pøbelsara Skrevet 9. august 2018 #8801 Del Skrevet 9. august 2018 3 minutter siden, Luka_S skrev: @veggteppe @Aricia @Porcelain @Kollontaj @pøbelsara @Rainstorm Skulle ønske jeg kunne plusse innleggene deres tusen ganger! 👏👏👏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 9. august 2018 #8802 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) 11 minutter siden, pøbelsara skrev: Nemlig. Hun lyver ikke. Du spurte hva jeg likte med HD og jeg svarte. Og igjen: ALLE bloggere poserer for å se bra ut. Hvorfor i all VERDEN kan ikke HD gjøre det? Så du mener hun ikke ser bra ut slik hun er? Noe av hovedfokuset på bloggen er at hun er så fornøyd med kroppen sin slik den er, så da finner jeg det underlig at ofte blir fotografert litt ovenfra og ned og i vinkler som skal fremstå henne mindre enn det hun er. Endret 9. august 2018 av Levina 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. august 2018 #8803 Del Skrevet 9. august 2018 2 minutter siden, Levina skrev: Så du mener hun ikke ser bra ut slik hun er? Noe av hovedfokuset på bloggen er at hun er så fornøyd med kroppen sin slik den er, så da finner jeg det underlig at ofte blir fotografert litt ovenfra og ned og i vinker som skal fremstå henne mindre enn det hun er. Er du seriøs nå? Dette blir for dumt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. august 2018 #8804 Del Skrevet 9. august 2018 2 minutter siden, Levina skrev: Så du mener hun ikke ser bra ut slik hun er? Noe av hovedfokuset på bloggen er at hun er så fornøyd med kroppen sin slik den er, så da finner jeg det underlig at ofte blir fotografert litt ovenfra og ned og i vinker som skal fremstå henne mindre enn det hun er. Du mener ikke dette på alvor? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 9. august 2018 #8805 Del Skrevet 9. august 2018 Jeg har skrevet det før i denne tråden og jeg skriver det igjen; dette må være den styggeste på hele rampelys. Andre bloggere kritiseres for dårlig/manglende merking, fronting av en kjøpt og operert kropp, eksponering av barn osv, mens Helene Drage får kritikk fordi hun er overvektig. Akkurat nå, Levina skrev: Så du mener hun ikke ser bra ut slik hun er? Noe av hovedfokuset på bloggen er at hun er så fornøyd med kroppen sin slik den er, så da finner jeg det underlig at ofte blir fotografert litt ovenfra og ned og i vinker som skal fremstå henne mindre enn det hun er. Men herregud! Uansett om man er fornøyd med seg selv vil man jo alltid framstå best mulig på bilder? Ikke engang de «slanke, pene» bloggerne stiller seg rett opp og ned, med bilder tatt nedenfra og opp for å legge ut på some? Enkelte vrir seg jo som kluter for å framstå slik de ønsker, om det så skal være pupper, rumpe eller midje som er i fokus. Hvorfor er dét greit, men ikke når overvektige Helene gjør det? — Er forresten Helene Drage en bedrift? Spør fordi jeg ikke vet og ikke har sjekket. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 9. august 2018 #8806 Del Skrevet 9. august 2018 Ang. merking. HD er en av få bloggere som aktivt er ute på sosiale medier, spør etter råd, vil vite om hun gjør rett i ulike blogginnlegg. Jeg opplever henne som ydmyk og att hun faktisk ønsker å gjøre en god jobb, med blant annet merkingen. Vilket er mer enn man kan si om visse andre bloggere, som hevder de har rett uansett, selv når de får påpakning. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. august 2018 #8807 Del Skrevet 9. august 2018 5 minutter siden, pøbelsara skrev: Er du seriøs nå? Dette blir for dumt. Tror det er noen som har gått tom for tull. Godt jobbet dere, tar av meg hatten for at dere orker! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 9. august 2018 #8808 Del Skrevet 9. august 2018 10 minutter siden, Levina skrev: Så du mener hun ikke ser bra ut slik hun er? Noe av hovedfokuset på bloggen er at hun er så fornøyd med kroppen sin slik den er, så da finner jeg det underlig at ofte blir fotografert litt ovenfra og ned og i vinkler som skal fremstå henne mindre enn det hun er. Bruker du vise deg fra din minst flatterende side når du fotograferes...? Bruker andre (slanke) bloggere/modeller/influencers stå rett opp og ned, la lyset falle så alle porer og rynker ses? Neidaså. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 9. august 2018 #8809 Del Skrevet 9. august 2018 3 minutter siden, pøbelsara skrev: Er du seriøs nå? Dette blir for dumt. Du svarer hverken på spørsmålet, eller om du synes det hun gjør er innenfor, når hennes hovedfokus er at hun er veldig fornøyd med sin overvektige kropp. Hun har flere ganger uttalt at hun ikke tar denne operasjonen for utseende sin skyld, men av helsemessige årsaker. Det er ofte forskjell på hva hun sier og hva hun gjør, og det reagerer jeg på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. august 2018 #8810 Del Skrevet 9. august 2018 I alle dager. Dette blir et nivå som er umulig å ta seriøst. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 9. august 2018 #8811 Del Skrevet 9. august 2018 7 minutter siden, korallrev skrev: Jeg har skrevet det før i denne tråden og jeg skriver det igjen; dette må være den styggeste på hele rampelys. Andre bloggere kritiseres for dårlig/manglende merking, fronting av en kjøpt og operert kropp, eksponering av barn osv, mens Helene Drage får kritikk fordi hun er overvektig. Men herregud! Uansett om man er fornøyd med seg selv vil man jo alltid framstå best mulig på bilder? Ikke engang de «slanke, pene» bloggerne stiller seg rett opp og ned, med bilder tatt nedenfra og opp for å legge ut på some? Enkelte vrir seg jo som kluter for å framstå slik de ønsker, om det så skal være pupper, rumpe eller midje som er i fokus. Hvorfor er dét greit, men ikke når overvektige Helene gjør det? — Er forresten Helene Drage en bedrift? Spør fordi jeg ikke vet og ikke har sjekket. På bloggen står det tydelig dette: "Jeg har i tillegg mitt eget firma som omfatter denne bloggen i tillegg til mange ulike tjenester som foredragsholder, Online Coach og skribent." Hun har til og med egen underside som opplyser om de viktigste samarbeidspartnerne! Dette kaller jeg transparens og tydlighet. http://www.helenedrage.no/om-meg/ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 9. august 2018 #8812 Del Skrevet 9. august 2018 1 minutt siden, BlendaSensitive skrev: På bloggen står det tydelig dette: "Jeg har i tillegg mitt eget firma som omfatter denne bloggen i tillegg til mange ulike tjenester som foredragsholder, Online Coach og skribent." Hun har til og med egen underside som opplyser om de viktigste samarbeidspartnerne! Dette kaller jeg transparens og tydlighet. http://www.helenedrage.no/om-meg/ Takk! Sitter på mobil og har tregt nett for øyeblikket. Da er det på plass der óg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 9. august 2018 #8813 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) 2 timer siden, Levina skrev: Det er klart at man også må stå på egne ben hvis man skal klare å gå ned i vekt og holde seg der. Så er det absolutt et krav om at eventuelt partner hjelper til med denne endringen. Lage sunne middager og ikke ha skapet fullt av godteri. Sist Helene Drage hadde sukkerstopp, så var det både sjokolade og potetgull i huset som var mannen sitt, etter hennes utsagn. Hvis man da ikke forstå at man ikke kan ha slikt i huset, til en som er selverklært sjokoliker, så tar man ikke dette alvorlig nok. Det er slike ting jeg leser om, som gjør at jeg forstå hvorfor hun ikke har klart den livstilsendringen som skal til for en varig vektnedgang. Jeg spør igjen jeg: tror du det er enklere å orke å lage sunne middager, ikke ha skapet fullt av godteri og forvente støtte og hjelp fra partner med vektnedgang når man føler seg sexy og awesome eller hvis man føler man må være normalvektig for å ha verdi? Tror du man får mer eller mindre pågangsmot av å synes vel om seg selv? Tror du man ønsker å ta gode valg for seg selv når man ikke er god nok, eller heller når man allerede vet at man er god nok og verdt det? Likegyldighet og selvforakt er uhelse, usunt og gjør en ingen tjenester på veien mot helse. Å være glad i seg selv er sunt. Å synes en selv er sexy er sunt. Å si at "mine holdninger har ikke noe å si du må selv ta ansvar" det er DET som er ansvarsfraskrivelse. For holdninger og ytringer påvirker mennesker. Spesielt unge. Jeg ville vært flau over meg selv om jeg visste jeg var med på å legge last til byrden for noen som sliter med overvekt. Meningene ytret her om at man ikke burde applaudere kroppen sin (tross overvekt) er å påføre skam. Endret 9. august 2018 av Rainstorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. august 2018 #8814 Del Skrevet 9. august 2018 7 minutter siden, Levina skrev: Du svarer hverken på spørsmålet, eller om du synes det hun gjør er innenfor, når hennes hovedfokus er at hun er veldig fornøyd med sin overvektige kropp. Hun har flere ganger uttalt at hun ikke tar denne operasjonen for utseende sin skyld, men av helsemessige årsaker. Det er ofte forskjell på hva hun sier og hva hun gjør, og det reagerer jeg på. Jeg synes det er innafor at hun poserer for å ta seg best mulig ut, ja. Det gjør jo alle bloggere/SoMe-aktører som blogger om seg sjæl. Jeg synes det er bemerkelsesverdig at du har så ulike standarder for ulike bloggere du leser. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 9. august 2018 #8815 Del Skrevet 9. august 2018 25 minutter siden, Luka_S skrev: @veggteppe @Aricia @Porcelain @Kollontaj @pøbelsara @Rainstorm Skulle ønske jeg kunne plusse innleggene deres tusen ganger! 👏👏👏 Så enig! Takk for at dere orker! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. august 2018 #8816 Del Skrevet 9. august 2018 Jeg er overvektig og jeg har slitt myyye med angst pga av dette. Jeg takket nei til invitasjoner til alt, dro ikke i butikken og holdt meg generelt hjemme om det ikke var høyst nødvendig. Treningssenter kunne jeg bare glemme å tenke på. Nettopp fordi folk har en slik holdning til overvektige som kommer frem her. Det er kvalmt og utrolig nedverdigende å lese om. Mye takket være Helene så har jeg lært meg å drite i hva andre mener og nå har jeg et mye bedre, sosialt liv. Jeg har til og med begynt på treningssenter og er på god vei ned👏🏻 Hun har vist meg at man kan være stor men fortsatt kle seg fint og at man kan leve et normalt liv. Så dere brukere her inne som holder på som dere gjør, skam dere. Dere bryter folk ned, og det er ikke greit. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 9. august 2018 #8817 Del Skrevet 9. august 2018 Jeg har nesten sluttet å svare i denne tråden og berømmer de nye tilskuddene som orker å kjempe mot mobberene i tråden. Blir så oppgitt og sjokkert over en del svar her. Jeg syns Helene er en knall jente som gjør masse riktig, og OM hun leser her inne så bøyer jeg meg i støvet; JEG får vondt i magen av denne tråden, så at hun orker fortsette er et under 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 9. august 2018 #8818 Del Skrevet 9. august 2018 15 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg synes det er innafor at hun poserer for å ta seg best mulig ut, ja. Det gjør jo alle bloggere/SoMe-aktører som blogger om seg sjæl. Jeg synes det er bemerkelsesverdig at du har så ulike standarder for ulike bloggere du leser. Så du mener altså det ta seg best mulig ut er å fremstå mindre enn det hun egentlig er..du snakker nå mot deg selv og hva denne bloggeren utad fronter i forhold til sin kropp. Jeg er ikke for at normalvektige eller slanke personer hverken skal redigere seg slankere eller fremstå som tynnere enn det man er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. august 2018 #8819 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) 5 minutter siden, Levina skrev: Så du mener altså det ta seg best mulig ut er å fremstå mindre enn det hun egentlig er..du snakker nå mot deg selv og hva denne bloggeren utad fronter i forhold til sin kropp. Jeg er ikke for at normalvektige eller slanke personer hverken skal redigere seg slankere eller fremstå som tynnere enn det man er. Seriøst, dette blir for dumt. Hvis HD poserer på et bilde og ikke redigerer det, så er det et bilde av hvordan hun så ut når bildet ble tatt. Jeg kan ikke stå til regnskap for din fat-fobia. Jeg synes du burde ta dn god titt på hvordan du omtaler andre mennesker, og på hvor opphengt du er i en annens vekt. Du fremstår ikke som spesielt hyggelig eller forståelsesfull. Hvorfor er du så opphengt i vekten hennes? Endret 9. august 2018 av pøbelsara 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 9. august 2018 #8820 Del Skrevet 9. august 2018 2 minutter siden, pøbelsara skrev: Seriøst, dette blir for dumt. Hvis HD poserer på et bilde og ikke redigerer det, så er det et bilde av hvordan hun så ut når bildet ble tatt. Jeg kan ikke stå til regnskap for din fat-fobia. Jeg konstater at du ikke svarer på spørsmålet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg