Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 minutter siden, eksiltronder skrev:

Hva er problemet ditt her? Voldsomt så negativ?

«Voldsomt negativ» vil jeg ikke si beskriver meg særlig godt. «Undrende til grandiost selvbilde» er nok mer korrekt.

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digger at HD tar oppdraget med å drite ut HPNH. 

Hadde veldig respekt for hans karriere tidligere, men Vixen har ødelagt all troverdighet.

• Liker 22
Skrevet

Jeg synes hun klarer seg fint, en av få som tør i den bransjen der. 

• Liker 29
Skrevet

Og motparten er jo særdeles lite konstruktiv. 

• Liker 22
Skrevet

Enig, hadde ikke gjort det noe bedre selv sannsynligvis.

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Papirfly, mod.

Skrevet

Ååh, "mitt fokus er alltid Helene og hennes velvære". Smelt!♡

• Liker 5
Skrevet

Og da har hun bekreftet slankeoperasjon! Shit jeg er synsk tror jeg😎

• Liker 3
Gjest Gillians
Skrevet
3 minutter siden, monstergospel skrev:

Og da har hun bekreftet slankeoperasjon! Shit jeg er synsk tror jeg😎

Det blir spenennde, håper det går bra!

Skrevet

Å å å jeg håper hun får hjelp med topplokket før en operasjon!! 

• Liker 11
Gjest Gillians
Skrevet

Det er synd hun føler hun må forsvare seg så mye i innlegget, det sier vel litt om hvor mye kritikk hun får. (Eller føler at hun får.) Jeg syns det er supert at hun tar grep og får hjelp. Håper hun deler litt fra hva hun lærer på kurset. 

Men, dette med påpekinga av at hun har betalt skatt siden hun var 13 og dermed liksom har betalt for dette selv ser litt pinlig lesning. De færreste i 20-åra har betalt mer i skatt enn det de har kostet staten. Virker som om hun kun teller med ting som legebesøk i det regnestykket sitt. Hva med skolegangen, tannlege, veier, politi osv osv. Det er kanskje litt på siden av saken, men jeg blir bare litt oppgitt over at noen faktisk ikke skjønner hvor mye forskjellig skattepengene våre går til, og at vi har kjempeutbytte av det på en hel haug ulike områder, ikke bare sykehusinnleggelser.

Skrevet

Ja dette START-kurset bør virkelig (!) fokusere på det mentale, og bakgrunnen for at man sitter i den situasjonen. Hun starter som vanlig i feil ende, ved å få bukt på overvekten, skal hun bli lykkelig. Synd, for hun kunne virkelig klart dette med støtte av Dragehubbyen sin, dersom hun søkte hjelp for psyken først.

• Liker 8
Skrevet

Håper det går bra for henne og at hun får hjelp for det mentale også:)

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Finnwife skrev:

Ja dette START-kurset bør virkelig (!) fokusere på det mentale, og bakgrunnen for at man sitter i den situasjonen. Hun starter som vanlig i feil ende, ved å få bukt på overvekten, skal hun bli lykkelig. Synd, for hun kunne virkelig klart dette med støtte av Dragehubbyen sin, dersom hun søkte hjelp for psyken først.

Det er jo det hun gjør nå, hun har bedt om hjelp via legen sin som har sendt henne videre inn i systemet. Det har tydelig sittet langt inne for henne å søke hjelp, og da synes du det er passende å påpeke at hun har søkt feil type hjelp????? Helt utrolig. Vil tro dette er en vurdering LEGEN har gjort i samråd med Helene, og har funnet ut at dette er det beste for hennes situasjon og helse. Så var det synd det ikke passet deg da. 

• Liker 31
Skrevet

Tror hovedgrunnen til at hun hele tiden føler hun må forsvare seg er pga sine egne tidligere offentlige uttalelser. Nå må hun svelge sine egne ord atter en gang.

Jeg kjenner jeg blir litt oppgitt her. Hun har jo klart dette før, hvorfor skal hun ikke klare det selv denne gangen også? At hun tar operasjon betyr ikke at hun automatisk blir tynn, og at hun blir værende der. Mye må endres på om dette skal lykkes. De tingene hun ikke har klart å endre på til nå.. 

Hun har sagt SÅ mange ganger at hun ikke har motivasjon. Men når man går så langt som å ta slankeoperasjon, så har jo motivasjonen om å bli slankere vært der hele tiden.. Hun har bare ikke jobbet hardt nok. Dette sier jeg høyt KUN fordi hun har lykkes før, og at jeg nå tenker at hun ikke har vært tålmodig og dedikert nok nå.

Hadde det vært så lett å gått ned i vekt (og blitt der), så hadde "ingen" vært overvektig.. Det kreves MYE!  

Slankeoperasjon er ingen spøk. Det bør være absolutt siste utvei. Synes også det bør være et krav at man sliter mye med overvekten enten psykisk og/eller fysisk. Og det har jo Helene gang på gang avkreftet er tilfelle? 

Jaja. Beslutningen er tatt, og den er hennes.. lykke til

• Liker 9
Skrevet

Gikk nå inn på bloggen å leste. Der står det jo at hun ikke har bestemt seg for om hun skal operere seg eller ikke. Håper hun ikke blir fristet til å operere. At hun blir ordentlig motivert til å klare det på egenhånd. Ser også at hun skriver at hun med hånden på hjerter virkelig har prøvd alt. Det har hun ikke formidlet via some hvertfall. Der er det heller selvdisiplinen som stopper henne. Det tar tid å oppnå resultater..

• Liker 7
Gjest Gillians
Skrevet
11 minutter siden, Halloi skrev:

Tror hovedgrunnen til at hun hele tiden føler hun må forsvare seg er pga sine egne tidligere offentlige uttalelser. Nå må hun svelge sine egne ord atter en gang.

Jeg kjenner jeg blir litt oppgitt her. Hun har jo klart dette før, hvorfor skal hun ikke klare det selv denne gangen også? At hun tar operasjon betyr ikke at hun automatisk blir tynn, og at hun blir værende der. Mye må endres på om dette skal lykkes. De tingene hun ikke har klart å endre på til nå.. 

Hun har sagt SÅ mange ganger at hun ikke har motivasjon. Men når man går så langt som å ta slankeoperasjon, så har jo motivasjonen om å bli slankere vært der hele tiden.. Hun har bare ikke jobbet hardt nok. Dette sier jeg høyt KUN fordi hun har lykkes før, og at jeg nå tenker at hun ikke har vært tålmodig og dedikert nok nå.

Hadde det vært så lett å gått ned i vekt (og blitt der), så hadde "ingen" vært overvektig.. Det kreves MYE!  

Slankeoperasjon er ingen spøk. Det bør være absolutt siste utvei. Synes også det bør være et krav at man sliter mye med overvekten enten psykisk og/eller fysisk. Og det har jo Helene gang på gang avkreftet er tilfelle? 

Jaja. Beslutningen er tatt, og den er hennes.. lykke til

Hvorfor er en slankeoperasjon så tungt, egentlig? Jeg vet ingenting om det, men ser mange av dere her mener det er absolutt siste utvei, osv. For meg høres det jo ut som en veldig kjekk og enkel måte å gå ned i vekt på, men jeg kan altså ikke noe om det.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...