Miranda16 Skrevet 22. februar 2016 #2461 Skrevet 22. februar 2016 13 minutter siden, Endaen skrev: Men trener hun egentlig så mye? Det lurer jeg virkelig på... Det virker jo ikke som hun er særlig glad i kardio, og kan si masse bra om styrketrening, men hvis man spiser mye og bare driver med styrketrening er det ikke akkurat oppskriften på å bli mindre. Kan være hun har veldig høy muskelmasse, som gjør at hun ser større ut enn det hun er? Selvom det helt klart er overvekt inne i bildet og. Jeg tror virkelig hun hadde fått fremgang hvis hun hadde fått opp pulsen litt (mer), gått raske turer osv i starten for deretter å jogge, som hun jo skal nå, heldigvis. Poledancing og styrketrening får ikke opp pulsen så mye, og med så mye å få bort tror jeg det ville vært mye lettere med mer kardio. Jeg håper hun får det til! Men det virker ikke som hun er så skitegna til å være PT, det må jeg ærlig si. En PT uten treningsglede?? Synes hun nevner fra tid til annen at hun tar på enkle eller et par vikartimer med spinning, men synes to timer er veldig mye for henne som uttrykker med bilder at hun trener mest styrke. Blir spennende å høre om opptrening og gjennomføring av KK-mila for da må man være trent
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 22. februar 2016 #2462 Skrevet 22. februar 2016 Det er ikke utrolig at noen ikke går ned i vekt av å trene, det er kostholdet som utgjør mest når det gjelder vektnedgang. Trening er gram, kosthold er kilo. Det hjelper ikke å trene masse hvis man generelt spiser for mye. (Uttaler meg generelt, jeg vet ikke hvor mye HD trener eller spiser.)
Gjest Tapet Skrevet 23. februar 2016 #2463 Skrevet 23. februar 2016 11 timer siden, lenaxena skrev: Hvem er det som tar de bildene av hun mens hun løp der? De er fra bloggen hennes.
Gjest gundagrynte Skrevet 23. februar 2016 #2464 Skrevet 23. februar 2016 12 minutter siden, Tapet skrev: De er fra bloggen hennes. Jeg tror hun mente om det er en av kollegaene eller en kunde eller en eller annen som tar bildene
Hildefur Skrevet 23. februar 2016 #2465 Skrevet 23. februar 2016 Jeg lurer på hvor mange som deltar i spinningtimene hennes jeg...
Gjest Cartina Skrevet 23. februar 2016 #2466 Skrevet 23. februar 2016 Den 20.2.2016 at 11.43, neiognei skrev: Hvorfor mener du at PT-yrket ikke er noe for henne? Og hvordan mener du at hun Ikke er interessert selv? Litt dårlig formulering. Det er godt mulig at hun har mye kunnskap, at hun er flink som som PT og at det er noe for henne, men et slikt yrke blir gjerne en livsstil og jeg tror det er vanskelig å holde det gående om man ikke er genuint interessert selv. Hun er jo tydelig interessert, men man merker på hele undertonen at det er noe som er galt og at hun ikke trives helt nå. Jeg tror det er at hun ikke takler denne livsstilen. Hun vil nok gjerne hjelpe andre, men det blir for mye for henne å skulle henge med selv også, både mtp trening og kosthold. Det er ikke sikkert det stemmer, da, men det er det jeg får litt inntrykk av.
lenaxena Skrevet 23. februar 2016 #2467 Skrevet 23. februar 2016 Nei, de bildene hvor hun løper på mølla der, det ser ut som noen har tatt bilde av helene uten at hun vet det..
Gjest Tapet Skrevet 23. februar 2016 #2468 Skrevet 23. februar 2016 1 time siden, lenaxena skrev: Nei, de bildene hvor hun løper på mølla der, det ser ut som noen har tatt bilde av helene uten at hun vet det.. Tror hun er fullt klar over at hun blir tatt bilde av, siden det er bilder hun har lagt ut på sin egen blogg. i1.wp.com/www.helenedrage.no/wp-content/uploads/2016/02/treningsm%C3%A5lblog.jpg?w=1000
Agurk Skrevet 23. februar 2016 #2469 Skrevet 23. februar 2016 Dette er ikke et forsøk på å være ufin, men stusser over innlegget på bloggen der hun skriver om treningsklær for "oss med kurver". Problemet er jo at hun har jo ikke kurver, hun er jo svært så overvektig. Det er IKKE det samme som å ha kurver. Og slike utsagn går igjen og igjen hos Helene. Lettere å ta seg sammen og ta skikkelig tak i problemene sine hvis man kaller en spade for en spade og ikke pakker seg inn i noe man ikke er. 22
Llise Skrevet 23. februar 2016 #2470 Skrevet 23. februar 2016 1 time siden, Agurk skrev: Dette er ikke et forsøk på å være ufin, men stusser over innlegget på bloggen der hun skriver om treningsklær for "oss med kurver". Problemet er jo at hun har jo ikke kurver, hun er jo svært så overvektig. Det er IKKE det samme som å ha kurver. Og slike utsagn går igjen og igjen hos Helene. Lettere å ta seg sammen og ta skikkelig tak i problemene sine hvis man kaller en spade for en spade og ikke pakker seg inn i noe man ikke er. Men det går jo an å være overvektig både med og uten kurver også? 6
Nordvesta Skrevet 23. februar 2016 #2471 Skrevet 23. februar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og svar til dette Nordvesta, mod.
Miranda16 Skrevet 23. februar 2016 #2472 Skrevet 23. februar 2016 11 timer siden, Cartina skrev: Litt dårlig formulering. Det er godt mulig at hun har mye kunnskap, at hun er flink som som PT og at det er noe for henne, men et slikt yrke blir gjerne en livsstil og jeg tror det er vanskelig å holde det gående om man ikke er genuint interessert selv. Hun er jo tydelig interessert, men man merker på hele undertonen at det er noe som er galt og at hun ikke trives helt nå. Jeg tror det er at hun ikke takler denne livsstilen. Hun vil nok gjerne hjelpe andre, men det blir for mye for henne å skulle henge med selv også, både mtp trening og kosthold. Det er ikke sikkert det stemmer, da, men det er det jeg får litt inntrykk av. Jeg mener at hun må hjelpe seg selv, før hun kan hjelpe andre. Det er ganske grunnleggende når man jobber med mennesker i en eller annen form 4
Gjest supernova_87 Skrevet 23. februar 2016 #2473 Skrevet 23. februar 2016 .... Hæ, hva!? Har hun mistet treningsgleden nå altså? Var det ikke NETTOPP hun skrev at hun aldri hadde følt seg så vel i egen kropp og at hun endelig gjorde treningen for å føle seg bra og frisk og sunn, og ikke fordi hun måtte? Det høres jo ut som skryt over treningsglede, og så plutselig motsatt. Opp-ned-opp-ned-frem-tilbake-frem-tilbake-på-av-på-av-på-av. Må være jævlig slitsomt inni den personen som driver på sånn, er slitsomt å se utenfra, klarer ikke forestille meg hvordan det hadde vært om det var inni meg.
Agurk Skrevet 23. februar 2016 #2474 Skrevet 23. februar 2016 4 timer siden, Llise skrev: Men det går jo an å være overvektig både med og uten kurver også? Vel.....så var det dette med å kalle en spade for en spade da 9
Gjest Yaki Skrevet 25. februar 2016 #2475 Skrevet 25. februar 2016 20+ snaps om en random energidrikk?! Nei nå
Nordvesta Skrevet 25. februar 2016 #2477 Skrevet 25. februar 2016 Tråden ryddet for latterliggjøring Nordvesta, mod.
Nordvesta Skrevet 26. februar 2016 #2478 Skrevet 26. februar 2016 Tråden ryddet for avsporing. Viser til svar på Ris og Ros Nordvesta, mod.
lenaxena Skrevet 26. februar 2016 #2479 Skrevet 26. februar 2016 En hel kesam burk? + Honning og musli, det blir for mye kalorier. Tror nok ikke Helene prøver å gå ned i vekt, da hadde hun hatt et helt annet oppsett på kosthold 2
lenaxena Skrevet 26. februar 2016 #2480 Skrevet 26. februar 2016 Det skulle stå ' det blir fort mye kalorier ', ikke ' for '.
Fremhevede innlegg