Sahara_ Skrevet 2. januar 2019 #9881 Skrevet 2. januar 2019 25 minutter siden, Miranda16 skrev: Hvor har hun annonsert dette? Mener det var siste innlegget hennes på bloggen Slutter Zizzi, begynner som PT igjen - mer sosiale medier. 6
Gjest Lagerbestilling Skrevet 2. januar 2019 #9882 Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, Birdo skrev: Er vi tilbake til dette igjen?🙄 Herregud, om man blir fornærmet av litt kløft så må man logge av livet en stund tror jeg. Lurer jo litt på hva slags publikum hun ønsker da. Kari Nordmann er ikke interessert i å se på damepupper. Regner med det blir mer og mer avslørende bilder jo mer hun går med i vekt. Oppmerksomhetssuget blir nok aldri tilfredsstilt. Hun vil jo at folk skal legge merke til henne og snakke om henne, i likhet med alle andre som utleverer seg på sosiale medier.
Miranda16 Skrevet 2. januar 2019 #9883 Skrevet 2. januar 2019 8 minutter siden, Sahara_ skrev: Mener det var siste innlegget hennes på bloggen Slutter Zizzi, begynner som PT igjen - mer sosiale medier. Fant det på IG, men ingenting om PT.
Sahara_ Skrevet 2. januar 2019 #9884 Skrevet 2. januar 2019 3 minutter siden, Miranda16 skrev: Fant det på IG, men ingenting om PT. https://www.helenedrage.no/2019/01/01/nye-muligheter-og-alt-det-der/ 1
panzerpølsa Skrevet 2. januar 2019 #9885 Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, Lagerbestilling skrev: Lurer jo litt på hva slags publikum hun ønsker da. Kari Nordmann er ikke interessert i å se på damepupper. Regner med det blir mer og mer avslørende bilder jo mer hun går med i vekt. Oppmerksomhetssuget blir nok aldri tilfredsstilt. Hun vil jo at folk skal legge merke til henne og snakke om henne, i likhet med alle andre som utleverer seg på sosiale medier. Hun sier hun ønsker å bli sett og hørt for sine meninger og holdninger. Men syns alt det kommer bort i det enorme eksponeringsbehovet. Klarer ikke å ta noe av det hun sier eller skriver seriøst, med alle disse puppe og rumpe bildene. Fint om hun er til inspirasjon for noen, men det gjelder ikke alle! 12
Gjest Lagerbestilling Skrevet 2. januar 2019 #9886 Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, panzerpølsa skrev: Hun sier hun ønsker å bli sett og hørt for sine meninger og holdninger. Men syns alt det kommer bort i det enorme eksponeringsbehovet. Klarer ikke å ta noe av det hun sier eller skriver seriøst, med alle disse puppe og rumpe bildene. Fint om hun er til inspirasjon for noen, men det gjelder ikke alle! Ja det er synd at budskapet hennes drukner i pupper.
Miramira95 Skrevet 2. januar 2019 #9887 Skrevet 2. januar 2019 2 timer siden, Kartoffel skrev: Syns det var litt sjokkerende at hun har slutta i zizzi jeg. Hun skrev at hun hele tiden har følt hun har vært på feil plass, men frem til nå har hun jo bare skrevet om hvor riktig det har vært for henne.. Ikke overraskende på noen måtte. Tiden som tjukk er ferdig, så da legger man slikt bak seg. Rart det ikke kom før, tenker jeg. 8
Gjest Bolledeig Skrevet 2. januar 2019 #9889 Skrevet 2. januar 2019 Altså, kan ikke dere rulle inn den der bedehuspietismen deres bittelitt? Hadde dette vært en hvilken som helst annen blogger eller personlig trener, ville hun aldri blitt kritisert for å "Vise mye hud". Dette er den klassiske dobbeltstraffen som mange overvektige (eller damer med store pupper, eller med former) får, at de er "vulgære" bare fordi de gjør akkurat som alle andre. Spar meg!
Miranda16 Skrevet 2. januar 2019 #9890 Skrevet 2. januar 2019 30 minutter siden, Bolledeig skrev: Altså, kan ikke dere rulle inn den der bedehuspietismen deres bittelitt? Hadde dette vært en hvilken som helst annen blogger eller personlig trener, ville hun aldri blitt kritisert for å "Vise mye hud". Dette er den klassiske dobbeltstraffen som mange overvektige (eller damer med store pupper, eller med former) får, at de er "vulgære" bare fordi de gjør akkurat som alle andre. Spar meg! Svært mange influencere blir kritisert for å vise for mye hud. Selv regjeringen har tatt initiativ til etiske retningslinjer om kroppspress som selv HD har engasjert seg veldig i. Hvorfor hun gjør det når hun stadig vekk går i mot disse, det er toppen av dobbeltmoral det! https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/forslag-til-etiske-retningslinjer-mot-kroppspress/id2612870/ 17
Frøken.stille Skrevet 2. januar 2019 #9891 Skrevet 2. januar 2019 Jeg har vært positiv til at hun har hatt en ordentlig jobb ved siden av blogg/sosiale medier. Må si jeg ble «skuffet» over at hu skal slutte og bli som «alle andre bloggere»... 12
panzerpølsa Skrevet 2. januar 2019 #9892 Skrevet 2. januar 2019 2 minutter siden, Miranda16 skrev: Svært mange influencere blir kritisert for å vise for mye hud. Selv regjeringen har tatt initiativ til etiske retningslinjer om kroppspress som selv HD har engasjert seg veldig i. Hvorfor hun gjør det når hun stadig vekk går i mot disse, det er toppen av dobbeltmoral det! https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/forslag-til-etiske-retningslinjer-mot-kroppspress/id2612870/ Dette! 5
Miramira95 Skrevet 2. januar 2019 #9893 Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, Bolledeig skrev: Altså, kan ikke dere rulle inn den der bedehuspietismen deres bittelitt? Hadde dette vært en hvilken som helst annen blogger eller personlig trener, ville hun aldri blitt kritisert for å "Vise mye hud". Dette er den klassiske dobbeltstraffen som mange overvektige (eller damer med store pupper, eller med former) får, at de er "vulgære" bare fordi de gjør akkurat som alle andre. Spar meg! Tull. Jeg er mye større enn Helene, og jeg kan kle meg sexy uten å være som hu. Dessuten, kritikken går ikke på at hun er overvektig, hjelpe meg. Det går på at hun er vulgær og lite moden. Dette er likt for henne og dusinvis av andre "wannabe"-toppbloggere. Uansett kroppstørrelse. 33
tutsi123 Skrevet 2. januar 2019 #9894 Skrevet 2. januar 2019 18 minutter siden, Miramira95 skrev: Tull. Jeg er mye større enn Helene, og jeg kan kle meg sexy uten å være som hu. Dessuten, kritikken går ikke på at hun er overvektig, hjelpe meg. Det går på at hun er vulgær og lite moden. Dette er likt for henne og dusinvis av andre "wannabe"-toppbloggere. Uansett kroppstørrelse. 👏 5
Lin10 Skrevet 2. januar 2019 #9895 Skrevet 2. januar 2019 17 minutter siden, Miramira95 skrev: Tull. Jeg er mye større enn Helene, og jeg kan kle meg sexy uten å være som hu. Dessuten, kritikken går ikke på at hun er overvektig, hjelpe meg. Det går på at hun er vulgær og lite moden. Dette er likt for henne og dusinvis av andre "wannabe"-toppbloggere. Uansett kroppstørrelse. Jeg er enig med deg der. Var innom bloggen hennes og det blir for vulgært for min del. Helt greit med litt sexy bilder som viser hud, men hun klarer ikke det etter min menig. Det handler ikke om størrelse og at det er kun slanke som kan gjøre det. For meg virker som hun ønsker å henvender seg til de mannlige leserne hun eventuelt har, eller sin tilfredsstillelse for å vise seg frem. Hun skriver i sitt siste blogginnlegg at hun liker oppmerksomhet for det hun står for, men da er det jo en selvmotsigelse ved å ofte fokusere på pupper og kropp. Det er jo også en selvmotsigelse at hun mener at vi mennesker er mer enn kropp, samtidighet som hun fokuserer mye på dette. En som er flink til å ta litt classy bildet er Caroline Berg Eriksen. Nyttårsbildene med sort kjole viser litt hud og bryster uten å være vulgært. 12
Chase Skrevet 2. januar 2019 #9896 Skrevet 2. januar 2019 Det er vel flere som har fått kritikk for å vise mye hud, og blitt også latterliggjort av andre i media. Men kritikken er ofte forskjellig synes jeg. Er du tynn, så handler kritikk om kroppspress. Om en overvektig person gjør det samme, så vinkles det på at de kritiseres kun fordi de er overvektig. Det er vel også flere som klarer å både trene, være i sosiale medier OG ha klærne sine på. Det er mye pupper her, men mhp streaming har det blitt mer og mer pupp med årene. Følger man litt folk på snap, så kan enkelte ikke gjøre noe uten å vise kløft. Det filmes fra panna og ned til kløft oftere enn du ser hele hodet hos enkelte... 4
Gjest Keikolina Skrevet 2. januar 2019 #9897 Skrevet 2. januar 2019 Bate å la hun gå naken det, hvis det skal være så ille for ungdommen angående kroppspress så burde det blitt eget pensum på skolen.
Miranda16 Skrevet 2. januar 2019 #9898 Skrevet 2. januar 2019 2 minutter siden, Keikolina skrev: Bate å la hun gå naken det, hvis det skal være så ille for ungdommen angående kroppspress så burde det blitt eget pensum på skolen. Influencere kan ikke fraskrive seg ansvar. Fordi man snakker om sunne verdier i skolen, så er det umulig å sile bort alle inntrykk som barn og unge blir bombandert med hver dag på nettet. På grunn av det store kroppspresset i some, så ønsker regjeringen etiske retningslinjer for nettopp dette og dette vil forhåpenligvis være et lite skritt på veien. 6
Gjest Keikolina Skrevet 2. januar 2019 #9899 Skrevet 2. januar 2019 19 minutter siden, Miranda16 skrev: Influencere kan ikke fraskrive seg ansvar. Fordi man snakker om sunne verdier i skolen, så er det umulig å sile bort alle inntrykk som barn og unge blir bombandert med hver dag på nettet. På grunn av det store kroppspresset i some, så ønsker regjeringen etiske retningslinjer for nettopp dette og dette vil forhåpenligvis være et lite skritt på veien. Ja. Vi er på god vei til barnehage i dette landet.
Wenda Skrevet 2. januar 2019 #9900 Skrevet 2. januar 2019 Kan ikke si jeg legger så mye merke til puppene hennes jeg. Joda, jeg ser dem. De er jo såpass store at det er umulig å legge merke til dem, men kløfta hennes er ikke det første jeg legger merke til Og lettkledde bilder i forbindelse med Change-reklame eller treningstøy er jo ganske naturlig. Ellers blir det jo vanskelig å reklamere for det 10
Fremhevede innlegg