Blå politibil Skrevet 4. august 2016 #3581 Skrevet 4. august 2016 18 minutter siden, rebella81 skrev: Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke kan spise helt vanlig, tradisjonell mat. Frokost for HD er tydeligvis kesam, gresk yoghurt, bær, chiafrø, fancy granolaer, også sjokolademelk da. Ihvertfall er det det hun ofte viser omverden. BCAA (?) og alskens barer. Hva skjedde med helt vanlig havregrøt? To knekkebrød med smør, hvitost og agurk? Grov skive med leverpostei og rødbeter? Egg og kaviarskive? Jeg blir nå ihvertfall mye mer mett av det enn jordbæryoghurt og sjokolademelk. Jeg trener også en del, og kjenner jeg ikke hadde orka det kostholdet. Jeg må ha grovt brød med makrell i tomat, ikke BCAA og en proteinbar. Men du må da skjønne at grovbrød og melk ikke er fancy "jeg trener kjempemye og er superfit, ikke minst tar det seg godt ut på bilder" mat. 9
Gjest gundagrynte Skrevet 4. august 2016 #3582 Skrevet 4. august 2016 34 minutter siden, Maskopi skrev: Enig!! Det er mye drittmat selv om det ikke klassifiseres som junk. Ikke rart hun ikke holder seg til matplanene sine, hun må jo være ihjelsulten støtt. Og hun er utdannet kostholdsveileder......men så var det det med viljen da.....
Miranda16 Skrevet 5. august 2016 #3583 Skrevet 5. august 2016 Bra for henne at hun elsker kroppen sin, men det er vel menneskelig uansett hva vi holder på med, at når man jobber hardt og ikke ser resultater, ja da mister man motivasjon. Dette er grunnleggende psykologi
Miranda16 Skrevet 5. august 2016 #3584 Skrevet 5. august 2016 Hun og Whitney Thore should join forces. 2
slipset Skrevet 5. august 2016 #3585 Skrevet 5. august 2016 Godt gjort å klare og henge ut en kunde på den nye arbeidsplassen sin etter å ha bare jobbet der en snau uke. Ref. Snap. 2
neiognei Skrevet 5. august 2016 #3586 Skrevet 5. august 2016 Mye bedre å la hunden være hjemme alene i time etter time.
Wenda Skrevet 5. august 2016 #3587 Skrevet 5. august 2016 5 minutter siden, slipset skrev: Godt gjort å klare og henge ut en kunde på den nye arbeidsplassen sin etter å ha bare jobbet der en snau uke. Ref. Snap. Reagerte på det samme selv om det er den med bikkja du tenker på Stns det så ut som at bikkja hadde det helt fint jeg. Bakdøra stod jo helt åpen så det er jo ikke snakk om å bare ha vinduene på gløtt. Og om det er samme vær der som her så har vi hatt vind, noe overskyet og delvis regn, så heller ikke snakk om 30 varmegrader i stekende sol Men jeg har nettopp begynt å følge henne på Snap, og jeg kommer ikke over at hun virker ekstremt lite troverdig når hun prater. Virker som hun er ekstremt usikker samtidig som at hun gjør seg til veldig, og om hun smiler så virker det som en løgn. Får bare en vond følelse av å se på 5
slipset Skrevet 5. august 2016 #3588 Skrevet 5. august 2016 1 minutt siden, Wenda skrev: Reagerte på det samme selv om det er den med bikkja du tenker på Stns det så ut som at bikkja hadde det helt fint jeg. Bakdøra stod jo helt åpen så det er jo ikke snakk om å bare ha vinduene på gløtt. Og om det er samme vær der som her så har vi hatt vind, noe overskyet og delvis regn, så heller ikke snakk om 30 varmegrader i stekende sol Men jeg har nettopp begynt å følge henne på Snap, og jeg kommer ikke over at hun virker ekstremt lite troverdig når hun prater. Virker som hun er ekstremt usikker samtidig som at hun gjør seg til veldig, og om hun smiler så virker det som en løgn. Får bare en vond følelse av å se på Hadde skjønt det om hunden var stressa, men den chillet bare. Hvis hun syns det er så fælt så får hun gå inn å si i fra da istedenfor å vise gjenkjennelig bil og hund ut på snap Og syte om det. 1
OppNedPåAlt Skrevet 5. august 2016 #3589 Skrevet 5. august 2016 Det med hunden var bare teit. Greit nok hennes er hjemme alene time etter time, men ikke alle hunder kan være alene hjemme og da må man finne andre løsninger. Jeg hadde ofte hunden i bilen når jeg skulle på trening, for jeg gikk typisk tur eller skulle trene hunden etterpå. Dårlig gjort å henge ut folk på den måte n
slipset Skrevet 5. august 2016 #3590 Skrevet 5. august 2016 Ser Sporty 24 Fredrikstad er på Facebook. Kanskje en skal sende de en mld før beviset blir borte? 2
Safiye Skrevet 5. august 2016 #3591 Skrevet 5. august 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp - Pavilion, mod
loffen Skrevet 5. august 2016 #3592 Skrevet 5. august 2016 Vanskelig å skrive noe som helst i tråden om Dragen som ikke omhandler kropp, i og med at det er omtrent alt hun viser bilder av og snakker om, både på blogg og snap. 10
loffen Skrevet 5. august 2016 #3594 Skrevet 5. august 2016 1 minutt siden, Keikolina skrev: Uff denne kroppen vi alle har.
Gjest hulderjenta Skrevet 5. august 2016 #3595 Skrevet 5. august 2016 Den 8/3/2016 at 20.58, gundagrynte skrev: Og hun er utdannet kostholdsveileder......men så var det det med viljen da..... Ikke glem at hun er lidenskapelig opptatt av kosthold, som hun selv skriver/sier.
Gjest gundagrynte Skrevet 5. august 2016 #3596 Skrevet 5. august 2016 (endret) 55 minutter siden, hulderjenta skrev: Ikke glem at hun er lidenskapelig opptatt av kosthold, som hun selv skriver/sier. Beklager...en glipp....lidenskapelig opptatt av å selge kostholdsplaner og å få klikk og likes Endret 5. august 2016 av gundagrynte
Hildefur Skrevet 6. august 2016 #3597 Skrevet 6. august 2016 Hva er greia med å hele tiden holde på med håret når hun filmer seg på snap? 5
Rosasko Skrevet 6. august 2016 #3598 Skrevet 6. august 2016 1 time siden, Hildefur skrev: Hva er greia med å hele tiden holde på med håret når hun filmer seg på snap? Leste engang når du vifter/drar deg i håret når di prater betyr du er usikker. Det stemmer nok med drage ja 🙄
Halloi Skrevet 6. august 2016 #3599 Skrevet 6. august 2016 Et øyeblikk siden, Rosasko skrev: Leste engang når du vifter/drar deg i håret når di prater betyr du er usikker. Det stemmer nok med drage ja 🙄 OG den høyre hånden/fingrene er jo i konstant bevegelse når hun prater🙈
slipset Skrevet 6. august 2016 #3600 Skrevet 6. august 2016 11 minutter siden, Rosasko skrev: Leste engang når du vifter/drar deg i håret når di prater betyr du er usikker. Det stemmer nok med drage ja 🙄 Syns alle bloggere fikler med håret jeg 1
Fremhevede innlegg