Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Perle skrev:

Nå snapper hun fra frisørstolen. Håper hun for sin egendel skaffer en frisyre hun klarer å style selv. Hjelper jo ikke at det ser smashing når en forlater salongen hvis en ikke får og fixe det selv hjemme på badet siden

Håret hennes er så slitt, at det er bare trist at en profesjonell frisør ikke har satt stopp med all denne fargingen for lenge siden. Når jeg ser banner bildet hennes, så er håret hennes så glansfullt og fantastisk. Hun hadde et hår, som mange bare kan drømme om. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Håret hennes er så slitt, at det er bare trist at en profesjonell frisør ikke har satt stopp med all denne fargingen for lenge siden. Når jeg ser banner bildet hennes, så er håret hennes så glansfullt og fantastisk. Hun hadde et hår, som mange bare kan drømme om. 

Ja, hun har ødelagt det totalt, og det var vel derfor hun klippet det såpass kort sist, fordi det ikke stod til å redde.

Men hun kan jo ha en fin frisyre selvom lengdene ikke er der lenger, men hun må jo be frisøren vise henne hvordan hun skal style det videre selv. Hun klippet jo lugg også for en stund siden, og det var kult akkurat den dagen hun kom fra frisøren og etter har det liksom ikke vært like vellykket

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, MarianneE skrev:

Hun har ikke begyntpå Zizzi, det ville nok I såfall blitt opplyst I månedsbrev vi som faktisk jobber I zizzi får. Derimot jobber moren til HD på Zizzi Nordbyen  (som er en del av Zizzi Norge) og da er vel datteren med som modell?  

Forøvrig synes jeg hun ser utrolig bra ut. ☺

Ser du har fått svar, men joda, hun jobber på Zizzi Nordby. Hvorfor skulle dere fått beskjed om det i et brev? får dere info om alle nye ansatte? Isåfall, så rart og gøy 😅

• Liker 8
Skrevet (endret)
6 minutter siden, missdior skrev:

Ser du har fått svar, men joda, hun jobber på Zizzi Nordby. Hvorfor skulle dere fått beskjed om det i et brev? får dere info om alle nye ansatte? Isåfall, så rart og gøy 😅

Kan vi please legge denne diskusjonen død? Hun jobber på Nordby Senteret på Svinesund. Punktum

Endret av Miranda16
  • Liker 5
Skrevet

Jeg skjønner ikke vitsen med alle frisørbesøkene hennes, det har jo ødelagt håret hennes totalt. Selv om hun får det sponset,så er det jo ikke verdt det. Hun som hadde SÅ fint naturlig brunt hår. My little pony fargene destroyed it! Nå blir det vel extensions sånn som resten av bloggerne.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Er det egentlig positiv reklame hun gir for Cabelo? "Her hos Cabelo ihjelbehandler vi håret ditt til det går i oppløsning og sier ikke stopp når det tydelig ikke tåler mer, og gir deg frisyrer du åpenbart ikke klarer å vedlikeholde hjemme!"

Endret av Rubella
  • Liker 24
Gjest kattehviskeren
Skrevet
12 minutter siden, Rubella skrev:

Er det egentlig positiv reklame hun gir for Cabelo? "Her hos Cabelo ihjelbehandler vi håret ditt til det går i oppløsning og sier ikke stopp når det tydelig ikke tåler mer, og gir deg frisyrer du åpenbart ikke klarer å vedlikeholde hjemme!"

Nei, det er tidenes anti-reklame. Det fine håret, hvilken frisør maltrakterer det sånn? Jo, gå til Cabelo, de kan forvandle et hvert flott hår til slitt, tørt og herpa! 
(Men, Helene har jo litt egenskyld og, merkelig at hun fortsatte og fortsatte, håret ble jo tydelig skada.)

Skrevet (endret)

Jeg syns ikke håret hennes ser veldig ødelagt ut når hun har vært hos frisøren. Men heller det faktum at hun bruker så mye tid på nye klipp, farger og behandlinger og så ikke gidder å bruke 3 sekunder på badet til å style det selv. Syns hele poenget med alle sprellene hos frisøren da forsvinner for det blir jo bare halvveis gjennomført. 

Endret av Meadows
  • Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, Meadows skrev:

Jeg syns ikke håret hennes ser veldig ødelagt ut når hun har vært hos frisøren. Men heller det faktum at hun bruker så mye tid på nye klipp, farger og behandlinger og så ikke gidder å bruke 3 sekunder på badet til å style det selv. Syns hele poenget med alle sprellene hos frisøren da forsvinner for det blir jo bare halvveis gjennomført. 

Enig. Det er jo totalt bortkastet

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Meadows skrev:

Jeg er enig i at det er bortkasta når hu ikke gidder style det...

men jeg syns også at håret hennes ser tørt og pistrete ut nå (rett etter frisørbesøket)

• Liker 3
Skrevet

Synes hun ble kjempefin!, men skeptisk til hvor lenge det varer..

• Liker 3
Skrevet (endret)

Eg trur de overvurderer kor mykje ein frisør har å seie når kunden sitter i stolen og vil ha X eller Y. Det er vel ikkje usannsynleg at det har kommet opp til fleire åtvaringer. Det naturlege blanke håret var vel meir for eit unnatak å anse, ho har farga og herja med håret så lenge eg har fulgt bloggen.... 

2 timer siden, kattehviskeren skrev:

Nei, det er tidenes anti-reklame. et fine håret, hvilken frisør maltrakterer det sånn? Jo, gå til Cabelo, de kan forvandle et hvert flott hår til slitt, tørt og herpa! 
(Men, Helene har jo litt egenskyld og, merkelig at hun fortsatte og fortsatte, håret ble jo tydelig skada.)

Endret av Navios
Skrevet
2 minutter siden, Navios skrev:

Eg trur de overvurderer kor mykje ein frisør har å seie når kunden sitter i stolen og vil ha X eller Y. Det er vel ikkje usannsynleg at det har kommet opp til fleire åtvaringer. Det naturlege blanke håret var vel meir for eit unnatak å anse, ho har farga og herja med håret så lenge eg har fulgt bloggen.... 

Frisøren har sikkert snakket om det, men når behandlinger er sponset, så hadde jeg aldri i verden ødelagt et hår på denne måten. Forferdelig dårlig PR

Så til stylingen. De aller fleste ser freshe ut etter å ha kommet fra frisøren og som regel vil man ikke få det samme resultaten før. Når håret er totalt ødelagt tror jeg det er hovedårsaken til at styling ikke er lett.

• Liker 4
Gjest Navios
Skrevet
21 timer siden, Miranda16 skrev:

Frisøren har sikkert snakket om det, men når behandlinger er sponset, så hadde jeg aldri i verden ødelagt et hår på denne måten. Forferdelig dårlig PR

Ja, dårleg om ein knyttes opp til alle bilder/snaps osv fra den aktuelle bloggeren i det daglege, men ikkje om ein kun eksponeres gjennom innlegga skrevet om behandlinger der ho ser fresh og styla ut. Det er jo i all hovudsak der google-eksponering mv kjem inn. 

Til dømes på Google Images

Skrevet (endret)
22 timer siden, Miranda16 skrev:

Så til stylingen. De aller fleste ser freshe ut etter å ha kommet fra frisøren og som regel vil man ikke få det samme resultaten før. Når håret er totalt ødelagt tror jeg det er hovedårsaken til at styling ikke er lett.

Første jeg gjør når jeg kommer ut i bilen etter ett frisørbeskøk er å style om.  :grinele:

Har et ødelagt hår selv av diverse grunner, og vet godt vilket helvete det er å skulle ordne seg når utgangspunktet suger, men det går. En må bare øve seg på badet hjemme i fred og ro og finne en prosedyre som funker, så når en har dårlig tid VET man hva en skal gjøre.

Én ting er i allefall sikkert, hadde jeg levd av SoMe og blitt avbildet hver dag, hadde jeg ikke gått utstelt og ustylet på håret!

Endret av Perle
  • Liker 3
Skrevet

Håret hennes var utrolig fint på forsidebildet på bloggen..langt, tykt og glansfullt. Nå er det karius/baktus sveis :/

• Liker 5
Skrevet

Lurer på åssen det går med sveisen. :jepp: 

Har vert uten snapchat et par dager og ikke fått sett om hun har postet noe. Har hun? 

Skrevet
På 1.3.2017 den 16.56, Butternut skrev:

Håret hennes var utrolig fint på forsidebildet på bloggen..langt, tykt og glansfullt. Nå er det karius/baktus sveis :/

Ja, det er sånn det går med overbehandlet hår. Kjipt.

• Liker 2
Skrevet

Etter det slett meg-innlegget gjorde jeg nettopp det. Ga det noen dager men mer negativ holdning og mangel på inspirasjon skal man lete lenge etter. Trodde hun var i ferd med å snu, men evig negativ runddans. 

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.
/lillesky (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...