Kartoffel Skrevet 7. september 2018 #9341 Skrevet 7. september 2018 Hun virker ofte veldig opptatt av å poengtere at hun har #nomakeup. Det gir masse fine kommentarer på at hun er så naturlig pen, men med de falske vippene vil jeg ikke akkurat kalle det sminkefritt. Ikke overraskende er puppene og nakenhet stadig vekk også i fokus.. hun virker helt avhengig av oppmerksomhet. Kan umulig være sunt å være så avhengig av bekreftelse fra fremmende. Ta deg en some-pause, Helene! 15
Sahara_ Skrevet 7. september 2018 #9342 Skrevet 7. september 2018 26 minutter siden, Kartoffel skrev: Hun virker ofte veldig opptatt av å poengtere at hun har #nomakeup. Det gir masse fine kommentarer på at hun er så naturlig pen, men med de falske vippene vil jeg ikke akkurat kalle det sminkefritt. Ikke overraskende er puppene og nakenhet stadig vekk også i fokus.. hun virker helt avhengig av oppmerksomhet. Kan umulig være sunt å være så avhengig av bekreftelse fra fremmende. Ta deg en some-pause, Helene! Jeg forstår ikke helt hvorfor det florerer med halvnakne og/eller seksualiserte bilder & videoer i de fleste mediekanalene hennes nå når hun er på en flott ferie med mannen sin. Jeg ser ikke at det på noen måte skal gi henne mer følgere som er opptatt av helse/livsstil og samtidig kjenner seg igjen i det å være overvektig. Hadde hun droppa den delen hadde hun gjerne hatt flere følgere som passer inn i hennes egentlige budskap med bloggen. 18
Trollmora Skrevet 9. september 2018 #9343 Skrevet 9. september 2018 Hun gleder seg til hverdag og rutiner igjen 😅🙄 Altså nå har hun vært så sliten og trengt ferie såååå lenge og så gleder hun seg til hverdagen igjen? Og hvilke rutiner? 22
Gjest supernova_87 Skrevet 9. september 2018 #9344 Skrevet 9. september 2018 9 minutter siden, Trollmora skrev: Hun gleder seg til hverdag og rutiner igjen 😅🙄 Altså nå har hun vært så sliten og trengt ferie såååå lenge og så gleder hun seg til hverdagen igjen? Og hvilke rutiner? Er det unormalt? Sånn er det jo for veldig mange, gleder seg til ferie, men etterpå er det godt å være tilbake i hverdagen. Selv hadde jeg ikke ønsket meg tilbake til hverdagen fullt så raskt, men selve greia er jo ikke ukjent.
Lovelulu Skrevet 9. september 2018 #9345 Skrevet 9. september 2018 51 minutter siden, Trollmora skrev: Hun gleder seg til hverdag og rutiner igjen 😅🙄 Altså nå har hun vært så sliten og trengt ferie såååå lenge og så gleder hun seg til hverdagen igjen? Og hvilke rutiner? Det er jo helt normalt det. Og hun har vel rutiner som alle andre. Syns det er så unødvendig å si noe sånt! 8
tutsi123 Skrevet 9. september 2018 #9346 Skrevet 9. september 2018 5 timer siden, Lovelulu skrev: Det er jo helt normalt det. Og hun har vel rutiner som alle andre. Syns det er så unødvendig å si noe sånt! Du verden så hårsår.Vedkommende som spurte om hvilke rutiner,mente helt sikkert i forhold til trening og kosthold,og der er vel ikke akkurat Drage et forbilde,tvert i mot er hun et stjerneeksempel på hvordan det ikke skal gjøres. Generelt sett så har vi vel alle rutiner ellers.Står opp,går på do,dusjer,vasker klær og hjem,jobber,besøker familie og venner , men det var neppe det hun sikte til med sitt spørsmål. 9
Gjest Berga Skrevet 9. september 2018 #9347 Skrevet 9. september 2018 5 timer siden, Lovelulu skrev: Det er jo helt normalt det. Og hun har vel rutiner som alle andre. Syns det er så unødvendig å si noe sånt! Jeg tror du tok innlegget til @Trollmora litt for bokstavelig. Spørsmålet var nok ment retorisk.
tutsi123 Skrevet 9. september 2018 #9348 Skrevet 9. september 2018 1 minutt siden, Lovelulu skrev: Ja det hørtes ut som Helene Drage ikke hadde rutiner å komme hjem til. Ja kanskje jeg gjør det, og du burde lære litt 😁 Tror neppe du har noe å lære meg,men du derimot bør lære deg å lese før du går til angrep på andre deltakere her.Selvføgelig har hun som alle andre rutiner i hverdagen,men det vedkommende mente var nok i forhold til kosthold og trening,der er det store mangler og det synes.Synd at jeg må gjenta meg selv fordi du ikke får med deg det som er skrevet. 6
Gjest Bolledeig Skrevet 9. september 2018 #9349 Skrevet 9. september 2018 6 timer siden, Rainstorm skrev: Er det unormalt? Sånn er det jo for veldig mange, gleder seg til ferie, men etterpå er det godt å være tilbake i hverdagen. Selv hadde jeg ikke ønsket meg tilbake til hverdagen fullt så raskt, men selve greia er jo ikke ukjent. Å ønske seg tilbake til hverdag og rutiner er sånne ting folk sier når ferien er slutt/går mot slutten som en mental forsvarsmekanisme. Om folk faktisk mener det, så burde de legge inn giret for å få seg bedre ferier altså.
Trollmora Skrevet 9. september 2018 #9350 Skrevet 9. september 2018 Oj - at noenskulle dra krenket-kortet her hadde jeg i min villeste fantasi ikke trodd. Hun sa det på trening-og livstilssnappem hun snap’er for, og jeg synes ikke hun de siste mnd (eller kanskje til og med nærmere et år) kan vise til at hun har rutiner inne på trening og kosthold i det hele tatt. Det har vært skippertaksmetoden mange ganger, med å kutte karbo for at kroppen skal slippe vann. Takk @Bergaog @tutsi123 som prøvde godt å forklare 🙌🏼 8
Gjest Carina Maria Skrevet 9. september 2018 #9351 Skrevet 9. september 2018 6 timer siden, Lovelulu skrev: Det er jo helt normalt det. Og hun har vel rutiner som alle andre. Syns det er så unødvendig å si noe sånt! Jeg er enig her ass.
Lovelulu Skrevet 9. september 2018 #9352 Skrevet 9. september 2018 8 timer siden, Trollmora skrev: Hun gleder seg til hverdag og rutiner igjen 😅🙄 Altså nå har hun vært så sliten og trengt ferie såååå lenge og så gleder hun seg til hverdagen igjen? Og hvilke rutiner? Her står det ikke noe annet enn, hvilke rutiner?
Sahara_ Skrevet 9. september 2018 #9353 Skrevet 9. september 2018 2 timer siden, Bolledeig skrev: Å ønske seg tilbake til hverdag og rutiner er sånne ting folk sier når ferien er slutt/går mot slutten som en mental forsvarsmekanisme. Om folk faktisk mener det, så burde de legge inn giret for å få seg bedre ferier altså. Midt i en ferie med mindre sunne matvalg og lite trim tenker man gjerne "åh gleder meg til rutine igjen, for nå har jeg ferie og tid til å tenke ut en plan for gode og sunne rutiner til jeg er hjemme igjen. Jeg er nå klar for den og den dietten for nå er lei feit mat uansett" and the list goes on. Man grubler gjerne litt ekstra på dette når man ser slanke og/eller trente kropper i snertne små bikinier ved bassengkanten hver dag. Jeg blir ikke overrasket om der kommer en ny månedsutfordring eller plan etter ferien på Drage sin blogg. Personlig syntes jeg planene hennes gang på gang er altfor ekstreme og derfor vanskelige å gjennomføre lengre enn 1-2 uker. 9
Prinsesse788 Skrevet 10. september 2018 #9354 Skrevet 10. september 2018 10 timer siden, Sahara_ skrev: Midt i en ferie med mindre sunne matvalg og lite trim tenker man gjerne "åh gleder meg til rutine igjen, for nå har jeg ferie og tid til å tenke ut en plan for gode og sunne rutiner til jeg er hjemme igjen. Jeg er nå klar for den og den dietten for nå er lei feit mat uansett" and the list goes on. Man grubler gjerne litt ekstra på dette når man ser slanke og/eller trente kropper i snertne små bikinier ved bassengkanten hver dag. Jeg blir ikke overrasket om der kommer en ny månedsutfordring eller plan etter ferien på Drage sin blogg. Personlig syntes jeg planene hennes gang på gang er altfor ekstreme og derfor vanskelige å gjennomføre lengre enn 1-2 uker. Hun skal vel hjem og operere? Da går jo spise-biten av seg selv en stund. 2
Sahara_ Skrevet 10. september 2018 #9355 Skrevet 10. september 2018 27 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Hun skal vel hjem og operere? Da går jo spise-biten av seg selv en stund. Iløpet av året en gang, ja. Alle tilbakemeldinger fra andre slankeopererte til henne sier at jo raskere hun kommer inn i rutine FØR operasjonen, jo lettere vil hun oppleve overgangen, samt unngå mulige smeller som gir dumping. Hun må også igjennom en 3 ukers diett først, som er kritisk å følge for at operasjonen skal ta plass (for å unngå fettlever). 2
Prinsesse788 Skrevet 10. september 2018 #9356 Skrevet 10. september 2018 9 minutter siden, Sahara_ skrev: Iløpet av året en gang, ja. Alle tilbakemeldinger fra andre slankeopererte til henne sier at jo raskere hun kommer inn i rutine FØR operasjonen, jo lettere vil hun oppleve overgangen, samt unngå mulige smeller som gir dumping. Hun må også igjennom en 3 ukers diett først, som er kritisk å følge for at operasjonen skal ta plass (for å unngå fettlever). Det er svært vanlig å spise alt man tror man ikke får spise før OP, og gjerne på ferie, for så å komme hjem til diett. 2
Gjest Grønnbris Skrevet 10. september 2018 #9357 Skrevet 10. september 2018 (endret) Skjønner selvfølgelig at hun ikke vil på diett på ferien, men finnes en mellomting mellom å kun spise salatblader og å spise nesten utelukkende fritert mat eller bakervarer med utrolige mengder kalorier... Går faktisk an å kose seg selv om man ikke velger det aller verste alternativet! Hun er glad i å gjøre ting vanskelig for seg selv. Å gå fra masse kcal i overskudd til MASSE i underskudd (sikter til lever-dietten) er ikke akkurat oppskrift på suksess. Endret 10. september 2018 av Grønnbris
Sahara_ Skrevet 10. september 2018 #9358 Skrevet 10. september 2018 27 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Det er svært vanlig å spise alt man tror man ikke får spise før OP, og gjerne på ferie, for så å komme hjem til diett. Jepp.
lillesky Skrevet 10. september 2018 #9359 Skrevet 10. september 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt og personangrep. /lillesky (mod)
Lovelulu Skrevet 10. september 2018 #9360 Skrevet 10. september 2018 4 timer siden, Grønnbris skrev: Skjønner selvfølgelig at hun ikke vil på diett på ferien, men finnes en mellomting mellom å kun spise salatblader og å spise nesten utelukkende fritert mat eller bakervarer med utrolige mengder kalorier... Går faktisk an å kose seg selv om man ikke velger det aller verste alternativet! Hun er glad i å gjøre ting vanskelig for seg selv. Å gå fra masse kcal i overskudd til MASSE i underskudd (sikter til lever-dietten) er ikke akkurat oppskrift på suksess. Det er veldig vanskelig å få til den mellomtingen, når man har et overspisingsproblem, som HD har. Det er en spiseforstyrrelse. 9
Fremhevede innlegg