Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Akkurat det samme som sist de var på tur med andre ord :)

God reklame for AFPT. De personlige trenerne de har utdannet gidder ikke følge programmet engang.

Endret av BeverTramp
Skrivefeil
  • Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at hun prøver å være morsom og underholdende, og det er forsåvidt ikke noe galt i det. Men det er jo dette som er jobben hennes, og da blir det for useriøst. Når jeg er på kurs og seminar ifbm min jobb så føler jeg det er min plikt å følge med og ta inn lærdom. Da kan jeg ikke sitte og veive med mobilen og snappe og snikfilme en masse folk som ikke har bedt om det. Og ikke minst; det tar seg ikke ut...

• Liker 16
Skrevet
4 timer siden, rebella81 skrev:

Iflg snapstory er Helene på en slags trenings-convention nå. Altså, med all respekt, hun virker max uinteressert. Snapper og filmer ivei mens resten av salen sitter konsentrert og følger med et engelskspråklig foredrag. Virker å være den eneste som filmer med mobilen mens alle andre deltakerne er opptatte med å gjøre diverse øvelser riktig. "Skippa" det siste foredraget så hun og venninna kan ligge i hotellsenga og fjase. Hun virker ikke så veeeldig interessert. Hvorfor gidde å delta da? :P

Har ikke sett den snappen, men hvem gidder bruke så mye penger som det koster å delta der for å være opptatt med alt annet. Men hver sin lyst.

• Liker 2
Gjest hulderjenta
Skrevet (endret)

Merkelig at en som er "lidenskapelig opptatt av trening", fjaser rundt slik. Uprofesjonelt. 

Endret av hulderjenta
skrivefeil
Skrevet

Godt å se at jeg ikke var den eneste som reagerte på de snappene

Første som slo meg var stakkars den som har betalt for at hun skal bare fjase rundt og tydeligvis ikke få med seg alt og ta det seriøst

• Liker 3
Skrevet

Må jo være en av de mest useriøse pt ene jeg har sett.... Snapping, knising, skulking,  og drikking...  

• Liker 8
Skrevet

Jeg tenker at det som kom fram på snap'en til Helene i går forteller mye om personen og PT'n Helene Drage. Ikke ti ville hester hadde fått meg til å kjøpe pt timer av henne. Dama trenger jo hjelp😳

• Liker 8
Skrevet

Den tråden her har blitt min heroin altså:fnise:

• Liker 12
Gjest Beatbox
Skrevet

Syns ikke hun er noe fin med bleket hår..mye finere med mørkt.

Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp og spekulasjoner.

Kragebein, mod

Skrevet

Jeg syns det er merkelig at en som liksom skal drive en stor blogg ikke greier å lage en blogg man kan lese på mobilen....

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, Minipilla skrev:

Jeg syns det er merkelig at en som liksom skal drive en stor blogg ikke greier å lage en blogg man kan lese på mobilen....

Like merkelig som at noen som lever av helse og fitness ikke klarer å finne treningsmotivasjon.

• Liker 10
Skrevet

Men ikke like merkelig at en overvektig person nå framsnakker sukker på grunn av nyere forsking. Sukker i seg selv trenger vi alle, det er mengden det er snakk om og det er ikke akkurat nyere forskning. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg finner det merkelig at hun poster innlegg midt på dagen, når hun vel iflg. innlegget er på jobb. Innleggene med bilder er nok litt mer tidkrevende enn fort gjort i lunsjen. 

Og om innlegget er forhåndsprodusert, er det da troverdig? 

Hva ligger på mystoryen hennes fra dagens økt? 

Gjest Lillemøy
Skrevet
3 timer siden, Marthe75 skrev:

Jeg finner det merkelig at hun poster innlegg midt på dagen, når hun vel iflg. innlegget er på jobb. Innleggene med bilder er nok litt mer tidkrevende enn fort gjort i lunsjen. 

Og om innlegget er forhåndsprodusert, er det da troverdig? 

Hva ligger på mystoryen hennes fra dagens økt? 

Som telefonselger kan hun vel sikkert gjøre det der mens hun jobber. Men hadde jeg vært sjefen hennes hadde jeg ikke likt det. Litt ironisk å skrive innlegg om at hun fikk dårlig tid på trening fordi hun måtte på jobb, når hun faktisk skriver innlegget på jobb. Sånn blir begge deler halvveis.

Gjest Lillemøy
Skrevet

Har for øvrig selv erfaring med blogg og et innlegg tar tid. Særlig hvis du skal skrive det også. Bare det å laste opp bilder og skrive overskrift etc tar fort 30. min. Og selvfølgelig mye lenger hvis man skal fikse på bildene/ etc. Nå briljerer jo ikke Helene skriftlig, men den delen, bare å lenke til alle produktsamarbeidene tar også tid. Så nei, en vanlig lunch holder ikke til sånt. 

Skrevet

Nå er det vel ofte slik at bloggere skriver og sparer på innlegg. Av og til skal det bare en bitteliten justering til, før man kan trykke på send. Det finnes også noe som heter tidsinnstilling. De fleste bloggere vet når innlegget bør legges ut for å nå ut til flest mulig. Er nok få bloggere som skriver og sender ut fortløpende.

• Liker 4
Gjest Sugemerke
Skrevet
Den 28. august 2016 at 9.24, Hildefur skrev:

Jeg tenker at det som kom fram på snap'en til Helene i går forteller mye om personen og PT'n Helene Drage. Ikke ti ville hester hadde fått meg til å kjøpe pt timer av henne. Dama trenger jo hjelp😳

Jeg ville heller ikke kjøpt pt-timer av noen som sliter med ekstrem overvekt, ikke finner motivasjonen til å trend og som fjaset rundt på jobb. Jeg ville heller ikke hatt en slik ansatt til å fronte mitt treningssenter. Overvekten er i grunn det minste problemet, men motivasjonen og fjaset, det trekker virkelig ned! 

Skrevet (endret)

Det må være tungt å "begynne på nytt" hver Mandag. Ny uke, nye muligheter. Enda en mislykket uke bak seg. Men uansett hvor mye kunnskap og verktøy hun har, så vil hun aldri lykkes når hun ikke er motivert, og kommer med den ene unnskyldningen etter den andre.

Har så lyst å riste henne i skuldrene å si SLUTT å syt! Fokuser på det positive. Bruk det negative til energi på trening. Søk hjelp! Enten om det er hos psykolog eller i selvhjelpsbøker.. Følg dine egne råd; det er kun DU som kan gjøre noe med det. Det er opp til DEG om du når målene dine eller ei! Så lenge jeg har fulgt henne har jeg sett hun ta et skritt frem og fire tilbake. 

Tro det eller ei, men jeg håper virkelig at hun endelig tar grep og får gode resultater!

Endret av Halloi
Omformulering
  • Liker 10
Skrevet

Hvorfor ansetter hun ikke en PT, som alle andre overvektige som trenger hjelp?

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...