Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bloggen hennes er ikke særlig lystbetont for tiden..klikker meg inn med et lite håp om å lese noe positivt, klikker meg ut og er klar for å hoppe utfor en bro (neida jeg mener det ikke seriøst, bare nesten:p) til og med snap er deprimerendes, BÅDE hennes vanlige og når hun snapper fra sunn fokus. Jeiks.

• Liker 2
Gjest Beatbox
Skrevet (endret)

Hvorfor skrive innlegg etter innlegg om at man IKKE bryr seg..eller som hun selv kaller det..* det er meg knekkende likegyldig*..om at folk syns at hun har misykkes. Og atter skal dette 60 kg`s greiene trekkes frem som at hun nådde målet. Joda hun nådde det målet, men hvorfor var ikke en del av det målet å holde på den vekten? Og når folk sier det samme på FB...snakk om offentlig halshugging av noen som var saklig og stilte et spørsmål?!!

Endret av Beatbox
Skrevet
5 minutter siden, Beatbox skrev:

Hvorfor skrive innlegg etter innlegg om at man IKKE bryr seg..eller som hun selv kaller det..* det er meg knekkende likegyldig*..om at folk syns at hun har misykkes. Og atter skal dette 60 kg`s greiene trekkes frem som at hun nådde målet. Joda hun nådde det målet, men hvorfor var ikke en del av det målet å holde på den vekten? Og når folk sier det samme på FB...snakk om offentlig halshugging av noen som var saklig og stilte et spørsmål?!!

Jeg er overrasket av at hun ikke nevnte sixpack og sprettrumpe i det innlegget..

• Liker 10
Skrevet
4 timer siden, Butternut skrev:

Jeg er overrasket av at hun ikke nevnte sixpack og sprettrumpe i det innlegget..

Og torsk og brokkoli. 

• Liker 9
Skrevet

Ang siste blogginnlegget hennes syntes jeg viser endelig litt selvinnsikt. Hun  innrømmer mye av det vi har kommentert underveis som hun har blånekta på.

Samtidig, der er jo imponerende ting hun har fått til, som å gå ned 60 kg (selv om hun har lagt på seg veldig mye av det igjen, men det var fortsatt et hardt arbeid når det stod på) og utført triathlon. Der er ikke veldig mange som kan skryte på seg å ha slanka seg over 20 kg eller utført triathlon som overvektig. Jeg syntes det er imponerende. Så hun er jo ikke totalt misslykka, som noen kritiserer henne for å være. Hun har nådd bunnen nå, og endelig begynner å innse sine feil. Håper bare at hun faktisk tar litt lærdom nå i denne perioden. 

• Liker 8
Skrevet
17 minutter siden, Meadows skrev:

Ang siste blogginnlegget hennes syntes jeg viser endelig litt selvinnsikt. Hun  innrømmer mye av det vi har kommentert underveis som hun har blånekta på.

Samtidig, der er jo imponerende ting hun har fått til, som å gå ned 60 kg (selv om hun har lagt på seg veldig mye av det igjen, men det var fortsatt et hardt arbeid når det stod på) og utført triathlon. Der er ikke veldig mange som kan skryte på seg å ha slanka seg over 20 kg eller utført triathlon som overvektig. Jeg syntes det er imponerende. Så hun er jo ikke totalt misslykka, som noen kritiserer henne for å være. Hun har nådd bunnen nå, og endelig begynner å innse sine feil. Håper bare at hun faktisk tar litt lærdom nå i denne perioden. 

Enig!

Alle her, jeg også, har gnålt om at hun må være ærlig. Slutte å late som hun har det bra osv. Vel, nå innrømmer hun at hun sliter. Hva sier dere da? "Gidder ikke lese bloggen fordi alt er negativt, blablabla". Jeg gidda ikke lese bloggen når den var en falsk rosemaling av overvekt. Nå føler jeg den er ektefølt, og at man blir "kjent" med den ekte Helene, som faktisk er ganske skjønn når maska er av. Føler at bloggen er mer positiv nå enn før, alle kunne jo lese mellom linjene at hun ikke hadde det ok, og det var ganske frustrerende når hun påsto at alt var sol og enhjørninger! Nå som hun selv innrømmer problemene, så kan hun faktisk ta tak i dem å gjøre noe med det. Er sikker på at hun kan gå ned 60 kg igjen om hun vil, for hun virker som ei som kan hvis hun vil!

Skrevet
18 minutter siden, Meadows skrev:

Det finnes veldig mange mennesker der ute som har gått ned 60 kg, selv om de verken har blogget, snappet eller lagt ut mange hundre bilder på instagram om det. Ja, det krever nok mye og nei det er nok ikke enkelt for noen å gå ned så mange kilo, men det er ikke noe ekstraordinært over det. Og ja hun stilte opp i triathlon og ja hun gikk over målstreken, men hun var overhode ikke trent til å stille opp i en slik konkurranse. Nei, jeg mener ikke at en må være toppidrettsutøver eller toppmosjonist for å stille opp i triathlon, men det krever faktisk at en har en visst treningsbakgrunn. Nå skal jeg ikke svartmale alt hun har gjort, men jeg synes det er trist for henne at hun har så ekstrem dårlig selvinnsikt og håper virkelig at hun snart kommer seg ut av denne uendelige dårlige sirkelen hun er inn i. Tror nok svarte på dette er å kutte ut både blogg og instagram for nå er det jo ikke positivt for verken henne selv eller de som følger henne.. 

• Liker 8
Skrevet
9 timer siden, Li.ols1 skrev:

Det finnes veldig mange mennesker der ute som har gått ned 60 kg, selv om de verken har blogget, snappet eller lagt ut mange hundre bilder på instagram om det. Ja, det krever nok mye og nei det er nok ikke enkelt for noen å gå ned så mange kilo, men det er ikke noe ekstraordinært over det. Og ja hun stilte opp i triathlon og ja hun gikk over målstreken, men hun var overhode ikke trent til å stille opp i en slik konkurranse. Nei, jeg mener ikke at en må være toppidrettsutøver eller toppmosjonist for å stille opp i triathlon, men det krever faktisk at en har en visst treningsbakgrunn. Nå skal jeg ikke svartmale alt hun har gjort, men jeg synes det er trist for henne at hun har så ekstrem dårlig selvinnsikt og håper virkelig at hun snart kommer seg ut av denne uendelige dårlige sirkelen hun er inn i. Tror nok svarte på dette er å kutte ut både blogg og instagram for nå er det jo ikke positivt for verken henne selv eller de som følger henne.. 

Hun fullførte en triatlon. Alle er ikke med for å vinne eller for å konkurrere blant de beste. Var med i et sykkelløp en gang. Hadde 0 ambisjoner om å gjøre det noe særlig bra, målet var å fullføre. Folk bør kanskje ikke gjøre sånt? Det er kun tillatt å delta for å vinne? 

Hvorfor må dere sparke ei som ligger så langt nede som man omtrent kan komme? Er det så tilfredsstillende at hun har det vondt og er deprimert?

• Liker 13
Skrevet

Jeg fikk lyst på litt av godislageret hennes jeg:) (sunn fokus snap)

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir litt provosert ref. tag'en "depresjon". Et par dager fri/time-out så var det tilbake på jobb liksom... 

• Liker 7
Gjest Navios
Skrevet (endret)
17 minutter siden, slipset skrev:

Jeg kjenner jeg blir litt provosert ref. tag'en "depresjon". Et par dager fri/time-out så var det tilbake på jobb liksom... 

Kvifor? Ho har jo vore på felgen sikkert i eit halvt års tid. Stadige smeller der ho ikkje får til noko som helst og burer seg inne. Fleire omveltninger i livet osv osv. Depresjon er ikkje einsbetydande med måneder med sjukemelding. Stadige episoder der verda raser sammen. Om ein er frisk er ikkje vegen frå tipp topp til katastrofe så kort som den har vore for henne. 

Tykkjer det er fint at ho er ærleg. 

Endret av Navios
Gjest kattehviskeren
Skrevet

De treningstightsene hun reklamerer for i seneste innlegg er noe av det styggeste jeg har sett...

Skrevet
9 timer siden, kattehviskeren skrev:

De treningstightsene hun reklamerer for i seneste innlegg er noe av det styggeste jeg har sett...

Helt enig!

Skrevet

Synes HD var kjempefin i den blomstrete jakken og sorte buksen (på bloggen), satt veldig fint på henne. Kler henne å ikke ha så veldig mye cleavage, synes hun ser smalere ut da. 

• Liker 5
Skrevet

Etter det kvinnedagsinnlegget hun hadde for noen år siden må jeg si at jeg er positivt overrasket over årets innlegg. Godt gjort å si at hun kanskje har tatt feil om dette med kvinnedag og feminisme tidligere.

• Liker 6
Skrevet

Hun må slutte å snappe bilder av lunsjen sin når den ser så lite appetittelig ut! :haar:

• Liker 1
Skrevet (endret)

@Li.ols1Jeg synes faktisk det ER ekstraordinært å gå ned 60 kg! Enda mer ekstraordinært er det å delta i triatlon, og da spesielt hvis man ikke er trent for det. Da kreves det en mental styrke og motivasjon ut over det vanlige.

Endret av Observer
  • Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Observer skrev:

@Li.ols1Jeg synes faktisk det ER ekstraordinært å gå ned 60 kg! Enda mer ekstraordinært er det å delta i triatlon, og da spesielt hvis man ikke er trent for det. Da kreves det en mental styrke og motivasjon ut over det vanlige.

Vil påpeke at hun ikke bare deltok, men fullførte. Selvom hun var sist. Veldig sterkt spør du meg

• Liker 12
Skrevet
På 9.3.2017 den 16.34, Prinsesse788 skrev:

Vil påpeke at hun ikke bare deltok, men fullførte. Selvom hun var sist. Veldig sterkt spør du meg

Ja og nei..

Ja; fantastisk at hun deltok og fullførte. En prestasjon.

Nei; hun var så langt etter de andre at arragøren måtte holde igjen personell for å ta i mot henne til målgang. Hun skrev også på bloggen sin at hun hadde ambulansepersonell som fulgte sakte etter henne og frivillig som kom kjørende for å spørre hvordan det gikk så hun må ha vært rimelig sliten. Enda større prestasjon å fullføre når man er i så dårlig form, selvsagt, men det har også litt med (manglende) selvinnsikt å gjøre.

http://www.helenedrage.no/archiveposts/category/mal-trening-goal-oppna/triathlon-2015/

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...