Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest Lillemøy
Skrevet
4 minutter siden, Miranda16 skrev:

Sorry, men må le litt når enkelte bloggere spør leserne sine hva de skal idag el i helgen. Er det så interssant egentlig?

Det der har de lært på kurs, still direkte spørsmål til leseren så er det faktisk en flokk med idioter som virkelig tror du bryr deg og svarer i kommentarfeltet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Cartina
Skrevet
2 timer siden, Miranda16 skrev:

Jeg synes det er helt unødvendig av henne å i det hele tatt å dele eksteskapsproblemer i det hele tatt. Det verste er i hvor stor grad hun pimper det også, Har hun ikke venninner hun kan snakke med?

Jeg synes det er helt greit. Hun forklarte kort hva greia er uten å utdype det noe særlig. Vi klager når hun sier A men ikke B også, så det blir liksom feil uansett. Hun kunne sagt ingenting, selvfølgelig, men folk merker jo at det er noe og spekulerer i stedet. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til slettet innlegg.

Kragebein, mod

Gjest gundagrynte
Skrevet
1 time siden, Cartina skrev:

Jeg synes det er helt greit. Hun forklarte kort hva greia er uten å utdype det noe særlig. Vi klager når hun sier A men ikke B også, så det blir liksom feil uansett. Hun kunne sagt ingenting, selvfølgelig, men folk merker jo at det er noe og spekulerer i stedet. 

Ja spekulerer vi så er det galt , diskuterer vi det så er det også galt...:klo:

Skrevet
10 timer siden, Cartina skrev:

Så sant man ikke er i HDs omgangskrets hadde ingen visst noe. Jeg hadde ikke satt pris på at mannen min hadde lagt ut om problemer oss i mellom på en blogg

• Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet (endret)

Når man som henne konsekvent begynner setningene der den andre er omtalt med * jeg og X*...ikke vi...eller X og jeg....men jeg og X....det syns jeg viser selvopptatthet ganske greit....Trodde de var et team og spilte på lag ? Og det er vel naturlig å snakke om forholdet som vi/oss..? Eller har jeg misforstått helt..

Endret av gundagrynte
Skrevet
26 minutter siden, gundagrynte skrev:

Når man som henne konsekvent begynner setningene der den andre er omtalt med * jeg og X*...ikke vi...eller X og jeg....men jeg og X....det syns jeg viser selvopptatthet ganske greit....Trodde de var et team og spilte på lag ? Og det er vel naturlig å snakke om forholdet som vi/oss..? Eller har jeg misforstått helt..

Det der blir flisespikkeri. Jeg har ikke lest akkurat denne bloggen så mye, men jevnt over har de sjeldent et veldig godt språk - så akkurat den formuleringen kjenner jeg igjen fra da jeg var barn/ungdom og ikke visste at man skal skrive X og jeg. Det behøver ikke å komme av at man er selvopptatt, sannsynligvis er det noe hun ikke er klar over  eller tenker over.

Skrevet
26 minutter siden, Marr skrev:

Det der blir flisespikkeri. Jeg har ikke lest akkurat denne bloggen så mye, men jevnt over har de sjeldent et veldig godt språk - så akkurat den formuleringen kjenner jeg igjen fra da jeg var barn/ungdom og ikke visste at man skal skrive X og jeg. Det behøver ikke å komme av at man er selvopptatt, sannsynligvis er det noe hun ikke er klar over  eller tenker over.

Det er jeg enig i. Det har kanskje også noe med hvordan man snakker til vanlig. Her jeg kommer fra sier man "jeg og x" når man snakker, men jeg tror ikke det er fordi vi er selvopptatte av den grunn. 

• Liker 7
Skrevet
Den 9. mai 2016 at 12.40, neiognei skrev:

Hun trener ikke fordi at hun ikke filmer mens hun trener? Filmer du deg selv mens du trener? Hvis man, som PT, må filme seg selv under utførelser av treningsøkter, for å gjøre deg tynn, så er der nok ikke mange PT'er som kan hjelpe deg med det.

Treningsfrue og bedremeg gjør det HELE tiden, for å ikke glemme Lene Aleksandra.... 

Skrevet

Men hur svarar hon sina läsare i sin blogg?! Suck... En paus från sosiale media kanskje varit på sin plats om hon inte kan bete sig?  

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

Skrevet

Ja, men ser hun fortsatt ikke helt skjønner hvilke kommentarer hun har vært "hårsår" på. Har fått inntrykk av at hun er en person som er i forsvarsposisjon, klar for å angripe - til enhver tid. 

Jeg synes det er så rart at en PT som er lidenskapelig opptatt av trening alltid må tvinge seg ut av døra for å komme seg på trening..? Ofte på let etter motivasjon.. Og den finner hun stort sett i nytt fancy sponset treningstøy. Hva med alle de psykiske og fysiske grunnene hun ofte legger frem som er bra med trening? Skulle ikke det være nok? Istedenfor tvinger hun seg avgårde, og de dagene hun ikke orker å trene kommer hun med en unnskyldning/forklaring til hvorfor hun droppet det. Hva med den følelsen (hun sier) hun får hver gang etter hun har trent? Gjør ikke det at hun er giret på ny trening for å oppnå den samme deilige følelsen igjen?

Jeg er ikke noe lidenskapelig opptatt av trening, men går likevel på trening stort sett hver dag som om det er det samme som å spise og gå på do. Det bare hører til i hverdagen liksom. Jeg vet hva det gir meg, og jeg synes det er gøy. Det er ingen tvang. Det er noe jeg vil. Og så tar jeg fri med veldig god samvittighet de dagene jeg føler for det. Lett som bare det. Men så er ikke jeg lidenskapelig opptatt av trening da. Bare etter følelsen den gir meg.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Rubella skrev:

Ser at leserne/de som kommenterer hos henne også har begynt å reagere på hennes kvasse måte å svare på (Faye og Anne H_B):

http://www.helenedrage.no/2016/08/20/et-lite-avbrekk/

Her er posten med de ufine svarene:

http://www.helenedrage.no/2016/08/19/nar-livet-ikke-faller-helt-pa-plass/#comments

Det er ganske ironisk at en som lever av lever av å gi råd ikke takler å få dem. Just sayin.....

• Liker 5
Skrevet

Jeg er ikke den som hopper frem og forsvarer Helene (for å si det mildt, hehe..).

Men akkurat her tror jeg nok jeg også ville blitt irritert: man kommer ikke å  forteller noen hva DE må gjøre for å bedre SITT ekteskap! Alle med et snev av sosiale antenner bør skjønne det!

• Liker 11
Gjest Lillemøy
Skrevet

Får helt vondt av å se hvordan hun behandler håret sitt, jeg. Hun ødeleger det jo helt! Hva er poenget med å skifte farge så ofte? Håret takler det ikke noe bedre selv om man slipper å betale for det. 

Skrevet
30 minutter siden, Lillemøy skrev:

Får helt vondt av å se hvordan hun behandler håret sitt, jeg. Hun ødeleger det jo helt! Hva er poenget med å skifte farge så ofte? Håret takler det ikke noe bedre selv om man slipper å betale for det. 

Hun blir til slutt nødt til å klippe det helt. Dessuten er det utrolig uprofesjonelt av en frisør å behandle et hår på den måten. Dette skulle i utgangspunktet være PR for henne, Det grenser til det komiske hele greia spør du meg

• Liker 4
Skrevet

Stakkars hår! Ser på de nye bildene at det er utrolig slitt. Kul farge, men likevel...

Skrevet

Iflg snapstory er Helene på en slags trenings-convention nå. Altså, med all respekt, hun virker max uinteressert. Snapper og filmer ivei mens resten av salen sitter konsentrert og følger med et engelskspråklig foredrag. Virker å være den eneste som filmer med mobilen mens alle andre deltakerne er opptatte med å gjøre diverse øvelser riktig. "Skippa" det siste foredraget så hun og venninna kan ligge i hotellsenga og fjase. Hun virker ikke så veeeldig interessert. Hvorfor gidde å delta da? :P

• Liker 12
Skrevet
10 minutter siden, rebella81 skrev:

Iflg snapstory er Helene på en slags trenings-convention nå. Altså, med all respekt, hun virker max uinteressert. Snapper og filmer ivei mens resten av salen sitter konsentrert og følger med et engelskspråklig foredrag. Virker å være den eneste som filmer med mobilen mens alle andre deltakerne er opptatte med å gjøre diverse øvelser riktig. "Skippa" det siste foredraget så hun og venninna kan ligge i hotellsenga og fjase. Hun virker ikke så veeeldig interessert. Hvorfor gidde å delta da? :P

Også desperate etter vin. Og leke James Bond. 

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...