mars 2017 På 3/10/2017 den 20.42, Nana skrev: Ja og nei.. Ja; fantastisk at hun deltok og fullførte. En prestasjon. Nei; hun var så langt etter de andre at arragøren måtte holde igjen personell for å ta i mot henne til målgang. Hun skrev også på bloggen sin at hun hadde ambulansepersonell som fulgte sakte etter henne og frivillig som kom kjørende for å spørre hvordan det gikk så hun må ha vært rimelig sliten. Enda større prestasjon å fullføre når man er i så dårlig form, selvsagt, men det har også litt med (manglende) selvinnsikt å gjøre. http://www.helenedrage.no/archiveposts/category/mal-trening-goal-oppna/triathlon-2015/ Det skjer jo 100% av tida, enn så lenge ein er sist. Ho gjekk ikke over tida som var cut-off, og fekk lov å fullføre.
Perle Skrevet 12. mars 2017 #4644 Skrevet 12. mars 2017 5 minutter siden, Mildemoses skrev: Hvorfor kaller hun seg "Drage"? Lurt på det samme. Hun liker jo fantasy da?
Gjest Beatbox Skrevet 12. mars 2017 #4645 Skrevet 12. mars 2017 14 minutter siden, Mildemoses skrev: Hvorfor kaller hun seg "Drage"? Fordi hun elsker drager og fantasiverden...iflg seg selv.
Jolanda Skrevet 12. mars 2017 #4646 Skrevet 12. mars 2017 På 5.3.2017 den 15.17, Butternut skrev: Bloggen hennes er ikke særlig lystbetont for tiden..klikker meg inn med et lite håp om å lese noe positivt, klikker meg ut og er klar for å hoppe utfor en bro (neida jeg mener det ikke seriøst, bare nesten:p) til og med snap er deprimerendes, BÅDE hennes vanlige og når hun snapper fra sunn fokus. Jeiks. Når hun bare var positiv fikk hun pes for å pynte på fasaden og ikke innse hvordan ting var. Når hun endelig gjør det motsatte er det galt og. Det er ikke så lett å gjøre alle fornøyd. 7
Miranda16 Skrevet 12. mars 2017 #4647 Skrevet 12. mars 2017 Akkurat nå, Jolanda skrev: Når hun bare var positiv fikk hun pes for å pynte på fasaden og ikke innse hvordan ting var. Når hun endelig gjør det motsatte er det galt og. Det er ikke så lett å gjøre alle fornøyd. Alt med måte vil jeg si, når man lever av å dele og inspirere andre. Å skrive 100 innlegg om akkurat det samme og om hvor vanskelig alt er, tror jeg hun vil tape lesere på. 2
Sahara_ Skrevet 12. mars 2017 #4648 Skrevet 12. mars 2017 1 time siden, Beatbox skrev: Fordi hun elsker drager og fantasiverden...iflg seg selv. Hun tror på noe Drage religion greier. Ser Drager i hverdagen. Noe hun blogga om for lenge siden. Husker ikke helt hva det het, men noe i denne duren med drager av 4 elementer: ( draconian or something) http://wiccadreamersmary.blogspot.no/p/a-common-question-that-is-always-asked.html?m=1 2
Gjest kattehviskeren Skrevet 13. mars 2017 #4649 Skrevet 13. mars 2017 13 timer siden, Meadows skrev: Hun tror på noe Drage religion greier. Ser Drager i hverdagen. Noe hun blogga om for lenge siden. Husker ikke helt hva det het, men noe i denne duren med drager av 4 elementer: ( draconian or something) http://wiccadreamersmary.blogspot.no/p/a-common-question-that-is-always-asked.html?m=1 Det får'n si... Smått eksentrisk den dama der.
Gjest kattehviskeren Skrevet 19. mars 2017 #4650 Skrevet 19. mars 2017 Denne artikkelen i Aftenposten forteller om hvor dumt det er å spise energibarer hvis man vil ned i vekt, må si jeg tenkte litt på Helene og hennes utrolig store forbruk av det...http://www.aftenposten.no/100Sport/sprek/Ekspert--Om-du-vil-ned-i-vekt_-er-dette-det-forste-jeg-anbefaler-a-kutte-ut-227545b.html
Rubella Skrevet 21. mars 2017 #4651 Skrevet 21. mars 2017 På 3/19/2017 den 12.38, kattehviskeren skrev: Denne artikkelen i Aftenposten forteller om hvor dumt det er å spise energibarer hvis man vil ned i vekt, må si jeg tenkte litt på Helene og hennes utrolig store forbruk av det...http://www.aftenposten.no/100Sport/sprek/Ekspert--Om-du-vil-ned-i-vekt_-er-dette-det-forste-jeg-anbefaler-a-kutte-ut-227545b.html Ja, hun er et levende bevis på at det ikke er lurt! Det enkle er ofte det beste. 2
Perle Skrevet 21. mars 2017 #4652 Skrevet 21. mars 2017 (endret) Vilken total misär dette er blitt. Hun er virker helt på felgen, og jeg tror ikke hun klarer å snu dette selv. Tittet på gamle bilder tilbake fra rundt tiden hun da de giftet seg, og året etter. Det går nesten ikke an å kjenne henne igjen nå. Ja, det er bra gjort å gå ned 60 kg, men nå er jeg redd hun er rykket tilbake til start. Skjønner at det å skulle gjenta det hele én gang til er totalt utmattende. Synes synd på henne, for veit selv hvor folkesky jeg blir om jeg ikke er fornøyd med meg selv. Tenker også på at hun har to jobber som krever kundekontakt dvs at hun hele dagene må klistre på seg en maske. Jeg tror ikke det funker særlig mye lenger. Hun burde fått sykmelding og søk plass på ett opptreningssenr/rehabsenter og få hjelp med de underliggende som gjør at hun misbruker mat i utgangspunket. Matmisbruk er jo et ubarmhjertig form for misbruk, for det synes jo utenpå, samtidig må en forholde seg til mat hver dag. Skulle fått hjelp med den hårsveisen også til noe hun klarer å style selv. Bedre å bare sette på extensions, for å føle at NOE fungerer iallefall. Bare logget av og fått hjelp med allt i fire uker på et slikt hjem. Fastlegen kan henvise. Hjelper ikke om hun tvinger seg selv i vei for å løfte markløft i ny og ne med tårer i øya. Hun kunne gått rolige turer med hunden og spist seg ned i vekt igjen. Er så bortkastet energi det hun strir med nå. Hun hadde rast ned i vekt med riktig og rett med mengde mat! Endret 21. mars 2017 av Perle Latterlig mye skrivefeil 16
Gjest kattehviskeren Skrevet 21. mars 2017 #4653 Skrevet 21. mars 2017 1 minutt siden, Perle skrev: Vilken total misär dette er blitt. Hun virker helt på felgen, og jeg tror ikke hun klarer å snu dette selv. Tittet på gamle bilder tilbake fra rundt tiden hun giftet seg og året etter. Det går nesten ikke ann å henne igjen nå. Ja, det er bra gjort å gå ned 60kilo, men nå er jeg redd hun er rykket tilbake til start. Skjönner at det å skulle gjenta det hele én gang til er totalt utmattende. Synes synd på henne, for veit selv hvor folkesky jeg blir om jeg ikke er fornøyd med meg selv. Tenker også på at hun har to jobber som krever kundekontakt dvs at hun hele dagene må klistre på seg en maske. Jeg tror ikke det funker særlig mye lenger. Hun burde fått sykmelding og søk plass på ett opptreningssenr/rehabsenter og få hjelp med underliggende probkemer som gjør at hun misbruker mat. Fått hjelp med en hårsveis som hun klarte å style, sette i extensions om det så måtte være, bare for å føle att NOE funker liksom. Bare logget av og fått hjelp med allt i fire uker. Hjelper ikke om hun tvinger seg selv i ibveg for å løfte markløft i ny og ne med tårer i øya. Hun kunne gått rolige turer med hunden og spist seg ned i vekt igjen. Er så bortkastet energi det hun sliter med. Hun hadde rast ned i vekt med riktig og rett med mengde mat. Ja, veldig sant det du sier. JEg var inne på bloggen hennes i dag og fikk helt vondt av de siste innleggene, særlig det om alle unnskyldningene til å ikke trene. Det er fint at hun er ærlig, men det var jo så tydelig at hun virkelig ikke har NOEN treningsglede igjen. Da tror jeg det er på tide å gjøre noe helt annet. FOkusere på turer og kostholdet, for eksempel. Finne roen. Det er noe i henne som er veldig stressa, virker det som, det er vel der overspisinga kommer inn i bildet også.
Halloi Skrevet 21. mars 2017 #4654 Skrevet 21. mars 2017 Har slettet henne fra snap for lenge siden, mye pga jeg helst ville unngå å se kløften hennes gjentatte ganger per dag. Ser hun har lagt ut et lignende bilde på insta nå🙊 Tipper det er mange griser som skriver til henne, og at hun ELSKER det😄 Noen som forresten vet hvor hun skal publisere podcasten? Eller er det sånn hun tar ekstra betaling for? Ville ikke sjokkert meg isåfall. 6
Gjest Beatbox Skrevet 21. mars 2017 #4655 Skrevet 21. mars 2017 33 minutter siden, Halloi skrev: Har slettet henne fra snap for lenge siden, mye pga jeg helst ville unngå å se kløften hennes gjentatte ganger per dag. Ser hun har lagt ut et lignende bilde på insta nå🙊 Tipper det er mange griser som skriver til henne, og at hun ELSKER det😄 Noen som forresten vet hvor hun skal publisere podcasten? Eller er det sånn hun tar ekstra betaling for? Ville ikke sjokkert meg isåfall. https://itunes.apple.com/no/podcast/the-helenedrages-podcast/id1217157435
Halloi Skrevet 21. mars 2017 #4656 Skrevet 21. mars 2017 13 minutter siden, Beatbox skrev: https://itunes.apple.com/no/podcast/the-helenedrages-podcast/id1217157435 Thanks! 1
Perle Skrevet 21. mars 2017 #4657 Skrevet 21. mars 2017 1 time siden, Beatbox skrev: https://itunes.apple.com/no/podcast/the-helenedrages-podcast/id1217157435 Takk for link. Har endret mening etter å ha hørt introen. Hun fortsetter å lyve til seg selv og har nok ikke nådd bunnen enda. 3
Halloi Skrevet 22. mars 2017 #4658 Skrevet 22. mars 2017 Nå har jeg hørt på denne podcasten "motivasjon". Hjelpe meg! 25 min jeg aldri får tilbake. Satt bare å ventet på noe kjempe klokt, men det var bare babling og mas, gjentakelser med lite mening. Mulig andre ble inspirert, men det det ga meg ingenting. Kanskje det høres dumt ut i mine ører fordi jeg ikke er langt nede og umotivert. Jaja. Håper hun tar til seg sine egne råd denne gangen😊 7
Maskopi Skrevet 22. mars 2017 #4659 Skrevet 22. mars 2017 "Nye episoder hver søndag fremover" har vi ikke hørt det før? Andre som tipper det renner ut i sanden som med mange andre planer på bloggen? 7
Gjest Navios Skrevet 22. mars 2017 #4660 Skrevet 22. mars 2017 Eg forstår ikkje poenget. Alle og bestemoren deira har podcast om dagen, men om ein ikkje har noko verdifullt å kome med, kvifor gidde. Dette er jo som å høyre tiradene på snapchat.
Fremhevede innlegg