gjestgitt Skrevet 7. januar 2019 #9981 Del Skrevet 7. januar 2019 (endret) 4 minutter siden, Sahara_ skrev: Er det barnevennlig å google? 😛 Jeg var faktisk skeptisk selv når googlet,men tok sjangsen og det er barnevennlig 😂 Du skal få slippe å google uansett, ‘Toblerone Tunnel’ er thigh gap formet som en trekant, derav toblerone (formen). Nytt begrep i sosiale medier som visstnok og desverre er ettertraktet å ha. Sånt får meg til å hate sosiale medier Endret 7. januar 2019 av gjestgitt 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 8. januar 2019 #9982 Del Skrevet 8. januar 2019 6 timer siden, Lin10 skrev: Var innom siste podcast i dag og der snakket ekteparet om at Helene Drage har begynt å streame. Noe ektemannen gjør og dermed hadde oppmuntret henne til å gjøre det. Her spiller man spill og prater, og så kan andre personer gjennom sin skjerm, da sitte og se at hun prater og spiler. Hun hadde vist fått mange følgerne fordi hun var jente, ifølge mannen. Primært menn. Så det ha vise stor kløft slik at brystene nesten velter ut, er jo ikke tilfeldig. Og dette synes mannen er helt greit. Disse følgerne kan også gi henne penger, slik at hun tjener litt på det. Hun er jo oppmerksomhetskåt, men jeg synes det er litt vel å trekke det så langt. Spesielt hun som mener at kroppen ikke definerer hvem hun er. Allikevel så fokuserer hun på det. Sier også i siste podcast at hun ikke synes noe om at puppene blir mindre nå, siden hun går ned i vekt. Store pupper gir nok mer opp ensomhet fra enkelte menn, og det kan jo blir litt sårt hvis den uteblir. På Twitch får jenter mange fler følgere selvom de ikke viser kløft eller spiller på kropp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 8. januar 2019 #9983 Del Skrevet 8. januar 2019 7 hours ago, Emmy_H said: Når det gjelder mannen så er vel cash is King, på lik linje med andre bloggerektemenn som fronter kroppen til fruene sine. Dette syns jeg var nedrig sagt av deg. Som mange vet har HD hatt en annen type blogg tidligere, og levd et litt annerledes liv. Jeg syns det er ganske tydelig (utifra historien) at hun og mannen liker denne type oppmerksomhet, og det har ikke med penger å gjøre. Det er ingenting galt i å like at dama får den type oppmerksomhet, så lenge begge parter er med på det. Javel, så er hun litt ekshibisjonistisk, so what? Så lenge de ikke presser det på folk i upassende sammenhenger (merk: det er frivillig å følge henne) ser jeg ikke problemet. De er voksne, etablerte folk. Big deal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 8. januar 2019 #9984 Del Skrevet 8. januar 2019 7 timer siden, gjestgitt skrev: Jeg var faktisk skeptisk selv når googlet,men tok sjangsen og det er barnevennlig 😂 Du skal få slippe å google uansett, ‘Toblerone Tunnel’ er thigh gap formet som en trekant, derav toblerone (formen). Nytt begrep i sosiale medier som visstnok og desverre er ettertraktet å ha. Sånt får meg til å hate sosiale medier ahh, haha takk for info xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. januar 2019 #9985 Del Skrevet 8. januar 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette Mynona, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 8. januar 2019 #9986 Del Skrevet 8. januar 2019 17 timer siden, Emmy_H skrev: Er ikke enig, flere bloggektemenn som er opphengt i bryster nesten på et infantilt nivå. Pupper mens man streamer eller på bilder som ligger på nett for alltid? Det ene er ikke noe bedre enn det andre. Men jeg skal gi deg rett i at mannen til Helene, har lavere terskel når det gjelder å dele på kona. Uten at jeg skal gå nærmere inn på hvorfor jeg mener det. Personlig er jeg veldig lite interessert i bloggeres pupper/rumper/mager/andre seksualiserte kroppsdeler, men jeg vil tro HD her det minste har funnet et publikum som setter pris på slik fokus når hun streamer. Litt værre er det å skjønne tankegangen til bloggere som hevder å henvende seg til shoppeglade kvinner med høy utdannelse. 😂 Ikke en gruppe som slår meg som voldsomt interessert i bloggernes puppestell og rumper. Værst er de som blander det med barn. Det er bare disgusting, men heldigvis er ikke HD der. I mine øyner gir det henne mye større frihet til å vise fram hva hun måtte ønske når bildene ikke blandes sammen med "juleverksted med barna" eller "familietur i fornøyelsesparken". Krysser fingre for at eventuelle framtidige barn skal få vokse opp uten for bloggen 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 8. januar 2019 #9987 Del Skrevet 8. januar 2019 18 timer siden, Lin10 skrev: Jeg har ikke sett eller hørt om andre bloggektermenn som synes det er greit at kona viser nesten hele puppestellet for å tjene noen penger. Det å vise litt hud i en utringet kjole eller vise en brystvorte gjennom en bluse, er for meg noe helt annet, enn å vise frem puppene til mannlige følgere mens en streamer. Cash is king sier du.. noen ville aldri gått så langt. Men, det er opp til henne. Det gir henne den oppmerksomheten hun lever på. Sånn prosentvis av puppestørrelsen er jeg ikke så sikker på HD viser mye mer hud enn andre bloggere med utringet kjole. Siden HDs pupper er relativt store så vil det nødvendigvis bli en del hud når hun viser kløft, men som sagt ikke overbevist om at hun egentlig er så mye mer "naken" enn de med mindre pupper. Sett ut i fra størrelse. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 8. januar 2019 #9988 Del Skrevet 8. januar 2019 18 timer siden, Lin10 skrev: Var innom siste podcast i dag og der snakket ekteparet om at Helene Drage har begynt å streame. Noe ektemannen gjør og dermed hadde oppmuntret henne til å gjøre det. Her spiller man spill og prater, og så kan andre personer gjennom sin skjerm, da sitte og se at hun prater og spiler. Hun hadde vist fått mange følgerne fordi hun var jente, ifølge mannen. Primært menn. Så det ha vise stor kløft slik at brystene nesten velter ut, er jo ikke tilfeldig. Og dette synes mannen er helt greit. Disse følgerne kan også gi henne penger, slik at hun tjener litt på det. Hun er jo oppmerksomhetskåt, men jeg synes det er litt vel å trekke det så langt. Spesielt hun som mener at kroppen ikke definerer hvem hun er. Allikevel så fokuserer hun på det. Sier også i siste podcast at hun ikke synes noe om at puppene blir mindre nå, siden hun går ned i vekt. Store pupper gir nok mer opp ensomhet fra enkelte menn, og det kan jo blir litt sårt hvis den uteblir. Ikke så ofte jeg er enig med deg, men her traff du spikern på hodet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Char89 Skrevet 9. januar 2019 #9989 Del Skrevet 9. januar 2019 20 hours ago, Inocybe said: Sånn prosentvis av puppestørrelsen er jeg ikke så sikker på HD viser mye mer hud enn andre bloggere med utringet kjole. Siden HDs pupper er relativt store så vil det nødvendigvis bli en del hud når hun viser kløft, men som sagt ikke overbevist om at hun egentlig er så mye mer "naken" enn de med mindre pupper. Sett ut i fra størrelse. True, men det er noe med at det vises så godt at hun drar ned genseren VELDIG når hun skal spille. Det blir liksom så unaturlig å se bhen i en kjole eller topp som ikke skal gå så langt ned. Men uansett, whatever makes her happy. Jeg bare blir litt klein. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 9. januar 2019 #9990 Del Skrevet 9. januar 2019 Har hun sagt hva den ansettelse kontrakten var? Jeg blei jo så nysgjerrig 😄 Liker ikke når man sir a og ikke b, men kanskje det er nevnt å jeg bare ikke har fått det med meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 9. januar 2019 #9991 Del Skrevet 9. januar 2019 1 minutt siden, arnoyb skrev: Har hun sagt hva den ansettelse kontrakten var? Jeg blei jo så nysgjerrig 😄 Liker ikke når man sir a og ikke b, men kanskje det er nevnt å jeg bare ikke har fått det med meg? Personlig trener 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 9. januar 2019 #9992 Del Skrevet 9. januar 2019 Akkurat nå, Rosasko skrev: Personlig trener Aha, takk, ja det kan jo bli interessant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 9. januar 2019 #9993 Del Skrevet 9. januar 2019 23 minutter siden, arnoyb skrev: Aha, takk, ja det kan jo bli interessant. Hun er jo personlig trener, så det kommer hun nok til å klare bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 9. januar 2019 #9994 Del Skrevet 9. januar 2019 1 time siden, Rosasko skrev: Personlig trener PT også ja. Jeg håper hun klarer det men jeg har mine tvil. Men nå har jeg mine preferanser til PT. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 9. januar 2019 #9995 Del Skrevet 9. januar 2019 5 minutter siden, Lambigirl skrev: PT også ja. Jeg håper hun klarer det men jeg har mine tvil. Men nå har jeg mine preferanser til PT. Ja det var jo rart om ikke du hadde dine tvil. Hvorfor skulle ikke HD klare det like så godt som en annen PT? Fordi hun er slankeoperert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chase Skrevet 9. januar 2019 #9996 Del Skrevet 9. januar 2019 3 minutter siden, Lambigirl skrev: PT også ja. Jeg håper hun klarer det men jeg har mine tvil. Men nå har jeg mine preferanser til PT. Mange har nok det. De fleste - uansett aktivitet og sport - ønsker en som kan vise at de kan det de snakker om utover bare på papiret (dvs resultater). Men. Hun har jo en egen forståelse for hvordan trene når man er for tung. Håper hun lykkes, men ikke legger vekk planlagt utdanning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 9. januar 2019 #9997 Del Skrevet 9. januar 2019 1 minutt siden, Chase skrev: Mange har nok det. De fleste - uansett aktivitet og sport - ønsker en som kan vise at de kan det de snakker om utover bare på papiret (dvs resultater). Men. Hun har jo en egen forståelse for hvordan trene når man er for tung. Håper hun lykkes, men ikke legger vekk planlagt utdanning. Du har rett. Hun har nok en forståelse for overektige som kommer og trener for hvilke utfordringer de kan støte bort i. Jeg håper hun klarer det jeg også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone238 Skrevet 9. januar 2019 #9998 Del Skrevet 9. januar 2019 11 minutter siden, Chase skrev: Mange har nok det. De fleste - uansett aktivitet og sport - ønsker en som kan vise at de kan det de snakker om utover bare på papiret (dvs resultater). Men. Hun har jo en egen forståelse for hvordan trene når man er for tung. Håper hun lykkes, men ikke legger vekk planlagt utdanning. Nå blir hun vel lettere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 9. januar 2019 #9999 Del Skrevet 9. januar 2019 Akkurat nå, Tone238 skrev: Nå blir hun vel lettere etterhvert. Det er jo derfor hun tar en slankeoperasjon også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chase Skrevet 9. januar 2019 #10000 Del Skrevet 9. januar 2019 6 minutter siden, Tone238 skrev: Nå blir hun vel lettere etterhvert. Litt av problemet for enkelte vil være at hun ikke har klart dette med sunt kosthold og trening, men operasjon. For mange vil hun nok ikke være aktuell som PT og kostholdsveileder. Andre bryr seg nok ikke. Skal du lære å spille sjakk foretrekker man ofte en som kan spille sjakk og ikke bare lest seg til det i en bok. Selv om ikke du trenger Magnus Carlsen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg