Puffin Skrevet 10. januar 2019 #10021 Del Skrevet 10. januar 2019 Just now, panzerpølsa said: Syns du det er innafor å kalle folk flis? Hadde du syns det hadde vært like greit å kalle Drage for en bolle? Forstår poenget ditt, men syns det blir helt feil å skrive det slik du gjør nå. Nei, det er det nok ikke. Det var satt på spissen for å få frem et poeng. Jeg har litt løst forhold til slike termer siden jeg har omtalt meg selv som mye verre enn "bolle". Kan gjerne moderere meg til å kalle dem "slanke og veltrente", men jeg står for poenget i alle fall. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 10. januar 2019 #10022 Del Skrevet 10. januar 2019 5 minutter siden, panzerpølsa skrev: Syns du det er innafor å kalle folk flis? Hadde du syns det hadde vært like greit å kalle Drage for en bolle? Forstår poenget ditt, men syns det blir helt feil å skrive det slik du gjør nå. Dette irriterer meg også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 10. januar 2019 #10023 Del Skrevet 10. januar 2019 38 minutter siden, Perle said: Dette irriterer meg også. Det er redigert nå. Som overvektig er det ikke alltid man ser på slike karakteristikker som negative, så det ligger ikke noe vondt i det. Det sagt, jeg har redigert og skal være mer presis neste gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 10. januar 2019 #10024 Del Skrevet 10. januar 2019 54 minutter siden, Puffin skrev: Jeg har hatt en PT som var typisk "fotballgutt" som hele tiden snakket om "det skal være vondt!" og "smerten er fettet som gråter fordi det forsvinner" og helt corny ting. Haha, tror jeg hadde ledd meg forderva i den situasjonen x) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 11. januar 2019 #10025 Del Skrevet 11. januar 2019 5 hours ago, Rubella said: Haha, tror jeg hadde ledd meg forderva i den situasjonen x) Haha ja det kan du si. Det var mildt sagt lite motiverende. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 11. januar 2019 #10026 Del Skrevet 11. januar 2019 I dag la Helene Drage ut en snap i en svart kjole og den kledde hun og det har skjedd forandringer på henne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. januar 2019 #10027 Del Skrevet 11. januar 2019 Ironisk at en person som skryter av den enorme kunnskapen hun har om kosthold nå abonnerer på en kostholdsapp. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 11. januar 2019 #10028 Del Skrevet 11. januar 2019 3 minutter siden, Miranda16 skrev: Ironisk at en person som skryter av den enorme kunnskapen hun har om kosthold nå abonnerer på en kostholdsapp. Det er jo smart da sikkert for og telle kalorier for og se hvor mye hun får i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. januar 2019 #10029 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) 3 minutter siden, Carina Maria skrev: Det er jo smart da sikkert for og telle kalorier for og se hvor mye hun får i seg. Med så stor kunnskap hun har så burde hun ikke trenge ha en kalkulator for dette Endret 11. januar 2019 av Miranda16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 11. januar 2019 #10030 Del Skrevet 11. januar 2019 1 minutt siden, Miranda16 skrev: Med så stor kunnkap hun har så burde hun ikke trenge ha en kakulator for dette I hennes situasjon som slanke operert må hun vere forsiktig med kalorier må hun vere nøye slik at hun ikke får i seg for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 11. januar 2019 #10031 Del Skrevet 11. januar 2019 10 minutter siden, Miranda16 skrev: Ironisk at en person som skryter av den enorme kunnskapen hun har om kosthold nå abonnerer på en kostholdsapp. Det er greit å ha noe å følge for det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. januar 2019 #10032 Del Skrevet 11. januar 2019 Akkurat nå, Carina Maria skrev: I hennes situasjon som slanke operert må hun vere forsiktig med kalorier må hun vere nøye slik at hun ikke får i seg for mye. Man kan vri og vrenge så mye på det som man vil, men dette vet hun. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 11. januar 2019 #10033 Del Skrevet 11. januar 2019 Akkurat nå, Miranda16 skrev: Man kan vri og vrenge så mye på det som man vil, men dette vet hun. Jeg kjenner 4 som jobber som pt og kostholds veiledere på trenings senteret hvor jeg jobbere og dem har apper som dem bruker og dem kan også kosthold godt. Hun vet det men hun er lur som har det. Synes ikke det er noe og henge seg opp i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 11. januar 2019 #10034 Del Skrevet 11. januar 2019 5 minutter siden, Miranda16 skrev: Man kan vri og vrenge så mye på det som man vil, men dette vet hun. Ja men hun kan vel ha en app for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. januar 2019 #10035 Del Skrevet 11. januar 2019 Det er bare den enorme skrytinga av alt hun kan og at hun kan mye mer enn alle andre, derfor reagerer jeg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 11. januar 2019 #10036 Del Skrevet 11. januar 2019 21 timer siden, panzerpølsa skrev: Syns du det er innafor å kalle folk flis? Hadde du syns det hadde vært like greit å kalle Drage for en bolle? Forstår poenget ditt, men syns det blir helt feil å skrive det slik du gjør nå. Å kalle en spade for en spade burde være greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 11. januar 2019 #10037 Del Skrevet 11. januar 2019 46 minutter siden, Miranda16 skrev: Det er bare den enorme skrytinga av alt hun kan og at hun kan mye mer enn alle andre, derfor reagerer jeg. Det er jo bar et hjelpemiddel for å slippe å måtte regne det ut i hodet. Må ikke svartmale absolutt alt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 11. januar 2019 #10038 Del Skrevet 11. januar 2019 30 minutter siden, Ryuk skrev: Det er jo bar et hjelpemiddel for å slippe å måtte regne det ut i hodet. Må ikke svartmale absolutt alt. Min pt sier dete er et godt hjelpe middel for hun og for dem som vil gå ned i vekt for kostholds apper viser hvor mye fett, karbo, proteier m.m. en får i seg. Selv om hun kan faget må selv hun ha oversikt for og fortsette framgangen med vekt nedgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. januar 2019 #10039 Del Skrevet 11. januar 2019 2 timer siden, Miranda16 skrev: Ironisk at en person som skryter av den enorme kunnskapen hun har om kosthold nå abonnerer på en kostholdsapp. Er det også ironisk om en lege går til en annen lege om h*n er syk? Eller en psykolog som går til en annen psykolog som pasient? Eller gjelder dette kun Helene, sånn at du kan klage på noe? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. januar 2019 #10040 Del Skrevet 11. januar 2019 17 minutter siden, Birdo skrev: Er det også ironisk om en lege går til en annen lege om h*n er syk? Eller en psykolog som går til en annen psykolog som pasient? Eller gjelder dette kun Helene, sånn at du kan klage på noe? Kosthold er ikke rakett kunnskap. Nå var poenget at når man skryter i det vide og det brede hvor stor kunnskap man har. Disser andre hvor dårlig kunnskap andre har, er PT og har gått ned flere ti-talls kilo tre ganger, så ja dette kan hun i blinde 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg