neiognei Skrevet 2. mars 2016 #2581 Skrevet 2. mars 2016 Så klart man trener når man er instruktør på spinningtimer.
neiognei Skrevet 2. mars 2016 #2582 Skrevet 2. mars 2016 11 minutter siden, toothfairy skrev: Hvor mye kardio trener egentlig Helene? Ser henne bare på styrkeapparatene og aldri på mølle.. Hun har f.eks spinningtimer ihvertfall to ganger i uka. Må vel ikke kjøre kardiotrening på mølla? 1
chouette Skrevet 2. mars 2016 #2583 Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, neiognei skrev: Hun har f.eks spinningtimer ihvertfall to ganger i uka. Må vel ikke kjøre kardiotrening på mølla? Neida. Men hun har vel nevnt at hun skal drive mer mølletrening, og løping. Har ikke sett mye av det foreløpig.
Nana Skrevet 2. mars 2016 #2584 Skrevet 2. mars 2016 2 timer siden, toothfairy skrev: Neida. Men hun har vel nevnt at hun skal drive mer mølletrening, og løping. Har ikke sett mye av det foreløpig. Ikke alltid det er samsvar mellom det hun *skal* og den hun faktisk gjør. Fikk inntrykk av at løpetreningen ble lagt på hylla når hun droppet planen om maraton
chouette Skrevet 2. mars 2016 #2585 Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, Nana skrev: Ikke alltid det er samsvar mellom det hun *skal* og den hun faktisk gjør. Fikk inntrykk av at løpetreningen ble lagt på hylla når hun droppet planen om maraton Så hun har droppet maraton ja? Hadde en liten følelse nemlig.. 3
Nana Skrevet 2. mars 2016 #2586 Skrevet 2. mars 2016 2 minutter siden, toothfairy skrev: Så hun har droppet maraton ja? Hadde en liten følelse nemlig.. http://www.helenedrage.no/2016/02/17/motivert-men-ikke-motivert-nok/
Gjest ulvepopcorn Skrevet 3. mars 2016 #2587 Skrevet 3. mars 2016 Synes synd på henne som er syk støtt og stadig jeg!
Gjest gundagrynte Skrevet 3. mars 2016 #2588 Skrevet 3. mars 2016 1 time siden, ulvepopcorn skrev: Synes synd på henne som er syk støtt og stadig jeg! Merkelig at hun da like støtt og stadig skryter av at hun føler seg så sunn, sterk og frisk...
KaraThrace Skrevet 3. mars 2016 #2589 Skrevet 3. mars 2016 14 timer siden, gundagrynte skrev: Merkelig at hun da like støtt og stadig skryter av at hun føler seg så sunn, sterk og frisk... Ja, og (forrige gang jeg skrev dette ble det moderert bort, så la meg omformulere) så skriver hun til stadighet på bloggen sin at hun er syk, i tillegg til at dette dokumenteres på snapchat. Med til stadighet så mener jeg at dette skjer i allefall én gang i måneden, men akkurat det kan taes med en klype salt. Så, hun er subjektivt sett mye syk. I tillegg til at det, også nevnes ofte på bloggen i tillegg til på snapchat, at hun har seg en powernap omtrent daglig. Igjen, ta antallet med en klype salt, men subjektivt sett skjer det særdeles ofte. Dette minner MEG om da JEG SELV var deprimert, da dette ofte tærer på immunforsvaret. Jeg sier ikke at Helene er deprimert, men at dette minner meg om dette. Sånn, da tror jeg at jeg er innafor... 1
Gjest gundagrynte Skrevet 3. mars 2016 #2590 Skrevet 3. mars 2016 27 minutter siden, KaraThrace skrev: Ja, og (forrige gang jeg skrev dette ble det moderert bort, så la meg omformulere) så skriver hun til stadighet på bloggen sin at hun er syk, i tillegg til at dette dokumenteres på snapchat. Med til stadighet så mener jeg at dette skjer i allefall én gang i måneden, men akkurat det kan taes med en klype salt. Så, hun er subjektivt sett mye syk. I tillegg til at det, også nevnes ofte på bloggen i tillegg til på snapchat, at hun har seg en powernap omtrent daglig. Igjen, ta antallet med en klype salt, men subjektivt sett skjer det særdeles ofte. Dette minner MEG om da JEG SELV var deprimert, da dette ofte tærer på immunforsvaret. Jeg sier ikke at Helene er deprimert, men at dette minner meg om dette. Sånn, da tror jeg at jeg er innafor... Jeg har tilbakevendende depresjoner og blir oftere syk når jeg er deprimert...Nå skal hun visstnok ta en haug av prøver neste uke så da finner de sikkert ut av det..
Hildefur Skrevet 9. mars 2016 #2591 Skrevet 9. mars 2016 Hva er greia med å legge ut poseringsbilde av magen nesten hver dag? Hun må ha et enormt behov for bekreftelse... 7
OppNedPåAlt Skrevet 9. mars 2016 #2592 Skrevet 9. mars 2016 Hvem er det som passer hunden hennes når hun jobber så lange dager?
Birdo Skrevet 9. mars 2016 #2593 Skrevet 9. mars 2016 9 minutter siden, OppNedPåAlt skrev: Hvem er det som passer hunden hennes når hun jobber så lange dager? Såvidt jeg har forstått, så drar hun hjemom i pauser og sånn
Gjest gundagrynte Skrevet 9. mars 2016 #2594 Skrevet 9. mars 2016 2 timer siden, Hildefur skrev: Hva er greia med å legge ut poseringsbilde av magen nesten hver dag? Hun må ha et enormt behov for bekreftelse... I hennes verden er det bare for å vise at man skal elske seg selv...selv om man ikke har sixpack eller at man har strekkmerker...Vi andre kaller det å være PR-kåt.....
OppNedPåAlt Skrevet 9. mars 2016 #2595 Skrevet 9. mars 2016 5 minutter siden, Birdo skrev: Såvidt jeg har forstått, så drar hun hjemom i pauser og sånn Okey ja, hun dokumenterer jo en del gjennom dagen, så ville trodd at tur med hund også ble det, men det skjer sjeldent i ukedagene Men tviler ikke på at hunden har det greit altså!
Nordvesta Skrevet 10. mars 2016 #2596 Skrevet 10. mars 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og debatt om privatperson Nordvesta, mod.
Butternut Skrevet 10. mars 2016 #2597 Skrevet 10. mars 2016 Jeg heier enda på henne, men det er litt vanskelig å se fremgang på alle de magebildene uke etter uke etter uke.. 4
lenaxena Skrevet 10. mars 2016 #2598 Skrevet 10. mars 2016 29 minutter siden, Butternut skrev: Jeg heier enda på henne, men det er litt vanskelig å se fremgang på alle de magebildene uke etter uke etter uke.. Ja men det er kanskje ikke så rart, det er ganske mye å ta av.
Miranda16 Skrevet 10. mars 2016 #2599 Skrevet 10. mars 2016 1 time siden, Butternut skrev: Jeg heier enda på henne, men det er litt vanskelig å se fremgang på alle de magebildene uke etter uke etter uke.. Hva er det å heie på Butternut? Klarer ikke å heie på noen som ikke virkelig går inn for noe, hun prøver både å lure seg selv og leserne! 2
Butternut Skrevet 10. mars 2016 #2600 Skrevet 10. mars 2016 1 time siden, Miranda16 skrev: Hva er det å heie på Butternut? Klarer ikke å heie på noen som ikke virkelig går inn for noe, hun prøver både å lure seg selv og leserne! Fair enough. Men jeg håper hun klarer å få bukt med kiloene og det tankespinnet sitt, ikke ha dårlige dager annenhver dag, og inspirere istedenfor å demotivere. Når det er sagt, så har hun holdt på så utrolig lenge og det siste året har jo hun ligget på omtrent samme størrelse uansett hvor mye hun har trent...så jeg vet ikke jeg Kansje jeg skal slutte å lese bloggen hennes i 1 år og se om det er noen forbedring neste mars:p 3
Fremhevede innlegg