himmeloghav Skrevet 28. oktober 2018 #9521 Skrevet 28. oktober 2018 På 26.10.2018 den 19.37, Rainstorm skrev: Hvis det er sånn at man MÅ enten ha plager eller BMI over 40 for å få innvilget så får vi vel bare anta at hun har nettopp det da, siden vi ikke vet noe annet. Jeg ser adskillig mindre ut enn Drage, men har likevel en BMI på 36. Folk ser forskjellig ut og hvis det er sånn at man MÅ ha BMI over 40 for å få innvilget fatter jeg ikke hva det er å spekulere i. Kanskje man også får det hvis man ønsker å bli gravid? Tenkte det kunne være et svar.
tutsi123 Skrevet 30. oktober 2018 #9522 Skrevet 30. oktober 2018 På 28.10.2018 den 21.12, himmeloghav skrev: Kanskje man også får det hvis man ønsker å bli gravid? Tenkte det kunne være et svar. Absolutt ikke.Derimot anbefales det å være normalvektig om man planlegger å bli gravid.Med overvekt blir det å regne som et risikosvangerskap,og man får annen oppfølging.
Trollmora Skrevet 31. oktober 2018 #9523 Skrevet 31. oktober 2018 Synes fryktelig synd på HD nå med dette tankekjøret hennes, og håper hun ikke spolerer dietten med vilje for ikke å kunne få operert! 8
Raven Emerald Skrevet 31. oktober 2018 #9524 Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Raven Emerald, mod. Endret 1. november 2018 av Raven Emerald 1
tutsi123 Skrevet 1. november 2018 #9525 Skrevet 1. november 2018 Og som en følge av dette overkonsumet,så er det vel ikke noe galt i å synes at en blogger som liksom skal være et forbilde ikke burde vise sitt overforbruk.Man blir nemlig ikke lykkeligere av en tights til når man har plenty i skapet hjemme,og man får heller ikke inn gode treningsrutiner om man kjøper nytt treningstøy hele tiden.Tull og tøys,og bloggeren lurer dermed de som følger henne.Noe hun jo er betalt for å gjøre. 4
cerruti Skrevet 1. november 2018 #9526 Skrevet 1. november 2018 Jeg hører på podkasten nå. Det høres jo ikke riktig ut med operasjon. 3
Gjest shalott Skrevet 1. november 2018 #9527 Skrevet 1. november 2018 4 timer siden, cerruti skrev: Jeg hører på podkasten nå. Det høres jo ikke riktig ut med operasjon. Det er jo et stort valg hun må ta. Og jeg tror ikke hun gjør seg selv en tjeneste ved å la det bli så stort fokus rundt dette på bloggen . Hvis hun føler at hun må produsere ett blogginnlegg daglig, og hovedfokuset nå er operasjonen, da får jo tankene aldri fri fra dette. Hun formulerer stadig innlegg rundt operasjon, tvil, skal/skal ikke, tankekjøret må jo bli mangedoblet av dette!
arnoyb Skrevet 1. november 2018 #9528 Skrevet 1. november 2018 4 minutter siden, shalott skrev: Det er jo et stort valg hun må ta. Og jeg tror ikke hun gjør seg selv en tjeneste ved å la det bli så stort fokus rundt dette på bloggen . Hvis hun føler at hun må produsere ett blogginnlegg daglig, og hovedfokuset nå er operasjonen, da får jo tankene aldri fri fra dette. Hun formulerer stadig innlegg rundt operasjon, tvil, skal/skal ikke, tankekjøret må jo bli mangedoblet av dette! Det skal godt gjøres i ukene før operasjonen å faktisk tenke å prate om noe annet. Det er altoppslukende, nettopp for at det er ei stor greie. At hun prater om dette og er for/imot dette frem og tilbake hele tiden viser jo bare at hun faktisk har skjønt greia å innser at det er en enorm forandring i livet! 9
cerruti Skrevet 1. november 2018 #9529 Skrevet 1. november 2018 34 minutter siden, shalott skrev: Det er jo et stort valg hun må ta. Og jeg tror ikke hun gjør seg selv en tjeneste ved å la det bli så stort fokus rundt dette på bloggen . Hvis hun føler at hun må produsere ett blogginnlegg daglig, og hovedfokuset nå er operasjonen, da får jo tankene aldri fri fra dette. Hun formulerer stadig innlegg rundt operasjon, tvil, skal/skal ikke, tankekjøret må jo bli mangedoblet av dette! Jeg tenker vel at hodet må mer på plass før en operasjon. Nå behandles jo en spiseforstyrrelse med operasjon. 1
tutsi123 Skrevet 1. november 2018 #9530 Skrevet 1. november 2018 Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor de med sykelig fedme har så stor behov for å rettferdiggjøre overvekten sin med setninger som for eksempel at det er bedre å være fet og aktiv enn inaktiv og normalvektig.På den måten setter de jo fokus på seg selv... Jeg vil anta at generelt så er det ingen som bryr seg om du er overvektig eller ei.Jeg gjør det i hvertfall ikke. Men når man ser på de som fortsatt røyker så har de jo også like vondt i viljen sin,når det kommer til å innrømme at røyking er skadelig. 7
Gjest Carina Maria Skrevet 1. november 2018 #9531 Skrevet 1. november 2018 På 26.10.2018 den 20.03, SunnivaOslo skrev: Men det er jo samme faen hva grunnen er. Det er visse kriterier som må oppfylles og hun oppfyller da en eller flere av disse så da er det vel egentlig ikke SÅ viktig å vite den egentlige grunnen? Jeg har jo mine tanker om grunner jeg og ja, men hun behøver ikke å brette ut ALT. Jeg liker veldig godt at hun er blitt mer åpen og sluttet med disse teite "tankekjør og støvsuger" greiene sine og heller tar imot profesjonell hjelp. Synes hun er søt og jeg liker åpenheten hennes. Håper hun lykkes.
tutsi123 Skrevet 1. november 2018 #9532 Skrevet 1. november 2018 44 minutter siden, Carina Maria skrev: Synes hun er søt og jeg liker åpenheten hennes. Håper hun lykkes. Er det noen som har sagt at hun ikke er søt?Det er vel ingen motsetning med å være overvektig og søt? 10
Prinsesse788 Skrevet 1. november 2018 #9533 Skrevet 1. november 2018 ... Ønsker at hun lykkes, med hodet på plass. Det er ikke bare-bare å rase ned i vekt men ikke endre kosthold. #jegerslankeoperertogdepressiv 8
Gjest Carina Maria Skrevet 1. november 2018 #9534 Skrevet 1. november 2018 21 minutter siden, tutsi123 skrev: Er det noen som har sagt at hun ikke er søt?Det er vel ingen motsetning med å være overvektig og søt? Heldigvis ikke motsetning mellom det og vere overvektig og søt
Parasoll Skrevet 1. november 2018 #9535 Skrevet 1. november 2018 Hva er interessant med denne bloggen? Er virkelig livet til en overvektig noe å følge med på? 2
Miranda16 Skrevet 1. november 2018 #9536 Skrevet 1. november 2018 1 minutt siden, Parasoll skrev: Hva er interessant med denne bloggen? Er virkelig livet til en overvektig noe å følge med på? Hun er en influencer, så det er som med alle av de andre like viktig å diskutere 1
Gjest Carina Maria Skrevet 1. november 2018 #9537 Skrevet 1. november 2018 12 minutter siden, Parasoll skrev: Hva er interessant med denne bloggen? Er virkelig livet til en overvektig noe å følge med på? Min mening er at hun er en flink blogger, og jeg synes hun er tøff som er åpen om sin overvekt. Hun har et klart budskap og det er og like seg selv
Raven Emerald Skrevet 1. november 2018 #9538 Skrevet 1. november 2018 (endret) Ryddet for avsporinger. Kommentarer til modereringen tas på Ris, ros og spørsmål om forumet, eller på PM til moderator. Raven Emerald, mod. Endret 1. november 2018 av Raven Emerald
skruf Skrevet 1. november 2018 #9539 Skrevet 1. november 2018 2 timer siden, Parasoll skrev: Hva er interessant med denne bloggen? Er virkelig livet til en overvektig noe å følge med på? Hva med normalvektige og undervektige bloggere, er livet til de noe å følge med på? 19
Parasoll Skrevet 1. november 2018 #9540 Skrevet 1. november 2018 1 time siden, Carina Maria skrev: Min mening er at hun er en flink blogger, og jeg synes hun er tøff som er åpen om sin overvekt. Hun har et klart budskap og det er og like seg selv Gjør hun det da? Liker seg selv? 3
Fremhevede innlegg