Gjest gundagrynte Skrevet 27. februar 2016 #2521 Skrevet 27. februar 2016 15 minutter siden, IglePigle skrev: Det er selvfølgelig viktigst å ta tak i overvekten, tror ikke det er noen her som mener noe annet, men for noen kan det være vanskelig å ta grep. Og det blir ikke lettere å komme seg ned på et treningssenter når det eneste som passer er en grå joggebukse og en stygg t-skjorte. For noen er det kanskje ikke en unnskyldning, kanskje de sliter såpass med selvbilde at de ikke orker å gå på treningssenteret og føle seg så elendig og stygg. Ser den! Men uansett; man må starte et sted. Og passer det ikke med noe annet enn t-shirt og joggebukse..javel så får det være bra nok der og da.
Gjest gundagrynte Skrevet 27. februar 2016 #2522 Skrevet 27. februar 2016 5 minutter siden, FlyBabe skrev: Hos meg var det begge deler. Det er som sagt kjempegøy å få kjøpe treningsklær som ser bra ut, og som er freshe. Endelig. Nå slutter jeg diskusjonen for min del, er vel litt avsporing?
Fortunatus Skrevet 27. februar 2016 #2523 Skrevet 27. februar 2016 Må jo være lov å fortelle om problemene sine i forhold til slike ting. Jeg bør kunne komme inn i vanlige treningsklær, men etter en prøverunde på xxl så blir jeg helt deprimert etter å ha vært inne i prøverommet. Det er gjennomsiktig, trangt og de verste klærne så vises appelsinhuden også gjennom. Ved å være overvektig og vise seg så mye i treningsklær så synes jeg helene gjør en flott jobb ved å vise andre overvektige mangfoldet i klesvalg. Slik som merket adidas har jeg ikke engang vurdert, men hun har en flott løpegenser jeg også faktisk har søkt etter på nett pga henne. Men jeg syns jo egentlig artikkelen er litt misvisende, hun har jo masse treningsklær? 9
Gjest gundagrynte Skrevet 27. februar 2016 #2524 Skrevet 27. februar 2016 31 minutter siden, Fortunatus skrev: Må jo være lov å fortelle om problemene sine i forhold til slike ting. Jeg bør kunne komme inn i vanlige treningsklær, men etter en prøverunde på xxl så blir jeg helt deprimert etter å ha vært inne i prøverommet. Det er gjennomsiktig, trangt og de verste klærne så vises appelsinhuden også gjennom. Ved å være overvektig og vise seg så mye i treningsklær så synes jeg helene gjør en flott jobb ved å vise andre overvektige mangfoldet i klesvalg. Slik som merket adidas har jeg ikke engang vurdert, men hun har en flott løpegenser jeg også faktisk har søkt etter på nett pga henne. Men jeg syns jo egentlig artikkelen er litt misvisende, hun har jo masse treningsklær? Det var egentlig poenget mitt som kanskje ikke kom klart nok frem. Hun har jo vært sponset i flere år av X-life og nå Myprotein så hvorfor de valgte å spørre henne skjønner jeg ikke!
Miranda16 Skrevet 27. februar 2016 #2525 Skrevet 27. februar 2016 2 timer siden, FlyBabe skrev: Jeg har gjort det samme. Gått ned 20 kg på ett år. Når man belønner seg selv med klær, sier det jo litt om hvor viktig det er... Bra poeng! Man skal ikke undervurdere at man har lyst til å se litt fresh ut og hva er galt med det? For å sammenligne det med f.eks makeup. Noen vil ikke gå ut dra uten litt makeup, betyr ikke at man har dårlig selvtillit fordet. Vi er da bare mennesker. 2
Gjest Tapet Skrevet 27. februar 2016 #2526 Skrevet 27. februar 2016 Der var gullet fra danse-NM på snap :-) så kan man jo man kanskje legge ballen død om at hun lyver om det en gang for alle?
Gjest gundagrynte Skrevet 27. februar 2016 #2527 Skrevet 27. februar 2016 7 minutter siden, Tapet skrev: Der var gullet fra danse-NM på snap :-) så kan man jo man kanskje legge ballen død om at hun lyver om det en gang for alle? Javisst Var bare så merkelig at det tok flere år før hun gadd å svare skikkelig på når det skjedde...at hun ble mester i sin klasse.
Gjest Endaen Skrevet 27. februar 2016 #2528 Skrevet 27. februar 2016 Enda et bilde av seg selv på instagram i truse og bh, den kvinnen der er mildt sagt oppmerksomhetssyk...
Miranda16 Skrevet 27. februar 2016 #2529 Skrevet 27. februar 2016 37 minutter siden, Endaen skrev: Enda et bilde av seg selv på instagram i truse og bh, den kvinnen der er mildt sagt oppmerksomhetssyk... Synes hun ser flott ut! Hun ser ikke på langt nær så overvektig som hun gjør på andre bilder
Lista Skrevet 27. februar 2016 #2530 Skrevet 27. februar 2016 2 timer siden, Endaen skrev: Enda et bilde av seg selv på instagram i truse og bh, den kvinnen der er mildt sagt oppmerksomhetssyk... Ditto. Jeg skjønner ikke hvorfor hu maser om de strekkmerkene hele tida?? Det er da ingen som bryr seg om de. 3
Gjest gundagrynte Skrevet 27. februar 2016 #2531 Skrevet 27. februar 2016 (endret) 20 minutter siden, Lista skrev: Ditto. Jeg skjønner ikke hvorfor hu maser om de strekkmerkene hele tida?? Det er da ingen som bryr seg om de. Det er jo bare for å poengtere hvor tøff hun mener at hun er som viser strekkmerkene!.Forstår hun ikke selv hvor krampeaktig det virker? Endret 27. februar 2016 av gundagrynte
Gjest hulderjenta Skrevet 27. februar 2016 #2532 Skrevet 27. februar 2016 19 minutter siden, Lista skrev: Ditto. Jeg skjønner ikke hvorfor hu maser om de strekkmerkene hele tida?? Det er da ingen som bryr seg om de. Bare HUN som bryr seg om det. Akkurat som den sixpacken, som hun maser hele tiden om at ANDRE liksom krever at hun skal ha.
Lista Skrevet 27. februar 2016 #2533 Skrevet 27. februar 2016 12 minutter siden, hulderjenta skrev: Bare HUN som bryr seg om det. Akkurat som den sixpacken, som hun maser hele tiden om at ANDRE liksom krever at hun skal ha. Ikke sant. Det hele er så krampeaktig, som gundagrynte sier! Hun prøver å overbevise oss om at hu ikke bryr seg. Hvis hu ikke hadde brydd seg så mye, så skjønner jeg ikke hvorfor hu skal poengtere det hele tida. 1
Gjest gundagrynte Skrevet 27. februar 2016 #2534 Skrevet 27. februar 2016 (endret) 12 minutter siden, Lista skrev: Ikke sant. Det hele er så krampeaktig, som gundagrynte sier! Hun prøver å overbevise oss om at hu ikke bryr seg. Hvis hu ikke hadde brydd seg så mye, så skjønner jeg ikke hvorfor hu skal poengtere det hele tida. Som noen sa; alt som er krampaktig er aldri ekte.....Kunne ikke vært mer enig! PS: jeg bor ved siden av en barnehage og stadig vekk hører jeg ungene rope: se på meg nå..se på meg nå..gjerne 8 ganger etter hverandre..No defence, men jeg får litt den følelsen når hun alltid MÅ kle av seg ene og alene for å få oppmerksomhet... Endret 27. februar 2016 av gundagrynte
Nana Skrevet 27. februar 2016 #2535 Skrevet 27. februar 2016 Hvordan klarer hun å se 20 kg lettere ut på det bildet hun la ut i dag på insta vs dette som hun la ut for litt over en uke siden: http://i2.wp.com/www.helenedrage.no/wp-content/uploads/2016/02/climbing-1.jpg Er det kun vinkler og posering? I så fall må jeg lære meg. 5
Gjest Tapet Skrevet 27. februar 2016 #2536 Skrevet 27. februar 2016 Jeg synes det er rart at dere bruker mot henne at hun ble sponset av x-life med tanke på uttalelsene om treningstøy. Det var jo ganske tydelig at en del av det passet dårlig eller ikke i det hele tatt, kommentert til en viss grad av de samme folkene i tråden. Man kan virkelig ikke vinne.... At hun fortsetter å projisere kompleksene sine på verden et ikke nytt, men her er hun jo ærlig om at tankene kommer innenfra.
Lista Skrevet 27. februar 2016 #2537 Skrevet 27. februar 2016 3 minutter siden, Nana skrev: Hvordan klarer hun å se 20 kg lettere ut på det bildet hun la ut i dag på insta vs dette som hun la ut for litt over en uke siden: http://i2.wp.com/www.helenedrage.no/wp-content/uploads/2016/02/climbing-1.jpg Er det kun vinkler og posering? I så fall må jeg lære meg. Det er vel ikke til å stikke under en stol at man som regel ser mye slankere ut på bilder man har tatt selv 1
Gjest Tapet Skrevet 27. februar 2016 #2538 Skrevet 27. februar 2016 Hemmeligheten er enkel: 1) stå på skrå 2) ta bilder overfra og ned 3) ta 100 bilder og velg det slankeste
Gjest gundagrynte Skrevet 27. februar 2016 #2539 Skrevet 27. februar 2016 6 minutter siden, Tapet skrev: Jeg synes det er rart at dere bruker mot henne at hun ble sponset av x-life med tanke på uttalelsene om treningstøy. Det var jo ganske tydelig at en del av det passet dårlig eller ikke i det hele tatt, kommentert til en viss grad av de samme folkene i tråden. Man kan virkelig ikke vinne.... At hun fortsetter å projisere kompleksene sine på verden et ikke nytt, men her er hun jo ærlig om at tankene kommer innenfra. Ikke ment å bruke mot henne...Mitt poeng var at hvis X-life sine produkter var så dårlige, hvorfor brøt hun ikke samarbeidet med de tidligere?
Gjest Tapet Skrevet 27. februar 2016 #2540 Skrevet 27. februar 2016 Har dere i det hele tatt lest artikkelen eller dikter dere bare opp ting dere ønsker skulle stå der? Hun viser ikke til tiden med X-life i det hele tatt men da hun var på det største og kun trente i svære bomullsklær.
Fremhevede innlegg