Perelandra Skrevet 17. november 2018 #9621 Skrevet 17. november 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette Perelandra, mod.
Trollmora Skrevet 20. november 2018 #9622 Skrevet 20. november 2018 Da er dagen kommet - og jeg ønsker HD lykke til! 11
Gjest Carina Maria Skrevet 20. november 2018 #9623 Skrevet 20. november 2018 7 minutter siden, Trollmora skrev: Da er dagen kommet - og jeg ønsker HD lykke til! Jeg ønsker hun lykke til ❤️
Moongirl Skrevet 20. november 2018 #9624 Skrevet 20. november 2018 Håper det blir vellykket!! Bra at hun har fullført dietten i forkant! 3
Gjest Bolledeig Skrevet 20. november 2018 #9625 Skrevet 20. november 2018 Dette kommer bortimot helt garantert til å følge omtrent denne tidslinjen Helene går (mye) ned i vekt Helene blir fornøyd med resultatet - Det manifesterer seg gjerne i at hun skriver om at hun har det bra, eller poster bilder av den "nye" kroppen. Bra for henne. Selvfølgelig blir man glad og motivert av gode resultater. Men en del av sjefshaterne her inne kommer jo til å lire av seg ting som "HAHA JA SE NÅ ER HUN FRISK OG HAR HUN DET BEDRE MED SEG SELV JA, SYKT PINLIG SIDEN HUN SA HUN VAR GLAD FØR". Og så tror de at sånne utbrudd er pinlig for Helene, og ikke dem selv som sitter og godter(?!?) seg over at folk tar tak i livene sine. Ikke glem at dette er samme gjengen som skrev i to år at nå måtte Helene snart ta tak i de underliggende problemene sine, og når hun faktisk gjør det, tar kontakt med proffe og får et behandlingsopplegg som er rettet mot overspisingslidelser, ja da er det liksom feil også.
tutsi123 Skrevet 20. november 2018 #9626 Skrevet 20. november 2018 44 minutter siden, Bolledeig skrev: Dette kommer bortimot helt garantert til å følge omtrent denne tidslinjen Helene går (mye) ned i vekt Helene blir fornøyd med resultatet - Det manifesterer seg gjerne i at hun skriver om at hun har det bra, eller poster bilder av den "nye" kroppen. Bra for henne. Selvfølgelig blir man glad og motivert av gode resultater. Men en del av sjefshaterne her inne kommer jo til å lire av seg ting som "HAHA JA SE NÅ ER HUN FRISK OG HAR HUN DET BEDRE MED SEG SELV JA, SYKT PINLIG SIDEN HUN SA HUN VAR GLAD FØR". Og så tror de at sånne utbrudd er pinlig for Helene, og ikke dem selv som sitter og godter(?!?) seg over at folk tar tak i livene sine. Ikke glem at dette er samme gjengen som skrev i to år at nå måtte Helene snart ta tak i de underliggende problemene sine, og når hun faktisk gjør det, tar kontakt med proffe og får et behandlingsopplegg som er rettet mot overspisingslidelser, ja da er det liksom feil også. ok 6
monstergospel Skrevet 20. november 2018 #9627 Skrevet 20. november 2018 43 minutter siden, Bolledeig skrev: Dette kommer bortimot helt garantert til å følge omtrent denne tidslinjen Helene går (mye) ned i vekt Helene blir fornøyd med resultatet - Det manifesterer seg gjerne i at hun skriver om at hun har det bra, eller poster bilder av den "nye" kroppen. Bra for henne. Selvfølgelig blir man glad og motivert av gode resultater. Men en del av sjefshaterne her inne kommer jo til å lire av seg ting som "HAHA JA SE NÅ ER HUN FRISK OG HAR HUN DET BEDRE MED SEG SELV JA, SYKT PINLIG SIDEN HUN SA HUN VAR GLAD FØR". Og så tror de at sånne utbrudd er pinlig for Helene, og ikke dem selv som sitter og godter(?!?) seg over at folk tar tak i livene sine. Ikke glem at dette er samme gjengen som skrev i to år at nå måtte Helene snart ta tak i de underliggende problemene sine, og når hun faktisk gjør det, tar kontakt med proffe og får et behandlingsopplegg som er rettet mot overspisingslidelser, ja da er det liksom feil også. Dette er kun dine antagelser. Supert for HD at hun tar tak i helsa og nå kommer til å gå ned masse i vekt. Jeg er mest spent på hvilke holdninger hun kommer til å ha når hun selv blir slank, igjen. Hun hadde jo ikke så bra holdninger mot overvektige da hun selv ble slank sist gang. 21
Gjest Bolledeig Skrevet 20. november 2018 #9628 Skrevet 20. november 2018 47 minutter siden, monstergospel skrev: Dette er kun dine antagelser. Supert for HD at hun tar tak i helsa og nå kommer til å gå ned masse i vekt. Jeg er mest spent på hvilke holdninger hun kommer til å ha når hun selv blir slank, igjen. Hun hadde jo ikke så bra holdninger mot overvektige da hun selv ble slank sist gang. Og resten av påstandene i denne tråden er fakta? 90% av det er jo psykologisering i øst og vest om tanker og motivasjon og underbyggende krefter. La oss ikke glemme at "sist gang" begynner å bli mange år siden... Den store vektnedgangen hennes var i 2013. Og de "dårlige holdningene" viser tilbake til en kommentar hun gjorde i 2011, altså for sju år siden, som hun senere har beklaget. Det kan godt være dere ikke hadde noen form for personlig og holdningsmessig utvikling fra fylte 23 til 30 år, men for de aller fleste er det gjerne ganske betydelig.
Miramira95 Skrevet 20. november 2018 #9629 Skrevet 20. november 2018 2 timer siden, Bolledeig skrev: Og resten av påstandene i denne tråden er fakta? 90% av det er jo psykologisering i øst og vest om tanker og motivasjon og underbyggende krefter. La oss ikke glemme at "sist gang" begynner å bli mange år siden... Den store vektnedgangen hennes var i 2013. Og de "dårlige holdningene" viser tilbake til en kommentar hun gjorde i 2011, altså for sju år siden, som hun senere har beklaget. Det kan godt være dere ikke hadde noen form for personlig og holdningsmessig utvikling fra fylte 23 til 30 år, men for de aller fleste er det gjerne ganske betydelig. Hun var en voksen og universitetutdanna dame også da hun kom med de kommentarene. Man kan ikke bare skylde på "ungdom" og endra holdninger fordi hun var yngre. Hun er seg selv lik. Men den proffe plus-size modellen Helene er nok pensjonert for godt nå. Jeg ønsker henne virkelig lykke til, men jeg må si meg enige at jeg er litt bekymret for hvilke holdninger hun kan få tilbake. 13
Birdo Skrevet 20. november 2018 #9630 Skrevet 20. november 2018 3 timer siden, Bolledeig skrev: Og resten av påstandene i denne tråden er fakta? 90% av det er jo psykologisering i øst og vest om tanker og motivasjon og underbyggende krefter. La oss ikke glemme at "sist gang" begynner å bli mange år siden... Den store vektnedgangen hennes var i 2013. Og de "dårlige holdningene" viser tilbake til en kommentar hun gjorde i 2011, altså for sju år siden, som hun senere har beklaget. Det kan godt være dere ikke hadde noen form for personlig og holdningsmessig utvikling fra fylte 23 til 30 år, men for de aller fleste er det gjerne ganske betydelig. 🙏🏻👏🏻👏🏻 4
loffen Skrevet 20. november 2018 #9631 Skrevet 20. november 2018 Håper alt har gått bra med henne i dag! 2
arnoyb Skrevet 20. november 2018 #9632 Skrevet 20. november 2018 2 minutter siden, loffen skrev: Håper alt har gått bra med henne i dag! Ser sånn ut på snap 😊
Wenda Skrevet 20. november 2018 #9633 Skrevet 20. november 2018 9 minutter siden, arnoyb skrev: Ser sånn ut på snap 😊 Hvor ser du det? Siste snappen jeg ser er før hun skal inn 1
Gjest urodela Skrevet 20. november 2018 #9634 Skrevet 20. november 2018 Akkurat nå, Wenda skrev: Hvor ser du det? Siste snappen jeg ser er før hun skal inn Team livsstil. Hun må sove på sykehuset fordi hun har kasta opp blod
loffen Skrevet 20. november 2018 #9636 Skrevet 20. november 2018 Åh, følger ikke team livsstil. Høres guffent ut.
arnoyb Skrevet 20. november 2018 #9637 Skrevet 20. november 2018 Akkurat nå, loffen skrev: Åh, følger ikke team livsstil. Høres guffent ut. Når de har kutta magen så er det vanlig at oppkast av gammelt blod kan forekomme. Å når man er kvalm og har problemer med å drikke så blir man gjerne over. Moss er jo en av de som helst sender hjem pasienten samme dagen, men etter som jeg har lest har de fleste 1-2 overnattinger uansett formen til den opererte... 1
loffen Skrevet 20. november 2018 #9638 Skrevet 20. november 2018 Må jo være tryggest uansett å være på sykehuset. Ille at de pleier å sende hjem folk samme dag, synes jeg. 7
Gjest Bolledeig Skrevet 21. november 2018 #9639 Skrevet 21. november 2018 19 timer siden, Miramira95 skrev: Hun var en voksen og universitetutdanna dame også da hun kom med de kommentarene. Man kan ikke bare skylde på "ungdom" og endra holdninger fordi hun var yngre. Hun er seg selv lik. Men den proffe plus-size modellen Helene er nok pensjonert for godt nå. Jeg ønsker henne virkelig lykke til, men jeg må si meg enige at jeg er litt bekymret for hvilke holdninger hun kan få tilbake. Ja for en universitetsutdannelse er virkelig en garanti for personlig modenhet. Hva slags "holdninger" er det du er redd hun skal få tilbake egentlig? Når jeg leser denne tråden her virker det mest som om folk er redde for at Helene skal få de samme holdningene som dere har mot henne i dag 😄
Birdo Skrevet 21. november 2018 #9640 Skrevet 21. november 2018 55 minutter siden, Bolledeig skrev: Ja for en universitetsutdannelse er virkelig en garanti for personlig modenhet. Hva slags "holdninger" er det du er redd hun skal få tilbake egentlig? Når jeg leser denne tråden her virker det mest som om folk er redde for at Helene skal få de samme holdningene som dere har mot henne i dag 😄 DER sa du det!☝🏼☝🏼 14
Fremhevede innlegg