Miranda16 Skrevet 30. juli 2017 #5621 Skrevet 30. juli 2017 7 minutter siden, Prinsesse788 skrev: @Miranda16 jeg opplever at du holder diskusjonen høyt og bidrar. Er så lei av at ethvert negativt ord er hets og mobbing. HD er ekstremt kroppsfokusert. Så at kroppen diskuteres (etter forumets regler) er en selvfølge og ikke hets. Takk! 1
Maskopi Skrevet 30. juli 2017 #5622 Skrevet 30. juli 2017 Droppet hun ikke festival for jobb? Snap forteller om bursdagsfest i går og at hun blir på sofaen i hele dag 🙈 11
Rosalie Skrevet 30. juli 2017 #5623 Skrevet 30. juli 2017 9 minutter siden, Maskopi skrev: Droppet hun ikke festival for jobb? Snap forteller om bursdagsfest i går og at hun blir på sofaen i hele dag 🙈 Hun jobbet i går. Det er tre timer å kjøre fra Fredrikstad til Åsnes. Hvis hun jobbet til fem, ville de tidligst vært fremme på festivalområdet 20-2030. Lite vits. I dag er det ingen festival. 2
Hurlumjei Skrevet 30. juli 2017 #5624 Skrevet 30. juli 2017 21 timer siden, Prinsesse788 skrev: Hva er Sunn fokus? En snappkanal
Miranda16 Skrevet 30. juli 2017 #5625 Skrevet 30. juli 2017 2 timer siden, Rosalie skrev: Hun jobbet i går. Det er tre timer å kjøre fra Fredrikstad til Åsnes. Hvis hun jobbet til fem, ville de tidligst vært fremme på festivalområdet 20-2030. Lite vits. I dag er det ingen festival. Etter det jeg så på snap lå hun på sofaen i går. Synes også det var rart at hele helgen ble avlyst 5
Jolanda Skrevet 30. juli 2017 #5626 Skrevet 30. juli 2017 2 timer siden, Maskopi skrev: Droppet hun ikke festival for jobb? Snap forteller om bursdagsfest i går og at hun blir på sofaen i hele dag 🙈 Hun kan ha jobbet på dagtid i går likevel.
Nyttig Skrevet 30. juli 2017 #5627 Skrevet 30. juli 2017 Alt sitter i hodet dessverre. Vet om en person som gikk opp igjen etter ca 2år, klarte ikke endre spisevanene. Nå er middagen McDonalds, godteri hver dag.. 6
Perle Skrevet 30. juli 2017 #5628 Skrevet 30. juli 2017 (endret) 12 timer siden, Rosalie skrev: Hun jobbet i går. Det er tre timer å kjøre fra Fredrikstad til Åsnes. Hvis hun jobbet til fem, ville de tidligst vært fremme på festivalområdet 20-2030. Lite vits. I dag er det ingen festival. Synes hun burde fått mannen til å kjøre henne. Vet ikke hvor lenge hun jobbet på lørdag (eller om hun i det hele tatt jobbet), men festivalen sluttet ikke før natt 02.00 natt til søndag. Hun har blitt sponset og skrevet masse innlegg om dette som skulle bli hennes "første festival". Hun til og med trakk ut en vinner/ere hun skulle dra sammen med. Hun kunne mest sannsynlig fått en sen ettermiddag og hel kveld og halv natt der oppe. Synes hun skyldte arrsngørene såpass. Også merkelig at hun synes det er innafor å legge ut festbilder i går. Hadde jeg skulket et sponset oppdrag, hadde jeg holdt meg hjemme og ikke kringkastet seg selv på fest på snap. Endret 30. juli 2017 av Perle 25
Edie Skrevet 31. juli 2017 #5629 Skrevet 31. juli 2017 Ryddet for spekulasjoner og krenkende utsagn. Edie, mod.
Wenda Skrevet 31. juli 2017 #5630 Skrevet 31. juli 2017 9 timer siden, Perle skrev: Synes hun burde fått mannen til å kjøre henne. Vet ikke hvor lenge hun jobbet på lørdag (eller om hun i det hele tatt jobbet), men festivalen sluttet ikke før natt 02.00 natt til søndag. Hun har blitt sponset og skrevet masse innlegg om dette som skulle bli hennes "første festival". Hun til og med trakk ut en vinner/ere hun skulle dra sammen med. Hun kunne mest sannsynlig fått en sen ettermiddag og hel kveld og halv natt der oppe. Synes hun skyldte arrsngørene såpass. Også merkelig at hun synes det er innafor å legge ut festbilder i går. Hadde jeg skulket et sponset oppdrag, hadde jeg holdt meg hjemme og ikke kringkastet seg selv på fest på snap. Arrangørene tenker nok ikke engang over at hun ikke kom. De deler ut x antall gratisbilletter/akkrediteringer og de lider ingen nød om et par av dem ikke dukker opp Hun skulket ikke. Hun sa klart i fra før helgen at hun var nødt for å jobbe den dagen, men hell i uhell så fikk hun vært med på bursdagsfesten. Jeg ser virkelig ikke noe galt med det 11
Miranda16 Skrevet 31. juli 2017 #5631 Skrevet 31. juli 2017 22 minutter siden, Wenda skrev: Arrangørene tenker nok ikke engang over at hun ikke kom. De deler ut x antall gratisbilletter/akkrediteringer og de lider ingen nød om et par av dem ikke dukker opp Hun skulket ikke. Hun sa klart i fra før helgen at hun var nødt for å jobbe den dagen, men hell i uhell så fikk hun vært med på bursdagsfesten. Jeg ser virkelig ikke noe galt med det Når man som blogger får sponset noe, så forventer sponsorene også at man omtaler produktet 4
Wenda Skrevet 31. juli 2017 #5632 Skrevet 31. juli 2017 30 minutter siden, Miranda16 skrev: Når man som blogger får sponset noe, så forventer sponsorene også at man omtaler produktet Og hun har i og for seg omtalt produktet. Forhåndsreklamert for det. Å få akkreditering til en festival blir ikke det samme som å få et produkt Jeg søker akkreditering til de festivalene jeg ønsker å fotografere for eksempel, men orker/gidder/kan ikke jeg gå så driter jeg jo i det 4
Butternut Skrevet 31. juli 2017 #5633 Skrevet 31. juli 2017 Mulig jeg har misforstått men jeg syntes å ha lest at hun nesten ikke spiser? Har sett både burgere, chips og donuts på snapen hennes..ikke ment som negativt altså, bare ble litt forvirret.. 9
Wenda Skrevet 31. juli 2017 #5634 Skrevet 31. juli 2017 Kan være at det er alt hun har spist den dagen også da. Jeg sliter med slikt selv. Kan ha flere dager hvor jeg knapt spiser noen ting, og det lille jeg spiser er ganske unyttige ting. 5
Hurlumjei Skrevet 31. juli 2017 #5635 Skrevet 31. juli 2017 Men om hun spiser burger, chips og doughnuts så er det massivt mer i kcal enn hva hun trenger 5
Nana Skrevet 31. juli 2017 #5636 Skrevet 31. juli 2017 1 time siden, Butternut skrev: Mulig jeg har misforstått men jeg syntes å ha lest at hun nesten ikke spiser? Har sett både burgere, chips og donuts på snapen hennes..ikke ment som negativt altså, bare ble litt forvirret.. Tipper hun spiser sjelden men desto flere kalorier når hun først gjør det. Derav utsagnet til mange som går ned i vekt om at de spiser mye mer enn før - fordi de får mye mer igjen i volum hvis de spiser mat med lite kalorier. 6
Wenda Skrevet 31. juli 2017 #5637 Skrevet 31. juli 2017 17 minutter siden, Hurlumjei skrev: Men om hun spiser burger, chips og doughnuts så er det massivt mer i kcal enn hva hun trenger Nå spiste hun jo ikke burgerne og dougnutsene på samme sag da 1
Miranda16 Skrevet 31. juli 2017 #5638 Skrevet 31. juli 2017 (endret) 4 minutter siden, Wenda skrev: Nå spiste hun jo ikke burgerne og dougnutsene på samme sag da Spiller ikke noe rolle hva inntak per dag ikke er "10 000" kalorier per dag, men jevnt mange kalorier i hennes tilfelle. Okke som legger man på seg Endret 31. juli 2017 av Miranda16 3
neiognei Skrevet 31. juli 2017 #5639 Skrevet 31. juli 2017 Hva er det å bry seg om, egentlig? Om hun jobbet, om hun dro, om hun lå på sofaen, who cares? Ingen kjører flere timer for festival i et par timer.... Da må det være noen skikkelig gode som spiller og det var det vel neppe. 13
Gjest Zogi Skrevet 31. juli 2017 #5640 Skrevet 31. juli 2017 Måtte le litt med henne i dag. Hun var faktisk morsom og selvironisk Jeg tror jeg kanskje liker henne
Fremhevede innlegg