Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest gundagrynte
Skrevet
38 minutter siden, Miranda16 skrev:

Trekke frem PT-kortet er jo absurd, når hun tydeligvis ikke følge om en sunn plan selv. Det hun legger ut av gravings for barer og smågodt med proteiner, vil jeg si er en erstatning for annet godteri. Tror hun vi er dumme? Hvorfor i alle dager må hun betale en coach til å sette opp en ernæringsplan når hun selv har den kompetansen??

På FB er jo blodfansen helt i harnisk :rasende: over denne *frekke Hege*.....OMG!!  Hun kom jo bare med et velmenende råd på en høflig måte..Snakk om å ikke takle kritikk what so ever!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
58 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hvorfor i alle dager må hun betale en coach til å sette opp en ernæringsplan når hun selv har den kompetansen??

Hvorfor har Silje Mariela en coach? Hvorfor har PTene der jeg trener PT timer med hverandre? Hvorfor må en psykolog gå til psykolog? Hvorfor går en lege til lege? Hvorfor har en olympisk vektløfter en trener? Hvorfor har noe lag i det hele tatt trenere? De vet vel hva de skal gjøre??

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, neiognei skrev:

Hvorfor har Silje Mariela en coach? Hvorfor har PTene der jeg trener PT timer med hverandre? Hvorfor må en psykolog gå til psykolog? Hvorfor går en lege til lege? Hvorfor har en olympisk vektløfter en trener? Hvorfor har noe lag i det hele tatt trenere? De vet vel hva de skal gjøre??

Det blir jo ikke sammenlignbart. En som setter opp kostholdsplaner mot betaling til andre og er utdannet innen ernæring, burde da virkelig klare å sette opp en kostholdsplan til seg selv.

• Liker 8
Gjest Lillemøy
Skrevet

Jeg løper mye og har venner som løper enda mer, de lager faktisk sine egne treningsprogram til marathon osv. Det er ikke hjernekirurgi. Og en som har studert kosthold må jo virkelig klare å lage en kostholdsplan til seg selv! PT-timer er en annen sak, da noen kanskje liker det å bli presset av en annen, og det sosiale. men kostholdsplan? Skriver hun ikke også titt og ofte at hun er opptatt og interessert i kosthold? Det klarer jeg rett og slett ikke å tro med det som kommer fram i SoMe.

Skrevet

Den konstante påpekinga med "trenger ikke sixpack for å være sunn"-kaklinga hennes virker utrolig krampeaktig! Det virker som at hun mener at alle syns hun burde ha sixpack, og at siden man ikke trenger sixpack så går det helt fint å være sykelig overvektig og fortsatt være sunn..

• Liker 8
Skrevet
45 minutter siden, Agurk skrev:

Det blir jo ikke sammenlignbart. En som setter opp kostholdsplaner mot betaling til andre og er utdannet innen ernæring, burde da virkelig klare å sette opp en kostholdsplan til seg selv.

Nettopp og når man hele tiden skryter i store bokstaver at man ER PT og vet alt(nå sist i en kommentar) ja da blir det for dumt. Hadde hun vært litt mer ydmyk så hadde jeg hatt litt mer respekt for henne.

Hvis hun har det apparatet rundt seg, hvorfor resulterer det ikke i noe?? 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Miranda16 skrev:

Nettopp og når man hele tiden skryter i store bokstaver at man ER PT og vet alt(nå sist i en kommentar) ja da blir det for dumt. Hadde hun vært litt mer ydmyk så hadde jeg hatt litt mer respekt for henne.

Hvis hun har det apparatet rundt seg, hvorfor resulterer det ikke i noe?? 

Ja ikke sant! Og det er fordi hun ikke klarer å følge oppleggene som blir gitt henne heller, så da er det kanskje på plass med et velmenende kostholdsråd eller 10. Men angrep er det beste forsvar. 

Skrev ikke HD forresten i det "ærlige" blogginnlegget sitt at hun skulle slutte å ta så på vei for kommentarer og at bloggen skulle skifte retning? Vel hun fortsetter i det samme destruktive sporet i kjent stil. Hakk i plata,,,, Hun fremstår som en meget usympatisk dame.

• Liker 3
Gjest gundagrynte
Skrevet
3 minutter siden, Agurk skrev:

Ja ikke sant! Og det er fordi hun ikke klarer å følge oppleggene som blir gitt henne heller, så da er det kanskje på plass med et velmenende kostholdsråd eller 10. Men angrep er det beste forsvar. 

Skrev ikke HD forresten i det "ærlige" blogginnlegget sitt at hun skulle slutte å ta så på vei for kommentarer og at bloggen skulle skifte retning? Vel hun fortsetter i det samme destruktive sporet i kjent stil. Hakk i plata,,,, Hun fremstår som en meget usympatisk dame.

Du mener den *jeg-meg-mitt og jeg glefser når det passer meg* fila.....den som går rett frem og ikke har noen svinger eller noe....!

Skrevet
2 minutter siden, gundagrynte skrev:

Du mener den *jeg-meg-mitt og jeg glefser når det passer meg* fila.....den som går rett frem og ikke har noen svinger eller noe....!

Ja noe i den duren :P

Gjest gundagrynte
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Agurk skrev:

Ja noe i den duren :P

..og det som oftest skjer når man kjører :reise:....slike ensformige veier er at man sovner ved rattet...:fnise:

Endret av gundagrynte
Gjest Lillemøy
Skrevet

Det håret er ikke så god reklame for denne salongen, fryktelig slitt og glansløst fort. Og så skal hun til frisøren straks igjen? Hun burde virkelig la det få en pause. Hun har jo veldig fint og tykt hår naturlig.

Skrevet
40 minutter siden, Lillemøy skrev:

Det håret er ikke så god reklame for denne salongen, fryktelig slitt og glansløst fort. Og så skal hun til frisøren straks igjen? Hun burde virkelig la det få en pause. Hun har jo veldig fint og tykt hår naturlig.

Ja, hun har i utgangspunktet et godt hår, men dette må garantert ende med at hun må klippe av seg alt. Dette med håret gjenspeiler nok hennes ambivalens til mye 

• Liker 3
Skrevet

Hadde aldri orket å ha henne som PT...! "Deeeeeerjaaa, bra Madelen!!" "Braaa madelen!!!"   (Snap)

• Liker 7
Skrevet
Den Monday, August 08, 2016 at 13.57, Miranda16 skrev:

Kan ikke si jeg er imponert over at målet for august er å løpe 5 min på tredemølla. Det er det hely utrent setter seg som mål. 5K ligger jo på planen om noen uker.

Å løpe 5 min er jo så generelt. Man kan velge å løpe det på 6 km/t som Drage selv har gjort før, eller løpe det dobbelt så fort som de fleste mosjonister klarer, altså 12 km/t. Med den ene farten kommer man seg 500 meter, den andre 1000. Vanvittig stor forskjell ☺

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Pearl2.0 skrev:

Å løpe 5 min er jo så generelt. Man kan velge å løpe det på 6 km/t som Drage selv har gjort før, eller løpe det dobbelt så fort som de fleste mosjonister klarer, altså 12 km/t. Med den ene farten kommer man seg 500 meter, den andre 1000. Vanvittig stor forskjell ☺

Legg til stigning, stor forskjell på 1% og 5%, det vet alle som har løpt på mølle. 

Helene burde skrevet noe om dette, så hadde hun sluppet bli latterligjort for å sette seg pinglemål. 

Men hun er for redd for å ikke nå dette målet heller, derfor tør hun ikke skrive det. Det er i mine øyne mer pinglete enn å løpe "bare" fem minutt. 

Hadde hun skrevet fart og stigning, så skulle jeg satt meg samme mål, for så å vurdere pinglefaktoren. 

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, Marthe75 skrev:

Legg til stigning, stor forskjell på 1% og 5%, det vet alle som har løpt på mølle. 

Helene burde skrevet noe om dette, så hadde hun sluppet bli latterligjort for å sette seg pinglemål. 

Men hun er for redd for å ikke nå dette målet heller, derfor tør hun ikke skrive det. Det er i mine øyne mer pinglete enn å løpe "bare" fem minutt. 

Hadde hun skrevet fart og stigning, så skulle jeg satt meg samme mål, for så å vurdere pinglefaktoren. 

Så sant, så sant😊

• Liker 1
Gjest gundagrynte
Skrevet

Sikkert bare meg men jeg syns ikke humor og voldtekt hører sammen.....Hjelper lite å ha kledd seg i sykkelbukse og mensentruse som hun foreslår dersom man blir dopet ned med GHB f.eks...

Skrevet
9 timer siden, gundagrynte skrev:

Sikkert bare meg men jeg syns ikke humor og voldtekt hører sammen.....Hjelper lite å ha kledd seg i sykkelbukse og mensentruse som hun foreslår dersom man blir dopet ned med GHB f.eks...

Usmakelig den siste snap'en også. "Ble ikke voldtatt, god natt!". Tenker hun ikke over at hun kan ha lesere som har vert utsatt for overgrep eller lignende? 

• Liker 13
Gjest gundagrynte
Skrevet
28 minutter siden, Maskopi skrev:

Usmakelig den siste snap'en også. "Ble ikke voldtatt, god natt!". Tenker hun ikke over at hun kan ha lesere som har vert utsatt for overgrep eller lignende? 

WTF??? * Ble ikke voldtatt, god natt!*...Det er rett og slett bare sykt......Som voldtektsoffer både som barn og i voksen alder reagerer jeg sterkt på slike uttalelser som liksom skal være ment humoristisk. At blodfansen applauderer slikt sier det meste..

Skrevet
10 timer siden, gundagrynte skrev:

Her må jeg nesten si meg uenig. For det første er jeg en stor tilhenger av at absolutt alt skal kunne spøkes med. For det andre tror jeg dette var en kommentar til visse politikere og politiet som vil gi råd til kvinner om hvordan de skal kle seg og oppføre seg for å unngå voldtekt. Altså tror jeg hun prøver å poengtere akkurat det du prøver å poengtere; det hjelper ikke hva du har på deg, vil noen voldta deg så får de til det og det er aldri offeret sin skyld. 

Kan selvfølgelig hende jeg misforstår også, men jeg velger å ikke tolke alt i verste mening. 

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...