Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, cerruti skrev:

Men er hun det? Synes hun bare ser rund ut, liksom- typ 25+ kg.

Hun kvalifiserer for fedmeoperasjon, så ja, da er man sykelig overvektig

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Hun kvalifiserer for fedmeoperasjon, så ja, da er man sykelig overvektig

Ja, det er det jeg lurte på - om reglene er endret. Trodde man måtte ha bmi over 40-ish jeg. Hun ser vel ikke sånn ut.

Skrevet

Jeg har selv vært deltager på et slikt kurs, og jeg var veldig fornøyd. Holdningen til Helene provoserer meg. Hun setter seg selv på en pidestall, og glemmer at hun har fått plass på kurset av en grunn. Hun trenger den informasjonen på lik linje som alle oss andre, selv om hun er PT. Selvinnsikt burde vært en fin 30-årsgave til seg selv. Nå koker det i hodet av irritasjon..

Skrevet (endret)
6 hours ago, Beatbox said:

Den som graver en grav for andre faller selv i den..sies det....og følgertallene som stuper på IG f.eks viser jo det med all tydelighet...Folk har gjennomskuet henne og er lei pupper og offerrolle..

Vi blir jo blokkert over en lav sko.

Endret av filifjonka
  • Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, cerruti skrev:

Ja, det er det jeg lurte på - om reglene er endret. Trodde man måtte ha bmi over 40-ish jeg. Hun ser vel ikke sånn ut.

Kan du ikke bare høre på det som er konstatert som fakta? Du kan jo bare sende henne spørsmål, lese bloggen hennes, lese Instagram

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Gia_ said:

Heier somregel på H, men nå tror jeg det er på høy tid å sprekke bobla si, stikke fingeren nedi jorda, ta en realitycheck osv. Greit hun mener at hun har peiling på kosthold, ernæring og trening iom hun er PT (som hvermansen kan bli i Bali feks), men hvorfor klarer hun da ikke å hjelpe seg selv hvis hun er så utrolig dyktig og kunnskapsrik? 

Skjønner ikke hvorfor det skal være så forbanna vanskelig for Helene å starte med blanke ark, legge bort sin kunnskap og være litt ydmyk gjennom dette kurset? Tror hun hadde fått myyyye mer utav det hele om hun hadde hatt litt mer tro på prosessen, og ikke drevet med den endeløse klagingen og bitchingen fordi ting ikke blir tilrettelagt for den helseskadelig overvektige PTen. Ærlig talt. Skal sykehuset ta stilling til at hun er butikksjef og ikke kan sykemelde seg? 🤨 Er hennes eget problem, og er ganske sikker på at hun hadde overlevd den ene(!!!!) gangen med en kattevask med klut på toalettet, deo, rene klær og parfyme. Snakk om å krisemaksimere. 

På tide å lande litt nå HD.

Hun kan da umulig ha greie på kosthold. 

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, filifjonka skrev:

Kostholdet hennes gikk vel for det meste i «sunne» proteinbarer 😅

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns hun er veldig opptatt av å sammenligne seg med alle, og hele tiden påpeke at hun er best fordi hun er pt og har peiling. Vel, nå er jeg kanskje spydig, men hun har jo ikke kommet lenger selv MED all denne kunnskapen hun bærer på? Jeg tror det er på tide med en reality check hvor hun faktisk innser at hun er sykelig overvektig uavhengig av hvor «sprek» og awesome hun er. 

Denne treningen var kanskje en oppvarming for henne i dag, men det blir kanskje tyngre med tiden. Man må starte et sted. Også tenker jeg litt på dette med å ta litt ansvar for seg selv og egen helse, mener hun treningen på kurset er for lett får hun trene på egenhånd eller bestille seg noen pt-timer i uka. Man kommer ikke langt med sutring.

Angående helse har hun ikke snøring mener nå jeg. Det har hun ikke hatt før heller, når hun har toppet alt med haugevis av atkinsbarer. Fysj.

Jeg håper hun klarer å komme ned på jorden, og er mer åpen til sinns overfor kurset. Jeg tror hun hadde tjent masse på det! Slik det er nå syns jeg det ser veldig mørkt ut..

Hovmod og ansvarsfraskrivelse er ikke pent.

• Liker 16
Skrevet (endret)
31 minutter siden, cerruti said:

Men er hun det? Synes hun bare ser rund ut, liksom- typ 25+ kg.

For å være ærlig byr det meg imot å snakke om andres flesk, for som min mor lærte meg, man skal ikke ha det så travelt med andre. Men HD er tross alt trent og gir ikke inntrykk av å være en flytende masse, hun er heller litt "stappa" og jeg er sikker på at det ikke er så mye som skal til for å få fram figuren hennes, noe som peker mot at en jevn vektnedgang vil være å foretrekke.

Endret av filifjonka
  • Liker 7
Skrevet

Rant nummer 3... Hun tar en Giske, jeg sier unnskyld, men mener det egentlig ikke. Så skylder hun på at vi ikke har humor.

Hvorfor sier hun at hun er så unique? Når man havner på det stadie at man har fedme, så sliter de fleste med at de bruker mat for å håndtere følelser.  Opplæring i kosthold og trening er faktisk også endel av det. Det er bare, meg, meg, meg. Hadde blitt sprø om jeg deltok med kurs med henne

• Liker 19
Skrevet
46 minutter siden, filifjonka skrev:

Nei, nettopp. Skrev jo at hun mener at hun har peiling på det, for de fleste andre vil det jo være tydelig at hun ikke har peiling på det. Hvertfall ikke sitt eget kosthold. 

Skrevet
59 minutter siden, filifjonka skrev:

Hun sitter nok inne med masse kunnskap om kosthold, men om hun klarer å bruke kunnskapen riktig, det er en helt annen sak ;P 

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke hva hun mener med "humor" nå i de siste snapene?? Det hun la ut tidligere i dag slo meg ikke som humor, ei heller dårlige formuleringer. Kun klaging på kurs som ble såå kjedelig og unyttig for henne som er så kunnskapsrik innen kosthold og trening. 

• Liker 20
Skrevet

Va då «ha humor»? D va inget humoristisk med d där! Och tolka? Inget att tolka, hon sa ju allt rakt ut. 

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, Hei2016-2 skrev:

Va då «ha humor»? D va inget humoristisk med d där! Och tolka? Inget att tolka, hon sa ju allt rakt ut. 

Ah, akkurat de samme ordene jeg hadde på tunga. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Hei2016-2 skrev:

Helt enig. Noen ganger er det bedre å holde kjeft når man driter seg ut. Ikke bortforklare det med at det var «humor» og folk må tåle en spøk. Det hele med en undertone som bare skriker: «Jeg tar null selvkritikk!»

Jeg synes oppriktig synd på de andre kursdeltagerne. Det må være vanvittig demotiverende å ha en sånn person i gruppa. Det er jo en stor livsstilsendring de skal gjennom. Det er en tøff prosess.

• Liker 17
Skrevet

Jeg mista mye av respekten for Helene etter dagens snapping desverre. Synes hun var arrogant og tråkket på både kursdeltagerne og kursholderne. Hun er jo der fordi det hun kan faktisk ikke funker for henne, ergo, å få det inn med teskje er like nødvendig for henne som de andre kursdeltagerne. Dette her ble bare pinlig. 

• Liker 37
Gjest Beatbox
Skrevet

For en patetisk og slem måte å markere seg på...som en arrogant, nedlatende og bedrevitende blogger som har null problemer med å ofre noen i sin iver etter å vise seg frem og stjele showet...venter bare på * vet dere ikke hvem jeg er..*...

Skrevet

Idag hadde hun en dårlig dag dere, derfor ble kurset litt farget av det. Vel da hadde hun nok en dårlig dag sist torsdag også, for var vel noe bitching om de som holdt kurset? 🙄 excuses excuses. Etter det hun forteller er det også tydelig at hun leser her inne.

Enn om hun hadde brukt tida si på noe annet enn å rante og bitche på snap da folkens. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...