Halloi Skrevet 5. august 2018 #8601 Del Skrevet 5. august 2018 25 minutter siden, Birdo skrev: Er forskjell på å ikke ha det så bra med seg selv og ikke like seg selv.. Virker ikke som hun liker seg selv så godt heller. Men du kan jo lese blogginnleggene selv og komme med din mening 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 5. august 2018 #8602 Del Skrevet 5. august 2018 Jeg synes innleggene har en viss undertone ja. Men svære rosa plakater, klistremerker, belønningssystem, ja/nei mat osvosv hadde nok satt meg ut før jeg hadde begynt. Mulig det funker på henne da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 5. august 2018 #8603 Del Skrevet 5. august 2018 Sukkerstopp og 25 økter på en måned!! Hvor ble det av balansen? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 5. august 2018 #8604 Del Skrevet 5. august 2018 2 timer siden, Butternut skrev: Jeg synes innleggene har en viss undertone ja. Men svære rosa plakater, klistremerker, belønningssystem, ja/nei mat osvosv hadde nok satt meg ut før jeg hadde begynt. Mulig det funker på henne da. På meg virker den rosa plakaten og klistremerker vel umodent og barnslig tatt i betraktning av at hun aldersmessig er en voksen dame. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 5. august 2018 #8605 Del Skrevet 5. august 2018 2 minutter siden, tutsi123 skrev: På meg virker den rosa plakaten og klistremerker vel umodent og barnslig tatt i betraktning av at hun aldersmessig er en voksen dame. Det blir for dumt. Man kan være voksen selv om man bruker en rosa plakat med klistremerker 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 5. august 2018 #8606 Del Skrevet 5. august 2018 18 minutter siden, Wenda skrev: Det blir for dumt. Man kan være voksen selv om man bruker en rosa plakat med klistremerker Jeg er ikke overbevist 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 5. august 2018 #8607 Del Skrevet 5. august 2018 Det som går igjen i denne tråden er i alle fall at hun aldri kan "vinne". Hvis hun prøver og feiler, så er det feil. Hvis hun gir opp er det feil. Hvis hun fortsetter å lete etter en måte å snu livet på, så er det feil. Hvis hun liker seg selv, så er det feil. Hvis hun uttrykker misnøye med situasjonen sin, så er det feil. Det hun føler er feil, det hun tenker er feil. Hun kler seg feil og poserer feil.. Skjønner at man diskuterer bloggere i tråder om bloggere, men det er så ensidig FEIL alt sammen i følge de fleste her. Trist lesning. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 5. august 2018 #8608 Del Skrevet 5. august 2018 51 minutter siden, tutsi123 skrev: Jeg er ikke overbevist 😄 DET er iallefall en idiotisk ting å diskutere i denne tråden. Får være måte på hva man skal henge seg opp i 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 5. august 2018 #8609 Del Skrevet 5. august 2018 1 time siden, tutsi123 skrev: På meg virker den rosa plakaten og klistremerker vel umodent og barnslig tatt i betraktning av at hun aldersmessig er en voksen dame. Jeg synes det er viktig å bevare barnet i seg. Jeg er like gammel som Helene, har barn, rekkehus og stasjonsvogn, men sydde meg nettopp en kjole med enhjørninger(og litt glitter) over det hele. Er det ikke deilig med litt mangfold? Er det ikke deilig at noen kan være litt utenfor boksen? At ikke alle er helt like og a4? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. august 2018 #8610 Del Skrevet 6. august 2018 6 timer siden, Ryuk skrev: Jeg synes det er viktig å bevare barnet i seg. Jeg er like gammel som Helene, har barn, rekkehus og stasjonsvogn, men sydde meg nettopp en kjole med enhjørninger(og litt glitter) over det hele. Er det ikke deilig med litt mangfold? Er det ikke deilig at noen kan være litt utenfor boksen? At ikke alle er helt like og a4? Jo, jeg er enig der! Det er ikke alt Helene skriver og gjør som jeg finner like logisk men hun gir ihvertfall ikke opp! Hun KUNNE stengt bloggen, satt seg til og bare gitt opp seg selv. Derfor heier jeg på henne! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 6. august 2018 #8611 Del Skrevet 6. august 2018 Så enig med @Puffin. Nå prøver hun regler og belønningssystem, det må vel være bra?! Kommentaren til @cerruti sier for øvrig mer om henne enn Helene: bruke hodet og ta ting naturlig når de oppstår? Tror du virkelig at halve befolkningen hadde vært overvektige dersom det bare var å bruke hodet? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 6. august 2018 #8612 Del Skrevet 6. august 2018 4 timer siden, Hjärtat skrev: Så enig med @Puffin. Nå prøver hun regler og belønningssystem, det må vel være bra?! Kommentaren til @cerruti sier for øvrig mer om henne enn Helene: bruke hodet og ta ting naturlig når de oppstår? Tror du virkelig at halve befolkningen hadde vært overvektige dersom det bare var å bruke hodet? Det var sagt ut i fra egne erfaringer. Jeg har halve livet levd med strenge «regimer», mens det egentlig går best når jeg gir meg litt «slækk» og ikke er ekstrem i den ene el andre retningen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 6. august 2018 #8613 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg har ikke følgt så veldig mye på denne dama, men har fått med meg for lenge siden hun skulle gå ned i vekt. Var innom bloggen istad og kan ikke si hun har gått så mye ned i vekt? Eller så har hun det, men smelt opp i vekt igjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 6. august 2018 #8614 Del Skrevet 6. august 2018 17 timer siden, Kartoffel skrev: Sukkerstopp og 25 økter på en måned!! Hvor ble det av balansen? Akkurat det lurer jeg også på. Det er ALT eller INGENTING med HD igjen. Og så kommer bortforklaringene IGJEN - det var ikke sukkerstopp, det var sukkerbegrensning, og en is må man få lov til å spise I varmen......Nå skal jeg følge Beast programmet mitt selv - å nei, det gikk ikke for da ble jeg syk (igjen), ny mnd nye urealistiske mål HD. Hadde du satt deg mål om 3 treninger og en langtur med hundene I uka burde det vært mer enn nok for deg nå. Hun som innehar kunnskap om livstilsendring som PT burde visst også overfor seg selv at oppnåelige mål må ligge til grunn for en suksess og mestringsfølelse. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 6. august 2018 #8615 Del Skrevet 6. august 2018 3 timer siden, Aurora** skrev: Jeg har ikke følgt så veldig mye på denne dama, men har fått med meg for lenge siden hun skulle gå ned i vekt. Var innom bloggen istad og kan ikke si hun har gått så mye ned i vekt? Eller så har hun det, men smelt opp i vekt igjen Du kan lese om det her: http://fitnessbloggen.no/helene-drage-vektnedgang-vektoppgang-skjedde/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 6. august 2018 #8616 Del Skrevet 6. august 2018 Nå er det snart samtale med kirurg igjen som vil høre hvordan det går med kosthold og trening før operasjonen. Da er det nok engang hastverkstiltak som gjelder. Dette som hun tidligere har tatt selvkritikk på at det gikk for fort med vektnedgangen, men velger nok engang slike opplegg. Jeg forstår det bare ikke at hun nok engang må skylde på mye å gjøre på jobben, for at hun spiser sjokolade, potetgull og bakevarer. Mat spiser hun nesten ikke i følge henne selv og kunne gjerne fått maten intravenøst hvis mulig. Så lite opptatt er hun av mat, også uttalt på siste podcast. men kalorier får hun inn, siden hun ikke har gått noe mer ned i vekt siden siste hasteslankekur. Det jeg husker når hun var PT så var hun utad genuint opptatt av kosthold og sunn balanse, samtidig som vekten gikk opp. Det er så mye som skurrer dessverre. Jeg tror hun kommer til ta operasjonen, men det blir nok tøft når hun ikke har satt igang livstilendringer før nå i siste liten og som er lite varige. Nok engang sukkerstopp som erfaringsmessig ender i flere sprekker og forklaringer om at det var sukkernedtrapping som var greia. Hun har flere ganger skrevet at hvis man har det bra med seg selv og kroppen sin, så vil man kunne gjøre forandringer. Hun har jo ikke klart dette de siste årene, så da kan man jo lure på hvor troverdig hennes mantra om hvor awesome hun er og fornøyd hun er med seg selv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 6. august 2018 #8617 Del Skrevet 6. august 2018 Da blir det nok veldig godt å få verktøyet som en operasjon er.☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 6. august 2018 #8618 Del Skrevet 6. august 2018 Tråden er ryddet for krenkelser og svar til dette, Papirfly, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 7. august 2018 #8619 Del Skrevet 7. august 2018 Kanskje HD har hatt godt av en SoME/Blogg/Podcast pause? Er samme tralten som går igjen uansett....sliten....svette pupper....jeg er awesome....sliten......jobben.....sliten......hunder.......hårfønerlyd......sliten......osv osv osv 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 7. august 2018 #8620 Del Skrevet 7. august 2018 10 minutter siden, Trollmora skrev: Kanskje HD har hatt godt av en SoME/Blogg/Podcast pause? Er samme tralten som går igjen uansett....sliten....svette pupper....jeg er awesome....sliten......jobben.....sliten......hunder.......hårfønerlyd......sliten......osv osv osv Nå var du før meg. Skulle akkurat til å skrive det samme. Hun virker trist, sliten, lei og uinspirert for tiden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg