Rubella Skrevet 26. april 2017 #4861 Skrevet 26. april 2017 1 minutt siden, arnoyb skrev: Du mener du hadde sett forskjell om hun har gått ned 2 kilo siden forrige slik bilde hun la ut? (i følge insta 2 uker siden) Nei, tviler på det. Ser ikke 2 kg vektnedgang på meg selv heller, for så vidt. Og jeg veier fort 50 kg mindre! Virker mer som eksponeringsbehov enn dokumentering av "form"! 3
Gjest kattehviskeren Skrevet 26. april 2017 #4863 Skrevet 26. april 2017 1 time siden, Butternut skrev: Kansje for å vise at hun har gått ned i vekt..? Eller noe. Nei, det der har hun gjort MYE, hele tiden. Hun har bare et ekstremt eksponeringsbehov, vitner om et lite balansert indre blir nå min tanke.
Butternut Skrevet 26. april 2017 #4864 Skrevet 26. april 2017 26 minutter siden, kattehviskeren skrev: Nei, det der har hun gjort MYE, hele tiden. Hun har bare et ekstremt eksponeringsbehov, vitner om et lite balansert indre blir nå min tanke. Ja jeg også har en tanke om det. Spesielt mtp en av hennes tidligere jobber. 8
Rosasko Skrevet 26. april 2017 #4865 Skrevet 26. april 2017 Hun utstrålte MYE mer lykke før, da såg hun glad ut, (da hun hadde gått ned "60" kg) men nå ser hun egentlig bare trist ut hele tiden. Hun bruker alltid filter på Snap og. Så tror ikke hun har det så godt med seg sjøl. 7
Silje92 Skrevet 28. april 2017 #4866 Skrevet 28. april 2017 Gårdagens innlegg var meget interessant! Hun er sunn som overvektig, for det er jo en påstand hun kommer opp med i ny og ne. Så er spørsmålet mitt til siste innlegg med navn "So Done...". Hun er mere lykkelig nå enn før, men likevel har hun bare levd på en frappe om dagen siste uka. Skal jo ta alt med en klype salt, men hun skriver jo svart på hvitt selv: Mat er det blitt dårlig med også, og jeg tror seriøst jeg har levd på en frappe om dagen siden tirsdag. Altså overhode ikke noe jeg anbefaler! Men sunn som overvektig, ja det er hun Jeg synes oppriktig synd på jenta/dama som holder på slik som hun gjør. Hun eksponerer seg unødvendig mye for media når hun åpenbart ikke har det helt bra med seg selv. Jeg kan med hånda på hjertet si at hvis jeg noen gang skulle finne på å bare få i meg en frappe om dagen så hadde jeg gått i bakken i løpet av noen timer i tillegg til at jeg hadde vært gretten og sinna herfra og til månen. Overvekt er et globalt problem og rett og slett er verdenskrise, men å akseptere noen kilo for mye, det skal man gjøre.. 9
Gjest Dragoste Skrevet 28. april 2017 #4867 Skrevet 28. april 2017 Jeg sjekket akkurat bloggen hennes etter ca. 2år siden sist jeg sjekket den (følger henne ikke på insta eller noe), og det ser ut som hun veier akkurat det samme? Trener hun ikke slik 3-5 ganger for uken,hun er PT og spiser sunt? Var i hvert fall det hun sa hun gjorde for 2 år siden, skumleste bare bloggen i dag. Hvorfor strever hun så mye med å gå ned i vekt? Spiser hun ikke så sunt som hun sier, eller er det treningen?
Butternut Skrevet 28. april 2017 #4868 Skrevet 28. april 2017 1 minutt siden, Dragoste skrev: Jeg sjekket akkurat bloggen hennes etter ca. 2år siden sist jeg sjekket den (følger henne ikke på insta eller noe), og det ser ut som hun veier akkurat det samme? Trener hun ikke slik 3-5 ganger for uken,hun er PT og spiser sunt? Var i hvert fall det hun sa hun gjorde for 2 år siden, skumleste bare bloggen i dag. Hvorfor strever hun så mye med å gå ned i vekt? Spiser hun ikke så sunt som hun sier, eller er det treningen? Tror ikke det er noen som helt vet hva som foregår der i gården.. 6
Halloi Skrevet 28. april 2017 #4869 Skrevet 28. april 2017 Jeg følger henne ikke noensteder, men er innom hennes åpne Instagramprofil i ny og ne. Fortsatt like mye hud, poseringer og foredrag om at man skal elske seg selv. De få innleggene hennes som virker så ærlige, drukner dagen etterpå da hun ser ut til å gå tilbake i samme gamle spor. Ene øyeblikket er hun deprimert, overspiser, ingen treningsmotivasjon, tankekjør osv. Neste øyeblikk har hun aldri hatt bedre selvtillit, vært lykkeligere og har en såå god plan for hvordan alt skal bli bedre. Så er det nye altfor store, urealistiske mål. Som selvfølgelig ikke går denne gangen heller.. Dere som leser bloggen hennes; Ble det et samarbeid med han mentale coachen? Hvordan isåfall? 3
Butternut Skrevet 28. april 2017 #4870 Skrevet 28. april 2017 1 time siden, Halloi skrev: Jeg følger henne ikke noensteder, men er innom hennes åpne Instagramprofil i ny og ne. Fortsatt like mye hud, poseringer og foredrag om at man skal elske seg selv. De få innleggene hennes som virker så ærlige, drukner dagen etterpå da hun ser ut til å gå tilbake i samme gamle spor. Ene øyeblikket er hun deprimert, overspiser, ingen treningsmotivasjon, tankekjør osv. Neste øyeblikk har hun aldri hatt bedre selvtillit, vært lykkeligere og har en såå god plan for hvordan alt skal bli bedre. Så er det nye altfor store, urealistiske mål. Som selvfølgelig ikke går denne gangen heller.. Dere som leser bloggen hennes; Ble det et samarbeid med han mentale coachen? Hvordan isåfall? Hun skrev vel ett eller to innlegg om han. Så skrev han et gjesteinnlegg. Siden har ingen hørt noe. 1
Gjest Dragoste Skrevet 28. april 2017 #4871 Skrevet 28. april 2017 2 timer siden, Butternut skrev: Tror ikke det er noen som helt vet hva som foregår der i gården.. Haha, daså.. synes bare det er merkelig.
Silje92 Skrevet 28. april 2017 #4872 Skrevet 28. april 2017 2 timer siden, Dragoste skrev: Jeg sjekket akkurat bloggen hennes etter ca. 2år siden sist jeg sjekket den (følger henne ikke på insta eller noe), og det ser ut som hun veier akkurat det samme? Trener hun ikke slik 3-5 ganger for uken,hun er PT og spiser sunt? Var i hvert fall det hun sa hun gjorde for 2 år siden, skumleste bare bloggen i dag. Hvorfor strever hun så mye med å gå ned i vekt? Spiser hun ikke så sunt som hun sier, eller er det treningen? Jeg tror det er en god kombinasjon av både feil kosthold og lite/ingen trening i perioder jeg 😉 Hun skriver innlegg i ny og ne om at treningen har ligget på is, ikke fått trent nok pga diverse unnskyldninger + at kostholdet ikke fungerer 💩 2
Gjest kattehviskeren Skrevet 28. april 2017 #4873 Skrevet 28. april 2017 58 minutter siden, Silje92 skrev: Jeg tror det er en god kombinasjon av både feil kosthold og lite/ingen trening i perioder jeg 😉 Hun skriver innlegg i ny og ne om at treningen har ligget på is, ikke fått trent nok pga diverse unnskyldninger + at kostholdet ikke fungerer 💩 Hun la jo også nylig ut om hvor vanskelig det var å ikke fikle med mobilen på treninga. Da gikk et lite lys opp for meg. Hun hadde også en tåpelig unnskyldning med at "jobben hennes i en stor del består av å svare på ting på nett" osv. Hvis hun ikke klarer å konse på trening én time noen ganger i uka er det ikke rart hun ikke kommer noen vei. Jeg har også en jobb hvor jeg kan gjøre svært mye på nett, men det har jo ingenting med treninga mi å gjøre, når jeg trener nyter jeg faktisk nettopp det å ikke være på jobb. Selv om man har nett tilgjengelig trenger man ikke å bruke det konstant. Det ble nok en sånn liten ting som gjorde at jeg stoler enda mindre på treningsgleden hennes. Det virker som om hun bruker alle unnskyldninger hun kan for å få slippe. Nei, det er temmelig trist det hele.
Halloi Skrevet 28. april 2017 #4874 Skrevet 28. april 2017 Drit i størrelsen hennes, men at en PT og kostholdsveileder tar trening så useriøst at når hun først orker å dra å trene, så tar hun bilder og trykker på mobilen, det synes jeg er ganske spesielt.. 😏 Og når hun da går hjem og spiser snop så sier det vel seg selv at hun ikke går ned i vekt. For The record. Personlige trenere skal også få lov å trykke på mobilen, og bloggere skal få lov å ta bilder. Og selvfølgelig skal de få kose seg med snop. Men med den livsstilen HD har så er det ikke én som hadde fått andre resultater enn evt å legge på seg. Hvis hun trives så godt å være en plussizemodel (som hun nylig tagget seg som på IG) og ikke vil endre seg hverken innvendig eller utvendig så får det være opp til henne. Men ikke lyg til hele Norge, spesielt hennes følgere som er superinspirert av henne og sol deg i glansen av å være et forbilde for de som vil "ned i vekt på en sunn måte". 13
Butternut Skrevet 1. mai 2017 #4875 Skrevet 1. mai 2017 Hun er lei både trening og kosthold ifølge siste snaps..... 5
Gjest Beatbox Skrevet 1. mai 2017 #4876 Skrevet 1. mai 2017 12 minutter siden, Butternut skrev: Hun er lei både trening og kosthold ifølge siste snaps..... Surprise..surprise....
Gjest kattehviskeren Skrevet 1. mai 2017 #4877 Skrevet 1. mai 2017 17 minutter siden, Butternut skrev: Hun er lei både trening og kosthold ifølge siste snaps..... Vel, har hun noensinne vært gira på det? Treningen kanskje litt, men jeg har faktisk aldri sett henne lage noe skikkelig mat med glede. Og hun snakker alltid om at hun ikke liker å lage mat og at det må gå fort. Vel, med den holdningen er det veldig lett å ty til enkle og usunne varianter. Jeg har også ansett meg selv for å være dårlig på kjøkkenet (likevel mye bedre enn Helene) men de siste årene har jeg rett og slett bare tatt meg sammen og tenkt at er man voksen bør man kunne lage enkle, normale hverdagsretter. Så nå lager jeg fiskegrateng, kjøttkaker, supper osv fra bunnen. Det er ikke så vanskelig, og det blir godt! Samtidig har man gjerne lunch igjen til dagen etterpå, eller en dag til med middag. Så i lengden sparer man penger og har en fornuftig tidsbruk. Det er ikke så vanskelig som Helene gjør det til! Men jeg får følelsen av at hun heller vil syte enn å prøve å yte. Det er mange overvektige der ute som virkelig kjemper og gjør en stor jobb for å legge om livsstil og bli sunnere, Helene er ikke en av dem. I hvert fall ikke nå lenger. Finnes det ikke noen andre blogger der ute med overvektige som prøver å gå ned? 2
Gjest Beatbox Skrevet 1. mai 2017 #4878 Skrevet 1. mai 2017 2 timer siden, kattehviskeren skrev: Vel, har hun noensinne vært gira på det? Treningen kanskje litt, men jeg har faktisk aldri sett henne lage noe skikkelig mat med glede. Og hun snakker alltid om at hun ikke liker å lage mat og at det må gå fort. Vel, med den holdningen er det veldig lett å ty til enkle og usunne varianter. Jeg har også ansett meg selv for å være dårlig på kjøkkenet (likevel mye bedre enn Helene) men de siste årene har jeg rett og slett bare tatt meg sammen og tenkt at er man voksen bør man kunne lage enkle, normale hverdagsretter. Så nå lager jeg fiskegrateng, kjøttkaker, supper osv fra bunnen. Det er ikke så vanskelig, og det blir godt! Samtidig har man gjerne lunch igjen til dagen etterpå, eller en dag til med middag. Så i lengden sparer man penger og har en fornuftig tidsbruk. Det er ikke så vanskelig som Helene gjør det til! Men jeg får følelsen av at hun heller vil syte enn å prøve å yte. Det er mange overvektige der ute som virkelig kjemper og gjør en stor jobb for å legge om livsstil og bli sunnere, Helene er ikke en av dem. I hvert fall ikke nå lenger. Finnes det ikke noen andre blogger der ute med overvektige som prøver å gå ned? Blir bare merkelig å ta kostholdsveilederkurs når man har kjøkkenfobi slik hun med all tydelighet har..
neiognei Skrevet 1. mai 2017 #4879 Skrevet 1. mai 2017 Trenger ikke stå på kjøkkenet og lage mat for å lage kostplaner. Kostholdsveiledningskurs har hun vel aldri hatt.
Gjest SelinaKyle Skrevet 1. mai 2017 #4880 Skrevet 1. mai 2017 5 timer siden, Beatbox skrev: Blir bare merkelig å ta kostholdsveilederkurs når man har kjøkkenfobi slik hun med all tydelighet har.. Hvorfor det? Kanskje det er nettopp derfor hun tar det...
Fremhevede innlegg