Gjest Tekola Skrevet 27. juli 2017 #5581 Skrevet 27. juli 2017 Tråden er ryddet for kommentarer om kropp og svar til dette. Minner om forumets regelverk: Sitat Du kan ikke poste innhold med: * Kommentarer og vurderinger angående kropp, både ens egen og andres. Kvinneguiden ønsker ikke å være en arena som trigger sykdom og bidrar til kroppspress, vi tillater derfor ikke referanseverdiene høyde og vekt kombinert. Les mer her. Tekola, teamleder.
Hei2016 Skrevet 28. juli 2017 #5582 Skrevet 28. juli 2017 Hon uplevs som väldigt negativ igen, på snap och på bloggen. Om hon nu har så hög arbetsmoral som hon sager, och sagt ja till til ett jobbpass, så jobb då. Sluta tjata. Kan ju va d som gör att nån, enigt sista bloglinlägg, inte tycker hon har det. Är du ansvarig på ditt job så måste du ibland jobba om ingen andra kan. Der är lite utav greien. 14
Wenda Skrevet 28. juli 2017 #5583 Skrevet 28. juli 2017 Syns det er helt greit at hun legger ut et innlegg om at hun må prioritere jobben først fordi hun har skrevet flere ganger om at hun skal på festival. Tror leserne hadde blitt sure om hun ikke sa noe og det aldri kom noen innlegg/snap fra festivalen 6
Marthe75 Skrevet 28. juli 2017 #5584 Skrevet 28. juli 2017 22 minutter siden, Wenda skrev: Syns det er helt greit at hun legger ut et innlegg om at hun må prioritere jobben først fordi hun har skrevet flere ganger om at hun skal på festival. Tror leserne hadde blitt sure om hun ikke sa noe og det aldri kom noen innlegg/snap fra festivalen Sånn som du skriver det, så er det selvsagt greit. MEN sånn som jeg opplever både bloggen og snapen, så sitter jeg igjen med en følelse av at hun henger ut noen som IKKE ville jobbe. Hun tok ansvar, fordi hun har så høy arbeidsmoral, i motsetning til noen andre, som jeg ikke vet hvem er. Jeg får inntrykk av at hun egentlig har fri, men må jobbe for noen andre. Ikke at hun hun ikke fikk ordnet seg fri likevel. Det er to vidt forskjellige ting, og den den første versjonen er nok mye kjipere enn den andre Skjønner hun er skuffet, men jeg håper den som egentlig skulle vært på jobb, ikke ser/ leser det hun har lagt ut. 9
Wenda Skrevet 28. juli 2017 #5585 Skrevet 28. juli 2017 Det syns jeg personlig blir å legge litt for mye i det hun skriver Nå er det jo gått over til å bli ren spekulering 7
Hei2016 Skrevet 28. juli 2017 #5586 Skrevet 28. juli 2017 Jag uppfstra 15 minutter siden, Marthe75 skrev: Sånn som du skriver det, så er det selvsagt greit. MEN sånn som jeg opplever både bloggen og snapen, så sitter jeg igjen med en følelse av at hun henger ut noen som IKKE ville jobbe. Hun tok ansvar, fordi hun har så høy arbeidsmoral, i motsetning til noen andre, som jeg ikke vet hvem er. Jeg får inntrykk av at hun egentlig har fri, men må jobbe for noen andre. Ikke at hun hun ikke fikk ordnet seg fri likevel. Det er to vidt forskjellige ting, og den den første versjonen er nok mye kjipere enn den andre Skjønner hun er skuffet, men jeg håper den som egentlig skulle vært på jobb, ikke ser/ leser det hun har lagt ut. Jag upfattar d på samma sätt som dig. Hon kallar d kris på jobbet och att hon måste ställa up- d anser jag inte som at hon inte fick ledigt, utan måste jobba trots hon skulle haft ledigt. 9
Rosalie Skrevet 28. juli 2017 #5587 Skrevet 28. juli 2017 1 time siden, Marthe75 skrev: Sånn som du skriver det, så er det selvsagt greit. MEN sånn som jeg opplever både bloggen og snapen, så sitter jeg igjen med en følelse av at hun henger ut noen som IKKE ville jobbe. Hun tok ansvar, fordi hun har så høy arbeidsmoral, i motsetning til noen andre, som jeg ikke vet hvem er. Jeg får inntrykk av at hun egentlig har fri, men må jobbe for noen andre. Ikke at hun hun ikke fikk ordnet seg fri likevel. Det er to vidt forskjellige ting, og den den første versjonen er nok mye kjipere enn den andre Skjønner hun er skuffet, men jeg håper den som egentlig skulle vært på jobb, ikke ser/ leser det hun har lagt ut. Ærlig talt. Det er i så fall kun den som skulle jobbet (og evt kollegaer i butikken) som kan vite hvem denne personen er. Jeg syns innlegg på blogg og Snap er helt innafor. 5
Miranda16 Skrevet 28. juli 2017 #5588 Skrevet 28. juli 2017 Hvis man er satt opp på vakt og så sant man ikke er syk, så er det ganske bak mål å droppe en vakt for en som har planlagt fri lenge. Regner med HD hadde nevnt sykdom om det var til som var tilfellet. 3
monstergospel Skrevet 28. juli 2017 #5589 Skrevet 28. juli 2017 Var det ikke en konkurranse forrige måned der noen vant å bli med til denne festivalen med henne..? 3
Butternut Skrevet 28. juli 2017 #5590 Skrevet 28. juli 2017 Mener å ha lest noe om et samarbeid med denne festivalen, men er ikke helt sikker.. 1
Gjest eksiltronder Skrevet 28. juli 2017 #5591 Skrevet 28. juli 2017 5 minutter siden, cerruti skrev: Så henne i dag, og synes hun så lik ut som bildene. Enig med deg. Har sett henne mange ganger, og ser ikke at det er noen stor forskjell.
Marthe75 Skrevet 28. juli 2017 #5592 Skrevet 28. juli 2017 5 timer siden, Rosalie skrev: Ærlig talt. Det er i så fall kun den som skulle jobbet (og evt kollegaer i butikken) som kan vite hvem denne personen er. Jeg syns innlegg på blogg og Snap er helt innafor. "Som jeg ikke vet hvem er" i betydning av at det kan være hvemsomhelst random person. Ikke i betydning av at jeg overhodet har noen som helst interesse av hvem den personen er. Jeg kjenner flere som jobber sånn som Drage, ofte alene på jobb, og gjerne noen ungdommer i helgene. Når noen da blir forhindret i å jobbe (syk), må en annen stille opp. Om ingen melder seg, holdes det enten stengt eller innehaver må stille selv. Jeg tror ikke noen har sluntret unna jobben sin, men at noen heller ikke har sagt seg villig til å ta de aktuelle vaktene. Som butikksjefens datter, tok da Drage ansvar. Jeg skjønner det var kjipt, men jeg synes likevel at hun sender ett stikk til kollegaene sine 4
Miranda16 Skrevet 28. juli 2017 #5593 Skrevet 28. juli 2017 20 minutter siden, Marthe75 skrev: Jeg tror ikke noen har sluntret unna jobben sin, men at noen heller ikke har sagt seg villig til å ta de aktuelle vaktene. Som butikksjefens datter, tok da Drage ansvar. Jeg skjønner det var kjipt, men jeg synes likevel at hun sender ett stikk til kollegaene sine Alle vet hvordan de skal jobbe og særlig rundt sommeren blir kabalen satt opp god tid på forhånd når folk skal feriere. Helene har snakket om dette i flere uker og man går ikke å bestiller dyre billetter hvis man ikke vet med sikkerhet at man har fri. Enten er noen blitt syk, som hun antagelig hadde nevnt eller kan hun ikke si nei til en som plutselig ikke kan jobbe. Synes hele situasjonen er rotten nå som lenge har planlagt å dra bort en helg. 7
Marthe75 Skrevet 28. juli 2017 #5594 Skrevet 28. juli 2017 9 minutter siden, Miranda16 skrev: Alle vet hvordan de skal jobbe og særlig rundt sommeren blir kabalen satt opp god tid på forhånd når folk skal feriere. Helene har snakket om dette i flere uker og man går ikke å bestiller dyre billetter hvis man ikke vet med sikkerhet at man har fri. Enten er noen blitt syk, som hun antagelig hadde nevnt eller kan hun ikke si nei til en som plutselig ikke kan jobbe. Synes hele situasjonen er rotten nå som lenge har planlagt å dra bort en helg. Jeg er helt enig, men det hører til på jobb, under fanen "arbeidskonflikt", og skal tas tak i av butikksjefen, ikke legges ut på blogg og snap til hele Norge. 12
Miranda16 Skrevet 28. juli 2017 #5595 Skrevet 28. juli 2017 25 minutter siden, Marthe75 skrev: Jeg er helt enig, men det hører til på jobb, under fanen "arbeidskonflikt", og skal tas tak i av butikksjefen, ikke legges ut på blogg og snap til hele Norge. Når det gjelder det juridiske så tror jeg det er ganske mange som ikke er kjent med dette. Personlig synes jeg at dette defineres som en arbeidskonflikt er i gråsonen. Uansett er det utrolig uprofesjonelt å legge slike ting ut på SOME om dine egne kollegaer. HD i et nøtteskall 9
Hurlumjei Skrevet 28. juli 2017 #5596 Skrevet 28. juli 2017 Sjekk "sunnfokus" på snapp i dag, dragen på besøk.. hun forteller om at hun ikke trenger lengre og ar det er viktigere p kle seg fint enn å gå ned i vekt, og at hun " har gått ned 60kg" men at den reisen ikke inspirerte nok folk, men Nå når hun jobber med stormote så inspirerer hun mange flere.... 😪 11
Maskopi Skrevet 28. juli 2017 #5597 Skrevet 28. juli 2017 3 minutter siden, Hurlumjei skrev: Sjekk "sunnfokus" på snapp i dag, dragen på besøk.. hun forteller om at hun ikke trenger lengre og ar det er viktigere p kle seg fint enn å gå ned i vekt, og at hun " har gått ned 60kg" men at den reisen ikke inspirerte nok folk, men Nå når hun jobber med stormote så inspirerer hun mange flere.... 😪 *Facepalm* så det er antall inspirerte som sier om man skal være sunn ifht helse og bmi eller ikke.. 6
Angeleye Skrevet 29. juli 2017 #5598 Skrevet 29. juli 2017 Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor hun snapper på Sunn fokus? Jeg følger den snappen aktivt, og Helene har aldri vist en eneste treningsøkt, hver snappedag er lik med diverse bortforklaringer om hvorfor hun ikke trener. 5
Prinsesse788 Skrevet 29. juli 2017 #5599 Skrevet 29. juli 2017 HD har også tidligere kritisert både arb.giver og kollegaer på bloggen, så at dette var et stikk tviler jeg ikke på. Synd for Trestokkfestivalen som betaler for henne. Dårlig reklame. 7
Miranda16 Skrevet 29. juli 2017 #5600 Skrevet 29. juli 2017 Den Sunnfokus snapen er bare en evighet av fornektelse. Så avslutter hun med å vise en svær tallerken med burgere og pommefrites. Jeg skjønner ikke hvorfor noen kan kunne snappe under Sunnfokus når man snakker om alt mulig annet enn å trene og være sunn 13
Fremhevede innlegg