Gå til innhold

Helene Drage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bolledeig

Her er retningslinjene for de som er interesserte. De er for øvrig ikke signert regjeringen heller, men bare et innspill til videre arbeid. 

Sitat

1. Påvirkere:

a) ikke markedsføre eller promotere kosmetiske inngrep eller injeksjoner som har til hensikt å gi en varig eller langvarig endring av utseende, for eksempel silikon og fillers.

b) ikke markedsføre eller promotere kosttilskudd og tilsvarende produkter som er ment å gi vektreduksjon, større muskler eller på annen måte fremme et bestemt kroppsideal.

c) ikke bidra til å spre uriktige eller udokumenterte påstander om kropp og helse. Spesifikke anbefalinger skal overlates til fagfolk.

d) merke eller gjøre oppmerksom på manipulerte bilder som skaper et falskt inntrykk av kroppsfasong og/eller utseende.

Helene Drage har null av fire. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, panzerpølsa skrev:

For ett sykelig fokus på kropp, pupper og lettkledde bilder i alle sosiale medier! Blir helt matt! Hennes til tider gode poeng, drukner i pupper. Og det virker i alle fall på meg som en desperat jakt på bekreftelser og oppmerksomhet. Ønsker henne lykke til på veien videre, men her ble det unfollow på alle platformer, da det rett og slett ble så mye bryst, at jeg skjemmes litt på hennes vegne. 

Jeg har også avfulgt henne av samme grunn. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Skogspike skrev:

Jeg har også avfulgt henne av samme grunn. 

Greier ikke å ta dette puppe, rumpe og enhjørning opplegget seriøst. Hun har mange gode poeng og tekster, men det sykelige oppmerksomhetsbehovet tar overhånd. Alle kropper er bra kropper, men ser virkelig ingen grunn til at man skal vise seg frem i det uendelige. Uansett form eller fasong. Er kropp alt du har å by på, er det bare trist. Drage er en av de med mest dobbeltmoral når det kommer til det med kroppspress, så takk for meg. 

Endret av panzerpølsa
Skrivefeil
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er storforbruker av såkalt beautyfilter. Og det fra en blogger som maner om å elske seg selv slik man er. Det legge på en filter som glatter ut huden, jevner partiene rundt øyene og gir øynene et klarere og åpnere utrykk mener jeg blir feil å bruke, så lenge hun ytrer det andre budskapet i samme åndedrag. Jeg er for bloggere som er troverdige i sitt budskap og at det er samsvar mellom liv og lære. Hun har mye å jobbe med der. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun viser for mye pupp i unormale kontekster. På det gaming-opplegget sitt sitter hun i bare BH med en løs bolero/jakke over. Det er helt tydelig hvilket publikum hun ønsker.

Endret av Prinsesse788
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Rosasko skrev:

Litt flaut å sitte på twitch i 30 åra, for og så «tigge» om penger til ny PC 😁

Hvorfor? Mange på Twitch langt over 30. Mange som ønsker å bruke donasjonene på PC-utstyr osv også

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Wenda skrev:

Hvorfor? Mange på Twitch langt over 30. Mange som ønsker å bruke donasjonene på PC-utstyr osv også

Da kan dei vel kjøpe det selv for egne penger tenker jeg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lin10 skrev:

For meg virker som hun ønsker å henvender seg til de mannlige leserne hun eventuelt har

Dette tror jeg også. Hun har nok fått med seg at det er et marked for menn som liker store damer, (såkalte fat admirers), og hun dekker nok et behov der. Når hun går ned i vekt, og disse forsvinner, får hun et større marked av andre menn, og da har hun enda mer grunn til å holde på.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller andre som manglar skam her enn Drage med måten dei omtalar andre på, det er heilt normalt med sånne greier på Twitch.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosasko skrev:

Da kan dei vel kjøpe det selv for egne penger tenker jeg. 

Hele greia med Twitch er at folk kan donere penger dersom de selv ønsker det. Uavhengig av hva den som streamer gjør eller sier. 

Jeg streamer når jeg spiller (uten webcam) og fått mange donasjoner av fremmede som følger meg

Blir for dumt å latterliggjøre noe som er litt av greia med en ting og som er helt normalt

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og hetsende kommentar med svar. 

Mynona, mod. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hun har sagt opp fast jobb i Zizzi, for å jobbe med bloggen og som PT? I tillegg til disse spill greiene, som jeg er for uinteressert i til å vite hva er.

Hun har også uttalt at hun ønsker seg barn, og operasjonen skulle gjøre dette enklere.

For meg går hun på en måte baklengs nå, sager av greinen hun satt på... Mulig hun har en god plan mtp inntekt, grunnlag ved en permisjon osv, men jeg personlig ville ALDRI sagt opp en fast jobb om jeg planla barn.

Jeg har fulgt henne en stund, og begynner så absolutt å se et mønster i handlingene hennes. Hun er en dårlig kombinasjon av utålmodig og impulsiv, rett og slett.

Nå er hun høy på rask vektnedgang, og ser plutselig mange nye muligheter for mer penger ved mindre innsats, og da går hun all inn for det! 

Det blir spennende å se hva 2019 bringer for hennes del.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Marthe75 skrev:

Altså, hun har sagt opp fast jobb i Zizzi, for å jobbe med bloggen og som PT? I tillegg til disse spill greiene, som jeg er for uinteressert i til å vite hva er.

Hun har også uttalt at hun ønsker seg barn, og operasjonen skulle gjøre dette enklere.

For meg går hun på en måte baklengs nå, sager av greinen hun satt på... Mulig hun har en god plan mtp inntekt, grunnlag ved en permisjon osv, men jeg personlig ville ALDRI sagt opp en fast jobb om jeg planla barn.

Jeg har fulgt henne en stund, og begynner så absolutt å se et mønster i handlingene hennes. Hun er en dårlig kombinasjon av utålmodig og impulsiv, rett og slett.

Nå er hun høy på rask vektnedgang, og ser plutselig mange nye muligheter for mer penger ved mindre innsats, og da går hun all inn for det! 

Enig i mye av det du sier, men etter en operasjon er det vell 2 år de anbefaler å vente med å bli gravid eller ett år etter vektstabilitet. Her kan jeg ta feil, at det er ett år etter operasjon, men hun har jo tid til å få en stabil inntekt og jobbe lenge nok til å klare seg greit økonomisk i en evt svangerskapspermisjon. Om planen er å streame, blogge og drive som PT så må hun i alle fall step it up om hun skal leve av det. Tenker at det må jo være en større plan med det som vi bare ikke ser/vet om?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Marthe75 skrev:

Enig, synes også det virker som om det er utålmodighet og impulsivitet som driver.

Fremdeles litt for nysgjerrig til å avfølge helt, men det nærmer seg veldig kjenner jeg. Fokuset til HD endrer seg i takt med jobb/vektnedgang/treningslyst, og da blir det lite kontinuitet. Så fort noe ikke helt fungerer som hun vil, så legges den saken død, og fokuset flyttes. Da tror jeg det er fort gjort å miste følgere...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Bolledeig skrev:

Altså, kan ikke dere rulle inn den der bedehuspietismen deres bittelitt? Hadde dette vært en hvilken som helst annen blogger eller personlig trener, ville hun aldri blitt kritisert for å "Vise mye hud". Dette er den klassiske dobbeltstraffen som mange overvektige (eller damer med store pupper, eller med former) får, at de er "vulgære" bare fordi de gjør akkurat som alle andre. Spar meg!

100% true story. Andre kan fyke rundt i hotpants og BH og det er ingen som reagerer, men er det ei med mer fett på kroppen er det vulgært. 

Nå synes jeg hun er vel fiksert på å vise eget stell, men. Dobbeltmoralen er absolutt der. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å droppe fast jobb for å bli medisinsk sekretær er helt på bærtur. Hun får ikke jobb her i fylket ihvertfall. 

Men hun er heldig som kan prøve litt forskjellig. Mannen er vel vekter på nattestid og tjener med det OK bra. Hadde det vært min partner hadde jeg klikka, men han er sikkert en tålmodig og støttende sjel. 

Endret av neiognei
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksiltronder
40 minutter siden, neiognei skrev:

Å droppe fast jobb for å bli medisinsk sekretær er helt på bærtur. Hun får ikke jobb her i fylket ihvertfall. 

Men hun er heldig som kan prøve litt forskjellig. Mannen er vel vekter på nattestid og tjener med det OK bra. Hadde det vært min partner hadde jeg klikka, men han er sikkert en tålmodig og støttende sjel. 

Har sett flere slike ledige stillinger i Østfold (Fredrikstad /Særp) de siste månedene. Hvorfor skulle hun ikke kunne få jobb her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...