Lovelulu Skrevet 8. desember 2018 #9801 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) 1 time siden, Hege1980 skrev: Gikk bra med 40 day challengen hennes. Som alt annet hun har planer om 😬 Jeg syns mange her i tråden virker så ondskapsfulle når det gjelder HD. Det er klart det går bra nå når hun får hjelp, og har tatt slankeoperasjon. Endret 8. desember 2018 av Lovelulu 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 9. desember 2018 #9802 Del Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, Lovelulu skrev: Jeg syns mange her i tråden virker så ondskapsfulle når det gjelder HD. Det er klart det går bra nå når hun får hjelp, og har tatt slankeoperasjon. Jeg er enig med deg og jeg synes synd på Helene Drage som hun får gjennom gå på tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. desember 2018 #9803 Del Skrevet 9. desember 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og avsporinger. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binnie Skrevet 9. desember 2018 #9804 Del Skrevet 9. desember 2018 Jeg har holdt med HD i mye, og synes denne tråden kan være veldig stygg. Men må si jeg synes hun er helt ute og kjører med "slanking i jula" innlegget sitt, og de påfølgende svarene i kommentarfeltet. Hun sier hun reagerer på ordet "slanking", og vil heller at man skal kalle det "livsstilsendring". For det første så har hun selv tatt en SLANKEoperasjon. For det andre så sier hun at hun ikke klarer holde seg nede i vekt når hun har gått ned tidligere. Det vil jo da si at hun slett ikke har lagt om livsstilen? Da ville jo vekten blitt nede for godt. Hun forsøker og være et forbilde for overvektige, men virker som hun er en av dem som skjemmes mest av fedme: vil ikke innrømme at hun tar slankeoperasjon for å gå ned i vekt, vil ikke bruke ord som slanking, velger og kalle det kurver fremfor fett, skriver stadig om at hun har "spist for lite i dag" og kokketerer rundt det, bruker hold inn undertøy som skal få deg til å fremstå SLANKERE.Kan ikke se hvordan hun bidrar til å fjerne fordommer mot fedme, tvert i mot. Hun taler seg selv midt i mot. Kan ikke hun bare si det som det er: hun vil bli slank, føle seg fit og fin. Hun er, som så mange andre av oss, påvirket av skjønnhetsidealene i tiden. Hvorfor skal det være så galt å si det? Nei, hun må liksom si at det for helsa. Hvorfor er det sånn? Omtrent som en bekjent av meg som ville ha større pupper, men hun ville lyve og si hun måtte fjerne brystene pga. kreft og derfor fikk nye av silikon. Det ville liksom møte større forståelse da, enn om hun gjorde det for å føle seg bedre, se bedre ut. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 9. desember 2018 #9805 Del Skrevet 9. desember 2018 9 minutter siden, Binnie skrev: Jeg har holdt med HD i mye, og synes denne tråden kan være veldig stygg. Men må si jeg synes hun er helt ute og kjører med "slanking i jula" innlegget sitt, og de påfølgende svarene i kommentarfeltet. Hun sier hun reagerer på ordet "slanking", og vil heller at man skal kalle det "livsstilsendring". For det første så har hun selv tatt en SLANKEoperasjon. For det andre så sier hun at hun ikke klarer holde seg nede i vekt når hun har gått ned tidligere. Det vil jo da si at hun slett ikke har lagt om livsstilen? Da ville jo vekten blitt nede for godt. Hun forsøker og være et forbilde for overvektige, men virker som hun er en av dem som skjemmes mest av fedme: vil ikke innrømme at hun tar slankeoperasjon for å gå ned i vekt, vil ikke bruke ord som slanking, velger og kalle det kurver fremfor fett, skriver stadig om at hun har "spist for lite i dag" og kokketerer rundt det, bruker hold inn undertøy som skal få deg til å fremstå SLANKERE.Kan ikke se hvordan hun bidrar til å fjerne fordommer mot fedme, tvert i mot. Hun taler seg selv midt i mot. Kan ikke hun bare si det som det er: hun vil bli slank, føle seg fit og fin. Hun er, som så mange andre av oss, påvirket av skjønnhetsidealene i tiden. Hvorfor skal det være så galt å si det? Nei, hun må liksom si at det for helsa. Hvorfor er det sånn? Omtrent som en bekjent av meg som ville ha større pupper, men hun ville lyve og si hun måtte fjerne brystene pga. kreft og derfor fikk nye av silikon. Det ville liksom møte større forståelse da, enn om hun gjorde det for å føle seg bedre, se bedre ut. Her synes jeg du treffer spikeren på hodet. Du sier akkurat det jeg tenker når jeg ser IG`en hennes. To dager etter operasjonen poserer hun med en 200g sjokolade, og vinkler det som en illustrasjon på hvor lite hodet henger med. Bare tull, hele greia. Når du er slankeoperert, bør du gå omveier forbi sjokoladehylla. Leste jo om noen slankeopererte som smeltet sjokoladen og drakk den mens de var på flytende diett etter operasjon! HD tror fortsatt det er en god idè å ikke spise, og i hennes hode er nok det en god ting. "Skjønner ikke hvorfor jeg er overvektig - jeg glemmer jo å spise". Altså, hvem tror på det der? Du blir ikke så stor av å ikke spise. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 9. desember 2018 #9806 Del Skrevet 9. desember 2018 23 minutter siden, Binnie skrev: Jeg har holdt med HD i mye, og synes denne tråden kan være veldig stygg. Men må si jeg synes hun er helt ute og kjører med "slanking i jula" innlegget sitt, og de påfølgende svarene i kommentarfeltet. Hun sier hun reagerer på ordet "slanking", og vil heller at man skal kalle det "livsstilsendring". For det første så har hun selv tatt en SLANKEoperasjon. For det andre så sier hun at hun ikke klarer holde seg nede i vekt når hun har gått ned tidligere. Det vil jo da si at hun slett ikke har lagt om livsstilen? Da ville jo vekten blitt nede for godt. Hun forsøker og være et forbilde for overvektige, men virker som hun er en av dem som skjemmes mest av fedme: vil ikke innrømme at hun tar slankeoperasjon for å gå ned i vekt, vil ikke bruke ord som slanking, velger og kalle det kurver fremfor fett, skriver stadig om at hun har "spist for lite i dag" og kokketerer rundt det, bruker hold inn undertøy som skal få deg til å fremstå SLANKERE.Kan ikke se hvordan hun bidrar til å fjerne fordommer mot fedme, tvert i mot. Hun taler seg selv midt i mot. Kan ikke hun bare si det som det er: hun vil bli slank, føle seg fit og fin. Hun er, som så mange andre av oss, påvirket av skjønnhetsidealene i tiden. Hvorfor skal det være så galt å si det? Nei, hun må liksom si at det for helsa. Hvorfor er det sånn? Omtrent som en bekjent av meg som ville ha større pupper, men hun ville lyve og si hun måtte fjerne brystene pga. kreft og derfor fikk nye av silikon. Det ville liksom møte større forståelse da, enn om hun gjorde det for å føle seg bedre, se bedre ut. Helt enig i dette innlegget. I tillegg har hun gjort et så stort nummer ut av at hun er redd for å bli FOR tynn.. Syns det virker veldig som at hun skal rettferdiggjøre slankeoperasjonen. For både seg selv og andre. Det er jo ingen skam i å ønske seg en slank kropp. Fitnessmodeller har jo tidligere vært idealet hennes. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 9. desember 2018 #9807 Del Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, Binnie skrev: Jeg har holdt med HD i mye, og synes denne tråden kan være veldig stygg. Men må si jeg synes hun er helt ute og kjører med "slanking i jula" innlegget sitt, og de påfølgende svarene i kommentarfeltet. Hun sier hun reagerer på ordet "slanking", og vil heller at man skal kalle det "livsstilsendring". For det første så har hun selv tatt en SLANKEoperasjon. For det andre så sier hun at hun ikke klarer holde seg nede i vekt når hun har gått ned tidligere. Det vil jo da si at hun slett ikke har lagt om livsstilen? Da ville jo vekten blitt nede for godt. Hun forsøker og være et forbilde for overvektige, men virker som hun er en av dem som skjemmes mest av fedme: vil ikke innrømme at hun tar slankeoperasjon for å gå ned i vekt, vil ikke bruke ord som slanking, velger og kalle det kurver fremfor fett, skriver stadig om at hun har "spist for lite i dag" og kokketerer rundt det, bruker hold inn undertøy som skal få deg til å fremstå SLANKERE.Kan ikke se hvordan hun bidrar til å fjerne fordommer mot fedme, tvert i mot. Hun taler seg selv midt i mot. Kan ikke hun bare si det som det er: hun vil bli slank, føle seg fit og fin. Hun er, som så mange andre av oss, påvirket av skjønnhetsidealene i tiden. Hvorfor skal det være så galt å si det? Nei, hun må liksom si at det for helsa. Hvorfor er det sånn? Omtrent som en bekjent av meg som ville ha større pupper, men hun ville lyve og si hun måtte fjerne brystene pga. kreft og derfor fikk nye av silikon. Det ville liksom møte større forståelse da, enn om hun gjorde det for å føle seg bedre, se bedre ut. Enig! Kall en spade for en spade. Dette blir bare for dumt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 9. desember 2018 #9808 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) 2 timer siden, Era Vulgaris skrev: Her synes jeg du treffer spikeren på hodet. Du sier akkurat det jeg tenker når jeg ser IG`en hennes. To dager etter operasjonen poserer hun med en 200g sjokolade, og vinkler det som en illustrasjon på hvor lite hodet henger med. Bare tull, hele greia. Når du er slankeoperert, bør du gå omveier forbi sjokoladehylla. Leste jo om noen slankeopererte som smeltet sjokoladen og drakk den mens de var på flytende diett etter operasjon! HD tror fortsatt det er en god idè å ikke spise, og i hennes hode er nok det en god ting. "Skjønner ikke hvorfor jeg er overvektig - jeg glemmer jo å spise". Altså, hvem tror på det der? Du blir ikke så stor av å ikke spise. Det er jo or og sette ting i perspektiv at hun gjør det. Hun har jo et spise problem og det er ikke så lett og hun får hjelp for dette til psykiatriker. Endret 9. desember 2018 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 9. desember 2018 #9809 Del Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, Binnie skrev: Jeg har holdt med HD i mye, og synes denne tråden kan være veldig stygg. Men må si jeg synes hun er helt ute og kjører med "slanking i jula" innlegget sitt, og de påfølgende svarene i kommentarfeltet. Hun sier hun reagerer på ordet "slanking", og vil heller at man skal kalle det "livsstilsendring". For det første så har hun selv tatt en SLANKEoperasjon. For det andre så sier hun at hun ikke klarer holde seg nede i vekt når hun har gått ned tidligere. Det vil jo da si at hun slett ikke har lagt om livsstilen? Da ville jo vekten blitt nede for godt. Hun forsøker og være et forbilde for overvektige, men virker som hun er en av dem som skjemmes mest av fedme: vil ikke innrømme at hun tar slankeoperasjon for å gå ned i vekt, vil ikke bruke ord som slanking, velger og kalle det kurver fremfor fett, skriver stadig om at hun har "spist for lite i dag" og kokketerer rundt det, bruker hold inn undertøy som skal få deg til å fremstå SLANKERE.Kan ikke se hvordan hun bidrar til å fjerne fordommer mot fedme, tvert i mot. Hun taler seg selv midt i mot. Kan ikke hun bare si det som det er: hun vil bli slank, føle seg fit og fin. Hun er, som så mange andre av oss, påvirket av skjønnhetsidealene i tiden. Hvorfor skal det være så galt å si det? Nei, hun må liksom si at det for helsa. Hvorfor er det sånn? Omtrent som en bekjent av meg som ville ha større pupper, men hun ville lyve og si hun måtte fjerne brystene pga. kreft og derfor fikk nye av silikon. Det ville liksom møte større forståelse da, enn om hun gjorde det for å føle seg bedre, se bedre ut. Det virker som du i hovedsak leser overskriftene til bloggen ut fra dine tolkninger her. Men velkommen til en spiseforstyrrelse, en overspisers verden. Det er perioder med å "glemme" å spise, det er å kjøpe seg ei sjokoladeplate noen dager etter en operasjon osv. Det hun gjør nå er å slanke seg ja, men med hjelp av helsepersonell er det ei livsstils endring som dermed kan vare evig. Det skal dømmes så hardt om man er overvektig, eller som du påpeker heter det vell feit ikke overvektig. Å hvorfor det er sånn lurer du på, vell det hjelper nok ikke at vi skal ha så mange høylytte meninger om andres kropp og utseende. Man skal feks bestemme om noen skal si at de har kurver heller enn at de skal si at de er feit! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. desember 2018 #9810 Del Skrevet 9. desember 2018 2 timer siden, Binnie skrev: Jeg har holdt med HD i mye, og synes denne tråden kan være veldig stygg. Men må si jeg synes hun er helt ute og kjører med "slanking i jula" innlegget sitt, og de påfølgende svarene i kommentarfeltet. Hun sier hun reagerer på ordet "slanking", og vil heller at man skal kalle det "livsstilsendring". For det første så har hun selv tatt en SLANKEoperasjon. For det andre så sier hun at hun ikke klarer holde seg nede i vekt når hun har gått ned tidligere. Det vil jo da si at hun slett ikke har lagt om livsstilen? Da ville jo vekten blitt nede for godt. Hun forsøker og være et forbilde for overvektige, men virker som hun er en av dem som skjemmes mest av fedme: vil ikke innrømme at hun tar slankeoperasjon for å gå ned i vekt, vil ikke bruke ord som slanking, velger og kalle det kurver fremfor fett, skriver stadig om at hun har "spist for lite i dag" og kokketerer rundt det, bruker hold inn undertøy som skal få deg til å fremstå SLANKERE.Kan ikke se hvordan hun bidrar til å fjerne fordommer mot fedme, tvert i mot. Hun taler seg selv midt i mot. Kan ikke hun bare si det som det er: hun vil bli slank, føle seg fit og fin. Hun er, som så mange andre av oss, påvirket av skjønnhetsidealene i tiden. Hvorfor skal det være så galt å si det? Nei, hun må liksom si at det for helsa. Hvorfor er det sånn? Omtrent som en bekjent av meg som ville ha større pupper, men hun ville lyve og si hun måtte fjerne brystene pga. kreft og derfor fikk nye av silikon. Det ville liksom møte større forståelse da, enn om hun gjorde det for å føle seg bedre, se bedre ut. Har du faktisk lest innlegget? Det hun sier er at slanking er et negativt ladet ord som hun ikke liker, og at det er forskjell å slanking og livsstilsendringer. Slanking er, i hennes hode, det hun har drevet med før som betyr raske metoder for å gå ned i vekt men uten å endre livsstilen sin i tillegg - type quick fix. Og hun skriver til og med selv dette med slankeoperasjonen; Sitat Selv ordet «slankeoperasjon» som jeg selv bruker rett og slett i mangel på et bedre ord (fedme kirugi blir liksom ikke bra det heller) så føler jeg ikke at jeg er på slankekur. Jeg prøver å endre livsstilen min, dog med et ekstra verktøy. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 9. desember 2018 #9811 Del Skrevet 9. desember 2018 2 timer siden, Binnie skrev: Jeg har holdt med HD i mye, og synes denne tråden kan være veldig stygg. Men må si jeg synes hun er helt ute og kjører med "slanking i jula" innlegget sitt, og de påfølgende svarene i kommentarfeltet. Hun sier hun reagerer på ordet "slanking", og vil heller at man skal kalle det "livsstilsendring". For det første så har hun selv tatt en SLANKEoperasjon. For det andre så sier hun at hun ikke klarer holde seg nede i vekt når hun har gått ned tidligere. Det vil jo da si at hun slett ikke har lagt om livsstilen? Da ville jo vekten blitt nede for godt. Hun forsøker og være et forbilde for overvektige, men virker som hun er en av dem som skjemmes mest av fedme: vil ikke innrømme at hun tar slankeoperasjon for å gå ned i vekt, vil ikke bruke ord som slanking, velger og kalle det kurver fremfor fett, skriver stadig om at hun har "spist for lite i dag" og kokketerer rundt det, bruker hold inn undertøy som skal få deg til å fremstå SLANKERE.Kan ikke se hvordan hun bidrar til å fjerne fordommer mot fedme, tvert i mot. Hun taler seg selv midt i mot. Kan ikke hun bare si det som det er: hun vil bli slank, føle seg fit og fin. Hun er, som så mange andre av oss, påvirket av skjønnhetsidealene i tiden. Hvorfor skal det være så galt å si det? Nei, hun må liksom si at det for helsa. Hvorfor er det sånn? Omtrent som en bekjent av meg som ville ha større pupper, men hun ville lyve og si hun måtte fjerne brystene pga. kreft og derfor fikk nye av silikon. Det ville liksom møte større forståelse da, enn om hun gjorde det for å føle seg bedre, se bedre ut. Flott innlegg! Kunne ikke blitt oppsummert på en bedre måte👍👍👍 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binnie Skrevet 9. desember 2018 #9812 Del Skrevet 9. desember 2018 2 timer siden, Birdo skrev: Har du faktisk lest innlegget? Det hun sier er at slanking er et negativt ladet ord som hun ikke liker, og at det er forskjell å slanking og livsstilsendringer. Slanking er, i hennes hode, det hun har drevet med før som betyr raske metoder for å gå ned i vekt men uten å endre livsstilen sin i tillegg - type quick fix. Og hun skriver til og med selv dette med slankeoperasjonen; Nei, jeg gidda ikke lese innlegget: jeg bare synser og mener ut ifra overskrifta, så klart🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binnie Skrevet 9. desember 2018 #9813 Del Skrevet 9. desember 2018 3 timer siden, arnoyb skrev: Det virker som du i hovedsak leser overskriftene til bloggen ut fra dine tolkninger her. Men velkommen til en spiseforstyrrelse, en overspisers verden. Det er perioder med å "glemme" å spise, det er å kjøpe seg ei sjokoladeplate noen dager etter en operasjon osv. Det hun gjør nå er å slanke seg ja, men med hjelp av helsepersonell er det ei livsstils endring som dermed kan vare evig. Det skal dømmes så hardt om man er overvektig, eller som du påpeker heter det vell feit ikke overvektig. Å hvorfor det er sånn lurer du på, vell det hjelper nok ikke at vi skal ha så mange høylytte meninger om andres kropp og utseende. Man skal feks bestemme om noen skal si at de har kurver heller enn at de skal si at de er feit! Ved hjelp av helsepersonell? Hun fikk en operasjon. Oppfølgingen heretter består av blodprøver og en og annen kontroll på sykehuset. Ikke mere oppfølging enn det, faktisk. Det og gå til psykolog burde gjøres over en lang periode FØR man tar operasjonen. Og jeg har slett ikke sagt man skal si feit i stedet for overvektig. Men det er forskjell på å ha kurver og former, fremfor å HA fedme (i følge HD er det nemlig noe man har, ikke er). Så hva har man om man er slank da? Tynnhet? Synes hun bruker mye tid og energi på og finne nye uttrykk, siden hun tydeligvis synes alle ord som er forbundet med overvekt er så "nedrige". Men det er nå hva det er uansett. Puppemodellene som ville hete glamourmodeller, bloggerne som vil hete influencere. Hva er greia? Same shit i ny innpakning! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 9. desember 2018 #9814 Del Skrevet 9. desember 2018 8 minutter siden, Binnie skrev: Ved hjelp av helsepersonell? Hun fikk en operasjon. Oppfølgingen heretter består av blodprøver og en og annen kontroll på sykehuset. Ikke mere oppfølging enn det, faktisk. Det og gå til psykolog burde gjøres over en lang periode FØR man tar operasjonen. Og jeg har slett ikke sagt man skal si feit i stedet for overvektig. Men det er forskjell på å ha kurver og former, fremfor å HA fedme (i følge HD er det nemlig noe man har, ikke er). Så hva har man om man er slank da? Tynnhet? Synes hun bruker mye tid og energi på og finne nye uttrykk, siden hun tydeligvis synes alle ord som er forbundet med overvekt er så "nedrige". Men det er nå hva det er uansett. Puppemodellene som ville hete glamourmodeller, bloggerne som vil hete influencere. Hva er greia? Same shit i ny innpakning! Det viser det faktum at du dømmer henne uten og ha lest en dam shit av det hun skriver og har skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 9. desember 2018 #9815 Del Skrevet 9. desember 2018 12 minutter siden, Binnie skrev: Ved hjelp av helsepersonell? Hun fikk en operasjon. Oppfølgingen heretter består av blodprøver og en og annen kontroll på sykehuset. Ikke mere oppfølging enn det, faktisk. Det og gå til psykolog burde gjøres over en lang periode FØR man tar operasjonen. Og jeg har slett ikke sagt man skal si feit i stedet for overvektig. Men det er forskjell på å ha kurver og former, fremfor å HA fedme (i følge HD er det nemlig noe man har, ikke er). Så hva har man om man er slank da? Tynnhet? Synes hun bruker mye tid og energi på og finne nye uttrykk, siden hun tydeligvis synes alle ord som er forbundet med overvekt er så "nedrige". Men det er nå hva det er uansett. Puppemodellene som ville hete glamourmodeller, bloggerne som vil hete influencere. Hva er greia? Same shit i ny innpakning! Du kan kontakte sykehuset og ernæringsfysiologen når du har behov, men ja mere hjelp skulle det vært. Men er det også noe HD skal kritiseres for?? Kanskje Helene bruker for mye tid på å tenke over hva folk legger i sine begreper og legger sine følelser iet ord, som feks slanking, når andre bruker det. Å det er jo ikke bra for hennes psyke, men hun sitter i alle fall ikke å skriver anonymt om hvordan hun irriterer seg over at andre irriterer seg over noe en fremmed tenker 🙊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 9. desember 2018 #9816 Del Skrevet 9. desember 2018 Jeg har spurt før og jeg spør igjen.... hvor kommer denne irritasjonen rundt HD fra? Uansett hva hun gjør så finner noen noe å kritisere. Og om hun skriver noe den ene dagen for så å endre mening dagen etter.....ja det har hun tydelegvis ikke lov til...... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 9. desember 2018 #9817 Del Skrevet 9. desember 2018 1 minutt siden, Trude.lutt skrev: Jeg har spurt før og jeg spør igjen.... hvor kommer denne irritasjonen rundt HD fra? Uansett hva hun gjør så finner noen noe å kritisere. Og om hun skriver noe den ene dagen for så å endre mening dagen etter.....ja det har hun tydelegvis ikke lov til...... Huff ja. Jeg har sett det samme jeg også og derfor heier jeg ekstra mye på Helene ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. desember 2018 #9818 Del Skrevet 9. desember 2018 3 timer siden, Binnie skrev: Nei, jeg gidda ikke lese innlegget: jeg bare synser og mener ut ifra overskrifta, så klart🙄 For en måte å svare på👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 9. desember 2018 #9819 Del Skrevet 9. desember 2018 5 minutter siden, Birdo skrev: For en måte å svare på👍🏻 Etter alle de "saklige" innleggene kan jeg ikke si meg overraska 👹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 9. desember 2018 #9820 Del Skrevet 9. desember 2018 5 timer siden, Binnie skrev: Nei, jeg gidda ikke lese innlegget: jeg bare synser og mener ut ifra overskrifta, så klart🙄 Sier mye og da har du lite å stille opp med i diskusjonen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg