AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Jeg leier en leilighet hvor varmekablene på badet skrur seg av etter et par dager. Jeg har stilt den inn på 26-27 grader og har ikke klær liggende på gulvet. Er drit lei av å komme inn på badet om morgenen til iskalde fliser. Det er umulig å få tak i huseier og jeg skal flytte i januar, men har jo veldig lyst til å ha det varmt på badet innen jeg skal ut herfra Noen som har erfaringer med dette? Termostatet er av merket Microtemp. Har bodd et sted før som hadde akkurat samme problem og termostat og der var heller ikke huseier interessert i å fikse problemet... Jeg vil ikke kontakte elektriker på egen regning bare fordi huseier er gjerrig. Anonymkode: 17944...b7a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Det kan være flere ting. Hvis det er et brudd i varmekablene i selve gulvet så må man i verste fall rive og bygge et nytt gulv. Det er dyrt. Anonymkode: eae95...8a8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan være flere ting. Hvis det er et brudd i varmekablene i selve gulvet så må man i verste fall rive og bygge et nytt gulv. Det er dyrt. Anonymkode: eae95...8a8 Aiai, det er kjipt! Jeg har nå hvertfall sagt ifra, så får det være opp til huseier. Kalde fliser er såå ubehagelig! Anonymkode: 17944...b7a
MapleSirup Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Det kan være at termostaten svikter og er i ferd med å ryke.. Det er en veldig vanlig feil og langt mer sannsynlig en brudd på kabel heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 1 time siden, MapleSirup skrev: Det kan være at termostaten svikter og er i ferd med å ryke.. Det er en veldig vanlig feil og langt mer sannsynlig en brudd på kabel heldigvis. Takk for svar. Jeg prøver å stille inn på fabrikkinnstillinger før jeg atter en gang kontakter huseier. Kalde varmekabler er det verste Anonymkode: 17944...b7a
MapleSirup Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg prøver å stille inn på fabrikkinnstillinger før jeg atter en gang kontakter huseier. Kalde varmekabler er det verste Anonymkode: 17944...b7a Ja, det er grusomt
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #7 Skrevet 15. desember 2016 Første av alt - skift termostat ! Anonymkode: d8d56...e23
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 Det skal godt gjøres å få tak i elektriker før januar uansett. Anonymkode: 8e4c3...7e5
Lilo30 Skrevet 12. januar 2023 #9 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 15.12.2016 den 21.40): Jeg leier en leilighet hvor varmekablene på badet skrur seg av etter et par dager. Jeg har stilt den inn på 26-27 grader og har ikke klær liggende på gulvet. Er drit lei av å komme inn på badet om morgenen til iskalde fliser. Det er umulig å få tak i huseier og jeg skal flytte i januar, men har jo veldig lyst til å ha det varmt på badet innen jeg skal ut herfra Noen som har erfaringer med dette? Termostatet er av merket Microtemp. Har bodd et sted før som hadde akkurat samme problem og termostat og der var heller ikke huseier interessert i å fikse problemet... Jeg vil ikke kontakte elektriker på egen regning bare fordi huseier er gjerrig. Anonymkode: 17944...b7a Fant du ut av det ?! Kan hende det ikke ee grader men % del av et døgn den er på ?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå