Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest SelinaKyle
Skrevet
1 time siden, gundagrynte skrev:

Den har hun svart på nå..

Det er ikke min kommentar hun har svart på. Min var mer kritisk og direkte. Rart å ikke publisere den, for den var ikke ufin.

Videoannonse
Annonse
Gjest gundagrynte
Skrevet
10 minutter siden, SelinaKyle skrev:

Det er ikke min kommentar hun har svart på. Min var mer kritisk og direkte. Rart å ikke publisere den, for den var ikke ufin.

Hun oppfattet den nok som ufin, selv om den ikke var det...Typisk nok..

• Liker 1
Skrevet

Er det bare jeg som syns det ser så rart ut når en smiler og ler mens en ser random ut i lufta til sida? Enda verre når det er et påklistra smil...
Ser flere bloggere som holder på sånt.

• Liker 3
Gjest gundagrynte
Skrevet
12 timer siden, slipset skrev:

Og plutselig var disse hjerteskjærende statementscard borte!! Som i * man må knekke før man kan bygge opp noe nytt* type..Hva i all verden er det som skjer....Har hun fjernet cry-snapen også??

Skrevet

og hun lurer på hvorfor folk spekulerer?? HUN BER JO OM DET! 

• Liker 2
Gjest gundagrynte
Skrevet
1 minutt siden, Fortunatus skrev:

og hun lurer på hvorfor folk spekulerer?? HUN BER JO OM DET! 

Jo men da gjør hun spekulantene til syndebukker og seg selv til en helgen....*skal ikke si hva jeg tenker*....:Knegg:

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring.

Kragebein, mod

Skrevet

Katten er ute av sekken, de har problemer i ekteskapet.

Det var vel strengt tatt ikke noe sjokk, mitt første spørsmål her inne var nettopp om de fortsatt var gift. Enten det går ene eller andre veien, så vil nok dette bli brukt som en forklaring for uteblitte resultat "til evig tid".

Jeg skjønner at det er vanskelig, men hun burde nok prioritert mannen mer og seg selv mindre når hun hadde anledningen.

• Liker 6
Skrevet

Å så noen ting var ikke for privat å dele likevel? For på Snap sa hun jo at det som skjer var for privat for å dele, men at hun sa hun var lei seg og at noe hadde skjedd fordi hun var en slik person som hadde følelsene på utsiden og ikke klarte å skjule dem

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Wenda skrev:

Å så noen ting var ikke for privat å dele likevel? For på Snap sa hun jo at det som skjer var for privat for å dele, men at hun sa hun var lei seg og at noe hadde skjedd fordi hun var en slik person som hadde følelsene på utsiden og ikke klarte å skjule dem

Hun bekrefter hva som har skjedd i siste blogginnlegg

Skrevet
7 minutter siden, Wenda skrev:

Det var bare for privat til å dele med en gang :) 

De er rare de bloggerne, det finnes vel knapt noen/ noe som er mindre tro mot seg selv enn de....

• Liker 3
Skrevet

Synes de ærlige innleggene hennes er så gode! Jeg likte å lese bloggen hennes en gang i tiden, før alt dette "elsk deg selv, jeg er sååå full av selvtillit" dilledallet. Det er ikke troverdig, ikke for oss som har fulgt henne en stund. Kan mye mer med den ekte Helene, som innrømmer at hun trøstespiser når ekteskapet skranter, og som tør å ta av masken en gang iblant. Håper det ordner seg mellom dem.

synes forresten hun gjør rett i å skjerme Mats på bloggen sin. Synes det er utidig å beskylde henne for å bare tenke på seg selv, for hvordan de har det på privaten, vet vi faktisk ingenting om!

• Liker 5
Skrevet

Så trist at forholdet er i en krise. Håper de klarer å ordne opp i det. 

• Liker 6
Skrevet

Trist når et forhold går i stykker! Jeg håper debattantene i denne tråden kan holde seg unna å mene noe om årsak og sammenhenger, uansett hvor mye man mener HD "legger opp til det".

• Liker 6
Skrevet

Jeg er ingen fan, men her synes jeg vi skal legge ballen død. Eksteskap er en privat og komplisert greie, som ingen av oss har noen rett eller noe grunnlag til å mene noe om! Gjetter mange her ikke er gift, eller aldri har opplevd å måtte jobbe for ekteskapet sitt?

Jeg er gift, og vi har hatt runder hvor vi rett og slett glemmer å kommunisere over en periode, og det hoper seg opp. Det er vanskelig, det er vondt og jeg hadde aldri taklet det noe bedre enn hun gjør, om jeg blogget. Det påvirker deg så totalt, og er så altoppslukende. Verden går under, helt til knuta er løst. 

Jeg skjønner at Helene har ødelagt sin egen troverdighet og ropt ulv ulv alt for mange ganger, men prøv å ikke tro dere har noen grunn til å forstå hvorfor ting er som de er.

Hører med at jeg er rask på avtrekkeren når jeg finner grunn til å kritisere henne, og at jeg står bak flere innlegg i denne tråden, men akkurat dette er ikke greit.

• Liker 25
Gjest Cartina
Skrevet
4 timer siden, jegerenenhjørning skrev:

Jeg er ingen fan, men her synes jeg vi skal legge ballen død. Eksteskap er en privat og komplisert greie, som ingen av oss har noen rett eller noe grunnlag til å mene noe om! Gjetter mange her ikke er gift, eller aldri har opplevd å måtte jobbe for ekteskapet sitt?

Jeg er gift, og vi har hatt runder hvor vi rett og slett glemmer å kommunisere over en periode, og det hoper seg opp. Det er vanskelig, det er vondt og jeg hadde aldri taklet det noe bedre enn hun gjør, om jeg blogget. Det påvirker deg så totalt, og er så altoppslukende. Verden går under, helt til knuta er løst. 

Jeg skjønner at Helene har ødelagt sin egen troverdighet og ropt ulv ulv alt for mange ganger, men prøv å ikke tro dere har noen grunn til å forstå hvorfor ting er som de er.

Hører med at jeg er rask på avtrekkeren når jeg finner grunn til å kritisere henne, og at jeg står bak flere innlegg i denne tråden, men akkurat dette er ikke greit.

Enig. 

Skrevet

Jeg synes det er helt unødvendig av henne å i det hele tatt å dele eksteskapsproblemer i det hele tatt. Det verste er i hvor stor grad hun pimper det også, Har hun ikke venninner hun kan snakke med?

• Liker 3
Gjest Lillemøy
Skrevet
1 time siden, Miranda16 skrev:

Jeg synes det er helt unødvendig av henne å i det hele tatt å dele eksteskapsproblemer i det hele tatt. Det verste er i hvor stor grad hun pimper det også, Har hun ikke venninner hun kan snakke med?

Tja, det er jo slik bloggere er. de kapitaliserer på sitt eget privatliv. for meg, og de fleste andre, helt ufattelig. tror mange av dem kommer til å innse de høye kostnadene ved dette, en dag.

Gjest Lillemøy
Skrevet

Det håret er for øvrig en elendig reklame for frisøren. de har jo terrorisert det, tragisk, hun som virkelig hadde flott hår.

• Liker 1
Skrevet

Sorry, men må le litt når enkelte bloggere spør leserne sine hva de skal idag el i helgen. Er det så interssant egentlig?

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...