virkelig Skrevet 11. november 2018 #9561 Skrevet 11. november 2018 1 time siden, Lovelulu skrev: Hun har lagt ut før og etterbilder på Instagram, og jeg ser stor forskjell på henne siden Mai. Det er en ting jeg syns er rart. Hun ser jo ikke så stor ut egentlig, og sånn som hun ser ut nå ville jeg tatt henne for ca 110 kg. Det er jo egentlig ikke så høy vekt. Men jeg skjønner problemet til HD, og hvorfor hun velger operasjon når hun får det. Hun har nok problemer med overspising og å holde vekten etterpå. Jeg sliter med det samme, men er for lett til operasjon, mest sannsynlig. Jeg tror nok en operasjon vil hjelpe HD, selv om en må ha hodet med da også. Er ikke 110 kg mye ? kankje ikke om du er 200cm høy . Men det er klart det sliter på kroppen, og mye av det sitter vel rundt magen også, så at hun kan få store helse plager på sikt er vel tanken bak operasjonen hennes. Og ønker hun seg barn så vi vekta sannsynligvis øke under svangerskapet, og det er ikke bra hverken for mor eller barn. Men hun ser veldig bra ut på noen av bildene hun legger ut, så hun har vært flink i det siste, men det er garantert tøft . Men fatter ikke at folk hverken tør eller ønsker operasjon når livet endrer seg så drastisk for mange i forhold til hva du kan spise etter operasjon, og det for resten av livet. 4
arnoyb Skrevet 11. november 2018 #9562 Skrevet 11. november 2018 1 minutt siden, virkelig skrev: Er ikke 110 kg mye ? kankje ikke om du er 200cm høy . Men det er klart det sliter på kroppen, og mye av det sitter vel rundt magen også, så at hun kan få store helse plager på sikt er vel tanken bak operasjonen hennes. Og ønker hun seg barn så vi vekta sannsynligvis øke under svangerskapet, og det er ikke bra hverken for mor eller barn. Men hun ser veldig bra ut på noen av bildene hun legger ut, så hun har vært flink i det siste, men det er garantert tøft . Men fatter ikke at folk hverken tør eller ønsker operasjon når livet endrer seg så drastisk for mange i forhold til hva du kan spise etter operasjon, og det for resten av livet. Men det er vell greia med avhengighet, spiseforstyrrelser osv. Ikke så lett for de som ikke står i det selv å skjønne. Men det at man er villig til så drastisk tiltak viser jo at det er et stort problem. 4
Gjest Carina Maria Skrevet 11. november 2018 #9563 Skrevet 11. november 2018 1 time siden, Lovelulu skrev: Hun har lagt ut før og etterbilder på Instagram, og jeg ser stor forskjell på henne siden Mai. Det er en ting jeg syns er rart. Hun ser jo ikke så stor ut egentlig, og sånn som hun ser ut nå ville jeg tatt henne for ca 110 kg. Det er jo egentlig ikke så høy vekt. Men jeg skjønner problemet til HD, og hvorfor hun velger operasjon når hun får det. Hun har nok problemer med overspising og å holde vekten etterpå. Jeg sliter med det samme, men er for lett til operasjon, mest sannsynlig. Jeg tror nok en operasjon vil hjelpe HD, selv om en må ha hodet med da også. Der sa du noe som er viktig og tenkte på og det vet ingen om hun sliter med overspising. Jeg håper for alle som kritisere og dømmer henne at hun klarer og nå målet sitt og alle som jobber hardt for og gå ned i vekt er store forbilder for andre. Overspising er spise forstyrrelse som anorexi.
cerruti Skrevet 11. november 2018 #9564 Skrevet 11. november 2018 52 minutter siden, virkelig skrev: Er ikke 110 kg mye ? kankje ikke om du er 200cm høy . Men det er klart det sliter på kroppen, og mye av det sitter vel rundt magen også, så at hun kan få store helse plager på sikt er vel tanken bak operasjonen hennes. Og ønker hun seg barn så vi vekta sannsynligvis øke under svangerskapet, og det er ikke bra hverken for mor eller barn. Men hun ser veldig bra ut på noen av bildene hun legger ut, så hun har vært flink i det siste, men det er garantert tøft . Men fatter ikke at folk hverken tør eller ønsker operasjon når livet endrer seg så drastisk for mange i forhold til hva du kan spise etter operasjon, og det for resten av livet. Ikke mye nok til at man ikke burde klare det uten operasjon.
cerruti Skrevet 11. november 2018 #9565 Skrevet 11. november 2018 41 minutter siden, Carina Maria skrev: Der sa du noe som er viktig og tenkte på og det vet ingen om hun sliter med overspising. Jeg håper for alle som kritisere og dømmer henne at hun klarer og nå målet sitt og alle som jobber hardt for og gå ned i vekt er store forbilder for andre. Overspising er spise forstyrrelse som anorexi. Og overspising bør vel ikke behandles med operasjon? Siden det gjør det, er vel grunnen til å flere skankeopererte ender opp med å misbruke alkohol/piller, evt går opp igjen. 6
MiniMjau Skrevet 11. november 2018 #9566 Skrevet 11. november 2018 (endret) Det er jo faktisk minimal forskjell på de bildene. Mai. Det er 6 mnd siden. Skulle hun ha gått ned mente hun? Hun får skryt på insta, folk sier det er enorm forskjell. Whaat? Update: ser nå hun selv skriver hun sliter med å se forskjell også. Endret 11. november 2018 av MiniMjau 2
Hege1980 Skrevet 11. november 2018 #9567 Skrevet 11. november 2018 Hun fisker etter komplimenter og bekreftelser, overalt og hele tiden. Hun sier målet med dietten ikke er å gå ned i vekt, men fjerne fett rundt leveren. Hun sier hun ikke har veid seg, men hvis hun har problemer med å se resultater og det tydeligvis er viktig for henne nå, er det ikke bare å veie seg da..? Så får hun vel ca en pekepinn...😊 11
arnoyb Skrevet 11. november 2018 #9568 Skrevet 11. november 2018 16 minutter siden, MiniMjau skrev: Det er jo faktisk minimal forskjell på de bildene. Mai. Det er 6 mnd siden. Skulle hun ha gått ned mente hun? Hun får skryt på insta, folk sier det er enorm forskjell. Whaat? Update: ser nå hun selv skriver hun sliter med å se forskjell også. Se hvordan toppen sitter. Skjørtet når lengre ned for magen er mindre, fjeset er ikke så rundt. Er det en forskjell på la oss si 6 kg så er det betydelig for en som sliter med vekt. Og om hun bruker det som motivasjon når ting er tungt så hvorfor er det feil?! 10
cerruti Skrevet 11. november 2018 #9570 Skrevet 11. november 2018 26 minutter siden, Hege1980 skrev: Hun fisker etter komplimenter og bekreftelser, overalt og hele tiden. Hun sier målet med dietten ikke er å gå ned i vekt, men fjerne fett rundt leveren. Hun sier hun ikke har veid seg, men hvis hun har problemer med å se resultater og det tydeligvis er viktig for henne nå, er det ikke bare å veie seg da..? Så får hun vel ca en pekepinn...😊 Ja, jeg skjønner ikke hvordan hun skal inspirere til sunt kosthold og trening mer, når hun selv tyr til operasjon for å greie det. Jeg synes faktisk ikke det er å være så flink når vekta går ned etter en operasjon - det er jo hele poenget med å gjennomgå operasjonen. Jeg synes også det harmonerer dårlig med jobben i Zizzi - da burde jo alle som handler der heller operere seg. 2
Gjest Carina Maria Skrevet 11. november 2018 #9571 Skrevet 11. november 2018 28 minutter siden, miss summers skrev: Jeg ser forskjell. Jeg ser forskjell også.
Gjest Carina Maria Skrevet 11. november 2018 #9572 Skrevet 11. november 2018 7 minutter siden, cerruti skrev: Ja, jeg skjønner ikke hvordan hun skal inspirere til sunt kosthold og trening mer, når hun selv tyr til operasjon for å greie det. Jeg synes faktisk ikke det er å være så flink når vekta går ned etter en operasjon - det er jo hele poenget med å gjennomgå operasjonen. Jeg synes også det harmonerer dårlig med jobben i Zizzi - da burde jo alle som handler der heller operere seg. Hun er en inspirasjon for mange som sliter med over vekt og jeg synes hun er tøff som er åpen om over vekt og vi trenger slike bloggere som fargeklatter som hun.
Snaskesnusken Skrevet 11. november 2018 #9573 Skrevet 11. november 2018 2 timer siden, virkelig skrev: Er ikke 110 kg mye ? kankje ikke om du er 200cm høy . Men det er klart det sliter på kroppen, og mye av det sitter vel rundt magen også, så at hun kan få store helse plager på sikt er vel tanken bak operasjonen hennes. Og ønker hun seg barn så vi vekta sannsynligvis øke under svangerskapet, og det er ikke bra hverken for mor eller barn. Men hun ser veldig bra ut på noen av bildene hun legger ut, så hun har vært flink i det siste, men det er garantert tøft . Men fatter ikke at folk hverken tør eller ønsker operasjon når livet endrer seg så drastisk for mange i forhold til hva du kan spise etter operasjon, og det for resten av livet. Dette! 2
cerruti Skrevet 11. november 2018 #9574 Skrevet 11. november 2018 9 minutter siden, Carina Maria skrev: Hun er en inspirasjon for mange som sliter med over vekt og jeg synes hun er tøff som er åpen om over vekt og vi trenger slike bloggere som fargeklatter som hun. Helt enig i det - men ikke lenger slik hun blogget før, synes jeg. 1
Lovelulu Skrevet 11. november 2018 #9575 Skrevet 11. november 2018 4 timer siden, cerruti skrev: Ja, jeg skjønner ikke hvordan hun skal inspirere til sunt kosthold og trening mer, når hun selv tyr til operasjon for å greie det. Jeg synes faktisk ikke det er å være så flink når vekta går ned etter en operasjon - det er jo hele poenget med å gjennomgå operasjonen. Jeg synes også det harmonerer dårlig med jobben i Zizzi - da burde jo alle som handler der heller operere seg. Hun må jo fortsatt spise sunt og trene selv om hun tar operasjonen. Det er fult mulig å gå opp etter operasjon hvis hun faller tilbake til gamle vaner igjen. Magen kan tøyes ut etterhvert. Jeg skjønner godt hun velger operasjon når hun har en jojo slanke historie som hun har. Jeg vil påstå det er en like stor jobb som gjøres med operasjon også, om ikke mer. Det er farer med en slik operasjon, og ingen gjør dette uten å føle det er siste utvei vil jeg tro. 9
arnoyb Skrevet 11. november 2018 #9576 Skrevet 11. november 2018 2 minutter siden, Lovelulu skrev: Hun må jo fortsatt spise sunt og trene selv om hun tar operasjonen. Det er fult mulig å gå opp etter operasjon hvis hun faller tilbake til gamle vaner igjen. Magen kan tøyes ut etterhvert. Jeg skjønner godt hun velger operasjon når hun har en jojo slanke historie som hun har. Jeg vil påstå det er en like stor jobb som gjøres med operasjon også, om ikke mer. Det er farer med en slik operasjon, og ingen gjør dette uten å føle det er siste utvei vil jeg tro. Det er det absolutt! De som ikke evner å se lengre enn sin egen nese lager skam rundt det med overvekt og når man søker hjelp så skal vi skambelegge det også. 11
Wesla Skrevet 12. november 2018 #9577 Skrevet 12. november 2018 Jeg synes hun er en artig dame å følge selv om dette ikke er noe som jeg kan relatere meg til, hun er veldig tøff på mange måter og vi skal heie henne frem. Skulle bare ønske hun droppet å dra opp genseren på bilder, synes det undergraver mye av budskapet hennes og det skjer hver gang hun går ned i vekt dessverre. 9
SunnivaOslo Skrevet 12. november 2018 #9578 Skrevet 12. november 2018 Jeg liker så godt at hun er ærlig. På IG la hun ut et bilde med masse godteri og forklarte at det var slik en sprekk så ut for henne. Endelig litt ærlighet! Når hun har nevnt sprekker før så sier hun "liten sprekk" selvom de fleste har skjønt at den er ikke liten, men nå viser hun sannheten om sine sprekker og det er bra. Man kan jo seff si at hun ikke var ærlig før, men samtidig så skjønner jeg at hun ønsker å skjule at hun har spist altfor mye, det er jo ikke gøy å innrømme noe sånt,selvom det er ganske opplagt. 19
Gjest Carina Maria Skrevet 12. november 2018 #9579 Skrevet 12. november 2018 3 timer siden, SunnivaOslo skrev: Jeg liker så godt at hun er ærlig. På IG la hun ut et bilde med masse godteri og forklarte at det var slik en sprekk så ut for henne. Endelig litt ærlighet! Når hun har nevnt sprekker før så sier hun "liten sprekk" selvom de fleste har skjønt at den er ikke liten, men nå viser hun sannheten om sine sprekker og det er bra. Man kan jo seff si at hun ikke var ærlig før, men samtidig så skjønner jeg at hun ønsker å skjule at hun har spist altfor mye, det er jo ikke gøy å innrømme noe sånt,selvom det er ganske opplagt. Jeg er enig og hennes ærlighet er det jeg liker og vi får se henne usminket og ærlig. Hun er den bloggern som er den som er mest ærlig og hennes ujålete stil er det jeg liker.
Hege1980 Skrevet 12. november 2018 #9580 Skrevet 12. november 2018 3 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg er enig og hennes ærlighet er det jeg liker og vi får se henne usminket og ærlig. Hun er den bloggern som er den som er mest ærlig og hennes ujålete stil er det jeg liker. Ujålete stil? Du tuller nå? Rosa hår, akrylnegler, vippeextention, rosa øyenskygge++ Hun er mer jålete enn flere andre rosabloggere jo... 33
Fremhevede innlegg